- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Nem hiszem, hogy aggódnod kellene amiatt, hogy zárlatot okoz, hisz minden szigetelve van.
De így ránézésre, kb ugyan úgy jöhet szét mint a régebbi modelleknél, az egész körülötte lévő résszel jön együtt jön ki. Tuti nem fog külön csak a pohártartó kijönni.Más:
Nem tudja véletlen valaki, hol van az üzemanyagszűrő a 2003-as 2.0 benzinesen?[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
atos19881101
senior tag
Mint itt láthatod a kis kiálló pöcköt.A csatlakozó hátuljáról kell benyúlnod valami vékony csavarhúzóval, és megkeresni rajta. Ha benyomod, akkor ki kell jönnie.Ahogy nézem van egyszerűbb megoldás. [link]
Tekerj lejjebb, ott van a csatlakozó szétszedve. Az apa oldalon van a pöcök. Az anya oldalon szét kell szedni a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1214 üzenetére
Legközelebb hozd el hozzám olajcserére! Kicserélem 6-ért, majd meghekkelem az elektronikus szervizkönyvet újabb 6-ért. Neked meg a zsebedben marad a maradék 6.
Egyébként ez tényleg durva órabér. Mennyi lehet ezek után egy kettős tömegű lendkerék csere?
(#1223) membrandj
Első tulaja vagy? Mert akkor az érdekesebb kérdés az, hogy hol szokták túlnyomorészt tankolni? Mondjuk tudtommal a kutak nagy része MOL cumót árul."A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni."
Anno a bioetanolra mondták, hogy a legjobb, ami egy új kocsival történhet, ha kis mennyiségben mindig tankol ez ember a bena mellé. Mégpedig azért, mert oldó hatása van, ami feloldja az üzemanyag rendszerben lerakodó dzsuvát. Új kocsinál ez abban minősül meg, hogy gyakorlatilag nem lesz lerakódás. Ellenben egy 10+ éves autónál az így leoldott gletymó majd szépen eltömítí az üzemanyag szűrőt, injektorokat, AC pumpát. Szóval ersen kerülendő.
Node a lényeg, hogy lehet, hogy volt valami olyan adalék a prémium dízelben, ami szintén oldószerként működött.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1308 üzenetére
...és h1mpi:
Köszi az infókat!
Kicsit rákeresve kiderült, hogy egy ENVI kút volt. Azért olcsóbb jó 12 forinttal literenként, mert nincs személyzet. Teljesen automata minden, így nagyobb árréssel tudnak dolgozni. Az egyelőre még nem derült ki számomra, hogy kitől veszik az üzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
nagyúr
válasz Pistu77 #1646 üzenetére
Köszi!
Olyankor érdemes esetleg visszaváltani 5-be, hogy jobban pörögjön és hatékonyabb legyen a tisztítás, vagy hagyni kell, had csinálja, ahogy akarja? Mennyi időnként vagy távonként csinálja egyébként? Nem volt még diesel autóm, főleg nem DPF-es...
h1mpi : A valós fogyasztás biztos kevesebb volt, mert a konkrét teletanktól-teletankig pont 7 litert hozott, és azért volt benne Hungária körúti dugó is. 130-al mentem (GPS szerint, óra 139-en állt). Nem tudom, miért mutat többet a fogyasztásmérő, állítólag lehet állítani, majd párezer km. után, ha már lesz több tapasztalatom, akkor beállítom.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
h1mpi
nagyúr
válasz Pistu77 #1668 üzenetére
Az összes nagy dízel ilyen. 7-8 alá nem tudod levinni városba, és nem is kényelmes vele az autókázás (max az automatával). Ezek a mai dízelek autópályára valóak, ott vannak a nyomaték miatt elemükben. Nekem is "nehéz" volt benzinesre áttérni volt egy-két 200 LE körüli dízelem 400 nm felett az elmúlt 10 évben. Utána a benzines 210 nm nyomatéka elég szegényes volt, de megtanultam autóként használni, és sokáig volt mellette egy 1000-es Kawasakim csak a gyerek miatt ment a levesbe
[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1785 üzenetére
Pontosan.
Nekem alapvetően elég lenne egy Attraction plusz pár dolog opciósként, így viszont kénytelen lennék kifizetni a Revolution-t, s mivel az nincs 150 lovas szedánban, marad a Revolution Top 175 LE, ami a motor és a felszereltség miatt is jóval drágább. Így kb fél évvel később tudom csak megvenni a kocsit....vagy elmegyek kurválkodni.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1813 üzenetére
Érdekes dolog ez a vezetett szervizkönyv. Elvileg értéknövelő hatásának kéne lennie, de a hahu-s árakat nézve nemigen van. Szerintem Magyarországon kevés a bizalom ehhez. Én Spritmonitoron vezetek mindent. Fogyasztást, olajcserét, szervizköltségeket. Szépen km alapján, forint pontosan beírva. A kocsi következő tulajának szerintem informatív lesz.
Az más kérdés, hogy ha kötelező a gari miatt a szakszerviz, akkor kötelező sajnos. Remélhetőleg Veszprémben nem fog majd ilyen vastagon a cerkájuk. Meg is lepődtem, hogy van nálunk Márkakereskedő, míg a nagyobb Fehérváron nincs.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
h1mpi
nagyúr
válasz Pistu77 #1819 üzenetére
Tudom, azért írtam hogy gari idő után. Én hozzájuk viszem majd 120e/4 évesre. A Mobil1 jó olaj a 0w30-ast használja a Mazda Mester is.
Az ajánlatuk a 120e szervizre 53e Ft
Mobil ESP 0W30 motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.
Klímafertőtlenítés, motordiagnosztika, komplett átvizsgálás ( fék, kormány, futómű, világítás )[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #1855 üzenetére
Érdekes egyébként ez a turbó téma. Épp azon gondolkozom, hogy a vele kapcsolatos 1-2 fontos dolog betartása esetén valójában ez kb olyan jellegű alkatrész, mint a DPF. Ha odafigyel rá az ember, akkor vele együtt temetik.
Sajna használt autónál ebbe tökre nem lát bele az ember.Ti szoktatok figyelni pl az intenzív motorhasználat utáni nem azonnali leállításra? Alapjáraton járatásra?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
nagyúr
válasz Pistu77 #1862 üzenetére
Nekem még sose volt olyan, hogy ne tartottam volna be. Még autópályán is ha szól az asszony, hogy áljunk meg a következő pisildénél, akkor is előtte szépen lassítok, hogy legyen ideje hűlni. Nem nagy dolog, semmibe nem kerül, de nagyon sokat megspórol...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #2014 üzenetére
Igen, az esztétikai állapotuk teljesen rednben van.
A start/stop nem jobbra van a kormány és a Navi kijelző között? Vagy ez csak 2015-től van így?
(#2015) h1mpi
Igen, ebben igazad van. El is felejtettem, hogy van olyan ország, ahol össze lehet legózni az autót.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz Pistu77 #2027 üzenetére
Igen, az tuti, hogy jelenleg (2017-es modell) csak a Top-pal lehet 175-ös motort kapni. Kérdés, hogy külföldről behozott autó esetén össze lehetett-e, így rakni?
No meg az első új generációs Mazda 6-nál (2012-es modell) még volt 150 lovas Revolution sedan. Most már csak sportkombi van, és csak 165 lovas benyásban van ilyen felszereltségben.Hogy miért, ne kérdezd!
Sőt, a 2015/2016-os Revolutionban még nem volt tolató kamera, csak radar, a 17-esben már van.Szóval eléggé nagy a kavarc ezen a téren.
De egyébként tényleg az a legvalószínűbb, hogy sima 150-es motor. Viszont ez már tényelg a pofátlanság teteje. Az, hogy valaki véletlenül nem tudja a felszereltségi szintet, bocsánatos bűn, de hogy direkt hazudjon a forgalmitól eltérő adatokat (lóerő)...
(#2028) dannyl
Akkor ez lenne a "chiptuning", amit írnak?[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
-
dannyl
addikt
válasz Pistu77 #2036 üzenetére
Ez egy nagy bullshit!
Gondolj bele: nulla infója van ennek a kütyünek az autódról (nyomatékgörbe, üzemanyag/levegő keverék, hőmérséklet stb.), csak egy bejövő jelet átalakít. Baromi káros tud lenni. ÉN biztos, hogy nem tenném bele a kocsimba.Egy chiptuning egész másról szól. Itt sincs semmilyen átalakítás. Ha vissza akarod állítani gyárira, begurulsz hozzájuk, és INGYEN ráírják a régi progit, és 2 ÉV GARI van az elvégzett munkára, visszafizetési garanciával együtt.
Teljesség igenye nélkül itt van rigóék egy régebbi ajánlata (nem kapok jutalékot ):
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs