- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Apple asztali gépek
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Billentyűzet gondom van
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peestike
senior tag
Szerintetek ez normális, vagy az utolsó bejegyzés hibás?
FelvételFelvétel a feladótól
2019.01.28. | 04:34DEHNHYSzállításKüldemény zsákba helyezése
2019.01.28. | 12:07DEHNHYSzállításEgységképző érkeztetése
2019.01.29. | 12:11Nemzetközi Posta Kicserélö Közp.SzállításBejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2019.01.29. | 13:25Nemzetközi Posta Kicserélő KözpontSzállításKimenő küldemény továbbküldése
2019.01.30. | 18:00DEHNHY
Észt posta lenne.
Köszönöm!42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Topikgazda
válasz peestike #27853 üzenetére
A számot ha lehet, kérlek.
De attól is függ hogy hol nézed, mert van amelyik nyomkövető írja a Magyar Posta és az eredeti posta bejegyzéseit is ugyanarra a mozzanatra. Van olyan is hogy a sorrend megcserélődik, hamarabbi bejegyzés a Magyar Postáé mint a küldő-é, mert ők hamarabb könyvelték le azt.
A bejegyzéseknél ott az is hogy melyik posta tette.
De a hozzászólásod feletti képen ott a Magyar Posta új szövegezésű könyvelése és ez amit ott látsz a mostani sorrend.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Üdv!
Sajnos nem erősségem az angol.
Rendeltem ali-rol, [link] ezt a terméket.
Elvileg ingyenes a szállítás.Ma ezt az üzenetet kaptam:
Sorry to trouble you.
We received notification from the logistics company that due to the special nature of the product, the shipping method was restricted . This order can't be shipped by this shipping method. Would you mind paying extra 2USD for the shipping method changes?
If not, In that case,In order to protect your benefit.Could you please apply to cancel this order by choosing other reasons from your end?
Look forward your early reply.
Best regards.
Most ez pontosan mit akar jelenteni?
Nem tudják ingyen szállítani, fizessek még 2$-t?
Ezt megtehetik?Mi a teendőm?
Természetesen szeretném megkapni a terméket az eredeti áron az eredeti feltételekkel.[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz domojko #27859 üzenetére
az utóbbi időben előfordul több ilyen. valamilyen okokra hivatkozva kunyerál még pénzt szállításra, én olyat láttam hogy van egy termékük, ami X dolláros szállítást jelent, azt kéne megvenned és akkor küldi ezt is. van, hogy fel se adja az eredeti terméket amíg nem veszed meg a plusz szállítást és van, aki feladja, csak bepróbálkozik, ilyenkor lehet hogy 2 hónap múlva megjön a termék. nem igazán tudsz semmit tenni, ha nem akarja küldeni plusz díj nélkül, akkor nem fogja küldeni. lehet hogy ali szabályzatba ütközik, bepanaszolhatod az eladót, de arra senki nem fogja rávenni hogy mégis küldje ha nem akarja, legfeljebb az ali kitiltja, te meg visszakapod a pénzedet. nem nagyon tudunk mást tanácsolni, ha még a 7 nap feladási ablak fut, akkor megvárhatod a végét, ha nem adja fel, akkor automatikusan visszajön a pénzed, aztán megpróbálod mástól megrendelni. ha feladottnak ikszelte, akkor lehet hogy a plusz pénz nélkül is fel fogja adni (vagy már fel is adta), különben rosszra értékeled és azt nem szeretik.
-
domojko
senior tag
válasz Flashy #27860 üzenetére
Esetleg az lehet rá hatással ha válaszolok és leírom h én az eredeti áron ingyen szállítással kérem a terméket ahogy az a hirdetésben is szerepel. Ellenkező esetben törlöm a rendelést, jelentem az ali-nak, és adok negatív értékelést. Ez szerinted lendít valamit a dolgon?
Vagy törlöm most a rendelést, és megveszem mástól.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz domojko #27861 üzenetére
Nem célszerű fenyegetőzni, a negatív értékeléses ajánlatodat annak is tekinthetik. Te nem tudod a vásárlást törölni, az eladótól kell kérned.
Annyit írhatsz neki válaszul, hogy nem áll szándékodban ezt a 2 $-t kifizetni, legyen szíves küldje el úgy ahogy meghirdette és ahogy te kifizetted. Ha neki ez nem felel meg, akkor törölje a vásárlást. Nem kell több szöveg. -
AnNa997
tag
Hali!
Írtam az eladónak,aki azt mondta,hogy elvileg a csomagjaim Magyarországon vannak már. Én is lecsekkoltam és tényleg. Már november óta.
Azt javasolta,hogy menjek be értük a postára. Ennek van értelme? Nem fognak elküldeni a fenébe?
De vajon mi lehet a gond? Miért nem jönnek már?
(Illetve,XX.ker. esetén a Zilah utcai nagy postára érdemes menni?)[ Szerkesztve ]
-
gabo91
aktív tag
Indítottam egy dispute-ot, amire 3perc alatt jött válasz,
"The dispute (order id: 97586321267296 ) has been closed today and we have made a mediation.
Status:
Dispute Escalated – Waiting for Settlement"dispute in progress, és alatta írja hogy refund progress.... ?
Ez így akkor tuti fix, hogy várhatom a pénzt (csak mert akkor mástol megrendelném, nem várom meg azt az X napot)
Nem lesz már szarakodás az eladóval ugye?(story: korábban már leírtam: jan 6-án rendeltem, "waiting for pick up" volt jan.7-21-ig, akkor törölte... azóta pedig ment a kamuzás, hogy elveszett/elfogyott/ne ugráljak majd egyszer küldi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27867 üzenetére
Az amit látsz sajnos nem igaz, a nem nemzetközi regisztrált vagy ajánlott küldemények nem könyveltek, azt hogy itt lenne, azt Kínában a logisztika cég programja írta be, a valósághoz nincs köze.
Tehát ha nem L vagy R betűvel kezdődik majd +1betű és 9 db szám és a végén CN akkor az itt létre vonatkozó bejegyzés kamu.
Azért nincs értelme bemenni a Postára, mert ha megérkezett volna azt már rég megkaptad volna.
Ami megérkezik Mo-ra az még a csúcsidőben is max 7 napig dekkol a Nemzetközi Kicserélő Központban azután 1-5 nap mire kézbesítik.De egyébként sem az számít hogy megérkezett Magyarországra, az adás-vételi szerződés az eladó részéről akkor teljesül ha a terméket a vevőnek kézbesítik, addig az eladó tulajdona.
Ha nem kézbesítik (delivered) vagy nem volt kézbesítési kísérlet és ennyi idő eltelt, akkor az vagy még jön, vagy már elveszett, nem a vevőnek kell szaladgálni utána, hiszen jogilag nem az övé.
Adja vissza a pénzed és Postáján keresztül rendezze a kártérítést magának.
Megjegyzem mivel nem ajánlott küldeményként adta fel nem kap semmit, de ez már az ő problémája. -
AnNa997
tag
De ez nagyon szomorú,hogy nem csak ez a két csomag,hanem a többi se jött meg. Mind elveszett volna?? És akkor a postás miért mondta azt,hogy az októberi csomagok most jönnek majd?
Folyamatosan hosszabbítottam,mert nagyon jó lenne már,ha legalább az egyik ideèrne...
Akkor most...ez valószínűleg elveszett? Mindegyik? De ilyenkor mi a fene van? Mert nem egy eladótól rendeltem. Ergo, nem hinném,hogy az eladók hibája.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27872 üzenetére
Két eshetőséget írtam. Az hogy 98%-os posta kézbesítés arányon kívülre kerülhet 2 küldeményed az csak a véletlen műve. A szállítással kapcsolatos problémák, ha az ottani vám ha nem engedi ki, az elvesztés, sérülés nem az eladó hibája, mivel azt egy "kívülálló fél" okozza.
Ha letelik a 60 nap visszakérem pénzt, azzal az ígérettel hogy ha később megérkezik akkor kifizetem. Az hogy miért nem kapom meg, nem igazán érdekel. -
AnNa997
tag
Már nagyon sok nap eltelt. De nem két csomag...vagy 5 nem jött meg, tehát kb szeptember óta semmi se. És ez felettébb fura. Akárki akármit mond. Nem hiszem el,hogy pont az enyémek tűnnek el folyton 😀
Mindenesetre... köszi.
Akkor ha lejár a protection time megint, már nem hosszabbíttatom meg,hanem...mi legyen? Dispute? De nagyon segítőkészek,mind válaszoltak azonnal...[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Erre az újabb válasza:
We have received your message. We are so sorry about that the shipping method was restricted .So in order for you to receive the goods as soon as possible, we suggest that you add money for Changing mailing method.Sorry for the trouble. If not, for your benefit,Could you please apply to cancel this order by choosing other reasons from your end?
After then, we will accept your request to cancel it and the money will be returned to your account.Looking forward to hearing from you to advise, thank you in advance.
Most tényleg, megtehetik h pénzt kérnek még és ha nem fizetsz csak abban az esetben fogadja el a törlési kérelmedet ha az egyéb lehetőséget választom?
De hát micsoda eljárás ez?Tisztességtelennek tartom ezt az egészet.
Nem meríti ki a vevő megtévesztését?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz domojko #27875 üzenetére
A Cancel-nél van több lehetőség is az okának, az egyéb is jó. Bár az lenen az igaz hogy nem szállítja ezzel a móddal, de erre meg van amelyik szemét módon bejelöli hogy szállítva, persze nem adja fel, de te csak 60 nap után tudod visszakapni.
Van amelyik azt kéri hogy a Nincs szükségem rá legyen választva, nehogy ő legyen a hibás. Az egyéb ok az egy átmenet.
Az persze igaz, hogy meg van a jogosultsága hogy ő törölje a vásárlást, csak akkor lebukik a hazugságai miatt.Mivel nem akarja így elküldeni, akkor válaszd az other reasons-t.
Aztán ha jön már vissza a pénzt a hirdetésnél Report item, Search Related Violations és leírni hogy utólag kér a szállításért pénzt így ez a vevők megtévesztése, mert a hirdetés kedvezőbbnek látszik az olcsóbb vagy ingyenes szállítás miatt, de ez az utólag kért pénzzel ez nem igaz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AnNa997 #27882 üzenetére
Szerintem nem érdemes, persze én is kaptam úgy két hete egy 86 napra megérkezőt, de a többiek 30 napon belül voltak.
Az elvesztés alatt értem azt is ha ellopták vagy épp nem kaptad meg az értesítőt hogy csomagod jött és 10 nap után elméletben visszaküldték, bár erre csak könyvelt küldemény esetén egyértelmű az előírás.
Ha kitudsz fogni egy olyan időpontot amikor a hivatali kézbesítő részleg nem túlterhelt, találsz olyan ügyintézőt akinek meg mondod hogy melyik kézbesítő körzethez tartozol és megkéred hogy a letétben lévő küldemények közt esetleg megnézné, hogy nincs-e egy a nevedre. Ez nem kötelességük, csak szívességet kérhetünk.
Én többször jártam úgy hogy nem kaptam meg az értesítőt valamiért, tehát az nem 100 %-os biztonságú dolog. Még akkor is ha jóhiszeműek vagyunk. -
Topikgazda
Tegnapi rendelésre feladási idő:
Processing Time remaining: 18 days 20 hours 57 minutes
A rendszer rátette a 10 napot.[ Szerkesztve ]
-
AnNa997
tag
Felhívtam a postát. Elvileg visszaküldés előtt telefonàlnak,ha van rajta szám. Eddigieken volt... név és szám.
Megnézik nekem, hátha ott van,ha nem,akkor a nagy postán érdemes még. Aztán dispute...(ha még van rajtuk protection time, akkor is lehet dispute, vagy előbb meg kell várni,hogy az lejárjon?)
De a postán a nő is furcsállta,hogy szeptember óta egy se jött meg...mert ha egy darabról lenne szó...😐
Az durva lenne,ha mindet ellopták volna 🤨[ Szerkesztve ]
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Egy gyors kérdés: van egy termék Aliexpress-en $20.99-ért, $0.53 a szállítás DHL e-commerce-vel, természetesen Kínából. Várható ilyenkor bármilyen plusz díj a DHL részéről (vagy máshonnan)?
Alex
-
Bigemperor
senior tag
Volt már hasonló kérdés, de nekem nem egyértelmű az arra adott válasz.
Alin a via PostNL szállítási mód az teljesen tréfamentesnek számít? -
UberMutant
őstag
válasz Bigemperor #27899 üzenetére
nem
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen