- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kal-El
senior tag
Hello!
Ha a küldemény nem jött meg, és újraküldést ajánl az eladó, akkor azt semmiképp nem érdemes elfogadni? Olyankor már nem él a vevői védelem?
Mert azt írja az oldal, hogy 2 nap múlva már indíthatok dispute-ot, hogy visszatérítést igényeljek.
Már jó pár magyar rendelt ettől az eladótól, ezt a terméket és nem volt eddig még negatív visszajelzés. -
Topikgazda
válasz Kal-El #27302 üzenetére
Ahogy írod 2 nap múlva lejár, azután az újraküldésre nincs védelem. A karácsonyt is figyelembe véve inkább kérj szállítási védelem hosszabbítást, úgy12-15 napot, mert lehet hogy már Mo-n van.
Összefoglaló, 11. Gyors tippek, 2. Vásárlói védelem idejének növelése
Ha késik a szállítás azért egyébként sem adok rossz pontot az eladónak, nem rajta áll a dolog, így a minősítés még lehet neki jó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kal-El #27304 üzenetére
Mivel maximum 60 napot adhat szerintem megfelelő kompromisszum hogy igazoltan újraküldi és 40 napot emel a vásárlói védelmen, a normál szállítási idő 14-25 nap közé esik így ez is belefér.
Ha a rendszer zárja a vásárlást, akkor persze ebből semmi nem lesz, azután csak a 15 nap dispute indítási idő van a pénz visszakéréshez, nincs több szállítási védelem.
Ha megjönne ma karácsony miatt szerintem nem könyvelik le, legfeljebb 27-én. Kézbesítés meg lehet hogy január első hete.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Nem tudom, mi lesz ebbol a tortenetbol, de ha ez tenyleg igy lesz, akkor a legerdekesebb vasarlasom lesz Alin eddig.
Black Fridaykor vettem ugyebar a ZMI 820-as power bankot, aliexpress es elado kuponokkal 39.61$-ért, egy egészen új eladótól. Kb 2 órával később fel is lett adva, 2-án feléledt a TN, másnap vám (kinti), majd ott megállt. 2 hétre rá rákérdeztem az eladónál, majd mondja, hogy visszament a vámról, "most küldte újra az ügynököm". Kaptam új TN-t is, RX....CN. Amikor a TN 6 nap után se éledt fel, ráírtam megint (ez mar 1 hónappal a vásárlás után volt, dec 23.), hogy mi van. Visszaírt a csóka, hogy kérjek refundot, fogok kapni akciós árat, ugyanannyiért megvehetem újra, elküldi máshogy. Amikor írtam neki (és képet is küldtem), hogy ténylegesen mennyit kellett fizetnem, azt válaszolta, hogy majd nem ali kedvezmény lesz, hanem eladói. Ami érdekes volt, tegnap (24-én) dél körül nyitottam dispute-ot, talán 1 óra mulva elfogadta, és ma reggel már a számlámon is volt a pénz!!
Arra lennék igazándiból kiváncsi, hogy ha tényleg újra fel akarja adni más módon, ahhoz minek kellett refund?? A drón eredetileg regisztrált kínai postás TN-t kapott, majd hetek múlva kicserélte azt egy Post NL-esre, azzal is jött.
Mindenesetre kár igazándiból nem érhet, amúgyis eléggé szkeptikus voltam az egésszel, tipikusan a túl szép, hogy igaz legyen volt. A pénz miatt nem aggódtam, most meg ráadásul már vissza is kaptam. De azért csak jó lenne, ha tényleg jönne újra -
Topikgazda
-
walakyb
aktív tag
Persze, ezt értem. De ha újra akarja küldeni, akkor minek? volt még cca 27 nap a védelemből, és hosszabbítani is lehet, szóval simán beleférhetett volna az újraküldés ebbe is, és nem kell egyáltalán semmi dispute, stb.
Így egy kicsit olyan szaga van a dolognak, hogy így akarta elérni, hogy a dispute rá nézve ne legyen gázos (vámos problémák), és simán vissza tudja mondani. Mondjuk az értékelés még mindig van, mint lehetőség, új eladónál ráadásul jól is mutat egy ilyen... -
walakyb
aktív tag
Ez mennyire normalis?
-
walakyb
aktív tag
Igen, én is igy értem a dolgot... ráadásul nov 23-ai vásárlás...
Köszi a válaszokat[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
válasz UberMutant #27314 üzenetére
Remélem csak ennyi lesz. Köszönöm.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topikgazda
válasz hoby36 #27313 üzenetére
8-17-ig a Posta Ügyfélszolgálata meg tudja mondani.
Mivel nem adtál meg nyomkövetési számot a látottak alapján nem igazán lehet tippelni. Ezért is szoktam az kérni, hogy nyomkövetési szám és kérdés, nem kell a teljes listát, mert egy másik nyomkövető adott esetben pontosabb információt ad.
Ez még kézbesítési kísérletnek is értelmezhető. Mert hogy a fordítása ez: Meghiúsult kézbesítés. Köze nincs a nagysághoz.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Az előbb jött email.
AliExpress InvolvedDear Biro Laszlo,
Regarding for your order:95703728686521, AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
A Dispute history-ban AliExpress stepped in to help
Ezzel ha jól gondolom most nincs dolgom csak jelezték hogy az Ali elkezdte intézni.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
Igen, majd figyeld hogy javasolnak-e valamit, mert ha az neked megfelel, akkor el kell fogadni, (ha meg nem akkor elutasítani), de ha nincs különösebb értelmezési gond, akkor a javadra fognak dönteni és azt nem kell elfogadni külön, automatikus lesz az elfogadás, bár ezekről is kapsz majd értesítőt.
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Rendeltem egy terméket Aliexpressről, ami nem úgy működik ahogy kéne. Október 28-án rendeltem, tegnap szereltem be, és jött elő a hiba. Írtam az eladónak, azt válaszolta, hogy holnap válaszol... Viszont a 60 nap holnap fog letelni, ha jól számolom, és a jóváhagyástól számított 15 napot nem látom sehol.
Szóval hol találom meg a dátumot, hogy mikor nyomtam rá a "Confirm Goods Received" gombra? Vagy ne is foglalkozzak vele, és indítsam a vitát?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Slyer
senior tag
Sziasztok!
két kérdésem lenne:
1. Nov 11-én rendeltem egy csomagot. Nov 25-én van egy olyan pont hogy "Recieve itom from customer", majd 26-án egy "Instert item into bag". Azóta semmi. Lehetséges hogy ez úton van Magyarorszgára, és 1 hónap alatt nem tettem meg a távot?
2. Rendeltem 6db tokot egy eladótól, összessen $27.99 értékben. Viszont nem figyeltem arra, hogy így már 22 euró felett van a csomag. Így rá fogják verni tuti biztosan a 27% áfát?
Köszi
-
LógaGéza
addikt
Megvan, köszönöm
V/
2 napja igazoltam vissza. Általában várok az első tesztig a mielőtt megy a confirm, csak most nem tudtam, hogy lesz-e időm vele foglalkozni.
Ha nem ír holnap, akkor nyitom a disputeot, a jó szándék bennem volt"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
már éjszaka és most sem "működik" a fizetés. Az adatok beírása után a "Done"-ra kattintva system errort ír ki - "feljön" egy új ablak "pay now" felirattal (hiába próbálok fizetni nem megy).
Aliexpress vagy banki probléma lehet?
-
Topikgazda
Most fizettem, ment normálisan Erste Visa kártyával.
Ha böngészős felületen nem megy akkor próbáld a mobil app-ban kifizetni, a kosárban lévő dolgokat onnan is ki lehet fizetni ha belépsz a fiókodba.
A bankkártya és a rajta lévő pénz elérhetőségét azért ellenőrizd előtte a bankodnál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz diablo1984 #27329 üzenetére
Az ugye máshogy fér hozzá az AliExpress-hez és így használható, az utóbbi időben a Chrome és Firefox frissítésekben megint változtattak, nálam pl alaphelyzetbe állt és a szigorú netvédelem aktiválódott ahol nem minden oldalt tudtam elérni, így a böngésző probléma is mindig benne van a pakliban, nem csak az AliExpress és bank okozhat problémát.
-
walakyb
aktív tag
Valakinek van bármi értelmes tippje, hogy miért jó az eladóknak olyan akciós árakat megadni, amin biztos, hogy nem fogják elküldeni? 11.11 és BF akciókban 3 is lett ilyen, ezekből 2höz kupont is használtam, az ugyebár bukó.
A pénzem miatt nem aggódok, az egyiket (legnagyobb értékűt) már vissza is kaptam, igazándiból csak nem értem, hogy ebben nekik mi a jó. Pénzük nem lesz belőle, de legalább tőlem ilyenért alap az 1* (soha fel sem éledő, illetve csak a megrendelést mutató regisztrált kínai postás TN-ek, valamint egy már a Shipping Out előtt jelzett: "nem fogjuk feladni a csomagot, mert..."(persze közben árulják tovább)).
Érdekes módon ami nem akciós, azokkal nincs ilyen probléma, cirka 70 csomagból minden rendben megérkezett (1-2 lecserélt TN azért néha borzolta az idegeimet ), illetve 1 eltűnt, de az egyértelműen fel lett adva.
Egy összeesküvés elméleten kívül (nem, nem hiszek benne) semmi értelmes nem jut eszembe. -
Topikgazda
válasz walakyb #27333 üzenetére
Ezntéves megközelítés: miért jó az eladóknak olyan akciós árakat megadni, amin biztos, hogy nem fogják elküldeni? Akciós ár és véges a készlet.Így van aki hiába fizet, később kapja meg.
A küldemény elvesztése a szállító által is ide tartozhat, mert elküldte az eladó, de attól függetlenül a megérkezésre nincs garancia.
Nem szokták a raktári készletnyilvántartással összekötni az Aliexpresst. Ott a hirdetés, közben fogy a termék és 0-ra csökken a készlet.
Ha a beszállító képes 1-2 héten belül szállítani, akkor nem szokták leszedni a hirdetést, a 60 napos szállítási időbe az a 14 nap simán belefér.[ Szerkesztve ]
-
0629
csendes tag
válasz walakyb #27309 üzenetére
Ugyan ilyenem van. Már több mint 1 hónapja jeleztem neki, hogy valami nem stimmel. A szokásos rizsa(úton van, 30-40 nap, ránéz a csomagra). Most ment disput. Erre írja, hogy pénz nincs vissza, mert már az országomban, talán a postán van. Kértem mutasson már nyomkövetős képet ami szerint itt van Eddig hallgat.
-
Topikgazda
Az Aliexpressnek a dispute-hoz mellékelme a global.cainiao.com-ról a nyomkövetési képet, odaírom hogy ez a nyomkövetési szán érvénytelen, hiszen semmi bejegyzés nem utal arra hogy szállítás alatt van, csak annyi hogy igényelve a szám. Így kérem vissza a pénzt. Eddig mindig elfogadták. Hiába erősködik.
-
walakyb
aktív tag
Akkor a 3 eset az erthetoseg kedveert (ami árakat írok, azok a kupon nélkuli árak, zárójelben a kuponosok)
1. ZMI 3K powerbank. 14$-->9$ 11.11 presale akció első napján az előleg kifizetve. A 8. napon közölte az eladó, hogy sajnos a rendszere megsemmisült (konkrétan ezt írta: destroyed). Mire elolvastam shipped out lett. Több levélváltás volt az ügyben, semmiképpen nem tudja feladni, mert sajnos az adatok nincsenek meg. Mondjuk hozzátenném nem is olyan halkan, hogy akkor honnan tudta, hogy nekem kell levelet írni?? Utolsó próbálkozásom az volt, hogy megrendelem újra, lemódosítja az árat ugyanannyira, kifizetem, az előzőt gyors dispute, mindenki örül. Hozzáteszem, ez karácsonyi ajándék lett volna, de a cirka +2 hét szarakodás miatt (is) a pótlásként máshonnan rendelt darab még most se ért ide. Az ember folyamatosan könyörgött, hogy "nincs rá szükségem" reasonnal nyissak dispute-ot...
2. Wowstick 1F Pro 46.65$-->32.19$ (23.18$) (TN) BF akció, az első pár percben vettem meg. 12 napos feladási idő utolsó pillanatában "feladott" cucc, pár nappal ezelőtt kérdeztem pont ennek a TN-jét, kikérték a számot, de sose adták fel. Amikor írtam, nyugtatgattak, hogy úton van, idővel megérkezik. Amikor felvetettem, hogy a regisztrált küldeményen akkor miért nincs 1db bejegyzés se már jó ideje, arra nem válaszoltak. Amikor tegnap ismét rákérdeztem, hogy mi van, akkor visszaírta, hogy márpedig ő feladta, és képet is tud mutatni róla (természetesen nem csatolt semmit), majd valamivel később, hogy visszaküldte a vám, kérjek dispute-ot. Megint leírtam, hogy szerintem fel se adta, és csatoltam képet a TN-ről, arra nincs válasz.
3. ZMI QB820 62.99$ --> 46.61$ (39.61$) Szintén BF első pár percében rendelt, és pár órán belül shipped out, szintén regisztrált kínai postával. Hamar eljutott a kinti vámig, majd ott megállt. Kb 10 nap után először azt írta, hogy a vámnak időre van szüksége, amikor megírtam neki, hogy még olyan csomagot se nagyon láttam, ami 1 napot ott töltött volna, akkor utánakérdezett, vám visszaküldte. A TN-t elnézve ez akár még igaz is lehet. Adott új TN-t, hogy feladta újra az ügynöke, ez viszont egy másodpercre se éledt fel... Amikor megint rákérdeztem, természetesen megint visszaküldte a vám, és itt jött egy meglepetés (legalábbis ekkor még úgy gondoltam). Kérte, hogy nyissak dispute-ot, és utána újra megvehetem ugyanazon az áron, feladja másként. Elküldtem neki, a képet, hogy ténylegesen mennyit fizettem, arra csak annyit mondott, hogy majd nem aliexpress kedvezmény lesz, hanem eladói. Csodálkoztam, hogy miért kell ezért dispute, de ok, legyen. max 1 óra múlva el is fogadta a full refundot, és másnapra a számlámon is volt a pénz. Azóta az ember teljesen eltűnt (kínában ugyebár jelenleg semmiféle ünnep nincs), nem nagyon töri magát, hogy tartsa is a szavát.
Ehhez a történethez azt még hozzátenném, hogy külső aksit nem minden cég szállít, és ezzel az eladók is tisztában vannak, akár úgy is fel lehetett adni a csomagot, hogy mindenképpen visszakapja.Kicsit hosszú lett, de látható, hogy 2 esetben elvileg fel is lett adva a cucc, és a harmadikban sem az volt a gond, hogy nincs készlete. Hidd el, tudom miről beszélek, szándékosan nem írtam pl ide ezt, pedig ez is már több, mint 1 hónapja áll, tegnap kértem is, hogy nézzen utána, hogy mi van, de ez erősen sanszos, hogy vagy még valahol kavarog, vagy pedig valahol a szállítási útvonalon valakinek nagyon megtetszett.
-
Topikgazda
válasz walakyb #27340 üzenetére
Ezeknek nincs köze ahhoz ami a téma volt. Kérdezted hogy miért éri meg nekik hogy hirdetnek olyat amit úgysem nem küldenek el. Miért lenne hülye? Szerintem nem azért teszik.
Minden probléma ahol ő a húnyó, emeli a jutalékát, így a nem létező termék eladását csak egy hülye csinálná. Nem azért hirdetik hogy több termék legyen a webshopjában, elszokott fogyni és nem törlik a hirdetést, mert egy új hirdetés feladása is pénzbe kerül. Több mint 1400 vásárlásból ilyen probléma ami neked volt, nálam nem jelentkezett. Ami nem jött meg annál visszakértem pénzem és annyi, az élet túl stresszes ahhoz, hogy agyaljak még azon is miért nem kaptam meg.
A vámosoktól és logisztikai központokból a feladónak való visszaküldés valódi probléma, még ha esetleg a te eladód csak hivatkozik rá, van ilyen.
Te kifogtál ilyen eladókat, akiknél nem jön össze a dolog. Nem igazán lehet ezzel mit kezdeni. -
walakyb
aktív tag
Agyalni csak azért agyalok, mert pl elég jó árak lettek volna.
Ami meg a saját hibát illeti. Az első eset kristálytiszta, a büdös életben nem adta fel, és esze ágában sem volt, ráadásul engem pusholt, hogy a dispute-ot azzal nyissam, hogy NEKEM nincs szükségem a termékre. Ráadásul a ZMI store-ból vettem.
A Wowstick megintcsak eléggé egyértelmű, pár napja már kérdeztem a TN-jét, akkor Te is mondtad, hogy NEM LETT FELADVA.
Egyedül a másik powerbank, ami esetleg belefér ebbe a körbe, bár szerintem a második TN kamu volta, valamint a végén a hazudozás, hogy megvehetem újra, nekem erősen arról árulkodik, hogy itt bizony valami van a dologban.
Találkoztam már olyan eladóval, ahol volt probléma, és tökéletesen megoldottuk, mert ő igenis el akarta adni a termékét...
És már bocsánat, de egy bolt, amielyik javarészt Power Bankokat, és aksikat árul, tisztában kéne legyen, hogy melyik cég nem szállít ilyen termékeket, mert még én is tudom, hogy vannak ilyenek...
Megmagyarázni meg lehet mindent, de szerintem ezek az esetek konkrétan azok, aminek látszanak. -
walakyb
aktív tag
És igen, tudom, hogy nem kapnak pénzt, amig rendben le nem zajlik az egész eladás, és azt is tudom, hogy a dispute végű tranzakciókat is lehet értékelni (mint ahogy mindháromnál meg is fogom tenni...), és még azt is tudom, hogy mindezt ők is tudják.
És igen, egyáltalán nem értem, hogy miért van ez, de a 3 esetből 2 egyértelmű, hogy soha nem lett feladva, a Wowstickből pedig most is van készleten, és még van a szállítási időből 34 nap, plussz hosszabbítani is lehet, tehát simán megoldható lenne, ha akarná. De nem akarja...[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Sziasztok!
A napokban újra vásároltam az Alin, s nem tudok fizetni. "System error" ezt üzeni. Mindez a pc-n Win 7 alatt. Firefox vagy a Vivaldi, teljesen mindegy az eredmény ugyan az. Letiltottam a vírusvédelmet, a reklám blokkolót, /win. tűzfal eleve nincs/ de akkor se tudok fizetni. Új programot tudtommal nem telepítettem, tanácstalan vagyok miért nem működik. Viszont a telefonon simán ment a fizetés.
Ha valakinek van ötlete, azt köszönettel veszem.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
kropi
tag
válasz diablo1984 #27347 üzenetére
Köszi, megnyugtattál hogy másnak is vannak hasonló tünetei. Így nincs értelme a gépem miatt agyalni.
-
Topikgazda
Nem kell ilyen problémának lenni.
Hát azért azt böngészőt lehet hogy meg kéne nézni beállításilag, egy AliExpress süti és tárolt adat takarítása, ha használsz hirdetés blokkolót akkor azt is, a tűzfal is.
Nincs semmi gond az AliExpress részéről, de azt is megcsinálhatod, hogy ha Alipay-re regisztráltad a Visa vagy MC kártyát akkor onnan eltávolítod, illetve a eltárolt kártya adatokat is törlöd. Azt a mobil app-ban a legegyszerűbb és azután a legközelebbi fizetésnél újból megjegyezteted vagy hozzárendeled az Alipay-hez.
Egyébként a legtöbb helyen a mobil app-al fizetve még olcsóbb is a megvett dolog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs