Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Ringman #239426 üzenetére

    Az 5 km/h-t poénból írtam fultonnak. De ami nem vicc, hogy tényleg érezhetően könnyebb gyorsítani, ami nagyban bizonyára a külsőknek köszönhető. De nem lehet lebecsülni az újdonság erejét sem :)

    Meg a régi külsőben volt valami egyenetlenség, ami a tömeget illeti, nagyobb sebességnél ütött a kerék. Ha állványon megpörgettem a pedált, a kerék szabályosan rázta az egészet. Direkt kipróbáltam külső nélkül, úgy jó volt az eredeti kerékkel is. De ezúton is köszi a Tufós tippet, király külsőnek tűnik, csak a szélességét kell még szoknom az 50 mm után.

    2,5 bart nyomtam bele, előre kicsit kevesebbet. 62 kilós versenyzőre + 13 kg bringára (de lehet, hogy már csak 12 kg, csak a külsőkön nyertem 1 kg-t :D) ilyesmit dobott ki a kalkulátor. Mondjuk tegnap, hogy a 15 km távon összeérjen végre a tubeless, 3 baron mentem, ki is rázta a vesémet meg a csuklómat a terep.

    A CL tárcsafékek barázdáit, illetve a csavarjait kicsit megzsíroztam átszereléskor. Aztán most nézem egy YT videóban, hogy nem kellett volna? Nagy gáz, oldjam le? Megszoktam, hogy minden kapcsolódó elemhez nem árt némi zsír.

    [ Szerkesztve ]

    Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

Új hozzászólás Aktív témák