Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz messius #28030 üzenetére

    Az Összefoglalóba erről is van leírás. Ha leigazolod a megérkezést azután van 15 nap a dispute megnyitására ha gond van a megérkezett dologgal. Itt sem dispute keretében kell a garanciális hibákat rendezni, az a vásárlásra vonatkozik. Van aki megkapja 20 nap után aztán úgy gondolja hogy még van 40 nap a szállítási idő védelemből és így vár a megérkezés leigazolásával mert mi van ha elromlik.
    Ezzel 2 gond van.
    1. Van a szállítási idő védelem, ami ha letelik és nem kapja meg az árút vevő, akkor a teljes pénz visszajár és van az a védelem ha a megkapott árú nem felel meg a leírásnak (a működésképtelenség is az) akkor csere vagy vételár visszatérítés az átvételtől számított 15 napon belül.
    A szállítási idő védelem az a elvesztés elleni védelem. Nincs önkényes kiterjesztése a 15 napnak.
    2. Logikailag hibás az a megközelítés hogy a megérkezést nem igazolom le, de mégis indítva van dispute a működési hibára vagy hogy nem azt kaptam amit kifizettem. Csak a megérkezett dolog esetén derül ki a dispute oka.

    Refund Guarantee
    If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment.
    On Time Delivery Guarantee
    We want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák