- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #27949 üzenetére
Úgy van, de vedd figyelembe hogy az ünnep miatt csak 11-én kezdődik a vele való foglakozás.
A teljes összeget kapod vissza $-ban, a forint összeg nem fog egyezni.
Amikor fizettél a bankod akkor az az napi deviza eladási árfolyammal számolt, a jóváírás az viszont devizavételi árfolyammal történik. A kettő közt van különbség még azonos nap is, nemogy pár nappal később.
Ha nem akarod kitiltatni magad az AlIexpressről, akkor megfontoltabban vásárolj. Nem igazán kedveli egyik cég sem a sok meggondoltam magam dolgot.[ Szerkesztve ]
-
messius
lelkes újonc
Két rendelésem érkezett meg pénteken, sajnos az egyik enyhén sérült a másik pedig nem a leírtak szerint működik. Érdemes előbb üzenetet írni a hibákat részletezve+fotó, vagy inkább egyből Dispute!?
-
Topikgazda
válasz messius #27953 üzenetére
A dsipute is üzenetként indul, arra elsőként az eladónak kell reagálni, ha megegyeztek akkor cancel, ha nem sikerül megegyezni akkor kéred az AliExpress közreműködést.
Sérülésnél azt azért figyelembe kell venni a reklamációs megfogalmazásnál, hogy ő megfelelően csomagolta, de a postás elefánt ültrá. Esetleg ő is kérhet kártérítést a Postától.[ Szerkesztve ]
-
Pakmara
őstag
Sziasztok!
Az összepfoglalóban ezt a részt havonta frissítitek vagy csak bent maradt régről:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztálya tájékoztatása alapján az alábbi értékhatárokig adómentes a küldemény:
2019. február: 42,06 USD-ig, 58,89 AUD-ig, 56,03 CAD-ig, 41,99 CHF-ig, 32,39 £-ig és 285,41 CNY-ig.
Közel vagyok a 42 USD-hez a rendelésemmel azért érdekel
Köszi
-
Topikgazda
-
fdisk
őstag
-
Topikgazda
Nézd meg a vásárlási listában ennek a vásárlásnak az állapotát.
Ha Cancel volt akkor ilyesmi látható:Ha a Cancelt megcsináltad akkor az Aliexpress rendszere attól az időponttól számított maximum 15 munkanapon belül a pénzt visszautalja bankszámládra. De 3-5 nap a jellemző a pénz megérkezéshez.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Helló!
Gyors kérdés: lehet valahogy több ki nem fizetett rendelést egyszerre fizetni? Én nem látok rá módot.
(#27961) V/
Neked honnan van olyan checkboxod? Az előkotor régi guide-ban látok ilyeneket a multi fizetéshez. De szerintem ilyet már rég nem láttam.
-
Topikgazda
Van egyáltalán olyanod? Több különböző eladó és nem fizetve? Ez akkor fordulhat elő ha megszakítod a fizetési folyamatot. Ekkor lesz látható a Pay Now gomb, mint azon a képen amit linkeltél.
A kosárba tett dolgokat fizetni az más dolog.
De nem tudom hogy nálam mire gondolsz? Neked honnan van olyan checkboxod?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Most ezt nem értem, a vásárlás törlése csak addig kérhető amíg nincs szállítva, ez egyértelműen szállítás alatt van. A pénzed visszakapod ha február 17-ig nem érkezne meg és 18-án dispute-ot indítasz.
Itt semmiféle pénz visszafordulás nem volt, nem volt törlés sem, így pénzt sem kaphattál vissza még. -
mzso
veterán
Van. (megszakítottam a fizetést, mert a webszámlámra akkor nem tudtam utalni normál utalással. )
A képed a közvetlen előtti hsz-edből a rendelések listáról van nem? Ott van egy checkbox. Meg azon a help linken is amit én linkeltem. De nekem nincs. Mondjuk nem néztem, hogy a tiéden egy 2017-es dátum szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
Aliexpress-en az epacket küldés az mit jelent?(nem láttam még ilyet)
Esetleg euból küldik és nincs több "járulékos" költség?(gondolom nem de hátha.. ) -
Topikgazda
válasz tobias40 #27969 üzenetére
Az Aliexpressen általában nincs trükkös szállítás, amit az EU-ból küldenek azoknál egyértelműen írják azt, de tényleg kevés az ilyen lehetőség.
Nem azonos az EMS gyorspostával, ami tényleg gyors, de drágább.
A tipikus szállítási idő 20-40 nap, de van nyomkövetési lehetőség.As the name (“e”Packet) implies, the shipping service was designed for ecommerce, to make it more affordable and quicker for consumers to receive their purchases from online stores and marketplaces that shipped out from China and Hong Kong.
Ahogy a név („e” Packet) is jelzi, a szállítási szolgáltatást az e-kereskedelem számára tervezték, hogy megfizethetőbbé és gyorsabbá tegye a fogyasztók számára a Kínából és Hongkongból kiszállított online áruházakból és piacokból történő beszerzésüket.
37 országba küldhetnek ezzel, szerencsére Magyarország is közte van.
Ilyen nekem legrövidebb idővel 27 napos volt.[ Szerkesztve ]
-
messius
lelkes újonc
Dispute indításánál a Refund only választásánál célszerű a teljes összeget visszakérni, ha a rendelt termék funkcióját tekintve használható, viszont durva esztétikai sérülések vannak rajta!? A hiba megítélése nagyon relatív, kinek mennyit ér pénzben kifejezve. Gyakorlatban mi a tapasztalat visszakért összeg igényével és annak kifizetésével kapcsolatban?
-
Topikgazda
válasz messius #27974 üzenetére
Full pénz akkor jár vissza ha visszaküldöd, ha használható akkor mérlegelj, hogy szerinted az esztétikai hiba az kb 25 %-ot ér.
Annál többet jellemzően nem szoktak megítélni ha az eladó nem kompenzálna megfelelően és az AliExpress döntését kéred, adott esetben a visszaküldést is előírhatják. Minden eset egyedi, nincs általános szabály. 5-10-15-20% az esztétikai dolog.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Urak, keresek egy terméket, mely esetében igen sok a találat, és több eladó van aki több helyről postáz :
Spain, Germany stb. Ilyen "warehouse" szerű.
Lehet erre keresni, szűkíteni Ali-n? Hasznos lenne nem átnézni több száz eladót, amire kiderül kik postáznak nem csak "China"-bólKöszi.
.:. bl4ze .:.
-
messius
lelkes újonc
Köszönöm a választ, én is hasonlóan gondoltam esztétikai hiba esetén.
Viszont egy másik rendelésem(kamera) szinte használhatatlan, a leírásnak sok szempontból nem felel meg, nem látja el azt amire tervezték(szerintem szoftverhibás). Sajnos ezt bizonyítani sem egyszerű, visszaküldeni nem szeretném mert az plusz költség lenne. Ilyen esetben van esély a teljes összeg visszakérésére? -
Topikgazda
válasz messius #27978 üzenetére
Az eladótól függ. Kérni lehet aztán majd kiderül. Nálunk is úgy működik ha hibás a termék a kereskedő visszaveszi, de a veszteséget nem ő nyeli le, továbbhárítja a gyártóra, beszállítóra vagy a gyártó ad csere készüléket, az már az ő egyességük. Gondolom az AliExpress kereskedőknél is így lenne.
-
sputyi70
aktív tag
Sziasztok. Van egy rendelésem Extended processing time státuszban. Már az elején írtam az eladónak hogy nincs szükségem a termékre egyébb okok miatt. Töröltem a rendelést, de egyfolytában elutasítja és vissza teszi, pedig kultúráltam kértem hogy fogadja el .Van valami mód arra hogy végleg lehessen törölni a rendelést? Vagy itt teljesen az eladó jóindulatán múlik hogy elfogadja a törlést vagy sem?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sputyi70 #27982 üzenetére
Az már nem jó, de szerintem nincs ilyen állapot.
Amíg el nem küldik addig van ez: Awaiting Shipment amíg ez látszik addig lehet kérni a törlést.
Most az ünnep miatt erre a kérésre nem valószínű hogy reagálnak.
Az eladó vagy elfogadja vagy nem, de semmit nem rak vissza.
Kérd újból, mert lehet hogy nem az eladó reagál rá.
If you have already paid for your order, the cancellation request needs to be approved by the seller first. If an agreement is reached, the seller will not ship the order and the transaction will be cancelled automatically. If no agreement is reached, the seller will continue to ship the order.
Ha már kifizette a megrendelését, a lemondási kérelmet először az eladónak kell jóváhagynia. Ha megállapodás születik, az eladó nem küldi meg a megrendelést, és a tranzakció automatikusan törlődik. Ha nem születik megegyezés, az eladó továbbra is szállítja a megrendelést.Egyébként amíg Payment being verified az állapot addig a vásárlás törlése nem függ az eladótól, akkor automatikus. Erre írják hogy ez 24 óra általában.
[ Szerkesztve ]
-
sputyi70
aktív tag
Most itt tartok. A termék ki lett fizetve. Az a bajom hogy a törlést állandóan rejecteli. Ugyanaz a helyzet vele mint a felette levő Nokia terméknél. Extended processing time van. "Ha nem születik megegyezés, az eladó továbbra is szállítja a megrendelést." Ez azért klassz hogy nem állhat el a vevő a rendeléstől.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sputyi70 #27984 üzenetére
De az világos, hogy hivatalosan 11-én indul be a kereskedés, az üzlettel való foglalkozás.
A törlési kérelemnek vagy egy időtartama, most az látod hogy Awaiting Cancellation erre ha nem reagál az eladó, mert az újév miatt nem dolgoznak, visszaállhat az eredeti állapotra az Awaiting Shipment-re, mert az automatizmus el kezd működni.
A Cancel Order gomb nyomogatandó, nem a feladási idő kiterjesztés gomb. Ezek nem állapotok.[ Szerkesztve ]
-
sputyi70
aktív tag
Tudom hogy most ünnep van náluk, csak ugye az eladóval levelezek egy ideje. Válaszolt egy két emailra, de nem érti meg hogy miért akarom törölni a rendelést, pedig leírtam neki. Ugye az a dilemmám, hogy ha amit írtad az automatizmus visszaállítja a rendelés akkor elküldi amit nem szeretnék. Igen a Cancel Order gombot nyomogatom most, csak szerintem semmi értelme. Azért kérdeztem van-e más mód a törlésre, de akkor ezek szerint nincs. A vevő ha volt ilyen béna hogy megvette a terméket, akkor nem állhat el az üzlettől csak ha a kici kínainak is jó napja van és rábólint.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sputyi70 #27986 üzenetére
Ha 24 órán belül meggondolod magad akkor el lehet állni.
Azon túl amíg nem kerül szállításra kérhető. A legtöbb esetben elfogadják.
Egyébként ha rossz indulatú lenne, már szállítottra jelölte volna és beírva egy akármilyen küldemény azonosítónak látszó számot. A 60 napos szállítási védelembe még így is benne lesz, mert a 25-35 nap várható szállítási alatt megérkezik. Nincs logika abban hogy ha látja, olvassa a kérelmed akkor miért van még "processing" alatt. -
rushty
senior tag
Ha egy Store nem létezik már, de a kifizetett order még processing ki van tolodva, Nem latni open dispute-ot (appban).
Ha cancelre kattintok, akkor sem (appban).
Hogy lehet ez esetben a refundolast igényelni? Az open dispute gomb hol van?[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
Topikgazda
válasz rushty #27990 üzenetére
Várd meg a február 11-et, akkor kezdenek dolgozni. Ha nem kerül feladásra akkor automatikusan, a processing time lejárta után visszaküldik a pénzt. Nem kell csinálni semmit.
Ha már nem létezik a Store (bár szerintem csak valami tévedés, mert akkor a vásárlások is sztornózva lennének és az AliExpress értesítésével együtt a pénz is visszaindulna) akkor a Cancel order-el nem mész semmire mert azt az eladónak kell elfogadni vagy elutasítani. Ha nem létezik akkor nem fog menni.
Pár hsz-el feljebb erről beszélgettünk.
A dispute gomb a már szállítás alatt lévő termékeknél kerül elő.[ Szerkesztve ]
-
odium
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Nagyon fáj a fogam egy jó minőségű kézi porszívóra, ezt néztem ki magamnak:
[link]
Számítógép, laptop, szárítógép, egyéb elektronikai eszközök portalanítása lenne a cél, autóban nem nagyon használnám. A készülék hálózati adapterrel 53,29 dollár, amit -ha csak szivargyújtóval kérek - le lehet vinni 45,99-re. Az adapter kérdését meg tudom oldani azzal, hogy rendelek egy 220-szivargyújtó átalakítót, de természetesen 4 dollárral így is a limit felett van. Áfával meg vámmal viszont már nagyon sok lenne, úgy nem kell. Kérdésem, hogy van-e valamilyen mód arra, hogy 42 dollár legyen a feltüntetett összeg, úgy, hogy a 45,99-et persze kifizetném.Köszönöm.
-
Chriss76
csendes tag
Követési szám alapján tudni merre járnak a csomagjaim?
RL809338398CN
RL809337865CN
RL809336919CN
UN813317037CN
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Hardcore café
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Macska topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs