- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Apple asztali gépek
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Billentyűzet gondom van
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phülöp
addikt
Zsiga elég sokáig hozta a színvonalat, de amikor már nem csak a teletankos rendszer tűnt el, hanem az autópályamatrica, meg a takarítás meg a karbantartás (hátsó ablaktörlő letörve, egyik kerék lapos) - minden értesítés nélkül, akkor kicsit bebőrzött a szemem.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #38451 üzenetére
Most épp rollereztem a belvárosban + BKV, de pár agresszívebb gyalogos meg egy elbambult autóson felül sok inger nem ért. A villanyrolleresek gyógyegér módjára egyenes vonalban, egyenletes ámokfutással tervezhetőek, fékezni nem fog, lassítani és kerülni sem. Persze barom, de predictable barom. Biohajtású rolleresek tudatosabbak, az már rendesen kiforrott közlekedési eszköz lett.
-
npera
újonc
Ma itthon voltam, tegnap használtam reggel és este is az inhalátort. Egyelőre nem érzek drámai javulást, de pici mintha lenne. Ma próbáltam dolgozni itthonról, de kábé fél tízre elkezdtem egyre pocsékabbul lenni. Aztán 10-kor lefeküdtem aludni. Lenyomtam 3 órát egybe, ami nálam ritka. Napközben nehezen alszom, ha egészséges vagyok. De most ment.
Aztán fent voltam egy órát, de utána olyan migrénes fejfájásom volt mint még sosem. Vettem be fájdalomcsillapítót, ami kábé fél óra múlva használt, aztán újra lefeküdtem. Ez egy ilyen nem túl aktív nap.
Mostanra kábé nem fáj semmi, ez most éppen jó. Holnap sem megyek be dolgozni, ezt még nem érdemes kísérteni.
-
npera
újonc
válasz Samott #38451 üzenetére
Ahogy nézem mit művelnek a brigások itt szerintem nem is tudja a legtöbb. De a lesz*rás általános.
Az utóbbi évben már a nehéz tehergépjárművek sem indexelnek. Csak bekanyarodik. Kezd teljesen anarchiába futni a göteborgi közlekedés. Mondjuk rendőr csak mutatóba van, annyira lefoglalja őket a drogbandák leszámolásai és a sok nemi erőszak és csoportosan elkövetett felfegyverzett rablás.
Most állítólag lesz valami nagy nemzeti összefogás a bűnözés ellen, ami persze nagyon jól hangzik. Csak nem hiszem, hogy bármit is segítene.
-
zetor2000
senior tag
válasz FőDudu #38459 üzenetére
Hogy nem megy dokihoz, az rendben van, macsó pasi nem jár ilyen bzuis helyekre.
De hogy rumot (se más töményet) se iszik... tiszta felháborító... így tényleg nem fog meggyógyulni...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
válasz halapidori #38462 üzenetére
Igen. Pont annyi.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
válasz FőDudu #38442 üzenetére
Első 1-2 pontban benne volt, hogy lehet-e hangfelvételt készíteni. Egyöntetűen megszavazta mindenki, így lett diktafonos rögzítés a KK által a jegyzőkönyvhöz.
De nem volt kiabálás, semmi, pedig vártam. Egy téma volt, amiben nem volt egyetértés így azt gyorsan elengedte a közös képviselő.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
na megvolt ma a eves temetojarat zalaba meg vissza
700km, es meg nem jelzett be a csorosagjelzo sem
este vissza fele Zeg-Bp18ker 2ora 20 perec volt, de nem az M0-n korbe, hanem Bp-n keresztul
mondjuk reggel is inkabb atmentem a Petofi hid fele az M7-retöbb drón kell ;P
-
-
Jahno
őstag
Áááá, ez nem lesz túl mókás, péntek este VI. kerület Vörösmarty utca közepére kellene vinnem fél autónyi cuccot. És jó eséllyel akkora furik sem fér be, amire rákockázom és összekötözöm. 100 kilónyi cuccot meg nem kellemes túl messziről hordani, főleg ha van kb. 1 óra a betelepülésre. Aztán legyünk okosak, meg faszé nincs a rendezvényhelynek valami ki-bepakolós része.
-
Phülöp
addikt
válasz halapidori #38466 üzenetére
Jelzem a sofőrömnek a lehetőséget.
Köszönöm a felajánlást.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
Jól teleszórták éjjel a várost török zászlókkal :-O
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #38474 üzenetére
Annál is vaskosabb cucc. Mint a Varta V377 kábé. Ilyenből kell bele 3 db. Tehát majdnem 90 SEK pár hétnyi fejfájással tarkított vinnyogtatás. A hülyének is megéri....
-
npera
újonc
válasz hobizoli #38472 üzenetére
Ez sem a tipikus BEV-es túra volt akkor.
Csak úgy akadémikus érdeklődésből szoktatok gondolkodni rajta, hogy a szokásos útvonalat vagy ilyen komolyabb gurulást hogyan oldanátok meg BEV-el?
Én most az utóbbi talán 2-3 hónapban elképesztő mennyiségű Björn Nyland videót néztem. Főleg a különféle túráit és versenyeit különféle kocsik között. Azt néztem, hogy nagyon kevés olyan kocsi van a Teslán kívül, ami gyorsan tölt és komolyabb távot is tud.
A jelenleg elérhető legjobb nem Tesla 3 gyakorlatilag 2 db típus kis egyszerűsítéssel:
- Hyundai Ioniq elképesztően gyorsan tölt és nagyon hatékony. Viszont a hatótáv nem túl sok, reálisan 150-200 km után gyorstölteni kell. Ha nincs gyorstöltő, akkor hirtelen izgalmas lesz az utazás.
- Hyundai Kona nyáron gyorsan tölt (75 kW is lehetséges), télen átlagosan (45 kW). Viszont elmegy 500 km-t.
- Kia E-Niro gyakorlatilag ugyanaz, mint a Kona, csak sokkal több hely van benne.A Leaf túlmelegszik már attól is, hogy megy. Aztán a gyorstöltéstől mégjobban, ami miatt kábé meg is szűnik a gyorstöltés. A legújabbakon mókoltak valamit, de mivel a hűtési koncepciót nem revideálták drasztikusan (nincs folyadékhűtés), ezért vélhetően az akksi várható élettartamát vágja haza a gyorstöltés.
A többi kocsi meg olyan drága, hogy kábé említésre sem méltó.
Ha kijön az ID3, akkor viszont hirtelen lesz sok jóság. A közepes felszereltség tud majd 11 kW-os OBC-t és 100 kW-os DC-töltést. És kábé 420 km-es WLTP távot. Az alsó felszereltség 7 kW-os OBC-vel jön és lekorlátozott DC-töltéssel 50 kW-ra. A közepes ID3 már közelíti használhatóságban a Model 3-ast. Ha a maximális 100 kW-os töltés elég sokáig alkalmazható, akkor talán lesz belőle 70 kW átlagos sebesség egy 58 kWh-s pakkra. Tehát kábé 40 perc alatt mehet 0-ról 80%-ra a pakk. Viszont mivel értelmesen nem 0-ról indulsz, hanem 10-20%-ról, azért inkább lesz az fél óra.
A Tesla 3 még mindig mindent ver ebben, mert most már 150 kW-os a határ a Supercharger hálózaton. De még egy Standard Range is dupla annyiba kerül, mint az ID3 vagy az Ioniq és kábé másfélszer a Kona/e-Niro ára. Egy másik géposztály.
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #38494 üzenetére
Jaja, vicces, hogy 40 éve kitben lehetett venni fillérekért, hozzáértés nélkül is összelegóztad magadnak, most meg fél romokat árulnának marha drágán, ha valami elmegy benne akkor kb. javíthatatlan és senki nem ért hozzá. Ennek a tápja különösen szopó, mert pont fordítva van, mint az átlag dugasz tápok és aki talál egyet kb. ki sem tudja próbálni, olyan hamar elpukkan. Aztán roncstelep, pedig a 2 potméter és kontroller is egy kisebb vagyont ér magában.
-
Samott
addikt
Nincs rajta valami szam? AG13 vagy valami?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Ruszkik. A végén a nemzetközi betét is elég erős.
-
Jahno
őstag
Szerencsére eléggé zárt a műanyag, nagy kárt nem tett, de a vezetékek még a házon belül is elsorvadtak. Éppen azt néztük, hogy egy kicsi 9 voltos táp befér az elemek helyére, aztán jött az ötlet, hogy egy ilyen vacak 2 darab 18650ről világ végéig el bír menni. Sohanapján el nem készülő projektekbe jó fogni :-D
-
WiZARD
addikt
Amilyen sebességgel az Ioniq elmegy 150-200 km-t, ott még a Leaf se melegszik annyira.
1 gyorstöltés még belefér a Leafnél, ha annál messzebb kell menni, ott kezd lassulni.ID3-ra nagyon kiváncsi leszek, hogy mit fog tudni. Asszony nagyon rá van gyógyulva, hogy neki kell.
Az árat majd hiszem ha látom. Egy SR M3 17,3 millió, egy extrák nélküli e-Golf 10,8 (ülésfűtés, hőszivattyú nélkül). Szóval ez se dupla ár. Meglepne ha az ID3 olcsóbbra jönne ki mint az e-Golf.Kona kicsi.
M3 a nyerő, ez nem kérdés.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Fotók, videók mobillal
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs