Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    Kész a 45-fokkal elfordított furatkiosztásra felrakható whoop canopy, ami fogad 14 mm-es nagy obis kamerákat.

    Még totál alpha iteráció, csak fejből "méreteztem". A kamera dobozkáját alighanem jobban meg kell fogni, meg a rádiuszokat is csak rádobáltam, le kell tisztázni.

    Alul a 3,5"-os karbon váz van, középen meg a 15A-es FETtec AIO.

    Kezdem a lúdbőrözést, ez a 1404-es motorokkal és vélhetően kábé 150 grammos tömeggel elég komolyat fog lépni kanyarban. Egyenesen nem lesz túl gyors, de egyenesen nem is izgalmas gyorsan menni :C

    Ugyanitt főleg Novának elmélkedős kérdés.

    Mi a jobb?

    1. Ha van kábé 1,8 kg vonóerő egy sarokban és kábé 35,4 gramm tömeg?
    2. Ha van kábé 1,4 kg vonóerő egy sarokban és kábé 29,8 gramm tömeg?

    Ha fordulni akarok, akkor a kisebb tömeg agilisebb gépet ad. Ha kigyorsítani akarok, akkor a nagyobb vonóerő jobb.

    Kicsit elbizonytalanodtam az adatlapokon megadott és általam átszámolt adatokban. Ha lineáris aránylással a menetemelkedés tekintetében és négyzetes (felület) aránylással a prop átmérő tekintetében átszámolom a megadott propokat harmonizálva az adatokat, akkor a versenymotor XNOVA Lite Racing majdnem azonos kv-vel 1,2 kg-ot tudna csak. Mondjuk akkor 3,65-ös pitchre vetítek, nem 4,8"-os pitchre.

    Az XNOVA racsing motor harapós 4,8"-os proppal 1,6 kg-ot tud, ami már jóval közelebb van a Wasp Major motorhoz.

    Szóval lehet mégiscsak kábé közeli adatokat hoztam ki az extrapolációval.

    Az lesz a vége, hogy veszek elsőre egyik szettet, aztán később egy másikat is és átrakom kipróbálni... :U

    Még egy mentő ötletem támadt. Keresek független thrust test videókat, aztán azokkal korrelálom tovább a modellemet. Hmmm.... újabb projekt.... :C

Új hozzászólás Aktív témák