- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h1mpi
nagyúr
Ígértem beszámolót a GJ Kombiról:
Alap adatok: 2013/07, 109.000 km, 2.0 benzin 107KW Skyactive
Nem hasonlítanám össze az előd 2004-es 2.0 benzines Mazda6-al, mert nincs értelme. Mindenben jobb, ahogy annak lennie kell.
Azt kell, hogy mondjam minden értéket megtartott, semmiben sem rosszabb, semmi olyan jó dolog nem került ki, ami miatt megszerettem ezt a típust.Számomra pozitív dolgok:
- fogyasztás: 3 nap városi átlaga csak Budapest ide-oda szaladgálva most mínuszban utcáról indulva 7.8l/100 km . Ma 120 km agglomeráció 5.6l/100 km. Ezt nem hittem volna, olvastam, hogy keveset fogyaszt, de ez tényleg durva.
- kényelem: elképesztően jó futóművet kapott, olyan mint egy sínautó, de mégis kellemesen veszi az akadályokat, elválasztva a bent ülőket a külvilágtól. Ebben nagy segítség az elképesztően komoly szigetelés is. A váltó lézerpontos, motorhang nem nagyon jön be. A belső kápitok, műanyagok nem csörögnek, zörögnek 3.5 év után is mutatják, hogy mi az a Japán összeszerelés
- motor: azt gondoltam, hogy az emissziós szigorítások miatt majd lomha lesz a 146LE, de ismét csalódnom kellett pozitívan, egy halk, de erős motort kapott az autó. A 6. sebességben 130-nál is csendes, és előzéseknél 3000- nél már jól húz, elég neki ez a motor.
- felszereltség: ez egy Attraction szint ami a Mazda kínálatában közepesnek számít, de egy átlag embernek már már full extra. Kanyarkövető Bi-Xenon automata távolsági fény vezérléssel, első-hátsó radar, holttér és sávelhagyás figyelő rendszer, két zónás automata klíma, kulcs nélküli indítás, usb, színes kijelző, stb...
Ezek mellett nehéz rosszat mondani, de talán ami zavaró, az a kis szélvédő, nagyon lapos szokni kell, és szerintem kicsit kisebb a hely elől,oldal irányban a jobb lábnak. Ez szinte minden mai autónál feltűnt a széles középkonzol miatt. A zene átlagos, lehetne kicsit jobb (gondolom a fullosban BOSE van). Ennyi a hiba lista, 99%-ban tökéletes családi és business class autó elképesztő nagy hátsó hellyel és csomagtartóval. Ha valaki 4-5 millió között keres autót megtalálta!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs