Hirdetés
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #242 üzenetére
"A zebrát amúgy is olyan sebességgel kell megközelíteni, hogy meg tudj állni ilyenkor."
Szerintem sikerült a kresz legvitathatóbb pontját megtalálni, de nem akarok ebben a topikban erről vitatkozni. Pláne, hogy idézni könnyű...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #245 üzenetére
persuader & mocsanisi: Nem engem kell ez ügyben és a defenzív vezetés kapcsán kioktatni (mivel én is betartom ezt a szabályt és a defenzív vezetés meg kötelező érvényű), csupán annyit írtam, hogy ez egy erősen vitatható pont, mert rohadtul nem egyértelmű, alaposan ki lehet forgatni. De azt is írtam, hogy nem szándékozom ebbe jobban belemenni (nem is fogok), nem vagyok jogalkotó. A gyalogosok és az autósok/motorosok is gyakran tévhitben vannak, pontosan amiatt, hogy ez nem egyértelmű. Szóval az említett szabály nem fekete és fehér. Ráférne már a kreszre egy alapos ráncfelvarrás, pontosan azért, mert sokkal többen vagyunk, mint akkor, amikor ezeket a szabályokat kitalálták.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hmm...jó programnak hangzik, kérdés asszony mit szólna hozzá
De. 9 ezer, du. 11 ezer, egész nap meg 15 ezer.
Mint amatőr, szerintem jó az aszfalt, nekem nem volt olyan csúszós, mint Hring. Az utolsó előtti kanyar kijárata kicsit huplis, de jó futóművel nem gond, ezt leszámítva hibátlan."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nincs itt köztünk olyan, aki Pécsen (Pécsett ) vagy nagyon közel lakik? Kéne egy kis help, motoros ügyben.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jaja, csak okosan. Főleg, hogy az aszfalt is hűvösebb lesz most már, mert jön a fos idő...nem árt vigyázni.
.mf: nagyon vigyázni kell azon a szakaszon, én is többször jártam arra. Mindig van valami meglepi
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #350 üzenetére
Jaja, ha ügyes az ember, meg előre is engedik, akkor nagyon hamar végig lehet veretni. Csak ne lennének olyan fos utak...akkor tényleg mókás lenne, így a "hurkás" körút inkább csak veszélyes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Hát, vagy ilyen villa alátámasztóst veszel az elejére, és akkor elég magasra emeli, vagy olyat, ami a kormánynyaknál emel. Utóbbi biztonságosabb, de nem tudom, emel-e annyit, hogy a teló nem nyomja szét annyira magát, hogy a kerék is leér továbbra is. Nekem is kell egy szett.
Hátulra miért nem akarsz szemest? Én azon agyalok, szerintem az a legbiztonságosabb. De cáfoljatok meg. Sportmotoron árulnak elérhető áron.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Majd decemberben...bár tavaly azt mondtam, hogy mivel nem lesz meg a 9 hónapos időszakom, nem fogok bónuszt lépni, mégis áttettek B1-be. Szóval nem tudom, mikor vonassam ki. Szerintem december-január-február lesz. Márciusban már sanszos a jó idő...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát csak azt lehet behúzni a csőbe, aki nem tud számolni, vagy nem jár utána a dolgoknak.
Nekem maximálisan megérte. Kapásból úgy indul, hogy 19eft helyett csak 14e ft volt az éves teljesítményadóm, és egy negyedévnyi biztosítást nem kellett kicsengetni, ami akkor 7-8 ezer volt. Plusz három havi garázs, ami megint 21e ft volt (mivel nem használtam, hazavittem muterékhoz), azt megint nem kellett fizetni.
Szívás meg nem volt, kb. fél-egy óra alatt volt az egész ügyintézés: pecsét a forgalmiba, okmányirodával szemben a biztosítónál lefénymásolták. Ennyi volt a történet. Megmondod meddig vonják ki ideiglenesen és azt írják bele, a végén automatikusan visszahelyeződik. Még a rendszámot sem kell bevinni tévhitek elkerülése végett. Ja és került vagy 2500 forintba, cserébe kb. 31 000 forintot spóroltam. Ha nincs garázs, akkor is 11e ft-ot spóroltam volna. Egyetlen szopoda, hogy nem lehet előre ütemezni, azaz nem mehetsz be mondjuk november közepén, hogy te december 1-től ki akarod vonatni, hanem nov 30-án kell menned, hogy dec 1-től legyen kivonva.&rew: egyhuzamban ideiglenesen 6 hónapig lehet kivonatni, de mindig bemehetsz hosszabbítani 2500 forintért. Azt hiszem a forgalmiban csak 6 hely van ezeknek a bejegyzéseknek, tehát kapásból 4-et kapsz a két év alatt. Ha betelik és új kell (a 7. alkalomnál), akkor forgalmit is cserélni kell, ami 6 ezer ft. Téli tárolásnál ez nem para, mert 6 tél alatt 6 pecsét, azaz 6 év. Annyi ideig vagy meg sem marad a motor, vagy jó eséllyel bőven kitermelte az új forgalmi árát a rendszeres kivonás. hogy megéri-e, azt neked kell kiszámolni. Se teljesítményadó, se biztosítás...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Eh, Pöstön ezen a héten szinte minden nap láttam egyet, ugyanolyan színben Ma is
shiNIN: Télen inkább nem használom. Szar sós utak, kiszámíthatatlan minden, nincs is téli cuccom. Jobb a békesség. Marad a kivonatás.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
ALI_G, TayRol: Mi legyen a menetrend holnap?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nah, én megjöttem, de szerintem már a többiek is otthon vannak. Durva ez a kecsóring, de tetszik. Először fordítva (mmint menetiránnyal szemben) mentünk pár etapot, mert nem volt senki, így mindegy volt. Aztán normál irányban egyszer 20 percet. Nekem fordítva jobban tetszik
Na de a lényeg: meguntam, hogy leér a csizma orra, ezért elkezdtem kiülni Nagyon jó érzés! Szóval ezt gyakoroltam és nem az időre mentem, de olyan 1 perc körüli időket mentem, habár ezt csak normál irányba mértem, abból meg csak egy etapot mentem, tehát az ívek még nem voltak memorizálva.
Plusz mentem egy rakat km-t is: Bp-kecsó-ott jó pár kör-paks-bp Hulla vagyok. Remélem legközelebb leszünk még páran"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja ne is mondd, rakpart totál be volt állva, meg minden egyéb is. Én is lenulláztam magam mára De nagyon élveztem, megismételjük majd jövőre, rendes gumikkal. Remélem még többen el tudnak jönni majd a fórumból.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nehéz ezt követni igazából. A Madif, Berik és Arlen cuccokat egy hong-kongi cég csinálja (Maurex, ami valójában a Green Star vagy mi a retek). Na most az lehet, hogy ugyanazon a soron készül a Mugen is, de gyanítom, hogy sok már márka is ugyanott készül Amúgy teljesen mindegy, minden Kínából jön. Én elégedett vagyok a Berikkel. A cipzárak is frankók, protektorok nem mozognak. A kabát nyakánál belül lévő velúr kopott le, de utána sem kényelmetlen vagy vág. Mondták, hogy igény szerint ingyen megcsinálják, ha valakit zavar. Annyi a titka, hogy érdemes nagyon szűket venni, mert kitágul, főleg ha elázol benne istenesen. Ez nem csak az én tapasztalatom...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
Nem tudom már hol, de volt egy teszt, ahol az abs vs abs nélküli motort hasonlították (ugyanaz a típus stb). Az ABS-sel mindig sikerült rövidebbet fékezni. Nyilván rossi meg a többiek tudnának anélkül is rövidebbet, de az átlag emberek és a motorosok többsége (aki nem versenyző) nem tud rövidebbet fékzeni. Ennek ellenére egyébként igazad van, az ABS szerepe nem épp ez, de az új rendszerek hatékonysága baromi jó állítólag, és nem is érezni, hogy működésbe léptek. Tapasztalatom nincs ezen a téren, csak azt tudom, amit olvastam.
Az összes politikust beengedték a homokozóba, most játszanak. Úgyis elfelejtik egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudom, ezt mondom én is. Olvasd el mégegyszer
"Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül." Erre írtam, hogy nem feltétlenül van ez így, a versenyzőket leszámítva.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #626 üzenetére
Látod, a felületesség
Egyetértünk mindenben, kivéve abban, hogy "Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül. "
Erre mondtam, hogy a versenyzőket vagy sokat pályázókat leszámítva nincs így feltétlenül. Erre írtam azt is, hogy volt valahol teszt ezzel kapcsolatban átlag motorosokkal, és az új abs-ekkel mindig sikerült rövidebbet fékezniük annak ellenére, hogy az ABS dolga nem ez lenne (ahogy te is írtad).
De nem is a rövidebb fékezés a lényeg. Ahogy az új autóknál is kötelező lett az ESP, nem látok semmi kivetni valót abban, hogy motoron meg legyen ABS. Sok esetben életet menthet. Hiába a több ezer, tízeter km egy túrás háta mögött, ha nem volt vészhelyzetben számos alkalommal, akkor képes lehet ugyanazon hibák elkövetésére, amire a kevésbé rutinosak (nem a kezdőkre gondolok itt). Tehát a tapasztaltaknak is jól jöhet néha.
Szóval szerintem az ABS bevezetésével nincs baj. A többi viszont képtelenség és baromság, amit ezek kitaláltak ott a karosszékben ülve. Sajnos az emberek egyre kényelmesebbek, ami nem feltétlenül jelent hozzá nem értést minden esetben. Nem baj, ha fejlődik a technika.stimm?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #628 üzenetére
Remélem ma nem mész motorozni, mert innen úgy tűnik, mintha lenne benned már egy pár sör No offense (bár az is lehet, hogy még belőlem nem ment ki tegnap óta ).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen