- Milyen alaplapot vegyek?
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Projektor topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fulton #277889 üzenetére
A kerekeket kivéve ha kézzel forgatod a tengelyeket, érzel különbséget az első és hátsó kereket illetően? A váltó tartó fül ellendarabja a vázban kotyogni szokott, ennek a mértéke lehet változó, de nem szoktak túl passzentosak lenni. És az, hogy a hátsó átütő tengely menete nem talál be azonnal, hanem kicsit játszani kell vele, az szintén jellemzően előfordul ha az ellendarab fixen meg van húzva. Én inkább arra gondolok, hogy a csapágy/csapágyfészek passzentosabb hátul és amikor ráhúzod a tengelyt azért szorul meg jobban a hátsó kerék. Persze azt sem zárom ki, hogy tényleg van valami pontatlanság a váltó tartó papucsban esetleg a vázban, de erre kisebb esélyt látok. Ha ez megnyugtat írd le a tapasztalataid a Cube-nak, a videón úgy is látszik a lényeg, ha nem értik mit mondasz akkor is.
[ Szerkesztve ]