Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277909 üzenetére
Gondoltam beteszem mire jutottam a Fulcrum Racing 400 - hátsó kerekem anomáliájával kapcsolatban.
- Sokat olvastam a témában, és azt találtam nem vagyok egyedül ezzel a problémával, főleg fulcrum agyaknál.
Van egy doksi, ami ezekben is található patronos csapágyak működését taglalja.
Azt hiszem néhány ember "meg vakarja a fejét" az olvasottak alapján. Ez mégjobban összezavarhatja a kialakult képet, gondolom a vélemények is megoszlanak...
E szerint az írás szerint úgy van jól beállítva esetemben a kerék, ha kicsi "szabad" játékot hagyunk, amit egyébként csak akkor érezni ha a felnin fogva mozgatom a kereket, ám közvetlen az agy közelében nincs oldal irányú mozgás, (ami elő idézhető akkor ha még lazítok a feszítő csavaron (ezt már rendellenes működésnek gondolom). Ha úgy kotyogna, a tárcsába is bele-bele érhetne az oldal irányú szabad játék miatt (ha túl nagy) (ugyanis csak ezt állítod a csavarral). Szóval: így használom, hogy minimális kottyanása van felnitől nézve, de közvetlen a tengelynél vizsgálva semmi. Kerék szépen forog. A tuti az lenne ha meg lehetne nézni egy másik fulcrum racing 400 hátsót, amire lehet sor kerül majd, csak hogy tisztán lássak. (mert érdekelne).
- Felvettem a kapcsolatot a Fulcrum-al is, akik azt írták a mérettűrés miatt enyhe holt játéknak kell lennie(lehet) az optimális futás érdekében. (ugyan az lényegében mint a doksi).
- Illetve a kerék pdf dokuját is tanulmányoztam, amiben szintén úgy van írva, hogy miután ütközésig csavarjuk rá az előfeszítőt, azt egy negyed fordulattal vissza kell csavarni, és úgy meghúzni a rajta lévő csavart (ilyenkor ez ad neki még egy kis feszítő erőt).
Ezt módszert is lecsekkoltam, ám így a vázba téve nyomatékra húzva, azért jobban kottyant mint most ahogy belőttem magamnak. Én a vázba tettem először, nyomatékra húztam, és utána állítottam hozzá a feszítést.
Van más szintén témában jártas(nak tűnt) illető akik leírták nem 1 kerék nekik szintén így kottyan beállítás után, és megelégedéssel használják.
Csak azért írtam le, hátha valakit érdekel#280260lsebestyen: "mekkora kocka lett mindenki" - ez jó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- OTP Bank topic
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...