- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Bandit21 #212 üzenetére
Mondjuk az is igaz, itt totál más a fizika, meg az ffb, szóval lehet nagyobb a különbség.
Michi beszélt erről a motor üzemmódról, kicsit olyan mint a forma 1.
A Regen 80-as alapból, azt verseny közben le tudod nullázni, ha nézed a kormánynál az MGU csíkot, 60-al kibírja végig, bár ez pálya függő, mert fékezéssel töltöd fel.Az egyikhez én nem nyúltam, az mindig 200-on van, másikkal meg kvali alatt játszottam, 100-120 között, mikor feljebb vettem, nagyobb is volt az egyenesbeli tempóm.
Nézek róla infót mit mire érdemes tekerni, mert ezzel lehet nyerni időt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen