- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Dell notebook topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Tesla Björn tesztelte a 40 kWh-s Nissan e-NV200-ast. Ez a nagy pakkos kocsi. A vicc az, hogy az első e-NV200-ban a Nissan bár carry-over átvette az első generációs Leaf hajtásláncát és akksiját, de tett bele aktív hűtést.
Amikor a nagypakkos változatot tesztelte Björn akkor kiderült, hogy az aktív hűtés csak akkor él, ha a kocsi be is van kapcsolva. Tehát ha úgy akarod tölteni mint minden normális ember, hogy ráakasztod a DC-töltőre és elmész ebédelni vagy KV-t inni és bezárod az autót, akkor meg fogja főzni magát. Aztán vezetés közben nem hűti magát aktívan, akkor a menetszélben bízik a rendszer. Tehát ha 90-el száguldozol vele, akkor sem fog hűlni a pakk, mivel vezetés közben a hűtés inaktív.
Milyen eszméletlen kretén konstrukció már ez?
Ha túlmelegedett, akkor hiába gyorstöltő, kábé 25 kW körül tetőzik a töltés.
6:14-nél van egy álomszép töltési megoldás. Hotelből második emeletről hosszabbítóval, mint a nagyok.....
-
zetor2000
senior tag
Dudu, neked végül megoldódott a hívásrögzítés a telefonodon? Azt olvastam, hogy az EU-s 9.x androidokból kiszedték ezt a fícsört. Nekem egy kínai romos Redmi Note 8 Pro-m van most, és ebben benne van a rögzítés lehetősége. Global (EU?) romokkal leszállítottakban viszont nincs.
Van egy Samsung A70 is a közelemben, abban sincs, szintén EU-ba szánt termék. De az indiai rom tartalmaz ilyen opciót ennél a modellnél is.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
VW e-Crafter vs Nissan e-NV200 verseny vicces.
Az e-Crafter papíron 173 km hatótávot tud, a sebesség maximálisan 90 km/h. Télen Norvégiában 100% töltöttség mellett 107 km-t ír a kijelző. És 300 Wh/km körül a fogyasztás. Ez tényleg városi környezetbe való csipszet vagy vattacukrot szállítani.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
japppoo
nemtom a toltes kozben tenyleg megoldhatatlan lenne, hogy abbol vegyen hozza vmi teljesitmenyt el, hogy keringtesse a hutovizet?
qrva Tesla-ban meg megy kozben a kozponti kijelzon akarmi IS
komolyan neha olyan erzesem van, hogy megoldani ugy vmit, hogy mukodjon ertelmesen, a tobbi gyarto mintha szandekosan nem is akarna
csak hogy lesz occcccobbabbabb tizenket eurocenttel[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
Tök kiváncsi lennék, hogy miért baszta el ezt ennyire a Nissan. Mi a magyarázat rá, tényleg csak annyi, hogy spóroltak autónként pár dollárt? Nem nagyobb bukó a rossz hír, és hogy inkább mást vesznek?
e-NV200-ba tettek hűtést, tehát tudják hogy kell. A működését máshogy megoldani csak software kérdés, de max pár drót átkötése (nyilván hajszállal bonyolultabb, de azért nem lehetetlen talán). Leaf-ből meg teljesen kihagyták, jött valami software update ami szimplán magasabb hőfokot enged meg, így kevésbé lassul a töltés. Majd kiadták ugyanígy a 64kWh változatot, mindenféle upgrade nélkül.
(még azt is csodálom, hogy nincs valami aftermarket megoldás)
Amúgy rájöttem, hogy ha az ülésfűtés hightech billenőkapcsolóját bekapcsolva hagyom, akkor az időzített/távirányított fűtés bekapcsoláskor az ülésfűtés is kap áramot
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
2019.11.03. —> 101,9 kg
2019.11.10. —> 99,3 kgPicit túltoltam a svéd gumicukrot a tél elején, most akkor keményebb beavatkozásra van szükség.
Vettem két adag HUEL port. Vaníliás és banános. Kedd óta nyomom. Elvileg benne van minden, ami kell.
Az edzős proteines italokhoz képest nem olyan édes, valamint sima csapvízzel keverve sem lesz olyan undorító vizes íze. Inkább olyan, mint valami nagyon minimálisan ízesített műzli folyékony formában.
Reggelire eszem reggelit mindenfajta változtatás nélkül. Tehát simán lehet sonka vagy kolbász vagy szalonna vagy rántotta. Tejjel, kávéval. Most egy hete fájt a torkom, így még mézeskenyér is lehetett reggeli végén.
Ebédre pici adag főtt étel, aztán egy shaker HUEL. Vacsorára egy shake HUEL és kis gyümölcs.
Egyébként se csoki, se cukorka, se alkohol. Teljes stop cukor fronton leszámítva a gyümölcsöt.
Meglátjuk hogyan haladunk tovább. Ha lemegyek 95 kg-ra akkor nyert ügyünk van. Elvileg most ki kellene laposodjon a görbe, egy hét alatt 2 kg túl gyors.
Vettem 2 pici fél literes shakert, egyiket viszem a melóba és egy befőttes üvegben tudok vinni port is. Aztán akkor ebédre shaker és esetleg valami gyümölcs. Meglátjuk, hogy délutánra hogyan szikrázik majd a szemem.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #38864 üzenetére
Ja, tipikus japán idiótizmus.
Igen, a Leafben a kormányfűtés soft gomb, de az ülésfűtést be kell kattintani. Ez nem hiba, feature. Vagy csak ilyen kapcsolóra szerződtek le 1990-ben 200 millió darabszámra és ameddig el nem fogy addig ez van. Mint a Toyotánál a Szent Kvarcóra....
-
zetor2000
senior tag
Juteszembe takarítás...
Muternál van egy LG 29" (72cm) TV, képcsöves. C=64 -hez ideális, mert 100Hz, sztereó, teletext, PIP, asszem 2 tuner, Scart, S-Video, VGA-In (1024*768 talán...). Ára egy köszönöm, meg vidd el, ha érdekel. 2 emberes, mert 50 Kg, és a harmadikon van. Újszerű, táv is megvan, megkímélt.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #38871 üzenetére
Asszem kell a klubba. Holmis van ez helyileg? Megnyertem a gyűjtőembert, aztán annak ellenére, hogy mindent max. 2szer vagyok hajlandó megemelni aztán oldja meg más a sorsát, itt már kezd elkurvulni a dolog. Sorban jönnek az ingyen TV-k, eddig csak egyet törtem meg. Nézem is a csoportokat, mikor valaki 5-10-X ezrest kérne valami kis TVért. Elmentek otthonról az biztos.
-
FőDudu
addikt
Ma epp hutot cipeltem.
Kohazba hoztak uj hutot. Felvittek az emeletre.
Aztan kiderult, hogy ahova szanjak oda nem fer be.Kozben a szallitok mar elmentek. Megkertek, csereljuk mar ki a 2 hutojuket.
Emeletrol nagy hutot le, foldszinti konyhabol a keskenyebbet fel az emeltere.Jo kis testmozgas volt az ebedre betolt burger uran. Szerencsere egy Faxe-t is ratoltam, igy szomjas egyaltalan nem voltam
FőDudu
-
npera
újonc
Hidegindítás kompiláció. A Kamov helikopter álomszép füstkarikákat ereget.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #38863 üzenetére
Ennyire nem trivialis, mert a gyerek utazas kozben is eszik/iszik.
Ma kb 4-5 felliteres muanyag palack, par osszegyurt papirzacsko, ragos zacsko stb. kerult elo a hatso ules koruli terbol - azokat meg par honapig hurcolaszni maceras lett volna.
Meg a szulinapi bulijuk utani 6 pizzas doboz es a torta doboza is a hatso ulesen volt - nem volt ido elvinni a szelektivbe. Csomitartoban megtalaltam a par honapja javitott mosogep ajto tomiteset is, par femdarab is meglett a szauna deszkakhoz amit meg a medence felallitasa elott hoztam - szoval kb junius elejen. Talaltam egy tartalek gumibelsot is a 16-os biciklijehez - holott tavaly szeptember ota 20-as bringaja van.
Szoval csak az atlag dolgok...
FőDudu
-
Phülöp
addikt
válasz FőDudu #38876 üzenetére
Nálam még a használt parkolójegy is rögtön jön velem, ahogy kiszállok a kocsiból. Soha nem hagyok egy papírfecnit se benne, enni meg egyikünk se szokott az autóban. Vizet eleve fémkulacsban hordok magammal, azt főleg nem hagyom ott.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Phülöp #38877 üzenetére
Japp. Van a kocsi ajtajában egy nedves törlőkendős csomag mindig. Ha a gyerekek enni akarnak, akkor a kocsi mellett állva lehet enni. Ha megették, akkor letörlöm a mancsaikat, aztán be lehet szállni. Bent se evés, se ivás. Ha van szemét megállásnál, akkor azt egyből kidobjuk a legközelebbi kukába.
A kocsiban van mobiltöltő, meg egy rugós telefontartó a középső befúvóban. Van hátul a csomagtartóban egy kacsaszalag és egy pár kesztyű. A középső tárolóban a kartámasz alatt van egy mikroszálas kendő ablakot törölni, de nem használom. És van benne jégkaparó. Meg pár extra töltőkábel különféle csatlakozókhoz.
Se víz, se kaja, se semmi.
Ha már láthatóak a kavicsok a lábtérben, akkor porszívózás. Meg pár havonta ablakot kell pucolni, mert a gyerekek összefogdossák a hátsó üveget.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #38874 üzenetére
Hjahh, néha belefér, főleg ha van hol parkolni. DJ produkciónál azért olyan terv lenne, hogy hátsó két sarokban 1-1 nagyobb TV, oldalt 2 szélén 2x2es (vagy 3x3 az álom) egyben fal, előtte legalább 2x4es sorban kis méretű TV-k. Ez minimum kb. 220 kiló oda-vissza és nyilván a belvárosi menő helyeknél semmi lehetőség a parkolásra, rakodásra, néhány még persze emeleten is van, vagy valami labirintusban elkódorogva a világ végén...
Most azon agyalok, hogy a 2x2es falon kívül UHFre hangolva lehet jobb lenne, ahhoz van kábelem amit el tudunk darabolni, csak a 20 darab dugózás, áááááá, ki kellene adnom valami gyakornoknak :pokeas: És végig kellene programozni, meg mindenhez kellene távirányítót lőni, ha valami elfelejtődne, elhangolódna. Úgy néz ki fizetőképes lenne a produkció, ellenben ami van, az nagyobb helyre nem túl jó, kevébé kockázható, rosszul rakodható és két TVhez távirányító kell. Videófal vezérlőket 15 éve bárki adott volna ingyen is, de már minden elment a hulladékba és kb. pénzért sincs.
Ha nem haver lett volna, akkor a mostani ügyfelet lehülyepicsázom és hagyom a fenébe, hangtechnikusok már zombiként leamortizálódva voltak kora délután, pincéreknek is reszketett a szájuk széle, mikor belepofáztak a melójukba mindenféle amatőr szinten és akkor még el sem kezdődött semmi. Erre mondjuk sok szükségem nem volt, de beletörődtem, hogy igazából mindenki ostoba faszkalap és még erőlteti is. Majd egyszer szembesítem is a nézeteikkel, de max. néznek bambán ki a báli smink mögül kisestélyiben Converse cipőben.
-
-NoVa-
addikt
9-től Alin 11.11 akció, szóltam.
Audiokütyük terén nem láttam igazán jó előzetesen bejelentett engedményt, 1-2$ meg kb mindegy. Szóval amit érdemes figyelni, és eleve az árához képest jó vétel:
Tin P1: Normál áron 160$, most 148$
Planar füles. Emelt sub-basszus kell neki, úgy referencia hangzású audiofil csoda. Komolyabb erősítő is kell alá, szóval nem olcsó.Shuoer Tape: 129$/127$...
Hibrid dinamikus és elektrosutatikus füles. P1-el összemérhető, de kompromisszumosabb. A magasai kicsit még jobbak, az alsó középtartományában van némi illesztési hiba, mint kb minden "olcsó" hibridnél. A mélye emelt. A low-voltage elstat szellőzőrácsa több zajt enged kiszűrődni, úgyhogy munkahelyi hangos hallgatásra nem az igazi. Szóval olcsóbb lényegesen a P1-nél, de kompromisszumosabb hangminőségben, de messze az átlag felett.Bylon BL03: 30$/26$
Dinamikus, emelt mélyekkel. Rengeteg random minőségű kínai olcsó füles közül ez épp eltalált hangzású, megy is a hype erősen. Dícsérik, de a fura formája miatt nem mindenkinek kényelmesTin Hifi T4: 80$
Ma jön az Indiegogo-n 80$-os early bird áron (120$ lesz elvileg), szintén 1 dinamikus membrános csoda, a Bylonhoz képest visszafogottabb, természetes mélyekkel. A nagyjából megbízhatóbb reviewerek és a nekik küldött darabokon mért grafikonok biztatóak, minőségi cuccnak tűnik. Eddig a T széria minőségben egyre feljebb jött, iterációnként javítva az előzőkre jött visszajelzések alapján. Nehéz a Bylon ára mellett egyértelműen ajánlani.Tripowin C8 kábel: 30$/25$
Eddig a kedvenc minőségi kábelem, jöhet egy tartalék.E1DA PowerDAC v2: 55$/52$
USB DAC balanced 2.5mm kimenettel, agyondícsért minőséggel, és hegesztőtrafóhoz méltó kimeneti teljesítménnyel (600mW) a Tin P1-hez szeretik nagyon. Rendes parametric EQ-t tud mindenféle alul-felüláteresztő szűrőkkel.
Melegszik, de asztalon nem zavaró, hurcolni meg ott az ES100. -
Gabibácsi
tag
Jahno:
www.d64editor.com
nekem ez vált beHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Gabibácsi
tag
Kemény vagy. Nálam fontosabb hogy mindenki jól legyen, minthogy egy darab vasra vigyázzak. Szemét sosincs enyémben, belseje tiszta nagyjából mindig, de nálam van ivás evés, gyereknek gyümölcspüré meg ilyenek, asszony almát eszik, aztán ha megállunk kidobjuk a kukába.
Kivülről a kocsi évente 2-3 szor van lemosva, a másik meg kb sosem, sosem jutok el oda
Lényeg hogy belül tiszta, morzsaporszívót szoktam kivinni és azzal csinálom.Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #38894 üzenetére
Avagy van, akinek nincs 2 kisgyereke, és így rengeteg értelmetlen hülyeségre van ideje és energiája
Részemről belátom, hogy lassan kéne egy komolyabb beltéri nagytakarítás, és fényszórópolír, de ez nem garantálja, hogy idén sorra kerülne ez. A Hondát kell ózonozni, mert bűzlik az AC, az most sürgősebb, a héten leszervezem. -
ncc1701
veterán
válasz -NoVa- #38897 üzenetére
A fene tudja, haverom kocsija elég tiszta. Igaz, csak 1 fia van, és az is már 9 éves. A srác tett hátra védőhuzatot, az első ülés hátuljára meg valami műanyag valamit, h a kölök ne rugdalja össze.
Plusz a szövettel az a gond, h ha sokáig nem takarítod, akkor onnan lehet kárpitot tisztítani. Amihez ha az embernek nincs gépe, akkor eléggé zsebbe nyúlós, plusz csak nyáron érdemes, addig nézheti szomorúan a retkes ülést.
Vannak emberek, akiknek egyszerűen olyan belső kellene, amit gőzborotvával ki lehet csapatni. Full gumi.
Nálam általában aki beleül a kocsiba, rögtön megjegyzi, h milyen tiszta. Asszonyé dettó. Kerül heti fél órámba a két autó takarítása, annyit nekem megér.[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #38673 üzenetére
VW téma folytatás:
ugyebár a Porsche Győrnél először valami szelepet cseréltek, majd második 3 hetes szerviz után azt mondták hogy vmi tartályt cseréltekMost már inkább a soproni kereskedőt hívta anyós, még szombaton. Most hívták hogy utánanéztek, ugyebár online "szervizkönyv" van. Abban benne van, hogy először valóban cseréltek szelepet, de további bejegyzés nincs, semmiféle további csere nem szerepel.
Délután már hozzájuk viszi az autót, mert van nekik is itt Győrben szervizük.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs