Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz RobbyJr #244 üzenetére

    Na ezt kiprobalom a rugokkal. ACCben is ugy tudtam jol menni, ha loptam, vagy kaptam setupot, magamtol nem tudom mit hova kell es mikor. Csak azt erzem, hogy vmi nem tetszik, de a megoldast azt nem vagom.

    Fekezessel nincs bajom, az megy eleg hatekonyan, hanem a trailbrake, ami nekem furcsa. Eloszor is ha felengedem turn innel a feket, akkor hirtelen jon meg a tapadas, kicsit furcsa. Ha viszont csak minimalisan nyomom, hogy raterheljen a kulso iven futo kerekre es jobb legyen a tapadas, akkor is megyek elore - understeer - pedig erzetre 1 cm-t nyomok a pedalon. Ez AC ban tokeletesen mukodott, itt soknak tunik.
    De persze csak meg kell szokni.

    Bandi21
    Az lmh-knal 200kw az aksi es elol tolt/hajt, vigyazni kell vele fekezesnel, ahogy Robi mondta. Ha televan, akkor nem tolt es csokken a fekero is.En 80 es 40 kozott valtogatom, attol fuggoen, mennyi van benne. Mint irtam korabban, hypercarnal nem ad plusz teljesitmenyt, csak segit nyalat sporolni.

    Lmdh nal - vagy USA-ul GTP - nel csak 80 kw van - 50-et lehet eltolni - folyamatosan megy a rasegites es hatul hajt.

    Lehet vele taktikazni, de engem annyira nem hat meg, nekem igazabol a P2 lenne az optimalis. Ott nincs semmi, csak 4.2 v8 szivo.
    Sajnos kihereltek oket 2021 ben, hogy ne nyaljak fel a plafonra az uj LMH-kat :D 830kg 670+ Le... Most csak 540-ek ha jol emlexem es 950 kilo

    [ Szerkesztve ]

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák