Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chris-v

    senior tag

    válasz Tanisz #765 üzenetére

    Nos a szervizes téved, de részben igaz amiket mond :)
    A benzines motor Mazda fejlesztés, de az alapokat a Ford is át vette. Szóval ha pontosak akarunk lenni, akkor a Fordban van Mazda motor.
    Az olaj csipegetés, csak a 2.3-as motor jellemzője, de ott is csak azért veszélyes, mert nagyon kevés olaj van benne és még abból lecsipeget és nem veszed észtre és úgy jársz vele, akkor jönnek a nagyobb problémák.
    1.8 és a 2.0 benzinesekkel nincs probléma, legalább is nem hallani. Láncos motor, de nem bicikli lánc mint a Fiat féle az 1.3 Mjet-en. Gyári csereperiódus nincs is előírva rá. A gyertya is gyárilag irídiumos, ami 90 ezer km cserés. Lényegében a benzines motor költsége, az olaj csere, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő, meg nagy ritkán 4 gyertya. Cserébe tankolni kell mert 8-10 liter között fogyasztanak.
    Ezt az infót kicsit félve írtam le, mert biztos lesz majd olyan aki megcáfol, mert az övé csak 6 litert eszik, sőt ha ügyes, akkor még termeli is a benzint. Persze lehet itt szépíteni, pl. 5-ben 90-el járni lehetőleg legtöbbször dombon lefelé kamion mögött haladva, 4 bárra fújt gumikkal, :DDD de a valóság normál használattal az a 8-10 környéke.
    Egy nagy problémája van ezeknek a kocsiknak, az a rozsda. :O

    "Roads? Where we're going we don't need roads!"

Új hozzászólás Aktív témák