- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nutra
tag
válasz Fall-N #239397 üzenetére
Nekem az OKO cucc bevált. És rögtön jött vele a jó karma, korábban megszűnt a kimért kiszerelés, de most hogy rákerestem, látom, hogy nem végleg.
Trekkingre kiváló, montira is elmegy (többször jöttem haza úgy, hogy utána napokkal később tünt fel a defekt és rakat tüskét vettem ki a gumiból). Szerintem a dekás sajátmárkás is ugyanez (bár drága).[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fulton #239381 üzenetére
Hát, én még csak most raktam össze az új kerékszettet a tubeless Tufo gravel külsőkkel, de már most érzem, hogy könnyebb hajtani a bringát, mint a sárnehéz túrakülsőkkel. Szerintem legalább 5 km/h-t gyorsultam, mert most földúton repesztettem annyival, mint a másik szettel aszfalton (vagy csak lejtett az út hátszéllel). Csak azért nem többet, mert a gyerekülés konzolja felfogta a szelet
Egyébként a túrakülsőkben is van Slime-om, mert egy időben zsinórban kaptam a defekteket, és nem mókás szerelgetni.
Na mindegy, ezt érezni kell: ahogy az SPD pedálnál, a kerékszett / külső cserénél is csak egy dolgot bánok, hogy nem léptem meg előbb.
Ugyanitt Cube (Alexrims) EX21 kerékszett eladó
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #239390 üzenetére
Pedig fontos kérdés a teherbírás. Egy féldisznóval (aero!) a csomagtartón az összkép tulajdonképpen nem romlana, de mindjárt izgalmasabb lenne az átlagbuzéria.
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #239402 üzenetére
-
-
andrisbandi
őstag
válasz 6030D #239405 üzenetére
Joe's No-Flats Eco Sealant
- gumidarabkás, sűrűHasználtam pár évig, sok külsővel montin.
Egyszer sem tapasztaltam megfolyást a belsőből a külsőbe. Sőt, a külső belsejében nem is látszik a tej nyoma.Volt slime, meg dekás töltött belső is, mind okés.
Egy dologgal lehet nagyon ráb4szni, ha kevés van a tömítőből.
Tejnél ezt azért lehet ellenőrizni. Kivett kerék rázogatásnál hallani a zubogást.Ja, meg, h nem működik az újhullámos felesúlyú tpu belsőkkel... azok spéci műanyagok.
Sima gumibelsőt szépen tömít, vannak könnyített verziók, úgy már kompromisszumosan elfogadható.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Egyebkent szivjuk a veret, de tenyleg lehet sportolni, meg egy Csepellel is... A lenyeg a mozgason van, nem azon, hogy mivel csinalod. Csak tudni kell a hatarait, es nem karbon outis idoket kell megcelozni egy sarnehez, elavult geos bringaval.. En ugyan olyan kedvel mentem tekerni anno a regi, 11 eves, de sajatkezoleg epitett 26" -os montimmal. Megvoltak a korlatai, aminek a felet mar akkor ereztem, a masik felet meg csak az utan, hogy felultem egy modern bringara.
Annyit kell szem elott tartani, hogy ezekre mar ne koltsel penzt, mert ertelmetlen.Mondjuk Fulton -nal kapcsolatban nalam az nem fer a fejembe, hogy tud dragabb ruhaban tekerni, mint maga a bringa. De ez is felfogas kerdese, mindenkinek mas a fontos.
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239399 üzenetére
Szerintem nem is baj, azt a 200 grammot meg sem lehet érezni, főleg hogy lent van. A tartósság ls merevség fontosabb. Na meg persze jóval olcsóbb, mint venni egy XTR hajtóművet.
MPowerPH: Én már azt nem értem, hogy rakhatott rá Deore váltókat stb. Nekem maga a váz nem tetszett soha, mert túl rövid, nicsenek belőle normális méretek, acél stb. Egy igazi olcsó, acél bicikli a Landrider, kommuter bringa városba, szigorúan A-ból B-pontba. Már réges régen vehetett volna egy normális vázat, sőt igazából azzal kellett volna kezdeni. Nekem is még megvolt az ideiglenes acél, városi vackom, de már az új váz bent volt a ruhásszekrényben.
Szóval igazi anti sportgép ezzel sebességrekordokat támasztani.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Vajon analógnál másként kopik a lánc és fogaskerék mint a villany paripáknál?
Tény különbség van abban, hogy a láncok jóval kevesebbet bírnak ebike-on, viszont a sorok kopásában mintha valami más anomália lenne. Arra gondolok egész pontosan, hogy ahogy olvasom aki nem cserélgeti a láncot össze vissza ott a 2 lánc/sor az általános, talán néha a 3.
Ezzel szemben ebike-on akiket ismerek, egyik srácnak 6 lánc után se kellett sort cserélni, a másik most használja a 3. láncát rajta, valaki épp a 4. lánccal jár...Így hirtelen csak az jut eszembe, hogy a láncok futásteljesítménye és kihordási ideje annyival rövidebb, hogy amikor jobban elkezdenek kopni a láncok, vajon nincs idejük elkoptatni a sort?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239410 üzenetére
Bár nem voltak olyan nagy ugrások ezek között, én személyesen nem éreztem azt a "hűha" érzést egyik váltásnál sem. 1. 2. 3.
...talán éppen a legvalószínűtlenebbnél, a legelsőnél amire egy ilyesmiről ültem át 0., vagy éppen ez a nullásnál melyre ~ három év kihagyás után ültem egy ilyesmiről. -1.
Ami a ruhát illeti én is kábé tiszta csöves vagyok a bringán, CB Mallet Lace cipő ilyenkor kínai kamáslival, Decathlonos bringás, meg teniszező illetve sízoknik, Decathlonos futó rövidnadrágok és terepfutó, illetve túranadrág, Aldis softshelles futó nadrág, Decathlonos futó aláöltöző, bringás mezek, bringás esőkabát és kabát, futó sál és hajpánt, Decas futó és bringás kesztyűk és Giro sisak...vagyis van itt minden mint egy jó bótban.#239411
Fall-N...fura volt az elején, hogy karbon mivolta ellenére 11,6 kg...aztán nem csak az derült ki, hogy a 11,6 kiló a legkisebb vázra értendő, hanem az is, hogy szinte minden egyes sajátmárkás alkatrész (nyereg, nyeregcső, kormány, kormányszár) kicsit nehezebb mint azt a honlapon olvasni lehet (német precízség, ugyebár ), ráadásul a hajtómű is valami Shimano OEM (FC-M511-1/32T) melyről égen-földön nem lehet súlyadatot találni...na most kiderült miért is nem. Mind1, legalább van miből főzni (értsd faragni), ma 10,7 kg-nál tartok úgy, hogy elsődleges szempont sosem volt a súly hanem az ár-érték arány és minőség, megbíz6óság. Ami még simán lemegy majd az 200 gr. a hajtóműről és 50 a sorról melyek biztosan könnyebbre lesznek cserélve (SLX-ben mind2 megfelel az ár-érték aránynak és megbízhatóságnak is), de ott nagyjából vége is a dalnak, hacsak a gumikon nem akarok nagyon fogni újabb 250 grammot."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Jó gépek voltak az előzők is, fulton is ilyen Csepelt kellett volna, hogy vegyen (bár ez még Schwinn - Csepel, azok sokkal jobbak voltak).
A Cube kormányfej is nehéz, ami jelenleg van nekem, nem 130 g. Igaz a Cube sokszor csak címkéz ez egy Syntace F149 Cube festéssel. Viszont erős és a Syntace logósra 10 év garit ad a gyártó. Kicsit mondjuk lehetne rövidebb (90 mm) de nem nagyon találtam webshopban sem +/- 17°-os stucnit, ami 50-60 mm hosszú. 70-es bezzeg van. Gyári adatokkal úgy látszik szeretnek kummantani, meg ahogy írod a legkisebb vázméret súlyát adják meg.
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #239414 üzenetére
Én még nem hallottam erről, hogy 6 láncot bír egy ebike sor, de ha ez így van, akkor esetleg annál lehet így, aki nem váltogat annyit, hanem mindig a motor nyomatékából gyorsít, és nem figyeli a saját pedálfordulatszámát. Így kevesebbet mozog oldalra a lánc, esetleg a láncvonal is mindig optimálisabb, és nem kopik annyira? Érdekes, de elképzelhető.
Mondjuk egyszer láttam a szerelőnél egy halom ebikeot, azon mindegyiken gyári sort+láncot kellett cserélni, de ott nem foglalkoztak lánckopással a júzerek.Hasaggymeg: Bár nem voltak olyan nagy ugrások ezek között, én személyesen nem éreztem azt a "hűha" érzést egyik váltásnál sem.
Venni kellene már egy normális biciklit, nem?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz 6030D #239417 üzenetére
Nem tudom, én úgy hallottam, hogy kábé fele annyit bír egy lánc (meg a sor is?), mint egy motor nélküli változat. El is tudom képzelni, mert nagyobb a nyomaték. Viszont a logika szerint ha nincs időben cserélve a lánc, akkor előbb elkoptatja a sort is, mert nem tökéletesen fekszik fel a lánc a fogak közé. Aki laikus az nem fog láncnyúlás mérővel méricskélni, aki tudatos és cserél időben, annál el tudom képzelni, hogy nem fele annyi ideig bírja, hanem tovább.
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #239418 üzenetére
En is igy tudom, hogy a sor kb. fele annyit bir, vagy meg annyit sem, mig a lanc kb. hatod annyit egy ebike -on. A tehetos ismeros korom kint UK -ban joforman evente csereli a komplett hajtast, ami a sornal 6-7000 km -et jelent, ami alatt 4-5 lancot hasznalnak el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #239414 üzenetére
Hát az jó kérdés hogyan kophat lassabban egy olyan kerékpáron a sor ahol a nyomatékok nagyobbak, a váltás kényszere is, mely jobban eloszthatná a terhelést a soron egyes lánckerekek között, kisebb... Aztán a rásegítés miatt lehet pont, hogy egyenletesebben van kihasználva a sor, vagyis nincs az a hegy amin ne menj ki, tehát megy a legnagyobb tányér is, de villannyal ki tudod hajtani a legkisebbet is (nálam a tízesen minden héten egy évben egyszer van ) és aki rendeltetésszerűen használja (keni, vágja terepen és odáig az aszfalton is repeszt) annak a terhelés tényleg 10,11, vagy éppen 12 lánckerékre oszlik. 🤔 Ezt talán te tudnád leginkább megmondani, bár a bringapark nem annyira a csapásszámról szól mint amennyire minden egyébről...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #239410 üzenetére
Azért került erre a vázra, mert "megcsúsztam a lejtőn". Ropogott a hajtás, szerelőhöz vittem, aztán beleástam magam és elhatároztam hogy én megcsinálom magamnak, de akkor már kicsit felújítom (kapóra jött hogy: van ez a szépkártya történet, akkor azon maradt egy keretem amit "el költhettem". Így arra vásároltam meg a dolgok javarészét és vágtam bele - élveztem hogy alkotok valami újat, azt is néztem (hogy egy ilyen felszereltségű kerékpárt 400-500e adtak akkor - deore stb felszereltség mellett...jó ott a váz talán "jobb" - úgy voltam vele még jobban is járok), ha akkor a "csillagok nem állnak együtt", akkor nem fejlesztettem volna így fel és nem szerettem volna meg a bringázást sem, hisz teljesen más most tekerni, mint anno és ez az élmény faktor kellett ehhez ez biztos.
Aztán meg jöttek maguktól a dolgok...ruha eceterá tudjátok Ti hogy megy ez..
Nem olyan rossz gép higgyétek el nekem. Oké csepel landrider kimondod és oh mi az...de ez már nem az a csepel mint egykoron volt. Nemsokára bekerülnek az új kerekek is új gumival (van egy olyan érzésem "nem az én gumim lesz ez - defektek"), de már csak azért is ki akarom próbálni milyen egy ilyen külsővel menni a kis csepellel .Tény hogy nehezen engedem el, megszerettem, sok helyre eljutottam vele, nem hagyott cserben (eddig), volt hogy szakadékba akartam hajítani voltak kis gyerekbetegségei de mára teljesen kiismertem és kezelni tudom. (sztem is 1 számmal kisebb a váz mint kéne de ez már ilyen , magasságom/táblázat alapján jó, de a valóságban a hosszú lábaim végtagok miatt kicsi, így némileg trükközni kellett).
Új bringa nincs, készlethiány van, kipróbálni nem tudtam eddig, teljesen képlékeny mikor lesz ebből valami, nem vágyok másik bringára, ezért írtam egyedül amire átülnék, az egy tényleg minden szempontból minőségi ugrást jelentő endurance gép lenne. Nem megyek alá mert egyszerűen nem "hoz lázba". De itt is tudni akarom "mit ad az a bringa enyémhez képest".
Mikor már az ember ennyit foglalkozik a kerékpárjával, költ rá, fejleszti, szereti, magas lesz a mérce amiért hajlandó lesz megválni tőle.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #239419 üzenetére
szvsz ez motorfüggő is lehet, talán ezért az ellentmondó infók. talán a mostaniak már jobban adaptívak, és nem adják rá a teljes nyomatékot tökig húzott fékkar mellett akármennyire húzod a gázkart.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #239417 üzenetére
Mondod te aki azt sem tudod nyitott, vagy zárt telóval mászol tulajdonképp. ...amúgy ha megvenném a tiédet szerinted mennyit gyorsulnék? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Tyű, mindíg irigylem az ilyen felfogású embereket, több haveromtól hallottam már, ilyeneket, hogy:
"én nem érzek semmi különbséget a levegős Rockshox és a régi rugós Suntour között"
"eddig mindegyik gumim tapadt ahogy kell, fölösleges drágát venni és a márka sem számít"
"nem érzek különbséget a régi Altus és az új XT váltóm között"
"12000km van a láncomban, max nem tekerek kiállva"
"felpumpálom a gumit keményre, hogy idén többet ne kelljen, majd ha lapos, még fújok bele"
"ti amúgy a láncot minek kenitek?"
Stb, stb . Az igénytelenség sokszor nagy előny, mert sokkal kevesebbet kell költeni alkatrészekre . Sajnos én csak ruhákkal vagyok így, lassan az összes mezem, nadrágom Decathlonos vagy Lidl-ös. Bringák között óriási különbségeket érzek, de általában az alkatrészek között is, pl. a gumira nagyon érzékeny vagyok.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #239402 üzenetére
milyen nyomáson használod?
azért a nehezebb külső + nehezebb kerék után meg lehet érezni a változást, bár az 5 km/h az placebo lesz inkább
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #239423 üzenetére
Én elhiszem hogy jobb gépek vannak , de nem hoz lázba. Használt meg szóba sem jöhet.
Egyedül ezek a modern endu gépek amik meg tudnak úgy mozgatni hogy váltanék, és csakis újra.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #239424 üzenetére
Felfelé is kellene húznod a féket!
Más: tegnap bringát vettem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
a saját példám alapján a legegyszerűbb a kerékszett után valóban a kormány+stucni+nyeregcsőből faragni, a cube-nál mindegyik nehéz volt (ráadásul semmi adat nincs pl. a kormányról, mekkora a reach, drop, flare)
féktárcsán is lehet fogni, bár nálad azért kell is a fékerő
shimano sm-rt54, gyári lockringgel/záróanyával
Ashima ARO-09 - átalakítóval és dt swiss külső fogazású anyával együtt
nyilván értelme kevés, de jól esik
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #239426 üzenetére
biztos van placebo hatás is..
Dark Archon: Én is várom már az új garnitúrákat
Tegnap volt egy jó kis városon kívüli szakasz, 30km kb, ott 30km/h as átlagot toltam kereken jó, volt hátszél is, legalábbis nem szemből jött. 135-140 pulzussal jöttem végig. Erre a részre a strava azt írja 238watt átlag
Eddig itt a legjobb időm, 28km/h volt ugyan ilyen pulzussal. Nyilván a szél segíthetett be.
Viszont volt egy bu* kamionos, aki késztetést érzett hogy megelőzön úgy hogy szemből egy másik kamionos jött (sajnos q sok a kamion arra ) és a majomja hagyott nekem 1.5m(sem).. szinte testközelbe éreztem ahogy elmegy mellettem. Nem volt kellemes.
Nem nem nem az igazi, nem jól van ez... mennek ott 120-130 al is az autók.. de am meg kimerül egy szerencsétlen bringa útban az élmény...[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz Ringman #239426 üzenetére
Az 5 km/h-t poénból írtam fultonnak. De ami nem vicc, hogy tényleg érezhetően könnyebb gyorsítani, ami nagyban bizonyára a külsőknek köszönhető. De nem lehet lebecsülni az újdonság erejét sem
Meg a régi külsőben volt valami egyenetlenség, ami a tömeget illeti, nagyobb sebességnél ütött a kerék. Ha állványon megpörgettem a pedált, a kerék szabályosan rázta az egészet. Direkt kipróbáltam külső nélkül, úgy jó volt az eredeti kerékkel is. De ezúton is köszi a Tufós tippet, király külsőnek tűnik, csak a szélességét kell még szoknom az 50 mm után.
2,5 bart nyomtam bele, előre kicsit kevesebbet. 62 kilós versenyzőre + 13 kg bringára (de lehet, hogy már csak 12 kg, csak a külsőkön nyertem 1 kg-t ) ilyesmit dobott ki a kalkulátor. Mondjuk tegnap, hogy a 15 km távon összeérjen végre a tubeless, 3 baron mentem, ki is rázta a vesémet meg a csuklómat a terep.
A CL tárcsafékek barázdáit, illetve a csavarjait kicsit megzsíroztam átszereléskor. Aztán most nézem egy YT videóban, hogy nem kellett volna? Nagy gáz, oldjam le? Megszoktam, hogy minden kapcsolódó elemhez nem árt némi zsír.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #239425 üzenetére
Az igénytelenségtől a placeboig hosszú az út és van ott minden közötte...vagyis a két végletnél maradva, nem kenni a láncot és lexarni ahogy nyikorog, vagy a 0,1bart, 50 grammot vagy 0,5° érezni között az a különbség, hogy egyik tényleg igénytelenség másik meg sima képzelgés. A jó hír itt az, hogy a mátrix létezik, vagyis a képzelgés és a valós élmény között agyi leképzésben nincs semmi különbség, tehát EEG-vel megfigyelve agyunkat teljesen mindegy, hogy pl. borivás közben jó bort iszunk, vagy csak az árcímkével megtévesztve azt hisszük, hogy jó bort iszunk, agyunknak ugyanaz az örömérzet. Visszatérve a kerékpárhoz, ez akkor tudatosulna benned, ha megkapnád álmaid kerékpárját és alig, vagy egyáltalán nem jönnének jobban a KOM-ok mint most...mert a számok nem hazudnak.
#239428
6030D...te kis rafkós, na ez a hátbaszúrása a versenytársaknak, nem az edzés! Remélem nem koskormányos!#239429
Ringman...az 54-es tényleg nem valami jó, nekem elől be-berezgett, de Ashimat nem mernék venni, azért 1/3-al könnyebbnek olcsón csakis valami kompromisszummal lehet, melexik, hajlik, mittomén, a fék az elég kényes téma.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #239432 üzenetére
a cl-ot és a lockringet én bezsíroztam.
2,5 bart nyomtam bele, előre kicsit kevesebbet. 62 kilós versenyzőre + 13 kg bringára (de lehet, hogy már csak 12 kg, csak a külsőkön nyertem 1 kg
végre valaki, aki a crosstrekkinget nem pattogósra fújja!2,5 és 3 bar között ennél a külsőnél (ugyanaz a keverék mind3 tufo gravel guminál) érezhető a keménység-különbség
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239433 üzenetére
az biztos hogy azért hegyre én sem raknám fel
a jagwire fékbetét viszont egyértelműen rossz, vagy tönkretettem egy mosásnál (enyhén tisztítószeres vízzel mostam le, azt hiszem felmosószeres vízzel) vagy valami más a hiba, de nagyon nyikorog, másik féktárcsával sem jó.
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #239432 üzenetére
Biztosan zsírozni kell a cl tengelykapcsolatát, és lezáróját.
- A csavarokat menetrögzítőzni "kötelező". (Zsírozni nem jó.)
Pár ki-betekerést kibírnak a kék pöttyök, jól megtartják, valószínűleg zsíron át is.Azért ellenőrizném pár tekerés után a csavarok nem lazultak e ki, hátha le kell mosti, és újra menetrögzítőzni.
LOCTITE 243
Alis is van.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #239435 üzenetére
Kipróbálható takarítás;
- víz alatt a két pofát egymáson dörzsölve, lejön a nagyobb kosz
- alkohollal szokták még áttörölni (a tárcsát is)
- egyenes felületen, finom csiszolópapíron, le lehet szedni egy vékony réteget.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz andrisbandi #239436 üzenetére
Köszi, fogom ellenőrizni. Van Loctite 243-am, már az SPD klipsz miatt is.
Ringman: főleg így télen nem árt, ha tapad
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #239440 üzenetére
A koszt és kopott láncot emlegetik a sor ellenségeként
Van aki forgatva használ akár öt láncot, így szinte mindíg "új"-al megy a sor.Excel, wax...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #239420 üzenetére
A futásteljesítményeket direkt elcsaltam. A számok oldaláról természetesen jobban kopik ebike-on minden.
1 lánc kb 1000 km, tehát 1 sor 4-6 lánccal 4-6000km. Erre utaltam azzal, hogy talán nincs ideje a sornak olyan gyorsan elkopni mint a láncnak.
Sőt egy alap lánc még kevesebbet bír, sram-nál az nx kb 600 km, shimano meg nem véletlen hozta a linkglide-ot és ebike-ra csak a felületkezelt láncait ajánlják.
Tovább részletezve, amikor a 0,5 belemegy a láncba egy terepen, mászásra is használt ebike-on utána a 0,75 kb 100-150km-en belül belemegy, tehát egy 0,5-ös lánccal hosszú utat már nem lehet tervezni.Mi az intenzív hegyi menetekkl az ebike áttételeit elég széles tartományban használjuk, a nagy fogaskerekek is bőven használatban vannak, mert fel kell tekerni és gyakran olyan meredeken, ahol analóggal nem tudnám felküzdeni magam, közben a kisebb fogaskerekek hátul annyira nagy terhelést nem kapnak, mert felfelé az úgyse játszik (ahhoz a meredekséghez a motor se elég erős), lefelé alig vagy nincs mit beletekerni, vízszintesen meg elég keveset megyek.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #239437 üzenetére
Koszi, majd hetvegen megprobalom valamelyik megoldast.
-
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Jobb topikot nem találtam, hátha tudtok segíteni.
Hozzájutottam egy Remond TM-8502 szobakerékpárhoz.
Kicsit viseltes a kormány, és az ülés.
A kormány 22mm átmérőjű és 550 mm hosszú. Ilyen alakú, jobb képet nem találtam
Találtam is kormányvédőt 22.2 mm belső átmérővel. Elég az a 2 tized, hogy rá lehessen húzni? -
fulton
addikt
válasz parandroid #239431 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest