- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #222311 üzenetére
tipuson belul is lehet mas a stablilizatorok es lengescsillapitok/rugok hangolasa
pl regebben a top-of-the-range modellben vastagabb keresztstabrud volt, ez az nagyobb kanyarstablitast adott eleve barmi mas okositas nelkul is egy erosebb torzios rugokent mukodve, mert a u.n. bodyroll hajlam csokken miatta
ezert is hivjak angolul antirollbar-nak (=ARB)
ma ez vmikor mar egyezik az osszes kivitelben
....meg korabban puhabb hangolasu futomuvek voltak minden autoban
anno a 185 Marea SW-be is beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, ami 16 helyett 22mm-s es egy fold volt az is, csak attol is, pedig a rugok/telok maradtak es a hatso stab is a gyari 12mm-s maradt
...es akkor az Eibach meg csinalt hozza elore 25mm, hatra 20mm-st is
azzal is lehet ezen javitani, hogy a gumi szilenetek helyett PU-kat raknak be
pl ezzel a rugozasi komfort nem valtozik, de a kanyarstabilitas jelentosen tud nonitöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen