Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzz03
őstag
sracok!
rendeltem 1 telefon tokot. mar az is gyanus volt h kb 30perccel az ido lejarta elott lett valami a postara adasbol, de az nagyobb problema hogy az infoba (aliexpress oldalon nezve) egy tok mas cimre / varosba kuldte az elado a csomagot.
ilyenkor mi van? irjak neki h ez most mi?
vagy nyomjak egy disputeot kapasbol?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Pontosan mely adat tér el?
A címet az általad megadott adatokból "szerzi be" az eladó. Nem írtad hogy app-ból vagy a böngészős verzióból fizettél, de akkor az alábbiakat nézd meg mindkét heylen
Tedd azt meg hogy ellenőrződ a címeket.
My Aliexpress, felső menü sor, Account Settings, Edit Settings, Edit Member Profile
majd
My Aliexpress, bal oldali menü My Shipping Address, itt a jó lakcím legyen a Default addressA My Orders, orders listában a vásárlás View Detail, Order fülnél van egy cím az nem mindig látszik teljesnek, ezért fljebb a Logistics Information résznél View Delivery Detail gomb, Receiver address:
Ha a fentieknél eygezik a cím csak itt nem akkor írj az eladónak, hogy ellenőrizze már le hogy a téves cím hogyan kerülhetett elő és akkor mi legyen ha tényleg egy rossz címre ment.
-
kiborg
aktív tag
Sziasztok!
Aliexpressen vásároltam volna egy térdvédőt.
A történet a következő.
3x megpróbáltam fizetni, de a capcha-t nem vettem figyelembe(nem írtam be) és emiatt nem engedte kifizetni.
Negyedik alkalommal észere vettem, beírtam és kifizettem, LE IS VONTA A KÁRTYÁMRÓL az összeget.
Ezután látom a megrendelés státuszában, hogy lezárva. Mondom mi van, írok az eladónak, ő is látja, nem érti.
We don't know what's going on. You can call the AliExpress platform to ask, how can you not place an order, and I see that your order has been closed. It should be that your recovery address is at risk. I don't quite understand what's going on. I rarely encounter such a problem. You call to ask the AliExpress platform what is going on, saying that you paid, how can it show that the order has been closed?
Hello, I saw that your order has been closed, the money will be automatically sent to your account, we did not collect your money, I just can not see the amount of your transaction, because you see your order has been displayed closed.Ezeket írta vissza. mi lehet kezdeni? Visszakapom a pénzem? Mikor? Jelenteni nem tudom senkinek?(HOGY KELL?) Nincs dispute gomb, mi lenne a megoldás?
Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
Topikgazda
válasz kiborg #28306 üzenetére
A kártyás fizetések nem vonhatóak vissza, ha nem lesz mögötte kereskedői pénzlekérés akkor a zárolást a bankod feloldja és a fizetés sztornó lesz. Ez több nap szokott lenni. De maximum 30.
De az hogy visszakapod a pénzed itt van írva: Hello, I saw that your order has been closed, the money will be automatically sent to your account, we did not collect your money,
Banki móka, mert amikor vásárolsz akkor elsőként a pénzed zárolásra kerül, ha a kereskedő bankja igényli a a pénzt, akkor a bankod átutalja. Nem azonnal kapja meg pénzt, 2-5 nap is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz kiborg #28306 üzenetére
Hasonló történt velem múlt év nov. 11.-én. Ha a mobilos programjukból indítottam a vásárlást és kupont is használtam (volna), akkor a fizetés megtörtént, de sikertelen lett. Három alkalommal a pénzt is levonta, két alkalommal csak sikertelenné nyilvánította. Aztán valószínűleg zárolta is a fiókomat, mert egy hétig sehogy nem tudtam semmit se venni, minden fizetés sikertelen lett. Így úszott el az összes kuponom és nov.11. akcióm. Idővel visszajöttek a levont pénzeim.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
iNfAntRy
senior tag
Sziasztok!
Eddig csak az Amazonról rendeltem, de most kipróbáltam az Aliexpresst. Első körben azt szeretném kérdezni, hogy bármilyen Aliexpresses termék rendelésnél kell vámot fizetni? Ugyanis kaptam egy smst a postától, hogy vámkezelési kötelezettségeim vannak a termékkel kapcsolatban. Amazonról csomó olyan dolgot rendeltem már, amit Kínából szállítottak, mégse volt semmilyen vámos elszámolni való.
Szállítással együtt fizettem 12 dollárt a csomagért, a vámkezelés meg 3500 forint lenne. Ez nagyon nem tetszik... többe kerül a vámkezelés, mint a termék. Ha ez minden terméknél igy van, akkor inkább nem is rendelek onnan többet semmitGalaxy Tab 4, Galaxy A20e, Galaxy S20FE
-
sambenez
addikt
válasz iNfAntRy #28311 üzenetére
12$ után nem kell fizetni semmit.
Téma összefoglaló 7-es pont.
Olvasd el, minden benne van.[ Szerkesztve ]
-
iNfAntRy
senior tag
válasz sambenez #28312 üzenetére
Köszi Van egy olyan érzésem, hogy még ha fizetni se kell semmilyen vámot, attól még a vámkezelési eljárást ki kell fizetni.. na de ezt majd megkérdezem a postán.
Közben gondolkoztam és tuti azért van ez a vámoskodás a csomaggal, mert levélként adta fel a seller. Nagyobb csomagnál (2-3Kg doboz mondjuk) gondolom egyből vmi delivery céghez (gls, dpd, ups stb) kerül a csomag és akkor nincs ez a szarakodás.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Tab 4, Galaxy A20e, Galaxy S20FE
-
Topikgazda
válasz iNfAntRy #28313 üzenetére
Szerintem leírtam, ha nincs fizetni való áfa, akkor nincs vámeljárási költség sem.
Nem tudják eldönteni az értékét, küldd be azokat amiket kell, megkapják látják az értékét és továbbítják a küldeményed, ez akár ma is megtörténhetett volna és holnap már azt olvasnád hogy belföldi kézbesítésre továbbítva.
Múlt évben összesen 6 db értékhatár alatti küldeményemhez kértek igazolást, az a tapasztalat is van leírva.
A beérkező küldemény mindenhol vámolás után kerül be, a futárosok is kérnek információt és ha ott fizetni kell az meg közel duplája mint a posta díja[ Szerkesztve ]
-
iNfAntRy
senior tag
Köszi az infokat
Igazából csak azért lepett ez most meg annyira, mert az elmúlt 1,5 évben több tucat terméket rendeltem már Amazonról, nagy részét Kínai sellerektől és soha nem kellett vámmal vacakolni. A legelső aliexpress-es rendelésemnél meg már rögtön kell. Ezen kívül még kettő dolgot rendeltem, meglátjuk azokkal mi lesz a helyzet, aztán aszerint döntök, hogy megéri-e nekem ez a sok vacakolás, vagy rendelek Amazonról drágábban, de legalább nem kell vámmal vacakolni és hamarabb megjön minden.
Galaxy Tab 4, Galaxy A20e, Galaxy S20FE
-
iNfAntRy
senior tag
válasz sambenez #28316 üzenetére
Hmm értem. És volt már olyan hogy valami nagyobb alakú dolgot rendéltél (bármi ami nagyobb dobozban érkezett és több volt mint 22 euró ? ). Mert amúgy én se szívesen mondanék le róla, mivel sok olyan dolog kapható ott, ami amazonon pl nem. Na majd még meglátom mennyivel dobja meg az árat a vámkezelés meg áfa.
Galaxy Tab 4, Galaxy A20e, Galaxy S20FE
-
flegga92
senior tag
válasz iNfAntRy #28317 üzenetére
Vannak amire harapnak, főleg a műszaki cikkek. 1 hete jött egy 100$-os airsoft cső kb a4-es méretű dobozban, 45$ a csomagra írva, és kérdés nélkül jött. Röntgenen nem volt érdekes a vasdarab.
Kollégámnak rendeltem már 70$-os MP3 lejátszót azt kibontották de csukták is vissza, nem kértek bizonylatot, csak egy tájékoztató volt a csomagon, hogy ki lett bontva. Gondolták valami gagyi MP3 lejátszó, meg amúgy is ki vesz már 2018-ban ilyet.
Telefont egyből szedik ki, ott kb semmi esélyed nincs.[ Szerkesztve ]
-
sambenez
addikt
válasz iNfAntRy #28317 üzenetére
Akciókamerát vettem egy sj4000-et meg egy gitup git2-t, de régebben lehet azóta jobban ugranak az ilyen cuccokra. Ezeknek nagyobb volt a doboza. IP kerát vettem 50$ körül azok is átjöttek.
De mostanában aliról olyanokat veszek ami belefér 42$-ba.
Ami drágább azt megnézem gearbesten meg banggoodon, mert onnan van áfa mentes szállítási leetőség. -
Topikgazda
válasz iNfAntRy #28317 üzenetére
Az Áfa 27% az MNB árfolyamon átszámolt összegre, a vámkezelés most még a postai részről 3500 Ft. Ezeket tekintheted fix költségnek.
Mindezekkel jelenleg 42 $ feletti érték esetén számolj, ha még így is megéri megveszed, ha ezt a költséget még sem kell kifizetni, akkor még jobban jártál.
De a mostani dolog esetén nem lesz fizetnivaló. -
iNfAntRy
senior tag
-
domojko
senior tag
Üdv újra.
Végül megrendeltem [ezt] az autórádió 2 din-es beépítő keretet.
A napokban megérkezett.
Az első probléma az volt vele hogy nem volt túlságosan becsomagolva, csak a saját dobozában volt a termék, és így volt berakva a postai zacsiba.
Mondanom sem kell hogy szállítás közben letört az egyik rögzítő fül.
A másik probléma hogy feketének hirdetik, de a valóságban szürke. Nem illik az autó műszerfalához ez a szín.
A hátulja az valóban fekete műanyag de ami látszik a műszerfalon az egész eleje szürke.Felvettem a kapcsolatot az eladóval.Kérte hogy fotózzam le az SKU számot, ami alapján beazonosította hogy ez az a termék amit rendeltem.
Kérdezi hogy egyetértek e hogy újraküldi a terméket.
Na itt jönne a kérdésem.
Milyen lehetőségeim vannak?
Ha újraküldi akkor fizetnem kell megint?
De igazábol szürkére nincs szükségem.
Kérjek visszatérítést? -
snooze
veterán
Sziasztok!
Rendeltem én is sajnos erröl az oldalrol,szerencse nem nagy összegben,de csak negativ tapasztalatom van.Nem érkezett meg a termék,irtam az eladonak a lejárat napján,az valamit hosszabbitott,majd a lejárat elött irtam neki,azota sem válaszolt,vissza sem küldte a pénzt,ilyenkor mi a teendö?Aztán meg valami éva nevezetü,gondolom robottal leveleztem,de az csak értetlenkedik,mindig ugyanazt irja vissza..Ebay sokkal rugalmasabb..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
-
snooze
veterán
Ok.köszi..néztem,de sajnos nem értem, szerintem már nem él ez a lehetőség..irtam az eladonak ahogy irtam is,de nem válaszol..
Ebayon lehet értékelni,itt nem találom..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
Ezt irja az aliexpressben:
A megrendelés 2019. február 06-án fejeződött be 18:0501.19-én irtam,hogy lejárt a várakozási idö,majd irta,hogy 20nappal meghosszabbitva,azóta semmi válasz..
Valami esély?
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Topikgazda
válasz snooze #28326 üzenetére
A február 6 után volt 15 napod a dispute-t elindítani. Ezzel nem tudsz már semmit sem kezdeni.
Ha még van lehetőséged értékelni akkor belépsz, a felső menü sor My AliExpress bal oldalt Manage Feedback és ha van lehetőséged akkor a Orders Awaiting My Feedback résznél láthatod.
Rá nézhetsz a Published Feedback fülnél lévőkre is de legfeljebb március 6 lenne ott is valami, ha az eladó adott volna értékelést.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz domojko #28322 üzenetére
Ha a teljes pénz kell, akkor vissza kell küldened, a vissza postaköltség a tied. Úgy 6000 Ft lesz, bár nem tudom a súlyát.
Ha nem akarod visszaküldeni akkor kérhetsz részleges visszatérítést a letört fül miatt.
A szín eltérésről nem tudok mit mondani a linked nem müxik, de ha több szín volt, akkor azt kis képet kell jelölni ahol azt a színt írják, ha ennek ellenére mást küldött, akkor azt meg lehet reklamálni és azért is részleges visszatérítés kérhető. -
World-Soft
senior tag
Sziasztok!
Régóta vásárlok aliról és elég sokat A3-mas szinten vagyok.
Most van egy csomagom amivel gondom van.
Két ugyanolyan terméket rendeltem csak más színben.
Ezt a terméket ugyanettől a kereskedőtől már 1x rendeltem, de akkor semmi gond nem volt vele.
Most mind a kettő kis méretű lett, és az egyik el is lett durván varrva.
(Bár mindenki szinten egy méretként árulja, de a gyártó doboza szerint van medium és large méret is. Én azért itt rendeltem újra, mert az első alkalom után a méret jó volt. Az akkor Large volt, most viszont mindkettő Medium méretű lett).
Próbáltam egyeztetni (szerettem volna, ha újraküldi a két hibátlan, és a gyártó szerint nagy méretű terméket), de sikertelenül.
Ekkor vitát indítottam. Ilyenkor a két termékre külön kell indítani.
Az érdekesség, hogy annál a terméknél ahol csak a mérettel volt gond, annál az aliexpress lezárta a vitát, és elindította vissza a pénzt. Annál a terméknél ahol elvarrás is volt, ott a hibát elfogadtál, viszont a méret gondot nem, és csak akkor kaphatom vissza a teljes összeget ha visszaküldöm a terméket. Ellenben még a termék teljes árát sem kapnám vissza (csak részben), és a szállítást sem.
Az Ali azt írta indokláskánt, hogy az kereskedő szerint a csatokkal állapítsam be a terméket és a leírása szerint 70cm-es fejig szinte mindenkinek jó (ez utóbbit írja majdnem minden eladó, hogy ne legyen problémája).
A gond az, hogy a terméken semmilyen csat vagy más állítási lehetőség nincs jellegéből adódóan.
És 70cm-es fej szerintem nem is létezik.
Tehát eléggé meg lett az Ali is vezetve.
Én erre a termékre az Ali mindkét ajánlatát elutasítottam, és újabb bizonyítékokat tettem fel.
Ezek után mi a teendő?
Fog az Aliexpress újabb javaslatot tenni?
Meddig várjak ha nem?
A másik termék visszatérítése (együtt egy rendelésben, egy csomagban volt rendelve és nem külön) folyamatban van.
Ha semmi nem történik, akkor érdemes arra hivatkozni hogy ellentmondás van. Ha az egyik is rossz méretű, akkor a másik ugyanolyan is az, és ha az egyiken nincs csat, akkor a másikon sincs, mert ugyanaz a termék.Segítségeteket, és javaslatotokat előre is köszönöm.
-
-
cidalain
veterán
Üdv. Új vagyok aliexpressen, vagyis eddig is hasznaltam, de mas fizetett helyettem.
De lett virtualis kartyam, keszitettem AliPay accountot. Mar fizettem is vele tegnap parszor.
Gyors kerdesek:
Checkoutnal alapbol felajanlja a Visa kartyamat (szam vege latszik) de en alipay-jel szeretnek fizetni. Vagy ez azon keresztul megy? (Eddig mindig beleptem az other option menube, es ugy jutottam el alipayhez) gyorsabb, es ugyanugy alipayes ha a Visa opciora megyek (csak az alipay oldalon adtam meg a kartyaszamot)
Tegnap tobbszor is fizettem, de az alipay jelszot csak egyszer kerte a rendszer (es nem az elso fizetesnel) egyszer meg kerte a kartya lejarati datumot fizetesnel. Ez teljesen normalis igy? (Bocs, paypalhez vagyok szokva, ott nem igy megy)>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz cidalain #28337 üzenetére
Mindig az AliPay-el fizetsz, ahogy látod a fizetésnél úgy működik. Nem kell az other, az azoknak van akik nem regisztrálták be a kártyát vagy nem MC vagy Visa kártyájuk van.
Amíg ugyanazon eszközzel fizetsz, csak első alkalommal kell a jelszó. Néha viszont van biztonsági ellenőrzés és kér kártyaadatot attól függetlenül, hogy az Alipay-en ott van.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Ma ezt az üzenetet kaptam:
li jessica: Dear friend,
We have checked,the color is black.
In our warehouse like this color either.
Hope you can forgive us.
Would you prefer resend or refund?
If refund,please tell us your paypal account.
Regards,Itt most milyen paypal account-ra kiváncsi? Nem paypal-al fizettem.
Illetve nem tér ki a feltételekre hogy hogyan történne az ujraküldés vagy a visszatérítés.[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Valaki tudna segíteni?
A történet röviden, van egy rendelés 01.04.
Feladva SG postával 01.07.
Nem lehetett disputot nyitni 03.05-ig.
Ma viszont ezt írja rder has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
Most ilyenkor mi van? -
Topikgazda
válasz domojko #28340 üzenetére
Van PayPal fiókod? Ha igen akkor megadod az e-mai címet és arra küldi vissza a pénzt. Így nem kell bajlódni az AliExpress dispute-al.
Ahol lehet olyan döntés hogy visszaküldés után teljes refund, úgy ahogy már írtam.A disputemaradna így el.
A visszaküldés rizikós, el is veszhet és ugyanilyet küld ami neked a szín szerint nem megfelelő. Ha pénzt kapsz vissza akkor keresel igazi feketét és azt veszed meg.
Te döntsd el melyiket szeretnéd.
Ha ez a PayPal-os refund, akkor ha 16.44 $-t fizettél érte, akkor azt is meg kell írni, hogy baráti küldéssel jöjjön a pénz, ha a másik módon akkor meg 17.33 $-t küldjön mert jutalékot von a PayPal és csak akkor lesz a nettó 16.44 $ -
domojko
senior tag
Értem a paypal részt. Köszi
Viszont eddig egy szóval sem említette hogy vissza kellene küldenem a sérült terméket.Nem akadékoskodni akarok, csak próbálom megérteni a szituációt.
Köszönöm a segítséged
Most megkérdeztem tőle hogy milyen feltételekkel történne a resend ill. refund.
Megvárom mit válaszol.
Naponta egy üzenetet küld
-
Topikgazda
válasz domojko #28345 üzenetére
Én azt írtam le, hogy az dispute szabályai szerint milyen lehetőségek van.
Pl. Ha dispute-t indítasz akkor az neki befolyásolja a minősítését, ami alapján fizetni kell a jutalékot.
Felveszi a merev magatartást, mert ő rosszabb helyzetbe fog kerülni mindenképp azt ajánlja hogy visszaadja a teljes pénzt ha visszaküldöd a terméket ez egyébként is a szabály, ha visszaérkezik azután kapod meg a pénzt. Ha ezt nem fogadod el szerinted az AliExpress miként fog dönteni? Néha jó fejek és eltekintenek a visszaküldéstől, de itt közel 17 $-ról van szó nem biztos hogy bevállalják.
És itt van még néhány probléma, a postaköltséget nem fizeti, az lenni a te veszteséged, mi van ha szállítás közben elveszik és nem kapja meg?
Persze az is lehet hogy kapsz valami rész refund ajánlatot és nem visszaküldés.
De nem tudni. -
Topikgazda
A kereskedők egy része a hibás terméket a gyártónál cserélteti ki. Valamivel bizonyítani kell hibát, általában ezért szokták visszakérni. Miért az eladó vesztesége legyen? Ha valami több alkatrészes dolog azt szétszedve tudnak belőle másikat készíteni.
Egy általános elv, nem biztos hogy mindenki ragaszkodik hozzá, de sok 17 $-os tételes veszteség azért nem jó a haszon szempontjából. -
tknof1871
őstag
Üdv!
Vettem egy olcsó fitness karkötőt ami kamerás, 30 USD volt az ára. Tesztelni akartam mennyire tudnám használni a fényképezés és filmezés funkciót csuklón hordva az eszközt.
(Egyszer szeretnék egy komolyabb okosórát. Arrow - Smartwatch with 360 Rotating HD Camera
hozta meg az érdeklődést már sok sok hónappal ezelőtt. Az egy nagy motiváció volt. Valami olyat megvenni lenne a végcél.)
Ez a kamerás fitness karkötő néha olyan videókat készít amiket nem lehet lejátszani. Pl. Potplayer azt írja:
“Hiba történt a lejátszás indításakor
Nem lehet lejátszani a médiafájlt
Nem sikerült elérni a video/audio adatot”
Ennek mi az oka? Egy 30 USD-os eszköz ilyen megbízhatatlan? Vagy kifogtam egy selejtet az Aliexpress-ről és reklamáljak? Ezt egyáltalán hogy lehet bizonyítani?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 3D nyomtatás
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mozilla Thunderbird
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs