Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz RobbyJr #258 üzenetére

    Nekem nem fektavon csuszik meg, ott kiraly vagyok. Kigyorsitasnal vagyok amator, egyszeruen nem tudok ugy kigyorsitani, hogy ne bicsaklana meg a hatulja. Mar feljebb tettem a slip angelt, sima tc-t, tc cutot de ugyanaz mindig.
    Porschenal 56/44 en vagyok, toyotaval, ferrkaval meg ha tolteni akarom az aksit, akkor 50/50 esetleg kicsit elorebb es hosszabb fektav, hogy toltson az akku. Ha rendben van a toltes, akkor 54/46 es ugy okes. De egyszeruen a kis gazadas nem megy. Dunlop sikan Le Manson, - celegyenes utani sikan - egyszeruen nem tudom ugy bevenni, hogy ne bicsaklana meg. Eloszor a balos vagasnal - nem dob meg a kerekveto - aztan meg a jobbos utan, egyenes kormannyal erkezm az exitre es amint ralepek ovatosan a gazra, mar indul el a hatulja. Michinel nem latom ezt.
    Eskuszom csinalok egy felvetelt, mirol beszelek, mert igy nehez elmondani. Sajnos nem latom az inputokat replayben igy nem tudom elemezni sem.

    Az a fek migracio az mi a gyasz?

    Szerk:

    [link]
    Az osszes kanyarban tul ovatos vagyok, nincs meg a flow, ahogy szoktam vezetni, sokat veszitek.

    [ Szerkesztve ]

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák