- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Asztrofotózás
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Jó gépek voltak az előzők is, fulton is ilyen Csepelt kellett volna, hogy vegyen (bár ez még Schwinn - Csepel, azok sokkal jobbak voltak).
A Cube kormányfej is nehéz, ami jelenleg van nekem, nem 130 g. Igaz a Cube sokszor csak címkéz ez egy Syntace F149 Cube festéssel. Viszont erős és a Syntace logósra 10 év garit ad a gyártó. Kicsit mondjuk lehetne rövidebb (90 mm) de nem nagyon találtam webshopban sem +/- 17°-os stucnit, ami 50-60 mm hosszú. 70-es bezzeg van. Gyári adatokkal úgy látszik szeretnek kummantani, meg ahogy írod a legkisebb vázméret súlyát adják meg.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Tyű, mindíg irigylem az ilyen felfogású embereket, több haveromtól hallottam már, ilyeneket, hogy:
"én nem érzek semmi különbséget a levegős Rockshox és a régi rugós Suntour között"
"eddig mindegyik gumim tapadt ahogy kell, fölösleges drágát venni és a márka sem számít"
"nem érzek különbséget a régi Altus és az új XT váltóm között"
"12000km van a láncomban, max nem tekerek kiállva"
"felpumpálom a gumit keményre, hogy idén többet ne kelljen, majd ha lapos, még fújok bele"
"ti amúgy a láncot minek kenitek?"
Stb, stb . Az igénytelenség sokszor nagy előny, mert sokkal kevesebbet kell költeni alkatrészekre . Sajnos én csak ruhákkal vagyok így, lassan az összes mezem, nadrágom Decathlonos vagy Lidl-ös. Bringák között óriási különbségeket érzek, de általában az alkatrészek között is, pl. a gumira nagyon érzékeny vagyok.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
a saját példám alapján a legegyszerűbb a kerékszett után valóban a kormány+stucni+nyeregcsőből faragni, a cube-nál mindegyik nehéz volt (ráadásul semmi adat nincs pl. a kormányról, mekkora a reach, drop, flare)
féktárcsán is lehet fogni, bár nálad azért kell is a fékerő
shimano sm-rt54, gyári lockringgel/záróanyával
Ashima ARO-09 - átalakítóval és dt swiss külső fogazású anyával együtt
nyilván értelme kevés, de jól esik
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Nekem a Rockrider - Canyon váltás hiperűrugrás volt, de a sok év kihagyás után már a Rockrider is űrtechnika volt.
Eddig a ruhatáram viszont elég csöves volt, de most januárban bevásároltam szigorúan akciós termékekből. A nem-aero polcról.