- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
Jelentem, van értelme a külön mosó és szárító gépnek!
Miután valaki felületesen végezte el a fejtetű írtást a környezetünkben, begyűrűzött hozzánk is...
Szerencsére a legkisebb még minden éjjel áttotyog hozzánk aludni, így nem az ő komplett ágyruha szettjüket, de a miénket is ASAP mosni kellett. A tonnányi ruha mellett. Eddig hat adag ment le a 8 kg-os mosógépben ma, ezt egyben szárítóval nem lehetne kivitelezni...
-
-
npera
újonc
DJI Mavic Air hűtőventilátor javítása.
Ha jól értem két nagy hátránya van az Air-nek:
- a hűtőventi állandóan megy és elhasználódik
- a kapcsolat (wifi) nem túl acélos, városi körülmények között nagyon könnyű elveszteni kapcsolatot -
zetor2000
senior tag
Ezt a kis szutykot kihagyhatták volna belőle. Ha nagyobb hűtőbordát terveztek volna (láthatóan van hely fölötte, akár az egész gépet lefedhette volna egy borda), és/vagy a légáramlást, amit a propellerek keltenek is figyelembe vették volna a hűtés tervezésekor, ez a kis vacak elhagyható lenne - egy probléma mínusz.
De biztos valamelyik kínai elvtársnak ventillátorgyára van, és ezt be kellett építeni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #38204 üzenetére
Arra tudok gondolni, hogy elég sokan simán csak a porból szállnak fel. A DJI drónos videók elenyészően pici részén figyelnek oda rá, hogy letegyenek egy kis alátétet amiről fel- és leszállnak. Így a drón a saját maga által felvert porban ül pár másodpercet és utána száll fel. Ezt alighanem beszívja a hűtés, amit a venti nem köszön meg.
Lehet őket kézből indítani és úgy is leszállni, de a gyorsan pörgő propellerek között matatni ujjal nekem eléggé rizikósnak tűnik.
-
zetor2000
senior tag
Újabb érvet hozol fel, hogy a normál ventit hanyagolni kéne.
Ha minden felszállásnál porosodhat, akkor pláne nem kéne bele egy ilyen mozgó valami. Mérete miatt nem lehet valami exrtra, talán csak minimális légáramlatot kell biztosítani, amit szerintem ~30%-100 hűtőborda felülettel meg lehetett volna oldani. Felület, nem tömeg... Kicsit nagyobb borda, több / más lamellázottság, talán magasabb is lehetne, méretesebb is, esetleg jobb hővezetésű anyag (biztos alu és alu ötvözetek közt is van difi).
Ezt szerintem lehet(ne) korrigálni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #38207 üzenetére
Gondolom majd jönnek ki erősebb és alacsonyabb fogyasztású csippek ide is. Akkor majd lehet passzív a drón is.
Nekem a racing quadon a VTX olyan durván forró lesz pár másodperc alatt, hogy nem bírom fogni. Az passzív hűtésű szuperolcsó kínai cucc.
Ezek a DJI cuccok eléggé integráltak, kábé mint egy repülő laptop. Most jött ki a legkisebb 249-grammos cuccuk. Az lehet már passzív, mert nagyon hosszú repülési ideje van.
-
Grillo
senior tag
-
npera
újonc
válasz Grillo #38210 üzenetére
Itt egy ideig teljesen betiltották a kamerás drónokat, ugyanis rájukhúzták a megfigyelő kamerás törvényt. Kábé egy évig minden repülés előtt ki kellett váltani egy engedélyt, amit gyakorlatilag csak a rendőrség és az önkormányzatok kaphatnak meg, de még ők is csak hónapok alatt.
Aztán kábé egy év múlva könnyítettek a törvényen. Ahol én lakom ott egy katonai reptér megközelítési zónája van (nem a közvetlen kontrollzóna), ahol nagyon furcsak korlátozás él.
Ha a drón könnyebb 7 kg-nál (!) és nem tud repülni gyorsabban, mint 90 km/h, akkor 50 méter magasság alatt maradva nem kell engedély.
A racing quad teljes gázon vélhetően gyorsabb 90-nél, bár mérni nem tudom sehogy. A magasságot sem tudom mérni. Viszont a tömege még az 5"-os gépnek is csak 0,7 kg.
Szóval értelmes keretek között repkedek, nem küldöm fel a gépet 3 km magasba és nem repülök be a reptér felé sem.
-
Jahno
őstag
válasz halapidori #38192 üzenetére
Ízetlenek, kis só, bors, egyéb nem ártana bele.
-
Grillo
senior tag
Itthon ugye bármivel akarsz felemelkedni, kell eseti légtér igénylésen keresztül engedély. Az online térképen keresztül meg lehet nézni mi foglalt. A gond az, hogy mindezt 30 nappal a repülés előtt kell megtenni, ami gyakorlatilag lehetetlenné teszi a jogkövető magatartást.
Nekem pl. most kéne a várban repülni, terepmodelleznünk kéne az egyik fejlesztési területünket. Az egy dolog, hogy már október közepétől december elejéig foglalva volt a légtér, de még ehhez plusz TEKes engedély is kell.
Egy másik régészetes csapat 2 éve repül, ők mindig kérnek ki, de kb. soha nem akkor repülnek, amikorra szól.
És ugye biztosítás nélkül nem kérhetsz engedélyt, a biztosítás viszont csak akkor fizet, ha volt engedélyed. -
npera
újonc
válasz Grillo #38216 üzenetére
Ezen gondolkodtam pont a napokban. Ha lenne ilyen csoda kamerás drónom (vagy drónos kamerám), és mennék nyaralni Budapestre, akkor előre befoglalnék több napot, aztán reménykednék, hogy akkor éppen nem esik. Aztán lehet repülni jól.
Mondjuk én kábé fél évvel előre tudok tervezni.
-
Jahno
őstag
válasz Grillo #38216 üzenetére
Mi meg pont ebbe a minimál tiltottba futottunk bele. Bár akkor még Night Club volt a térképen. Phantom 3as repülne, többi szopacs. Ezen lehet ki kellene próbálni, hogy mennyire bonyás tiltott zónát leszedni a térképről, mert 20 éve már csak romok vannak a szocializmusból:
TEKet meg nem tudom, egyszer én is meglepődtem, mikor az elődjük lepattant rólam :-D
-
-NoVa-
addikt
Itt az M3-asnál a Scania két végénél, meg a pólus mögötti részen van légtér foglalva modellreptérnek, FB-n megfelelő csoportokkal, aztán ott lehet kultúráltan röpködni, sokszor vannak kint. Néha kapukkal racerekkel, máskor kamerás gyakorlóröpködés, akad mindig valami. Csak időm nincs kimenni.
-
Frawly
veterán
Ez egész hangulatos ki játéknak tűnik. Az a baj, hogy nem ismerem ezeket a konzolokat, nekem teljesen kimaradtak anno.
De pont ma szedtem elő azt az SNES Lost Vikings ROM-ot, ami adtál. Linuxos Higan emulátorban teljesen jól fut, egyedül a billentyűzetes irányítást volt nehéz belőni, mivel default nincs semmilyen kontrollerfunkcióhoz semmilyen billentyű hozzárendelve. Egy kicsit csalódás ez az SNES verzió, grafikára és játékmenetre eddig 100%-ban egyezik a DOS-ossal. Egyedül a zene más egy kicsit, de az sem jobb, mint az MT-32-es MIDI-vel hajtva a DOS-os verziót. Persze továbbra is jó játék, de azt vártam, hogy ez az eredeti verzió majd ad valami extrát, amiért megéri végigjátszani.
(#38201) Bujdy81: a külön szárítógépnek nem csak ilyen szélsőséges esetben van értelme. Jobban szárít, nagyobb kapacitást elbír, meg amíg szárít, ahogy írod is, addig mehet a mosógépben a következő adat ruha mosása. Csak nem sokan fizetnek külön gépért, meg hely sincs neki a legtöbb háztartásban, így inkább szárítós mosógépet vesznek. Na meg lusták is átpakolászni az emberek egyik masinából a másikba. Itt kint Angliában senkinek nincs szárítósa, nem is értem miért, ide nagyon kéne a konstans sz@® idő miatt, meg pénz is lenne rá, mégis ezen spórolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Frawly
veterán
Ezzel mindenképp menj el orvoshoz. 1 hónapig csak ne tartson egy influenza. Ilyen tartós betegségre még a visszafertőzés sem magyarázat, mert az első fertőzés után a szervezet megtermeli az ellenanyagot, és az rövid időtávra ugyan, de véd a visszafertőződéstől is. Átlag influenza meg nem mutálódik olyan gyorsan, hogy ebben az időablakban variálódni tudjon, és új ellenanyag kelljen ellene.
-
-
FőDudu
addikt
válasz Gabibácsi #38218 üzenetére
Elofordul.
Tetu meg tan nem volt (nalunk), de giliszta tobbszor is elofordult az oviban/iskolaban es akkor bizony a csoporttarsak szuleit is begyogyszerezik. Az orvos ertesiti az ovit/sulit, hogy szoljanak a szuloknek. 1-1 tablettat kell bekapni 1 honap kulonbseggel.FőDudu
-
ncc1701
veterán
Ma a waze városon keresztül hozott. Képzelem mi lehetett M0/M3 útvonalon, ahogy néztem, majdnem gödöllőig állt a sor az M3-on. Sok idióta, aki amúgy nem jár kocsival, de most esik az eső, bele kell ülnie, h csinálhassa a baleseteket.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Gabibácsi #38228 üzenetére
Azt elismerem, hogy az egybe gép is tud jól szárítani.
Ha felültöltős gépet használsz, akkor gáz, nem biztos, hogy elfér két gép. Nekünk előltöltős van, abból egymásra lehet tenni a kettőt, úgy azért könnyebben elfér!
Viszont szárítani kötelező, mert nem tudod kiteregetni novemberben 6-7 mosás termékét. Plusz ugyebár ha együttélsz 3-4 nővel, akkor megtanulod, hogy hiába van TÖBB ágynemű, akkor is AZ kell nekik...
-
Jahno
őstag
válasz ncc1701 #38234 üzenetére
Csepelen is végig a sor, HÉV az ment rendesen, 4es6os már torlódott és csak aCorvinig járt. Többit sorban tolták ki a Mester utcánál garázsba. Mellé a gyárban liftek fele is állt, sok idióta seggfej meg nem nézi a kijelzőt, meg semmit, aztán 5 emeleten álltunk meg úgy, hogy nem szállt ki senki.
-
Gabibácsi
tag
-
FőDudu
addikt
válasz ncc1701 #38234 üzenetére
Tegnap kiprobaltam a masik iranyt Fotrol.
Az M0 felhajtonal kezdtem merni. Megyeri hid, budai oldalon meg el az also rakpartig, majd az Erzsebet hid labanal fel, aztan kifele. M0 elegazasig volt 35,5 KM. Es 35 perc.A masik iranyban az M0 74Km-nel hajtanek fel es kb 3-nal le.
Azaz tavolsagban pont a fele. Idobe sem rovidebb a masik irany, a Dunaharaszti Erd kozotti resz total szopas az M0.Viszont atadtak a Siofok elotti durvan dobalos szakasz felujitasat, lehet rendesen haladni.
M70-en meg mindig szuttyognek.FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Gabibácsi #38238 üzenetére
En becentiztem a szaritot a bojler ala. At is kellett alakitanom a csovezest, de befert.
Elozo csovezes szep rahagyosan keszult, en beraktam mindenhova konyokcsovet es egeszen a falnal megy ra a flexicsovel a betap.Azt a felfujt lufit tartalmazo tartalyt meg beraktam a bojler arnyekaba a sarokba az egyik oldalon.
Maradt vagy 1 ujjnyi res a bojler alja es a szarito teteje kozott.
A hofokszabalyzot mar nem lehet elerni. Ugysem gyakran piszkaljuk.Szerencsere a mosogep a tetejen levo szaritoval mar nem tud ugralni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
ncc1701
veterán
válasz FőDudu #38247 üzenetére
Nálunk a 31-es dettó, használhatatlan. Marha sokan költöztek ki. Gyömrőn is iszonyat sok új ház épül, az utak persze adottak.
A következő melóhelyemnél szempont lesz, h max 15 perc kocsi/30 perc bicaj távolságra lehet. Szerencsére hitelt lassan visszafizetjük, kecó utána befejeződik, kevesebb pénz is elég lesz, az időm fontosabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen