- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
gp A műsorban számos játékról kapunk friss információkat, VR2 címek is helyet kapnak a show-ban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
válasz Bandit21 #203 üzenetére
Hat en adok a szep grafikara minden jatekban, nalam ez elsod- masodlagos temyezo. De egy szimben nem, ott legyen jo a fizika es az AI.
Ha jol emlexem ACC is ramatyul nezett ki az elejen, adjunk neki idot. Ha lesz kicsivel tobb idom, mint fel- egy ora, akkor elkezdek itt is 3-oras versenyeket futni, mert nagyon nem megy mar ugy, mint regen. Kimaradt vagy 2 ev szimezes es erzem is.Azt tudtatok, hogy ha az I gombot megnyomjatok, akkor az AI atveszi a gepet? El lehet menni kulazni es aztan visszaveszed "tole"
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Hat az erdekes, mert ez nem LMP1, itt a villanymotor semmi pluszt nem ad. Ha a max teljesitmeny adja le, akkor az ICE ad le kevesebbet. Verseny elott kihozzak a BOP-ot es ott van, mennyi lehet a max teljesitmeny, OSSZESEN. Ha 500kw, akkor ez a max. Ha van 200kw villanyod, akkor az ICE 300KW-t ad le. Ha nincs villany, akkor 500kw az ICE bol.
Itt mar csak benya sporolas a hybrid.
Az lmdh-k 80KW-sok es hatul hajtanak, mig az LMH 200 es elol, de csak 190km/h tol nyomhatjak el a villanyt- Peugeot 150 tol - tehat meg az osszkerek elony sincs meg.
En beallitom kozepre azt hasznalja ahogy akarja. Inkabb versenyen van elonye, ha sokat lift&coast olsz, akkor lehet 1 korrel ki tudod tolni a kerekcseret.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na ja, f1 is ilyen, amiota megjott a hybrid. Erdekes lesz 26-tol, ha kikerul az mguh, akkor meglatjuk majd ki a legeny a gaton
Ha televan az akksi, akkor nem fekez elol szinte semmit, a fekek itt alul vannak meretzve, mert a villany motor fekezo erejet is hozzaszamoljak, ugyhogy nagyon fontos a jo aram beosztas.
Eddig nem mentem rendes kort hypercarral, mindenhol megcsuszok exiten a legkissebb pedal erintesre is. LMP2 az megy meg a gtelm is, de en mindig greenen mentem, majd kiprobalom heavyn is, lehet hozok vmit. Michitol 3 secre vagyok fujiban, eddig ott koroztem sokat, imadom azt a palyat.
ACCt vagom, de itt vmi olyan elqrt neveket adtak a palya allapotnak, hogy nem tudtam kisilabizalni, mi mit jelent.
LMP2 vel mit mesz spa-ban? csakhogy legyen mihez visonyitani..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
5.5 v8 szivo, az azert ott van. De nekem az Alpine most nagyon tetszik. Nagyon hajaz az IMSA-s Acurara es vegre egy szopran hangu versenyauto a sok dormogo basszus kozott
Mar alig varom a 2024-es DLC-t, jonnek a gt3lm-ek, a Lambordzsidzsi, Alpnie...[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na kiprobaltam, toyotaval 2.01.267, Porscheval 2.1.4xx
Unrealisztikusan gyorsabb a totoja valamiert, de szamomra vhogy vezethetetlen. Minden korben hozok vhol egy masodpercet, amit aztan elbukok mashol. Legfokepp a buszmegalloban, nem latom a virslit es atmegyek rajta.Nekem a Porsche sokkal jobban bejon- amugy is hatalmas Porsche fan vagyok - viszont az lassabb, vhogy a fekek nem az igaziak, jo 20 meterrel hosszabb a fekut.
A Trailbraking nekem nagyon furcsa meg, a Bruxellesben es a noname kanyarban mindig elfekezem, pedig alig nyomom a pedalt. Sajnos replayban nem latom a pedal inputokat, nem latom, hogy mennyit nyomok ra.
Jo lesz ez, sokat kell gyakorolni.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Igen es eszmeletlen befekeznek turn inen.
Ezen is faraghatnanak, mert en csak offlineoznek.Azert meg messze vagyok toled, de majd gyakorlok. 2 evig nem jatszottam es megerzem
LMP2-t holnap kiprobalom, azzal sokkal magabiztosabb vagyok, meg gte-vel is. Most amugy nem csuszkaltam exiten porscheval, lehet a green palya volt a hibas es a medium gumiAmugy allitgatni erdemes vmit setupon? Vagy jo ugy, ahogy van? Nemtudom mit kell allitani, ha vmi nem tetszik. Kicsit alulkormanyozottabba tennem, nekem tul izgaga a feneke. Elso par korben driftelve vettem be a la sourcet es a bus stoppot, persze nem igy volt tervezve
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na ezt kiprobalom a rugokkal. ACCben is ugy tudtam jol menni, ha loptam, vagy kaptam setupot, magamtol nem tudom mit hova kell es mikor. Csak azt erzem, hogy vmi nem tetszik, de a megoldast azt nem vagom.
Fekezessel nincs bajom, az megy eleg hatekonyan, hanem a trailbrake, ami nekem furcsa. Eloszor is ha felengedem turn innel a feket, akkor hirtelen jon meg a tapadas, kicsit furcsa. Ha viszont csak minimalisan nyomom, hogy raterheljen a kulso iven futo kerekre es jobb legyen a tapadas, akkor is megyek elore - understeer - pedig erzetre 1 cm-t nyomok a pedalon. Ez AC ban tokeletesen mukodott, itt soknak tunik.
De persze csak meg kell szokni.Bandi21
Az lmh-knal 200kw az aksi es elol tolt/hajt, vigyazni kell vele fekezesnel, ahogy Robi mondta. Ha televan, akkor nem tolt es csokken a fekero is.En 80 es 40 kozott valtogatom, attol fuggoen, mennyi van benne. Mint irtam korabban, hypercarnal nem ad plusz teljesitmenyt, csak segit nyalat sporolni.Lmdh nal - vagy USA-ul GTP - nel csak 80 kw van - 50-et lehet eltolni - folyamatosan megy a rasegites es hatul hajt.
Lehet vele taktikazni, de engem annyira nem hat meg, nekem igazabol a P2 lenne az optimalis. Ott nincs semmi, csak 4.2 v8 szivo.
Sajnos kihereltek oket 2021 ben, hogy ne nyaljak fel a plafonra az uj LMH-kat 830kg 670+ Le... Most csak 540-ek ha jol emlexem es 950 kilo[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
válasz Bandit21 #246 üzenetére
Az a virtualis energia felhasznalas. Ez is BOP ben szabalyozott, mennyi energiat (benya es menyku) hasznalhatsz fel egy stint alatt. Ha toyota vagy es szopatni akar a FIA/ACO, akkor ennek mennyiseget alacsonyra szablyak igy surubben kell boxolnod es megnehezedik a versenyed.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ha vkinek megtetszett a bajnoksag, akkor csak infokent, ma delben tolti fel a wec a Qatari versenyt. 9 oras, de ez lofutty le manshoz, vagy daytonahoz kepest.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
3.26.4 Ferrarival. De a Ford sikan nem a baratom, rengeteg vesztek ott, csakugy mint Mulsane es Arnage corner.
Nem erzem a kanyarokat, mindig megcsuszik a hatulja, pedig most heavyn mentem..
Te nem erzed ugy, hogy a Porschenak sokkal rosszabbak a fekjei?
Mintha hosszabb fekutja lenne, pedig pont hogy konnyebb, mint a Ferka vagy a Toyota..[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Nekem nem fektavon csuszik meg, ott kiraly vagyok. Kigyorsitasnal vagyok amator, egyszeruen nem tudok ugy kigyorsitani, hogy ne bicsaklana meg a hatulja. Mar feljebb tettem a slip angelt, sima tc-t, tc cutot de ugyanaz mindig.
Porschenal 56/44 en vagyok, toyotaval, ferrkaval meg ha tolteni akarom az aksit, akkor 50/50 esetleg kicsit elorebb es hosszabb fektav, hogy toltson az akku. Ha rendben van a toltes, akkor 54/46 es ugy okes. De egyszeruen a kis gazadas nem megy. Dunlop sikan Le Manson, - celegyenes utani sikan - egyszeruen nem tudom ugy bevenni, hogy ne bicsaklana meg. Eloszor a balos vagasnal - nem dob meg a kerekveto - aztan meg a jobbos utan, egyenes kormannyal erkezm az exitre es amint ralepek ovatosan a gazra, mar indul el a hatulja. Michinel nem latom ezt.
Eskuszom csinalok egy felvetelt, mirol beszelek, mert igy nehez elmondani. Sajnos nem latom az inputokat replayben igy nem tudom elemezni sem.Az a fek migracio az mi a gyasz?
Szerk:
[link]
Az osszes kanyarban tul ovatos vagyok, nincs meg a flow, ahogy szoktam vezetni, sokat veszitek.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Pedig hidd el, ovatosan huzom fel a gazt. Azt nem mondom, hogy sima ac utan nem olyan volt az elso korom LMUban, hogy amint megerkeztem az exitre, egyenesbe szedtem a kormanyt es pedal to metal. Aztan tusi to gravel
Azota joval ovatosabb vagyok. Itt a videon 30 fok van es heavy az aszfalt, de amint le mansban sima green palya van, mar csuszkalok. A pedal mind a fana menuben, mind a jatek calibration oldalan linearis. Meg arra gondolok, hogy lehet hogy mert 70 fps-en jatszom input lagom lenne? De akkor miert nics p2 vel vagy gte vel?
A gaz allast megnezem majd..
Korabban fekeztem, mert ez volt az elso par korom toyotaval. Most mar latom, hogy az LMH-k hamarabb lelassulnak. Le mansban a Porscheval 130 meternel fekezek a Mulsane elso sikanjanal es ippeg hogy betudok fordulni, kompromittalva a kijaratomat. Ferrarival ugyanott fekeztem eloszor es majdnem megaltam a kanyarban
Mind1, sokat kell meg gyakorolni...
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
AC ban nekem a fek eletszerubb, mint ACC ban, kb LMU szint. Kanyarodas es kigyorsitas AC ban az 1 pontos gumi modell miatt egyszeru, talan tul konnyu is. ACCben ez jol van szimulalva, akar a kerb, ami AC ban megint szar, alig lehet hasznalni.
Osszesegeben szvsz most ha egy atlagot veszunk, LMU az abszolut szim nalam.
ACC abn is van ez a kigyorsitasi nehezsegem. Most hogy igy belegondolok lehet hogy nem vagyok jo, felgumizott iven es ott lepek oda neki? Ezt ki kell probalni..Sajnos nem tudom feljebb venni az FPS-t, mert ez a masodik monitorom es a kabel egy nagyon regi HDMI, hogy ki lehessen kapcsolni a monitrot, ha VR-zom. 75 HZ felett elkezd villogni a monitor, freesync sem megy..
Mar tervben van a vetel, de meg nemtudom, melyiket vegyem
Holnap vege az ugyeletnek, lehet beteget jelentek es kiprobalom megint. Jo lenne mar a VR support..eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
2 Jo monitorom van, mind2 szeles, 34 colos. A normal jatekok a jobbikon mennek lg 34gn850 b, a masik egy LG 34 UC79 vagy mi, de az is nagyon jo, csak a kabel vmi HDMI 1.0-s, az volt megfelelo hosszusagban itthon.
Igazabol csak azert van, hogy a VR-t tamogassak, - elinditas, konfiguralas - aztan kikapcsolom. Most nem tudok VR ozni, barmikor hivhatnak es ruhellem ilyenkor kikapcsolni a gepet es baromsagokkal bajlodniA Porka gyorsabb lenne? Nalam a Toyota volt a leggyorsabb, olyan 335 korul mentem a mulsanon, elso sikan elott.
Nekem is stabilabbnak tunik a Porsche, raadasul az a legnyagyobb kedvencem is, 2 ok, hogy azzal menjek. AMugy porsche default setupban a mittomen mi 160 NM a difinel, talan az a megoldas. Tobbinel ilyen 30 koruli.AI katasztrofa, elso AI versenyemen folyamatosan befekeztek az egyenes kellos kozepen, az a tipikus bunteto fekezes. Ezt mar ugy tunik, javitottak, mert azota nem lattam. Igaz AI-t is visszatettem a defaultra, mert az 5% Agression nem hozott semmit, inkabb rosszabb lett.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En vagom le mans-t, rengeteget mentem rajta, 2. kedvenc palyan Nordschleife utan.
Raereztem a kigyorsitasokra, most megy mar, az volt a baj, amit mondtam, nem a felgumizott reszen adtam gazt.
A Peugeot nagyon gaz, de azzal fogok menni Nagyon ovatosan kell menni a kerekveton vele, erzekeny.
A tegnapi idomet vhogy nem erem el, pedig erzesre sokkal jobban mentem ma. Lehet ennyivel jobb a Toyota, Ferrrai?Early accessrol annyit, hogy beallitottam egy 36 perces futamot es ott talaltam magam egy 12 oras versenyen.
Majd a rajtnal tomegkarambol, aztan a kovetkezo osszes kaynarban tomegkarambol Szornyu!!Viszont azt kell mondjam, hogy vezetesi elmenyre, ffb, sebesseg erzet, iranyitas... kb mindenben ver nalam barmit is. Ez egy nagyon jo szim lesz, ha elkeszulnek vele.
Contenetre talan keves lesz egyelore, de remelem hamar hozzak a 24es szezont is.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
LMP2 Sebring 1.53.4xx, de van meg benne vmennyi, most kezdtem belejonni, de menni kell csicsizni, holnap galya.
Tul sok feket nyomok, ha csak meglehelgetem es beforditom vele az autot, sokat lehet nyerni. Porsche 963-al 1.50.xxx, az nagyon felos nekem, nem vallalom be vele a kanyarokat. Peugeot 1.52.kozepe, de az eletveszely itt.Ment a vr is, bar meg nem a lexebb, de brutal erzes sebring, alig latni vmit a celegyenes bejaratban a pattogastol..
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En neztem Dove-tol guideot, es latom, hogy a celegyenes beforditonal sokat vesztek, mashogy kell venni, mint ahogy en csinalom.
A tobbi kanyart ugyanugy tudom, mint o, csak o jobban megcsinalja.Ki nem kapcsolnam a pattogast, ettol lesz authentikus.. Hidd el, nincs tultolva, az a palya ilyen. Direkt nem aszfaltozzak ujra, mert Sebring az pattog, legendasan.
A Peugeot olyan lassu volt tavaly, hogy a P2-k majdnem lenyomtak, mert ok ground effectesek es nem tudjak leultetni az autot, mert bottomingolna, de ha felkemnyitik a futomuvet, akkor meg elpattog es tobbet van a kerek a levegoben, mint az aszfalton.
Bar ez inkabb meg beton...
A nagy remenyem, hogy a modding community felkarolja a jatekot es belerakjak az IMSA palyakat es a hianyzo kocsikat.. Ugyanugy moddolhato a jatek, mint AC.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ugy ertem moddok. studio 397 tutti nem rak bele IMSA conetntet, mert licenszelt a game.
De egy Modder, pl rfactor2 bol siman bele hajit egy Daytona-t, Mosportot, Long Beachet, Watkins Glent.... Megy egy Acura-t ha lehetIzles kerdese, nekem kifejezettem tetszik ez az authentikussag a pattogassal. Ha mar nem lehetek versenyzo, legalabb eljem at megkozelitoleg ugyanazt. Tegnap nezelodtem a kocsiban VR ban jobbra balra es egy pillanatra elfogott az erzes, hogy ott megyek Sebringeben, ahogy neztem a fedett sarvedoket
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Szvsz tortent vmi fizika valtozas.
Pözso 1.49 kozepe
Porsche 1.48.506 Sebringen es meg van benne keves, el kene talalni a felgumizott ivet, kulonben nincs tapadas. Igy shortshiftelni kar par kanyarban es nehezen indul meg a bode alacsony fordulatrol.
Amugy 100%-on a 48.506 az 5. helyre eleg, de legalabb a leggyorsabb Porsches voltam, Estre ment a levesbeTusi urnak kilog a ..., de a szaja az nagy
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A kocsi erzesre ugyanaz, de nem gyorsultam 2 secet tegnap ota..
Lehet a palya allapot javult, tobb digitalis gumit hordtak fel blablabla..Piszok jo ez a game. most pihizek egyet, este bevallalom az 1h 50m hosszu versenyt
Allitolag rendbe hoztak a gridet, mindneki onnan indul, ahonnan kene.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Most nezem Michi tegnapi streamjet es o is kuzd a hatso traktus instabilitasaval Toyotanal. Szegenykem meg nem ment a Peugeottal
Azert remelem ezen reszel vmit a fejleszto. A p2-esek beton stabilak es azok konnyebbek es nem sokkal gyengebbek, mint az hypercarok.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Attetelt? Azt hol a pekben kell allitani?
En 10 korre valoval mentem, de megrte, mert soxor eldobtam. Nalam max 3-4 tized lehet meg benne itt, tobb mar nem hiszem.
A Caddit nagyon szeretem a valosagban, de itt nem jon be, ideges a hatulja es a hangja sem testzik, az egyetlen szerintem, ami nem lett 100%-osMeg vmi: Michitol emlitettel setup videokat, de en nem talaltam olyat, csak game setup, mint ffb, grafika. Engem kocsi setup erdekelne, hogy lehetne kezelhetobbe tenni a hatuljat.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
válasz Bandit21 #306 üzenetére
Engem is felnyalt a plafonra. Es akkor mi van? Ha offlineban nyomom, ugysem engedem be a jatekba es akkor nyerek
ON: en lehet visszamegyek P2-zni. Meg nem teljesen erzem az lmh-t, meg remelem valtoztatnak kicsit rajta, vagy setuppal kezesebbe lehet tenni. Tanulni jo lesz a P2, az jol megy mar es jobb az FFB je is.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Borzaszto az AI, szerintem is.
Tegnap osszevissza lokdostek. Porsche GTE vel voltam es a hiperkar beallt a seggembe es feltetlenul balrol akart megelozni, ahol 30cm volt koztem es a fu kozott, nem a jobboldali 6m-t valasztotta. Aztan fektavon megtocskolt hatulrol es mentem susnyasba..
Ezzel az erovel maradhatnek AC ban is, ott ennel azert jobb az AI.
Igaz, ott mar semmi remeny, hogy jobb lessz, itt meg van.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
1.54 kozepet mentem most Sebringen teszten, de az eleje 1.50.xxx-t
1 secet meg tudok hozni sok gyakorlassal, de 4-et?
Es szvsz jol megyek mar. meg nem vagyok a regi, vszeg mar nem is leszek igy 50 fele, de ez kicsit tulzas. Lejjebb venni, meg nincs kedvem, az olyan csajoseat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen