- Milyen SSD-t vegyek?
- SSD kibeszélő
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
M3aN
senior tag
Bike Discount.de-ről rendeltem egy kerékpárt, és kérdésem, hátha tudtok segíteni:
Mire számítsak, hogyan érkezik? Kibontás után van vele bármi teendőm, beállítás vagy bármi? Érdemes elvinni a helyi boltba/szervizbe egy átnézésre? Ahogy hallottam, viszonylag borsos (első hallásra...), közel 20e Ft-os átvizsgálási díjjal dolgozik a szerviz (É-Mo). -
-
Fall-N
veterán
válasz Because #251850 üzenetére
Hány sebességes? Pont tegnap olvastam az FB szerelős csoportban, hogy a szaki nem tudja beállítani a SunRace sorhoz a váltót. Pedig ugyanúgy be lehet. Semmi lényeges különbség nincs köztük. Régen én is Shimano sorokat vettem, utána áttértem a SunRacere a lánccal együtt. (Váltót is kinéztem anno, ami SunRace, de nem vettem meg).
-
stickermajom
addikt
válasz Csokicsibesz #251822 üzenetére
Mondjuk a karbon kormányon most én is szenvedek, kérdezd meg szegény 6030D-t. Kéne nagyon, de ott van a félsz, hogy valamit elszabok és ripityára töröm.
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #251856 üzenetére
Nem fogod, mert erősek. DH és Enduro kormányok között rengeteg karbon van, sőt ha nézed a kínálatot, akkor a legtöbb pont ilyen extrémsport márka: Race Face, Salt, hope, Renthal, Kore, Funn, *ethirteen, PRO Koryak stb.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #251854 üzenetére
legyen így és mozduljon csak aprókat
#251855Fall-N:
10 sebességes 11-46 és hát csinált most érdekes dolgot, volt mindenféle fémes hang[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #251856 üzenetére
En telibevertem egy fat vele. Igaz, leugrottam a bringarol, de a kormany csattant. Szerencsere a kormany, nem a fekkar. A matrica serult rajta.
Van felnibol meg kormanybol is az agyonkonnyitett valtozat, XC versenyzesre, ahol tenyleg csak a suly szamit. Az tenyleg roppan, torik. Ezek 20-25% -al nehezebbek, de birjak a kikepzest.
De pont a kormanyon nem ereztem annyira, hogy most karbon. Sporoltam vele 120g -ot. Talan csak azert vettem meg, mert ha mar minden karbon, akkor a kormany ne mar alu legyen. Sznobizmus vagy mi, de akcios volt, es anno nem tudtam ellanallni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz flash- #251833 üzenetére
Nemrég volt fenn bolhán egy Ghost Nivolet, olyan, ami Zoliwrc-nek is van, csak ennek a fékei meg a hajtókar FSA volt a többi 8000-es Ultegra (Zolié full 8000). 350e Ft. Kicsit bánom, hogy nem mozdultam rá, de egyelőre van más helye a pénznek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #251861 üzenetére
A karbon nem torik el csak ugy. Akkor torik, ha olyan behatas eri, amire nem terveztek. Pl. a stucni csavarjait tulhuzod. Az alu max meghorpad, a karbon szerkezete akkor serul, es megroppan. Ha fanak mesz, az tervezett behatas, normal esetben el kell viselnie.
Don't Tread On Me
-
-
lsebestyen
addikt
Szerintem meg ott a gond, hogy ugyan a nevében szerepel a racse szó, kitámasztó van rajta.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #251874 üzenetére
És megvan a győztes!
Kitámasztó, agydimanó, dinamós lámpák, hátsó csomagtartó előkészítő (gondolom valami "click" rendszerű). De ha már erre megy, a kötelező prizmák még sincsenek sehol. A sárvédő nem gáz, én is raktam fel. De ezt a biciklit így elrontani ezekkel...
[ Szerkesztve ]
-
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #251878 üzenetére
Igen, annyira profi, hogy a körömnyi figyelmeztető matricát sem szedi le a féktárcsáról használat előtt? Egyikről sem? Meg a matricát a kormány mögül? És vesz rá egy Abus Bordo lezárót, amit keresztbe dob a keréken?
-
Ringman
nagyúr
sárvédőt én is vettem a sima nuroadhoz és ilyen csomagtartót is, 2 oldalra lehet "pannier" típusú táskát rá rakni, de most egyik sincs a biciklin. kitámasztó nincs azért
télen vsz. visszamegy a sárvédő fixre, a csomagtartó vsz. nem.
-
fulton
addikt
-
k.zoltan83
újonc
sziasztok!
erről a 2 bringáról mi a véleményetek?
https://speedbike.hu/kross-evado-20-m-black-blue-2022-ferfi-cross-kerekpar
https://speedbike.hu/gepida-alboin-200-crs-28-m-21s-fekete-ferfi-cross-kerekpar
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz 6030D #251860 üzenetére
Az egy régebbi modell volt igen, de nem volt rossz áron valóban.
Én a sajátomat biztos nem adnám 800e alatt a karbonkerekekkel. (7-7.1kg így)
Múlt héten eladtam a gyári alukerekeit is, 2019 óta itt álltak 1 szezont futottan. Mindentől sportcucctól megszabadulok most amire nincs szükségem, és újabbakba forgatom a pénzt. -
lsebestyen
addikt
Agydinamó azért már nem rossz cucc, de azért nyilván érezni a különbséget. De melóba járásnál, városi használatnál szerintem irreleváns. Többet profitál abból, hogy nem kell kiegészítőkkel bénázni, figyelni, hogy mindig fel legyen töltve stb.
Legalább erős lesz tőle. Én is a BUBI-val intervallozok reggelente. -
Ringman
nagyúr
ha nem használod, akkor minimálisat számít: ~0,5-1,5 %-ot (ha használod, akkor sem vészes), de nem létszükséglet, az biztos.
-
válasz fulton #251876 üzenetére
Bármeddig. Miért ne lehetne? Ezek már rendes váltók, bírják. Nekem legalábbis szokott működni az elöl 50, hátul 28, vagy akár 32. Előfordul, amikor nagyobbnak bizonyul a domb, mint amire számítottam, és terhelés alatt elöl már nem akarom ledobni a kistányérra, hogy aztán hátul meg vagy 3-4 fokozatot rögtön felváltogassak. Néha azt hiszem, örülnék az országútin is egy 1x-es rendszernek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #251893 üzenetére
ott a sram xprl, az a 10×44-es sorral már elég jó átfogási tartomány
hajtásnál meg talán 38-50 között vannak a tányérok -
Tin
veterán
válasz lsebestyen #251891 üzenetére
Hát, nekem az volt az érzésem ezt a szép bicajt elnézve, hogy olyan, mintha egy jobb sportkocsira felrakna az ember egy tetőcsomagtartót mert nem elég nagy a csomagtartója, és amúgy használná is.
De amúgy az ott parkoló bicajok többsége ilyen. Downhillel, fullyval, e-bike gravellel járkálnak melóba, és látom a tulajaikat is, kb azért ezt vették, mert jól néz ki. Meg persze mert a céges lízinggel nyugodtan felmehet magasabb szintre. Nem irigység, hiszen számomra is adott a lehetőség, de én akkor élek majd vele, ha már tudom, mit akarok. Addig minek lőném el a lehetőséget erre. És főleg nem ilyen öszvérre.
#251892 Ringman: télen 1-2 ember jár bicajjal, tudom, látom. Ezek közül egyik sem. Nyáron meg maximum esőben kellhet a lámpa, de akkor nem szokott bicaj lenni a tárolóban, mindenki kocsival jár. Mindenes bicajnak praktikus lehet egy agydinamó, de itt azt mondtátok, hogy akkor inkább 2-3 bicaj, mindegyik céleszköznek.
-
Én is csak nyáron, jó időben járok bicajjal munkába. Van erre való cross trekkingem is, mégis sokszor a karbon országútit viszem, rendesen felöltözve biciklis cuccba, spd cipővel. Munkás ruhám, cipőm a céges szekrényben van, vïz a kulacsban, egy kis futós hátizsákot viszek apróságokkal (szemüveg, abus bordo lakat, egy csere póló, vagy karmelegítő, hazafelé a lámpák, ilyesmik). Odafelé csak lazán, kerülő nélkül, hazafelé szoktam csinálni egy nagyobb kerülőt, hogy edzésértéke is legyen. Ha szar, vagy bizonytalan az idő hajnalban, akkor inkább autóval megyek, aztán ha hazajöttem, elmegyek futni, vagy tekerek a görgőn.
Az a Jobrad program meg az évtized átverése. Nejemnek vettünk volna egy ebik-ot, konkrétan ordas nagy bukta anyagilag, kb 20-30%-ot spórolsz ha direktben megveszed, esetleg egyéves kamatmentes részletre. Adóvisszatérítést, céges támogatást is beleszámítva… Tudom, matekoztunk vele eleget, elsőre én sem hittem el, kiszámoltattuk a céges pénzügyesekkel, HR-esekkel is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
-
kuntics
aktív tag
Én is egy nuroad pro fe-t vettem használtan, minden kiegészítővel. Agydinamó is van, de nem tervezek kerékcserét, ha megis, akkor is szerintem marad az agydinamó. Nem időre meg teljesítményre megyek, hanem kikapcsolódás jelleggel. Meg talán jövőre pár napos bikepacking is bejön a képbe, oda meg pont jól jön a hátsó “bukókeret” táskáknak meg az agydinamó is. Igaz nem világításra, hanem vmi átalakítóval usb-s töltésre használva.
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #251849 üzenetére
Én ilyet [link] (is) vettem, meg gorillát is. Valaki írta itt, hogy itteni ajánlásra gorillával csinálta, de neki nem lett jó. Melyikkel próbáljam meg?
Kétféle szelepet vettem, Joe's autószelepet meg alist [link] . Ránézésre az alis profibbnak tűnik, azt mondod, jobbak is, mint a nevesebbek?
Tejből Vittoriát [link] vettem, fél liter, de már valamennyit töltöttem a belsőbe, szal kb. 4 dl maradt, az elég lesz egy darabig. Igazából már két hete megvan minden hozzá, csak még az okot nem találtam meg, ami miatt leváltanám a megszokott és bevált belsős rendszert. -
Maximum1
őstag
válasz parandroid #251896 üzenetére
A magyart kintse b@sszák át, dörzsöltebb az annál!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen