- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az elektronkorrózió eltérő elektronpotenciálú fémek között jön létre valami közvetítő folyadékban, vagy közvetlenül érintkezve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #252700 üzenetére
Igen, vagy brass, réz küllőanya és szelep, nekem legalábbis a réz szelepekkel nem volt semmi gondom. Plusz a felni még mindíg korrodálhat, gondolom akkor is nagyon kell vigyázni a festésre, bevonatra, ha nem hajlamos rá, mert pár karc és elkezdhet rohadni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #252686 üzenetére
fuh ez elég Hambini-special
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #252701 üzenetére
Ha eloxált az alufelni (márpedig az) az egyetlen dolgot biztos nem szeret, a lúgot. Ugyanis lúgos oldattal (pl. NaOH) lehet eltávolítani a az anodizált felületről ezt az oxid réteget. Azért írom, mert csináltam, eloxáltam még 2017-ben egy projekthez. Természetesen ehhez egy bizonyos oldat arány szükséges, ami gondolom megfelelően van beállítva a tejet előállító gyárban, nyilván ezeket ők is tudják és eszerint járnak el. Azokban az esetekben, ahol ilyen marás előfordul, ott inkább arról lehet szó, hogy az oldószer párolog el és az ammónia koncentrációja megnövekszik, ez már lehet probléma. Szerintem.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #252702 üzenetére
Ha a réz szelep, vagy küllőanya kis (esetleg sós) nedvességben együtt kerül az alumínium felnivel és természetesen kap O2 is a levegőből, az utóbbinak xarral meszeltek.(Al elektronpotenciál -1,69, Cu elektronpotenciál +0,34)
#252703FireKeeper...csak a felszínt kapargatom a témában, éppen amennyire szükség van az épületgépészetben. (főképp vizes fűtési rendszereknél a különböző szerelési anyagok keverésének ügyében)
Szárazon nincs baj, de víz és O2 (vagy természetesen valami más sókat tartalmazó folyadék) jelenlétében elindul az eletronvándorlás a 2 fém között mely a gyengébb elektronpotenciálú korróziójához vezet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #252698 üzenetére
Az a baj, hogy az alu kerekek nem 100% alumíniumból vannak, hanem ötvözet, így lehet valamelyik ötvöző anyagot eszi meg, vagy a fene se tudja.
Én különösebben nem foglalkoztam a témával, mert nincs belső nélkül rendszerem, de sokszor hallottam a jelenségről.
A többieket ezért sem értem miért kapták fel a vizet. Nem minden kerék, küllőanya kombinációval jön elő a hiba, így lehet nekik sosem lesz belőle baj. Mi csak azt írtuk ha el lehet kerülni, akkor minek ammóniás tej? Másrészt más is írta, hogy benti görögőzésnél rohadtul zavarta a húgyszag. Amúgy is úgy vagyok vele, ha van környezetbarát alternatíva az agresszív vegyszerek helyett, akkor miért ne?
gordonfreeMn: Nálad lehet a megoldás! Ha veszít a tej a víz arányából, akkor sokkal sűrűbb lesz és amiatt fordulhat elő. Ha rendszeresen rátölt az ember akkor lehet elkerülhető.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #252697 üzenetére
Éppen leszarom, de ne úgy állítsa be egy-két ember, hogy a másik hülye. Még a másik hülye duma ha neked nincs otthon, akkor hülye vagy a témához. Biztos nincs egy ismerős sem aki tejet használ, szerelő ismerősöm sincs... Egyébként sok mindennek utána olvastam, a tubeless is érdekelt mindig is, mert lehet egyszer belevágok. A vágás és szúrás ellen ez a legjobb megoldás még mindig.
Más: az új villanyakat már rövidebbre vágtam:
A porszívó cső bevált, szabadalmaztatom.[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz sebgutkopf #252436 üzenetére
Igen, nagyon elszállt a Maxxis gumik ára, pedig eleinte Assegai 3C MaxxGrip-et akartam, aztán látva az árat úgy voltam vele, hogy akkor ideje elkezdeni más irányba is nézelődni. Amúgy amikor építettem a kerékszettet és rendeltem hozzá a cuccokat, jó áron ki tudtam fogni egy GoodYears Newton MTR gumit is Downhill verzióban. Ha jól rémlik kb 30 euró környékén volt akcióban, sajnos az MTF-ről lecsúsztam, így most még nincsen párban, de ha elkopik a Michelin szett, ez lesz a következő, amit ki akarok próbálni. Bal oldalon az MTR, jobb oldalon az MTF. Az MTR amúgy eléggé hasonlít a Maxxis DHR II -re mintázatban, az első gumi nekem egy kicsit Shorty beütésű. A gyakorlatban nem tudom mit mutathatnak, olvastam pár tesztet, de vegyesek a tapasztalatok. Az biztos mondjuk, hogy a hátsó gumi a puha gumi keveréke miatt nem lehet túl hosszú életű. Már becsomagolva ahogy megtapiztam a bütyköket is érezni, hogy ez a cucc bizony nagyon puha.
Illetve 2 hónappal ezelőtt sikerült jó áron meglőnöm egy Magic Mary + Hans Dampf szettet is Addix soft verzióban, szóval lesz bőven gumi tesztelés a jövőben, csak győzzem a tubeless miatt cserélgetni őket.A racing line mennyire tapad és kopik? Főleg azért kérdezem, mert én pont az élettartam és a tekerhetőség miatt nem mertem azt venni. Bár hozzáteszem, hogy 27.5-ben nem is láttam Wild Enduro hátsó gumit racing line kivitelben.
Amúgy érdekes, mert én pont hogy azt érzem, hogy igen jó a fékezhetősége a hátsó guminak - de persze lehet, hogy én nem voltam még olyan helyzetben, hogy kevés legyen a fékezhetősége a guminak és a tapadása. Bár te a DHR II -t említetted, hogy az volt hátul, én DHF-et használtam, a kettő között azért van bőven mintáztatbeli különbség, lehet ebből adódik az eltérő tapasztalat. Ha lehet egy jó tanácsom: a DHF-et felejtsd el hátra, akármilyen olcsón is találsz. Ha zavar a Michelinnek a fékezhetősége, akkor a DHF-től fogod csak igazán eldobni az agyad!
EWS-en láttam pár rider-t akik Wild Enduro Front-tal mászkáltak elől-hátul saras pályán, szóval úgy gondolom egy próbát megérhet még esetleg, de ha a rear neked ennyire kevésnek tűnik akkor lehet, hogy a mintázat milyensége lesz neked a probléma, nem a profil magassága.Jah DH22-t és DH34-et néztem én is. Utóbbit szintén nem találtam 27.5-ben, de mint kiderült a gyári oldalon nincs is ilyen méretben ha minden igaz - ami szerintem egy picit vicc kategória. Értem amit mondasz, nekem DH22 volt amúgy tervben eleinte, mivel kicsit féltem a Wild Enduro kevésbé agresszív mintázatától, de végül a súly döntött. Valami könnyebb verziót én is támogatnék, akár kicsit keményebb komponensű gumival is. Nem hiszem, hogy mindenki aki ilyet vesz, szüksége van a MagiX DH keverékre. By the way ha jól tudom Brage Vestavik is Michelin gumikon gördül, ha jól rémlik az intára feltöltött kép, akkor pont az említett DH34 van neki elől hátul. Tudom-tudom, ne keverjük ide a profikat a hobbi felhasználáshoz, de azért amit ebben a videóban leművel, az nekem arra ad okot, hogy azok a gumik bizony tapadnak!
Hát amennyire én tudom ezek a gumik nem mostaniak, a Wild Enduro valamikor 2018-ban "debütált" , a DH gumik sem mostaniak lehetnek. Ha fejlesztenek, valszeg kanyarban lehet az utód, mindenestre kíváncsian várom.
Egyelőre nálam nagy a megelégedés, egyedül a kanyarodás ami picit furcsa volt eleinte. Ha esetleg lesz valami még úgyis írok ide pár sort. Te pedig remélem azért megbarátkozol a gumival és össze tudtok szokni kellően. De ha mégsem válna be és idő előtt cserélnéd, szívesen átveszem tőled.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #252705 üzenetére
Ez is igaz, létezik a dolog,én mondjuka kifolyt és megmarta dologra refelktáltam. A küllőanyák ha rézbőlvannak,valóban lehetséges ilyen fajta korrózió
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #252681 üzenetére
Ez most vicc, ugye?! 😨 Nincs az az épeszű outis (vagy akármilyen normálisabb trekking, ftness, vagy éppen monti tulajdonosa) aki meg akarná vásárolni azt a kategórián kívüli Csepelt ...és ezt nem bántásból írom. Hacsak nem He was just being nice to you...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #252712 üzenetére
Honnan tudod, hogy nem valami biciklis freakshow tulajdonosa az ürge? A szakállas Mali mellé elfért volna neki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #252713 üzenetére
Gonosz vagy! ...de gonoszkodás helyett inkább készülj a 18.ai showdownra!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #252711 üzenetére
A porszívó csöve (kihúzható alsó része) pont 32 mm vastag, így a belső átmérője ráillik a 28,6 mm-es 1 1/8"-os villanyakra. Mivel fémből van a cső és az alján van műanyag tömítés, így erős és nem bántja az alsó kónuszt. Kettő -hármat ráütöttem és rögtön a helyére került. A kocogtatás baromi lassú volt múltkor, ezzel pár másodperc. Sajnos tapered nyakhoz nem jó, oda 1,5"-ra illő műanyag cső a jó megoldás.
Csapágy kiütésre van egy régi masszív acél öntvény kitámasztó láb, amin rajta a gumi, így nem sérti a csapágycsészéket.
Van még pár házi megoldás, mert öt évente egyszer használatos szerszámot kár megvenni. Viszont a csillaga beütéshez vettem az Alzán egy ZTTO beütőt, így 10 másodperc volt a művelet.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252712 üzenetére
Szerintem is rossz vicc. Azt a Csepelt maximum virágládához tartónak használnám a kertbe, persze rat bike festéssel, zománcfestéket rá ecsettel. Itt Baján sok biciklibolt előtt ott van dísznek egy telibe festett régi Csepel. Még a gumik is le vannak festve zománccal.
-
deny330
aktív tag
válasz varsam #252455 üzenetére
Köszönöm!
Bakonyi gyerek vagyok, Zirc és környékén szoktam többnyire bringázni, vagy ha időm engedi átszoktam tekerni Eplénybe, illetve a nevesebb kilátókat szoktam meglátogatni.
Durolux: a tengelyrögzítést leszámítva nekem tetszik. Kicsit agyf@sz a megoldás, őszintén szólva bizalmatlanul is álltam hozzá eleinte, hogy ez nem fog-e kicsatolni menet közben, de szerencsére ilyenre még nem volt példa. A sok állíthatóság nagy újdonság, még egyik villám sem volt ezelőtt ennyire testreszabható. A mozgása a sima chargeres Lyrik után lényegesen jobban tetszik, a Lyriket nem tudtam sehogy sem beállítani megfelelően - ha sok volt a SAG, akkor finoman indult meg, de nem volt mid stroke support / ha kevés volt a SAG, akkor rázott, nem indult meg olyan könnyen, de jó volt a mid stroke support. Most azzal megy a küzdés, hogy a hátsó tagot is betudjam hasonlóra hangolni, de sajnos nem igazán sikerül. Ugyan az a probléma, mint a Lyrikkel volt, szóval vagy kellene nézzek olyan tagot, amin állítható az LSC/HSC, vagy rápróbálok a Suntour 3Air tagjára, hátha jobb a karakterisztikája. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #252716 üzenetére
Na jó, ez meg túlzás, annál sokkal rosszabbakat használnak megelégedéssel rendszeres bringázók, továbbá tiszteletreméltó táv és átlagokat tol vele fulton mester, ugyanakkor innen addig, hogy valaki az akár alap Decás, vagy Gepida országútija mellé akarna egy ilyent, már kissé tényleg beteg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252718 üzenetére
Fulton erősíti a szabályt, hogy nem csak a bicikli számít, hanem a belefektetett energia. Viszont egy megfelelő biciklivel még jobban menne neki.
-
-
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #252718 üzenetére
Fultonnak mar regen valtania kellett volna. Akkor rajonne, hogymilyen klasszis kulonbsegek vannak egy rendes karbon outi es a mostani boltbajaros bringaja kozott.
Ezt a makacsabb ember addig nem erti meg, amig nem probalja ki. Mar csak az elvezeti ertek, nem csak a sebesseg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #252712 üzenetére
A srácnak egy 2015 ös KTM országútija van. Bringát cseréltünk és úgy mentünk.
Miért lenne vicc?
A srác ment vele, ült rajta és utána "nyilatkozott". Nagyon egyben van srácok a bringa , elég maximalista hajlamom van. Jó csepel a váz.., de látjátok hogy nem mindenki a feliratot nézi rajta. Viszont ez a bringa eladásra nem alkalmas.
Annyit nem adnának amennyiért, és amennyiért annyiért meg nem adnám[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz MPowerPH #252722 üzenetére
Kellenek az olyan emberek, mint Fulton, hogy mi átlag emberek normálisabbnak érezzük magunkat egy kicsit . Nekem is jól jött, amikor 95ezerért megvettem az alu országútimra a hidrós fékeket. Miután már vagy 5 perce remegő kézzel álltam a fizetésgomb felett a kurzorral arra gondoltam, hogy: "oké oké jó nagy hülyeség ennyit költeni egy hidrós tiagra fékszettre, de fulton meg fél milliót költött eddig a 60ezres csepeljére."
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #252721 üzenetére
múltkor küzdöttem a témával, úgy, hogy most úgy néz ki, két teljes garnitúra adapterem is lesz - de mire érted, hogy diploma kell hozzá? a Mavic oldalán lehetne jobb a leírás, meg tényleg nem annyira kényeztetnek el infóval, de azért úgy látom, nagy nehezen elsőre is sikerült jót vennem (csak közben elfogadták a reklamációmat is, és küldtek a boltból is, azt még nem vettem át. Akkor mondjuk nagyon röhögni fogok, ha az esetleg nem is jó, a válaszlevélben nem jó termék volt linkelve, és ezt jeleztem is nekik..)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #252725 üzenetére
szerk. lehetett volna: tényleg balfék a doksi, az első keréknél az már biztos, hogy jó dugókat rendeltem, legalábbis azt hiszem, de nem utal semmi arra, hogy a tengelyen lévő két kupakot le kéne szednem...csak az, hogy ha bedugom a dugókat, akkor a felfekvési felületük egy hangyafülnyit mélyebben van, mint ezeknek kupakoknak a pereme, tehát valszínűleg így nem jó. A hátsó adapterszettnél is kettő csomag között vaciláltam, pedig elég lenne csak egyértelműen megani a rendelési számokat a weboldalon... a termékfotó amúgy két alkatrészt ábrázolt, amiből mint kiderült, az egyik szétpattintható, de a valóságban ez a kettő, meg egy harmadik porvédő érkezett... szóval klasszikus bénázás a részükről, már ami a dokumentáltságot illeti.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #252723 üzenetére
Sajnos a jo bringa alapja egy jo vaz. Geometria, merevseg, tomeg. Ha ratennel a mostanira egy Dura Ace -t, akkor sem lennel elorebb.
Nem tudom milyen groupset van rajta, de a 105 -os szerintem outinal is alap. Ultegra meg az idealis.
Lehet massal is tavokat menni, de szerintem egy modern Bianchi -n vagy Trek -en fulig erne a szad minden meter utan, mert olyan orbitalis a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #252693 üzenetére
kíváncsi vagyok, hogy néz ki, ha leszedem a szalagot, de gondolom az se mindegy, hogy mennyire szabadon érintkezik a tejjel a felni, meg hát a felületkezelés is ott van. Nekem a szalagjaim eddig több gumicserét kibírtak mindig, igaz, főleg eleinte duplán raktam. Ha a jó szélességet választja az ember, akkor jóformán még az oldalfalnál sem érintkezik a felnivel az anyag. Az is igaz lehet, hogy nem lehet megakadályozni, hogy érintkezzen, meg az is, hogy ha nem ott tunkoljuk a küllőanyákat a tejben évekig, akkor azért nem olyan szintű a folyamat, hogy mindent tönkretegyen.. Legutóbb Panaracer szalagot rendeltem, ilyenem még nem volt, WTB, valami kék noname, meg DT már igen. Ja, és a Mavic átlátszó gyárija. És nem volt 100%-ig meggyőződéses, de közrejátszott a korróziós téma benne, hogy löttyből is az ECO Joe's-t rendeltem, ezt még nem próbáltam korábban. Valószínű, hogy teszek majd belsőbe is belőle, sajna nem minden bringa van eleget használva a tubelesshez :-(
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Blackhole13
senior tag
válasz PROHARDVER! #1 üzenetére
Szlovéniában tudtok ajánlani bike parkot inkább hosszú, mint technikás pályákkal?
Alapvetően Bohinj környékén lennénk. -
szimpláncsak
tag
A cofidis csapatánál magyar szakács van. Azért annyira benfentes dolgokat nem mesélt el
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #252726 üzenetére
Ezek szerint szerencsém volt, amit kaptam betettem és voilá, gyorszáras lett az átütős....vagy előtte ki kellett vennem valamit? Már nem is tudom, de ment mint az ágybaxarás.
#252730szimpláncsak...kivágták a nyelvét?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #252727 üzenetére
Én 3 hete adtam el a Specialized Sirrusomat (fitness-gravel szerűség) mert egyszerűen borzasztó volt "élményileg" a 7kg-os országútim és 10.3kg-os montim után.
Nem is vártam el hogy úgy menjen 150ezer forintos és 12.9kg-os létére mint a másik kettő, de akkor is.. 2éve vettem, de jobban jártam volna ha már inkább akkor elkezdek futni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ZolkoW #252725 üzenetére
Hát, ki kell(ett volna) cserélni a tengelyt is a hátsó agyban. Egy darabig küzdöttem a supporttal, aztán a tengely beszerzése valahol cseh oldalon elakadt, és már nem is érdekelt. DT Swissnél meg csak kupakcserével jár a QR 5mm / QR 9 mm / átütős variálás.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #252734 üzenetére
Meg nem, egyenlore koltozes, utana kiderul, mire lesz szuksegem. Monti nelkul en nem letezem, tehat ha mas nem is, lesz egy merev HT -m. Melle kellene az outi, de nem elszallt kategoria. Hasznaltan fogok nezni egy karbonvazas, 2x11 -es Ultegraval szerelt darabot.
Mindenki azt irja, hogy endurance, de szvsz mivel eletemben nem probaltam hosszabb tavon outit, nem tudom. ivel hasznalt, ezert azt veszem majd meg, ami megtetszik. Rohadt jo aron vannak fent outik az apron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kro
tag
Nah addig olvasgattam, hogy a racing ralph/ray szettet elvetettem, mert száraz terepre nem igazán ajánlott szett, én pedig javarészt ott használnám.
Tudnátok ajánlani esetleg alternatívát (száraz, aszfalt/terep vegyesen)
10-12 ezer/db körül szeretném megúszni. -
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #252733 üzenetére
még nem akarom elkiabálni, de átvettem a pótlásként küldött adaptereket a bolttól is, és hát.... a többit a reklám után!
Nekem tengelycsere nem szükséges (ha jól értem, de ezt támasztja alá minden pdf is), csak kupakokkal kell játszani. Annyit elárulok, hogy mást tartalmaz a decathlonos csomag, mint amit én rendeltem bike24-ről.Kro: akkor érdekel, mire való, mert van ilyenem
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Erről eddig nem tudtam, de érdekes: REIN4CED. Egy karbon gyártó-beszállító, a karbon vázakhoz vékony acél szálakat adnak hozzá, így ha nagyon megütöd nem törik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FireKeeper
nagyúr
válasz jjeahh #252741 üzenetére
nem vagyok ugyan anyagtechnológus de nekem ez kicsit kamu szagú. oké hogy az acél nem törik, de a karbon fog, vagyis max annyi lesz hogy nem esik szét instant, de a törés helyén meggyengül és nem lesz biztonságos (szvsz)
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #252740 üzenetére
#252727MPowerPH:
Igen 3x9 a rendszer. Hátul 11-32 van, elől 48/36/26. Ilyen graveles áttét, de bőven-bőven elég országútra - csak halkan mondom. Nem is megyek fel 48 as tányérra, 36 oson vagyok végig szinte elől (finomabb áttét érhető el lásd: 36/12 ; 36/11 mint sem a 48/16 és 48/14 el...) amit jobban esik hajtani, pörgetni
Továbbá nem kell elől le fel váltogatni (erről írtam korábban, hogy a láncvonalat kicsit eltoltam, így bizton használom a 36/11 et) ha városba érek is csak hátul kell pöccinteni.
értelmezhető lejtő meg itt kevés van a 48 as tányérhoz.Igen deore van. Hg400 sor, Connex 908 lánc, Deore M582 SGS, Alivio hajtás elől, és váltók.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz fulton #252743 üzenetére
"Igen 3x9 a rendszer. Hátul 11-32 van, elől 48/36/26. Ilyen graveles áttét, de bőven-bőven elég országútra - csak halkan mondom."
Én meg hangosan mondom, hogy nem elég.
Ha egy picit is erős vagy akkor már egy enyhe lejtőn elforog a 48/11Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz FireKeeper #252742 üzenetére
Pont ez a lényeg, nem esik szét és nem fogsz meghalni. Ha működik, szerintem jó az ötlet, főleg így, hogy nem lesz nehezebb a váz. De amúgy nem is vártam más reakciókat, mint, hogy kamuhumbug, placebo
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FireKeeper
nagyúr
válasz jjeahh #252746 üzenetére
hát kérdés mik az elvárások, hogy egy ütközés után még haza tudj vele tekerni valahogy, vagy még hónapokig használd biztonságban. előbbi még csak-csak, de utóbbi szerintem elég irreális. azt meg nagyon kétlem hogy ne lenne tőle nehezebb
de persze mint mondtam nem vagyok anyagtudós, simán lehet hogy működik.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
jjeahh
nagyúr
válasz FireKeeper #252747 üzenetére
Kár, hogy a beszállítók ennyire titkolják, hogy kiknek gyártanak vázakat. A Kellysnek van egy ilyen vázas bringája.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
Szeretném a telefonomat kényelmesen a látótérben tárolni, pl navigáció vagy egyéb értesítések miatt. Ehhez két megoldás jöhet szóba:
1. Felső csőre kistáska
2. Kormányra tett tartóAz első megoldás amiatt tűnik szimpatikusabbnak, mert esés ellen nagyobb a védelem és a biztonság, másrészt pedig egyéb fontos kisebb cuccokat is be lehet tenni a táskába, pl kulcsok és hasonlók, amik zsebben kényelmetlenek, hátizsákot pedig ilyen kicsi eszközökért túlzás lenne használni, ha egyébként éppen mást nem is akarok magammal vinni.
Szakértői vélemények?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest