- OLED TV topic
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- GeForce GTX 1060 6GB vs Sapphire NITRO+ RX 580 8GB
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Plazma TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #250842 üzenetére
Sajnos nem, én is csak láttam egy képen . Nekem az outin van amúgy a gyári Garmin, de az rendesen előrefelé pozicionálva, a montin meg egy Alis "Sram"-nak hazudott mount van, annak rövidebb a szára:
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz ZolkoW #250844 üzenetére
Nekem felviszi. A 90 körüli PF-el egy fokozattal könnyebben 10-15%-al magasabb a pulzusom a 80 körüli PF-hez képest.
Ez a két menet totál ugyanott van, ugyanazon a szakaszon oda-vissza, nagyjából ugyanazzal a terheléssel.
A sebesség nagyjából ugyanaz, csak az elsőt pörgetéssel oldottam meg eggyel könnyebb fokozatban, a másodikat pedig izomból eggyel nehezebb fokozatban. A pörgetés az izmaimat egy kicsivel kevésbé vette igénybe, a keringésem meg jobban, ráadásul többször meg is kellett állnom, hogy kicsit lejjebb menjen a pulzus. Pörgetéssel egyelőre képtelen vagyok 150 bpm alatt maradni, alacsonyabb fordulatban viszont tudok.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250834 üzenetére
Egyiket sem nehéz beállítani. Ugyanúgy kell mindkettőt, egyedül a csapágy típusa más. A csapágy márkájától függ mennyire méretpontos. Ha kevésbé akkor nehézkesen fér el ez-az. Ha így szorul akkor érdemes a beütőcsészén kívül mindent kiszedni és újra összerakni. Zsírt sem kell spórolni mehet bátran, legalább könnyebben helyükre mennek a dolgok (meg védik a portól meg a víztől a dolgokat). Én is életemben először csináltam ilyet, de elsőre ment. Nekem egyedül a teló nyakáról leszedni a régi gyűrűt, újat feltenni volt nehezebb kalapáccsal és csavarhúzóval, a többi meg volt pár perc alatt.
A régi menetes kormányt nehezebb beállítani, ott kell összekontrázni a csavarokat, meg kisebb is a hely.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #250847 üzenetére
Nekem simán ment, többször is a bowden rögzítés, szervíznél, bowdencserénél... Ami a markolatot illeti, lefelé úgy szoktam venni, hogy 3-4 ujbeggyel, 2 kézzel húzom lefelé a belső szélétől és ahogy megygyűrődik és zömül szépen tolja le a végét a kormányról. ...sehol sem szorítok rá ami ugye csak nehezíti a leszedést. Néha felfelé is megy tolva a végétől egy ideig, a markolat merevségétől függően, mert ugye ez tulajdonképpen a tipikus 22-es csapdája, minél nehezebben megy annál jobban kell szorítani amítől ugye egyre nehezebben megy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz ZolkoW #250849 üzenetére
Hogy bővítetted fel? Csak belefúrtál a műanyagba egy m5-ös menetet? Vagy csak belehajtottál egy ötös csavart? Mert én már azon is gondolkoztam... Attól félek, hogy ha nem teszek bele valami fém menetet, ha valami miatt szét kell szedni majd összerakni, kezdhetem elölről a szopást.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #250850 üzenetére
Van még egy ilyen: [link] bár ez annyira nem.
Akkor várok, kellene majd valami modernebb vázat lőni, bár akkor már lecseréltem az egész bicajt, kár volt megvenni az etedetitMenetproblémára javaslom ezt: v-coil. Megerősoti a korábbi menetet,saját fúró és menetfúró jár hozzá készletben
Hasaggymeg esetemben viszont amikor a víz alatta volt a puszta kezes verzio csak csuszott le az esiről bárhogy szoritottam. Kesztyűben ramarkoltam az egészre, de bent a csőre úgy ahogy te írod, hogy puposodjon fel a markolat kicsit, csavarni kellett rajta kettőt és már meg is adta magát. De fogni kellett a markolatot is a maradék 3 ujjal. Majd lehet csinálok egy videot róla
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #250845 üzenetére
Egyelőre nekem is fáj, bár kicsit kevésbé terheli meg. De még mindig megterheli, ezért is lett az ülésmagasság/pozíció átállítva, hogy kizárjam, hogy az alacsony pozíció okozza. Az most már kizárva, marad a túlterhelés
A kalkulátort azért linkeltem, mert az elején azt hittem, hogy a 2-es zónám teteje valahol 130-nál van, de az túl könnyű volt. Aztán utánanéztem, és kiderült, hogy tévedtem. Itt leírtam, hátha másnak is segít, mert a "sztenderdek" alapján próbálta belőni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én ilyen "tudományosan" még nem láttam valakit elkezdeni mozogni, sportolni, szerintem ez már kissé ( nagyon? ) túl van lihegve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #250837 üzenetére
Van amit kevesebbel kell, mint 4 Nm, például a féktárcsa csavarjait a 6 csavaros fajtánál (2-2,5 Nm). Persze ha CenterLockos az agy, akkor más. Illetve különböző kormánybilincses alkatrészek vannak, amiket kicsi nyomatékkal kell meghúzni. Az átlagos fék- és váltókarokat 6-8 Nm-rel kell általában (ott 7-tel szoktam).
Általában már mindent azzal húzok meg, ha már van. Már fejből tudom mit mennyivel kell a biciklimen. Ha van bármilyen karbon alkatrész akkor muszáj használni, ha fém minden akkor lehet érzésre is, sokáig úgy tettem én is.
Én egy sima mechanikus (kattanós) fajtát vettem (BBB TorqueSet 0-24 Nm) ami mindkét irányba ki tud oldani. Az egyirányú sajnos nem sokra jó, mert sok balmenetes cucc van. például nekem a mechanikus tárcsafék bowdenrögzítő csavarja is bal menetes. Ha venni akarsz akkor érdemes 2-25 vagy 2-20 Nm-es tartományút venni. Én a nagyobb nyomatékot csak kézzel érzésre húzom meg, mert elvileg lehetne egy 40 Nm-hez való is (hajtómű, kazetta lockring, CenterLock) bár utóbbi nem érint. Márkaból nem fontos bicikliset venni kimondottan. Azt is mérlegeld mennyit használnád, mert évi egy két alkalomért drága lenne.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250855 üzenetére
-
ZolkoW
őstag
válasz chubby2o6 #250856 üzenetére
Csak belefúrtam. Műanyag lévén valszeg csak a kézi menetfúró utolsó fokozatát használva. M4 és M5 között akkora a különbség, hogy az M5 simán lehet, hogy örökké tartani fog az új tulajnál (jó rég eladtam már), míg az M4-et nem véletlenül sikerül majdnem mindenkinek kiszakítania...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #250862 üzenetére
...de azt miért kell bántani, leszedni, neked, mint felhasználó? Én használtam egy évet, de azt sem tudtam van ilyen. Mozgott?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250864 üzenetére
Én sem piszkáltam volna, ha nem fordul el lockoláskor, de elfordult. Lehet, gyárilag nem volt eléggé meghúzva.
Viszont nagyon vékony a vonal a kvaannyátmégmindigforog meg a bsszamegelszálltamenet között . -
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #250854 üzenetére
Megvolt, többször szétszedtem/ük, semmi. Emberrel csináltuk, aki sok éve szerel bicajokat, bár ez nem jelent semmit, de csak meghúzott már pár ilyet. Majd egyszer csak összejött. Valszeg amit mondasz is, a kp gyűrű nem tudott valamiért a helyére menni. Már oké
Véleményt fogadok tőled is a lenti stevens vázra (meg bárkitől), érdemes-e, vagy adódhat azert jobb is
chubby2o6: még nem jó és már nem jó közé kell belőni
Menetfúró van?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #250868 üzenetére
Nekem a Stevens inkább tűnik jónak, mint a Gary Fischer, de ne kapkodd el, szerintem 26-os vázra nincs már akkora kereslet, hogy esetleg elvigye valaki előled.
Csak halkan mondom, hogy az alis aluvázam még megvan
Menetfúróm nincs, de majd hétfőn beviszem melóhelyre ezt a szart, ott van hozzá minden, még csavarbolt is van a közelben, bár nem tudom, 5-ös hernyócsavart tartanak-e. -
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #250871 üzenetére
Ha jössz a vázért, akkor hozzad őket
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #250859 üzenetére
Ez mondjuk épp csak egy válasz volt a kolléga felvetésére, miszerint neki nő a pulzusa az alacsony PF-tól.
De amúgy meg alkati kérdés, minden ember más. Én inkább kérdezek és megpróbálom a mások véleményeit megszűrve lehetőleg az elejétől "jól" csinálni, más meg csak csinálja, és tanul a hibáiból, aztán majd idővel kialakul. Az út vége ugyanaz, a cél elérése időben más.
Te az a típus vagy, hogy kell komputer, megkérdezed, és veszel egy 530-ast. Én meg az, aki szétolvassa a netet, megnézi a teszteket, és a végén vesz egy 840-est (példát mondtam, semmit nem vettem). A harmadik meg megveszi az olcsó kínait, mert az is megfelel az igényeinek. Az egyik ember letörli egy ronggyal a láncot, majd műszerolajat csepegtet rá, én lemosom zsíroldóval és fogkefével megkefélem, majd láncolajat használok, a harmadik meg 200 km-enként leveszi a láncot, kifőzi, majd ultrahangos tisztítóban megtisztítja, aztán pedig befőzi az új prémium waxszal. Az egyik használja a bicajhoz adott gumit belsővel, a másik TL gumit olcsó löttyel, a harmadik pedig a prémium löttyöt is ml-re méri ki, és betart minden előírást. Vagy az egyik összerakja a bringát tapasztalatból, a másik meg ferdén üti be a csapágyat.
Engem sem érdekel a láncfőzés meg a napokig tartó szerelés-bénázás, de azokat nem olvasom el. Ahogy az újra és újra felmerülő lötyizés vagy a hány fokban tegyük a szelepre a kétezer forintos nyomásmérőt téma. De miért gond ez, elfér, van egy kör, akit érdekel, és azok válaszolnak rá, bekapcsolódnak a beszélgetésbe. Ha nem érdekelne senkit a téma, akkor nem lenne belőle thread újra és újra. Azt megértem, hogy téged (és másokat) ez éppenséggel nem érdekel, de remélem azért elfér a többi téma között, mert nekem viszont sokat segítenek a srácok.
-
avl
aktív tag
közelebb a 60-hoz, mint 50-hez
35+ eve rendszeresen tekerek
mostani orszagutin 2008 ota, es evek ota nem allitva nyereg es a kormany pozicioja
varosival is tekergek neha 50km-t is 1 napvarosival semmi gondom
orszagutin es tekeresek utan 1-2 napig is, iden a bal terdem mögött es felette faj (bal labas vagyok, 2013-ban lett ganglion a bal terdem felett, az azota az evek soran kisebb lett, de most is megvan, sosem fajt)mi lehet ez ? mitöl lehet ez ? hol van ilyenekhez jo tanacs, leiras ?
azt hiszem kiprobalok 0.5-1.0 cm-t engedni a nyeregmagassagon
-
gordonfreemN
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250870 üzenetére
Milyen volt az előző vázad? Ha jó neki akkor boltoljátok meg. Jó a Stevens is, csak a méret legyen jó. Azzal meg nem kell foglalkozni, hogy papíron 26"-os a váz, belemegy a 27,5-ös is. Egyémbe is az 50/554-es gumi mellett még van 5-6 centi hely, simán befér a nagyobb kerék. Ezért is vettem meg ezt a vázat, mert lehet később korszerűsíteni egy 27,5-ös szettel.
-
Tin
veterán
Én a saját térdfájdalmam miatt most beleástam kicsit magam a bike fitting témakörbe, és elég sokat tanultam belőle. Leírom a saját gondolatmenetem, aztán ha szerencséd van, tudod alkalmazni magadra is.
A térd elejének fájdalmát alacsony nyeregnek, a hátsó rész fájdalmát magas nyeregnek tulajdonítják. A két oldal fájdalmát a rossz (kifelé-befelé álló) lábtartásnak. A nyeregmagasságról rengeteg cikk és videó van, többsége ellentmond egymásnak. Abban viszont egyetért mindenki, hogy első körön meg kell találnod a felső pontot próbálgatással, és azt alapul venni. Az "ülj fel tedd a sarkad a pedálra és nyújtsd ki" egy jó kiindulópont. Onnantól kezdd el emelni a nyerget fél centinként, amíg a pedálozáskor a lábad még a pedálfordulat alján is képes erőt kifejteni, és nem csak "átsiklik", ahogy fordul körbe a pedál. Ha megvan az átsiklás, esetleg táncol a csípőd is, akkor már magas. Onnantól picit lefelé, és megvan a pont. Lehet, hogy 2 mm-eket kell állítgatni. És valószínű, hogy az ülés pozícióját is állítanod kell előre vagy hátra, és persze minden állítás között menj egyet nagyobb kört, hogy érzésre milyen. A kormány elérés távolsága is változhat, vagyis lehet, hogy a térded rendbe kerül, de közben a nyakad vagy a kezed fog elkezdeni fájni a más testtartás miatt. Ha megvan a felső állás, és minden másban jónak tűnik a beállítás, akkor használd egy ideig, és nézd meg, hogy úgy milyen. Ha pörgetős típusú tekerő vagy, akkor kicsivel lejjebb kell állítanod a nyeregmagasságot. Ha megvan a felső állás, akkor elvileg mindent megtettél a felső térdfájdalom ellen, amit a magasságal tudtál. Ja, ne felejtsd el előtte megjelölni a magasságot és pozíciót, hogy vissza tudj térni hozzá.
Ha tudsz angolul, ezt a két videót ajánlom a témában: [link] [link] Elég jól körbejárják a témát, és sok gyakorlati tapasztalat kiesik belőlük. Mindkét videóban egy bicajos korábbi beállításait írja felül a szakértő (tudomány), és mindkettőből ugyanaz jön le: a test megszokja a pozíciót. Nálad is valószínűleg az történt, hogy hozzászoktál a városihoz, alkalmazkodott a tested a pozícióhoz, és a korábbi országúti beállításod már nem alkalmas a mostani testtartásodhoz, és ezért jön ki a fájdalom. A nyeregmagasság és -pozíció állítás egy semennyibe sem kerülő kísérlet arra, hogy kizárd a bicikli okozta problémákat. Lehet persze, hogy a kormánymagasság nem jó, vagy valami más, de akkor nem a térded fájna. De lehet az is, hogy a hajtókar hossza más a két bicajon.
-
ZolkoW
őstag
válasz chubby2o6 #250867 üzenetére
én is a Rebáét tettem rá először, az fémből van, és talán pont azonos a fenti linken lévővel. Majd jött az eladás, nem biztos, hogy ezért, talán már előtte visszatettem, megjavítva. A kart én nem nagyon használtam, csak játszottam vele néha, többet volt anélkül a bicikli, mint azzal. És talán azért igazgattam egyáltalán, mert nem jól állt a kilépő bowden.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #250875 üzenetére
Kimaradt
-
chubby2o6
senior tag
válasz ZolkoW #250883 üzenetére
A Reconé is egyszerűbb és pont ezért jobb is. A gyűrűn alul van egy határoló, az nem engedi elfordulni a villavállon [link] Nem tudom, számítana-e az a cc. 2 mm, amennyit építene, ha áttenném a Judyra. Mondjuk ehhez szét kéne bombázni a villát.
Használni én is ritkán szoktam a lockot, általában elfelejtem Múltkor megjártam Csepelt, kb. 50 km oda-vissza, ebből kb. 40 nettó aszfalt. Másnap itthon jutott eszembe, hogy akár le is zárhattam volna[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz gordonfreemN #250688 üzenetére
Kerékpárboltban is mérték a láncom és én is otthon 0.75-öt (BBB tool).
Ilyenkor még használhatom kicsit, vagy inkább cseréljem most? -
Tin
veterán
válasz Mezga Aladár #250886 üzenetére
Nem. A 2-es zónám a 140-150 közötti bpm. A te számításod idejétmúlt és helytelen, mégis sok helyen alkalmazzák. Rosszul.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz STC Speed #250887 üzenetére
Attól függ mennyire "egysíkúan" kerékpározol, ha van sík és hegy is és pörgetsz meg végigváltod a sebességeket akkor 1.0-ig is elmehet a 10s és alatti sor...nekem elment.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Srácok. Ez a Szobtól - Vácig tartó bringaút mióta van ennyire megcsinálva? Sose voltam még arra, de elképzelni se tudtam volna, hogy ilyen szép lesz. Marha jó az egész. Bár nagy a forgalom, kerülgetni kell az embereket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Vagy 15 éve megcsinálták Zebegény-Szob között, aztán vagy 5 éve Nagymaros-Zebegény között,( közkívánatra 2x is egymás után ), aztán nemtom...előbbi az hamar tönkrement, talán most fel lehet újítva azt láttad, rég nem jártam arra.
Mézga Aladár...akinek nem inge ne vegye magára, de ez tulajdonképp egy elég gyakori jelenség itt, vagyis idetéved valaki kérdezni és néhány hét kérdezősködés és guglizás múlva már arra is amit kérdez jobban tudja a választ mint más. Így aztán előfordul az a faramuci helyzet is, hogy az aki egész életében bringázott összesen 5000 kilométert megmondja a tutit annak aki évente többet teker ötezernél. Egy biztos, a neten szörfözve még senkiből sem lett valamirevaló kerékpáros.
Rohir...Ő?!😨...talán ez. ...amúgy meg húszezerért aligha rossz üzlet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #250893 üzenetére
Nem vagyok ismerős arra fele. De nem tűnt réginek az út. És tényleg marha szép. Meg érdekes. Van kis fahíd, alagút, meg minden.
Más: Ahhoz azért kell pofa, hogy valaki beálljon a másik mögé több 10km-ekre húzatni magát nem!? Egy csávó simán megcsinálta ma. Se szó se beszéd, csak jött mögöttem. Még köszönni se köszönt. Én ezt tuti nem csinálnám, vagy akkor előre megyek vezetni én is..
Mondjuk beálltam én is egy szlovák bácsi mögé. Nyomta a Babettával vagy Jawa-val (nem tom). Jöttünk 35km/h körül. Kicsit pihentem mögötte. Mutattam magamat a tükörbe, hogy azért tudja, hogy ott vagyok. Aztán elmentem neki. De mikor megelőztem, intettem neki, megköszöntem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tknof1871
őstag
válasz Fall-N #250861 üzenetére
Azt is mérlegeld mennyit használnád, mert évi egy két alkalomért drága lenne.
Monoblokk csere + 1 kerék centírozás 11k forint alatt. Ha én csinálom a megtakarításból nem jön ki a BBB TorqueSet 0-24 Nm ára. De azt sajnáltam, hogy 1 hétig tartott. Macerásabb volt a közlekedés. Csábít a gondolat, hogy megtanuljak kerékpárt szerelni, alaposan karbantartani. Leszedni a kazettás váltót, a láncot és végre alaposan megpucolni. Megzsírozni amit meg kell. Hétvégén úgy se mozdulok ki. A lajhár tempómban is elégnek kell lennie valamire.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
-
Because
őstag
Tudnátok ajánlani sisakot MTB erdő/városban járkáláshoz ebike.hu-ról?
(nagyon maximum 20000Ft) -
Tin
veterán
válasz Mezga Aladár #250891 üzenetére
Nem állította senki, hogy hülyék. Azt állítottam, hogy nem ott van a 2-es zónám, ahol mondod, és hogy az a formula, ami alapján számolják, elavult, mert gyakorlatilag egy össznépességre alkalmazott általános képlet, ami nem veszi figyelembe az egyedi eseteket. Nyilván ezért alapbeállítás a készülékeken is, és bár nincs Garminom, de azért rákerestem, és éppenséggel átállítható. Gondolom nem véletlenül.
Amúgy meg nem én mondom, hogy nem ott vannak a zónáim, hanem a nálam sokkal okosabbak. Korábban írtam is erről egy hozzászólást, esetleg olvasd el.
Ettől függetlenül számodra lehet, hogy éppen a Garmin alapbeállításai szerintiek a zónáid, de nekem nem 50 a nyugalmi pulzusom, és nem 60 éves vagyok.
-
Kiskopika
senior tag
Én múltkor megelőztem egy bácsit, aztán rám tapadt jött velem. De 5km után ujra beállt előre, nekem pont lekellett fordulni intett aztán ment tovább. Szóval gondolom ez is beállítotság és pofa kérdése.
Azóta az öreget már vagy 5 szor láttam hol kocsiból hol szemből szerintem le se száll a bringáról
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Focus Raven Rookie 24-es gyermek kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest