- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #110804 üzenetére
Ez igazából poén lehet. A Bullittról annyit tudok, hogy ha arra az oldalra döntöd erősen, ahol alul a kormányrúd megy, akkor az bele fog érni az aszfaltba, aztán berántja az első kereket merőlegesre és akkor kábé ennyi volt a kanyar.
Szóval van az a tempó, ami már sok neki, de igazából meglepően dinamikus cucc ahhoz képest, hogy kábé 90 kg-ot lehet vinni a "platón".
És mivel úgy építed meg a vázkit alapján, ahogy csak akarod simán lehet velodrómban is csapatni. Bujdy szerintem reszelne rá tempókulacsot és telikereket is, ha nagyon megkéred....
Fel lehet húzni egykerékre is, ha nagyon akarod.
-
WiZARD
addikt
Haver nem boldogult a magyar Tesla szervizzel, velük is csak emailben lehet kommunikálni és már 3 emailt írt amire nem kapott semmi választ.
Elkérte tőlem az amerikaiak emailcimét, írt nekik. 1 óra múlva jött a magyar szervizbol válasz holnapi időponttal
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Kondi puha rögzítése?
Soha nem dobáljátok ki a LIDL-ből vásárolt spárgát (a zöldségre gondolok) összefogó gumit. Jó minőségű és FPV-re is alkalmas....
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, 4:20-tól MCK repül Bardwell háza körül. Pár másodperccel később mutatják a stick mozgását. Ez picit sci-fi nekem....
Van ott több racsingos gyerek is, egyik sem lassabb nálam vélhetően
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #110775 üzenetére
Nekem a NeueChair egész jól bevált... mondjuk ennyiért el is várom...
Van vele pár apróság, de az vállalható, de kíváncsi leszek, mi lesz nyáron, mennyire szellős ez a műanyag hálós alkalmatosság. Tisztítani nagyon könnyű, egyszerűen át kell csak törölni egy nedves ronggyal.
Monnyuk felbszták az árát rendesen, amikor vettem, akkor ~30-40€ vel olcsóbb volt, fejtámlástól.De a Herman-Miller megoldása is tuti jó, csak az mélyebben zsebbe nyúlós móka lesz...
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
Nem szoktam bántani a tűzoltókat, bár annyi kocsit borogattak, hogy egy átlag érdeklődő civil is tudja, mennyire magasan van a súlypontja és figyelni kellene, de ez most erős marketingre sikeredett.
Elég a végéhez tekerne, így oltanak elektromos autót. Amit ugye külföldi oktatóanyagokban és egyéb CCTV kamerák kapcsán már láttunk, hogy mennyire bír lángolni, ég az víz alatt és 3 nap múlva szikraesővel kezdve újra kigyullad. Erre ezek betolják kézzel egy konténerbe:
A cikk címe helyen: Így oltanak egy nem égő elektromos autót. Fájt.
-
eattila
csendes tag
-
veterán
urak, valakinek esetleg akad felesleges kompakt filmes fényképezője? nem zoomos, viszont autofókuszos.
mondjuk egy olympus mju II vagy yashica t4 ötezerért[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz eattila #110818 üzenetére
Ja, elsőre ott kezdődik, hogy lezárt autót nem lehet csak így tologatni. Másik, hogy nem tudom hány méterre lehet megközelíteni, de mindjárt keresek rá valami aranyos anyagot. Vannak érdekesek, van ahol kicsit megdöntik, hőkamerával nézik, hogy merrefelé melegszik és ott próbálják hűteni ész nélkül.
Néha meg az amcsikat sem értem, hogy mernek tűzoltóautóval olyan közel állni. Nem láttak elég YT videót, mikor parkolóban a pillanat alatt a 3. és 4. autót is megkapja a láng?
Szóval tök tudja, ez alattomos, mint állat. Tán egyik legjobb tananyag és akkor ez elég, gyorsan vége a bulinak.
-
veterán
válasz Jahno #110823 üzenetére
azért nem reménytelen a dolog, csak konkrétan a mju ii ára van elszállva durván. amikor beírtam a kérdést, ebayen láttam egy olasz példányt, 120 ojróért teszteletlenül, elég csúnyán összekarcolt hátlappal. ez alatt a másfél óra alatt el is vitték.
de van az eladottak között működőnek mondott darab 220€ fölé licitálva, tényleg újnak kinéző 330-ért eladva, meg mju i limitált kiadás párnázott díszdobozban 275-ért. vadnyugat bzmg, és itthon se olcsóbb.mondjuk a mju ügye sem teljesen reménytelen, egyik darab 75-ért ment el, de arról összesen csak annyit írt az eladó, hogy a bácsikájáé volt
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Jahno #110825 üzenetére
még mindig nem mjut akarok venni (vagyis ennyiért nem), hanem valami hasonló bármimást (amivel tele volt a világ, mielőtt elözönlötték a szar minőségű zoomok). a pajtás jópofa holmi, csak éppen nem kicsi és nem jó. ekkora méretben akár a sonyt is magammal tudom vinni egy fix obival.
nekem a gh2-t kellene eladnom, mert amióta megvettem, kb egyszer kipróbáltam, megállapítottam, hogy széthekkelték, csak nem olyan irányba, ami engem érdekelne. utána beraktam a fiókba, azóta ott van.
viszont hirdettem az 5d-t markolattal, múlt héten bejelentkezett egy ember, hogy őt csak a markolat érdekelné. oké, gyere. jött, majd megemlítettem neki, hogy volna még a 35 art meg a 85, így elvitta azokat is. aztán ma rámírt, hogy az 5d megvan-e még, mert elvinné. elvitte azt is meg a 70-200-at isistálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
Várok 3S 550 mAh akksikat. Elég jó cucc lenne, ha már itt lenne.
Ez a tracking elvileg még nem döglött meg teljesen, de elképesztő sokat rugdossák különféle raktárakban két lépés között.
Boratlandból megindult, aztán most a lengyelek ülnek rajta.....
Origin - Sync Time: 2022-02-08 07:49:34 (GMT+01:00)2022-01-26 15:10
Arrive at the Mailing Places Processing Center
2022-01-25 10:00
Depart from the [Malaszewicz, Poland] processing center
2022-01-24 16:50
Arrive at the Mailing Places Processing Center
2022-01-24 12:50
Depart from the [Brest, Belarus] processing center
2022-01-24 09:59
Depart from the [Dostyk, Kazakhstan] processing center
2022-01-24 05:10
Arrive at the Mailing Places Processing Center
2022-01-18 14:39
Leave the [Xinjiang Khorgos Port, China] processing center
2022-01-12 05:58
Arrive at the Mailing Places Processing Center
2022-01-10 09:12
Leave the [Chongqing Tuanjie Village Center Station, China] Processing Center
2022-01-04 10:54
Chongqing Municipality, delivered to the carrier
2021-12-23 14:32
Chongqing Municipality, Leave [Chongqing International Mail Processing Center], next stop [Chongqing International Mail Exchange Station] (transit)
2021-12-23 14:20
Chongqing, [Chongqing Exchange Bureau] has been exported directly sealed
2021-12-23 14:20
Chongqing Municipality, [Chongqing International Mail Processing Center] has been exported directly
2021-12-22 21:06
Chongqing Municipality, Arrival at Chongqing International Mail Processing Center (transit)
2021-12-22 15:16
Chongqing Municipality, Leave 【International Small Parcel Sales Department】,Next Stop【Chongqing International】
2021-12-22 13:59
Chongqing Municipality, [International Small Parcel Sales Department] has been received and sent, and the pitcher: Wang Yongxing -
eattila
csendes tag
#mithallgatszmost
Vagyis inkább kit, de eddig frankóe-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
válasz npera #110833 üzenetére
Ebben az a vicces, hogy eleinte a teslat szaroztak hogy bar a villany reszehez mar ert az autozasnak, de autot meg nem tudnak epiteni. Most meg oket masoljak mar ebben is.
Felismertek a problemat, hogy nem jo ha hetven darabbol kell osszehegeszteni ezt, es atleptek mindenkin. Megtalatak a megoldast, es ravettek az olaszokat hogy epitseek nekik akkorat a gepbol hogy beleferjen az egesz (ne feledjuk a Tesla elott nem letezett gigapress, csak kisebbet gyartott az idra).
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #110843 üzenetére
Ez egy elég jó kérdés, hogy ki mit talált fel és az "autózás" melyik vadhajtásából nyert benyomás melyik feltaláló.
Különféle versenyautókban már régóta megoldás az, hogy van valami nagyobb egység, amire felcsatolják futóművet, motort, esetleg a motor (és váltó) is teherviselő elem. Akár motorkerékpárokban, akár versenyautókban. Ezek lehetnek rendszámosak is akár, lásd szupersportkocsik ága.
Lotus nem átallott például alumínium profilokat ragasztani, majd abból egy "kádat" alkotni a Seven típus esetében.
Aztán persze lehet karbonból is az egész.
Ezeken az extrém kocsikon a motor és váltó is teherviselő elem szokott lenni.
Gyakorlatilag ezen a logikai szálon elindulva egy nagy főegységet (akksi pakk) használnak a platform fő teherviselő elemeként, aztán az első és hátsó segédvázat helyettesítik valamiféle nagyobb darab elemmel.
A Tesla érdeme az én szememben az, hogy vagy keresztülnyomták az olasz öntőcégen a fejlesztést, miután meglátták benne a fantáziát. Ebben hatalmas hátrányban vannak a hagyományos OEM-ek, hogy az ennyire dobozon kívüli koncepciókat a hagyományos menedzsmenti strukturákon iszonyatosan nehéz átnyomni.
Még ha bátor is egy felső menedzsment akkor is ritkán képesek ilyen léptékben merészelni nagyot álmodni. Cserébe ha egy gyakran betépett félig zseni, félig őrült munkamániás pszichopata a főnök, aki ráadásul a go to gemba apostola is lehetne, mivel elképesztően hands on a csávó, akkor cégvezetés hezitációja gyakorlatilag ki van iktatva az egyenletből.
-
Samott
addikt
válasz npera #110844 üzenetére
Ja, en csak errol a frocsontott alaktreszrol beszeltem, ez a nagy huzas, es persze nem a Tesla talalmanya. Sandy Munro mutatta valamelyik videojaban a koncepciot amivel ok hazaltak, de mindegyik OEM lepattintotta oket. Kellett egy Tesla hozza hogy megvalosuljon. Es ha jol ertem a kapcsolodo wikit, a tesla a Grohmann Automation kapcsan felvasarol mernokokkel jutott ide. Tusztara mint az apple, "osszelopkodjak" az otleteket es megcsinaljak jol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #110846 üzenetére
Es azota se csinaltak meg. Munro fogalmazott igy, vele vitazol.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #110840 üzenetére
Itt az a fura, hogy a Tesla 1-2 éve már használj ezt az aluöntéses eljárást. Erre a következő, aki használná - akit én olvastam / hallottam róla - az most a Volvo, aki majd '25-re eljut oda, hogy tudjon ilyen eljárással akármit csinálni. A kínaiaknak nincs elég pénze, hogy előbb meglegyen valahol a svédeknél? Mire ez elkészül, a Tesla tényleg elég előre lesz, egy csomó fejlesztést megúszva / átugorva. Persze, sok szopást megoldottak neki az elődök...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #110845 üzenetére
mondjuk ebben Musk akkor villantott volna igazan nagyot, ha eccercsak megjelenik a facelift-s 3 vagy Y es akkor mondja, hogy jaaa amugy ezt mar igy gyartjuk
igy most 3 eve tudja barmelyik masik OEM is, hogy ez mukodhet
akkor meg tobb evnyi technologiai elonyuk lett volna belole
azt a prest igazabol nem nagy okossag ugy megcsinalni, mert ilyesmi elven mukodo gepek eddig is voltak
a zarast es a raszoritast ket kulon munkahenger vegzi
nalunk is igy van megcsinalva, pedig az a froccsgep 20-25+ eves technika
bezarodik a szerszam ket tok egyszeru munkahengerrel, elfordul a kozepso rudak mogott egy reteszelo (a shutter), es annak tamaszt neki egy nagyon nagy atmeroju masik munkahenger kozepen
igy nem kell neki nagy lokethossz, 6-8mm mozgas is eleg, ahhoz meg nem kell sok folyadekot sem mozgatni, szo szerint 10liter kb
ero = felulet * nyomas
300 tonnas gep helyett a 6000 tonna az pont 20x akkora
ott eleg ha 4x nagyobb a felulet, meg kicsit nagyobb a hirdualikanyomas melle (nalunk 180bar)
nalunk 500mm koruli a raszorito munkahenger atmeroje, de az a gep tobb meterest is lehetove tesz, ami a Tesla-nak van, oda meg hidro nyomas se kell hogy magasabb legyen
meg az hogy 6000 tonnas a gep nem azt jelenti, hogy minden egyes ciklusban annyival is megy az
300 tonnat mi se hasznaljuk kb soha, de meg a 200-t se sokszor
nemelyik szerszamnal egyebkent is vannak limiterek, pl rajta van egy plakketen , hogy max tonnage 175t vagy 185ttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #110844 üzenetére
ennyi erovel nem vagom miert nem csinalnak tobb tucat karbonvaz terito gepet egymas melle
egy elso/hatso segedvazkeret negativra a robotok leteritik a karbon tekercset, beitatja , aztan futoszalagra teszi es atmegy az egesz egy hőn tartott kemenceben lassan ahogy a teglakat is sutik
mennyi sulyt sporolna vele?
ossze kaszni elemet is csinalhatnak abbol
ekkora tomeggyartasban minden occsobbabb lesz, az a minusz 150-200kg meg barhogy nezve is jobb a fogyinak meg mindennek IS... 17kWh/100km helyett zabalna 13kWh/100km-t, akkor a teljes hatotav 650km fole menne akku tunnerolas nelkul is
vagy ugyannyit tudna egy "csak" 60kWh-s kisebb es konnyebb akksival is, amivel meg tovabb csokkenne az auto onsulya is
ha egy hoki mk2 Clio-nak is muanyag sarvedoi voltak huszonsokeve...több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs