Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RobbyJr

    őstag

    Az egyik nekem folyamat 200W-on van, a másikat meg állítgatom futam alatt. Főleg induláskor csavarom maxra, mert ha tele van az akksi, akkor az első féktávot tuti elrontod, szóval én igyekszem az elején rögtön égetni.

    Futam alatt 60-100 között van, ha sok az üzemanyag, akkor meg maxra teszem, hogy minél több üzemanyagot égessen.
    Egyébként pálya függő. Spa-ba jobban eszi az akksit, mint pl. Bahreinben.

    Az a lényeg, hogy sose vegyél úgy egy féktávot hogy majdnem tele van a töltöttség, mert fékezéskor felmegy maxra, és megúszik az autó.

    Ami a beállításokat illeti, gumikeveréket állítok, üzemanyagot, fék nyomást maxra 1-2 autónál, fékerőt, illetve a rugókat. Kicsit tanultam már ACC-ből szóval ahhoz hasonlóan állítom, de nem olyan extrémen.

    Az alap setup is jó, minden pályán más és más.
    Ha kicsit csúszkálni akarsz, meg kímélni a gumikat, akkor a TOE-t állítsd pozitív irányba egy kicsit.

    Ne féljetek a fékezéstől, Hoyert is láttam nem egyszer megcsúszni, pedig neki több ezer órája van rf2-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

Új hozzászólás Aktív témák