Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
Megvolt ma a szülinapozás. Esett a hó is, de ez nem tartott vissza a bográcsozástól.
-
veterán
válasz Samott #109789 üzenetére
index metrós fórumában azt mondják, erős fejvakarás van, hogy lesz-e elég szerelvény a vonal mindkét felének üzemeltetésére, mert most a kocsiszín és a vonal között nem igazán lehet közlekedni. az északi felét valószínűleg megoldják azokkal, amik kint maradtak az alagútban, a délin meg lehet, hogy buszos pótlás lesz, ami azért is fájni fog a bkv-nak, mert ezt a bkk nem fogja nekik pluszban kifizetni.
jó lesz ez:
Két szerelvény csúnyán összetört, az egyik kocsi egyik forgóváza is leszakadt. A harmadik, ott álló szerelvény is sérült. A pálya az adott helyen tönkrement, a kisikló vonatok a biztosítóberendezés kábeleit elvágták és az AVR (Automata Vonatvezető rendszer) programszőnyeget is elszakították. A podesztek (emelt járdák a vágányok között) is összegyűrődtek, el kell majd őket bontani. A kihúzó így bizonytalan ideig nem használható, a helyreállítás sem fog menni gyorsan. Kérdéses, hogy a hétfő hajnali üzemet hogyan tudják elindítani (hétvégén vágányzár van). Nem is elsősorban az a probléma, hogy a vonalon nem tudnak járni a vonatok. Határ úton tudnak fordulni, és onnan egy vágányon kiszolgálható Kőbánya-Kispest, viszont a kocsiszín most így el van vágva a pályától, nincs elég szerelvény kint a vonalon (8 maradt kint, a többi már bement a kocsiszínbe). Helyette a kivitelező járművei foglalták volna el a vágányt, még nem tudni le tudtak-e jutni a munkaterületre, de ha lejutottak, akkor ott maradnak, visszajönni nem tudnak. Emiatt a 3-as metró rekonstrukciója is csúszni fog, hiszen a kivitelező sem tud dolgozni, anyagot szállítani és a most hétvégi munkavégzés biztosan ellehetetlenül.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
zetor2000
senior tag
Múltkor kerestetek gumit autóra, találtam egy 3az1-bent:
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Szülinapi meglepetés:
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, skubizzátok!
Már BLheli32 alatt is van 128 kHz-es PWM.
-
Phülöp
addikt
Boldog születésnapot/jobbulást kívánok azoknak, akiket érint.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #109804 üzenetére
Nyilván így van, vagy ki sem siklik ugye (:- Ekkorát olyan szopós környéken daruzni sehol sem egyszerű, még olyan országokban sem ahol 9 terhes nő 1 hónap alatt hordja ki a gyereket.
Majd megfejtik, gondolom a maradék sínre átlegózzák a működőképes szerelvényt, átpattinják csökkentett módba és kézi erővel betolják a helyére, oszt lehet tákolni a síneket, váltót meg vezérlést, meg amit még elvitt magával.
Aztán lehet nem is daruzzák, csak jön Lucas vagy valami légpárnás cucc. Majd kiderül, holnapig néhány B és Z terv már fele úton kell, hogy legyen.
-
Bujdy81
csendes tag
Csütörtökön feldobta HaHura a 407-est.
Mivel nem szoktam kocsit eladni, ezért nem vettem észre a vételár mezőt, azaz ár nélkül élesedett a hirdetéd. Mire szerkesztettem és beírtam, hogy 729 ezer Ft, addigra négy alja nepper hívott, hogy mennyi? Mikor mondtam, hogy mennyi, akkor három kinyomott, egy mondta, hogy szerinte sok, őt 450-ért érdekelné, de 650-re tegyem ki, ha el is akarom adni.
Jól van, várok 1-2 hetet, ha senki nem ugrik rá, akkor csökkentem az árat.
2007.11 havi 407 kombi, 1,6-os HDi-vel, 299352 km-rel, ötös váltóval. Vonóhorog van rajta, egész új CrossClimate gumival, de két helyen kezdődő rozsdával.
Tegnap hívott egy fehérvári gyerek, hogy kijönne megnézni. Kijött, haverral, megnézték, hümmögtek, próbakör, motortér áttekintés, stb. Elmondtam mindent, amit tudtam róla, azt a kevés szervíz számlát, ami volt megmutattam.
Hümmögtek, hümmögtek, a haver mondta, hogy "na jó, én megyek, mert Te innen már saját kocsival fogsz hazamenni", aztán elment. 21 éves gyerek, négyen fognak beülni, takarékos kocsi kellett neki, nem hajtani akar, hanem közlekedni. Szerintem jól járt vele.
Amíg írtuk az adásvételit, addig megjött az utalás a vételárral.
Alkudott. Mert rosszul emlékezett az árra és így 729 helyett 725-ért vitte el. Újra csak két autónk van.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #109813 üzenetére
Bence kint volt az ejjel, azert probalkoznak: Összeütközött két metrószerelvény. Így daruzták az éjszakában. Ennyit bírtam fagyoskodni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, ESC gondolkodás. Most néztem FETtec oldalát és elfogyott a G4-es FC. Flyduino oldalán már hónapok óta nincs a KISS Ultra.
Lehet nagy baj nincsen, mert a Diatone ESC-k 128 kHz-es F4-es procival tudják a változó PWM-et, aztán akkor kábé hasonló a képességük, mint a FETtec ESC-nek. Egyedül a selymesen finom KISS FC-t nem tudja még egyik BF FC sem, de lehet az is fog fejlődni.
Az volt a terv, hogy FETtec FC és ESC lesz, aztán akkor a chip shortage előtt még vásárolok, de ahogy nézem ennél is beütött a hiány.
Mindegy, az 5"-os gép egyáltalán nem sürgős, még úgyis csak nyammogok az Excel táblával.....
-
blueboi69
csendes tag
válasz npera #109823 üzenetére
Én már ezekre nem tudok releváns választ adni. A sajátommal is ősz végén repültem utoljára
Hóban nem merek kimenni.
Ráadásul fb csoportban aki hírdette az orange runcam 5-öt, azza beszéltem vagy fél órán keresztül, normális srácnak tűnt. Mondtam, hogy mindenképp kell, de várjunk már vele hétvégéig. Hétvégén írtam neki, de nem válaszolt, utána eltelt 1hét, megint ráírtam,akkor láttam, hogy már SOLD a termék státusza. Eladta másnak, de legalább válaszolt volna, hogy bocs más megvette.
Sajnálom, pedig annyit megért volna. -
blueboi69
csendes tag
válasz Bujdy81 #109821 üzenetére
Lehet nekünk is elég lenne 1, ha elektromos lenne, mert annak mindegy, hogy rövid vagy hosszútávon mész tudtommal. Nem olyan érzékeny erre, mint egy dízel. Így most két autót tartunk, egyet a rövid távokra, egyet a hosszabbakra. Azért 2hetente beröffentem a dízelt is, előtte állófűtéssel melegítek rajta.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #109828 üzenetére
Az értéke nem érdekes, elvi, használatbeli fotelszakértés. Bár lehet, ha asszony eljár dolgozni, akkor kell majd megint 2 autó, de nemhiszem. Én lehet ellennék bringával/elektromos rollerrel.
Juteszembe! Akinek van elektromos bringája/rollere. Mennyi idő alatt lehet feltölteni? Ezeknek is van valami villámtöltős megoldásuk vagy kell nekik 1-2óra?
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #109829 üzenetére
1-2? 5+ Amperórás akkuk vannak benne, attól függ milyen a cucc. Én kollégáknál néztem és inkább úgy láttam, hogy ha nagyon merült, akkor 4 óránál kevesebbet nem is nagyon töltötték. Teljes töltés meg veri a 8 órát. Gyári doksi szerintem mindegyiknél van.
u.i.:
Na, van itt táblázat meg minden is: [link][ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #109826 üzenetére
ha van ra ammo, akkor meg kell venni egybol, nem kell szarakodni
teligumikat neztem oktober vegen....205/55 R16 mennyi az annyi
kozben pont beleneztem a Alfa 147 csoportba a FB-n es vki 2perce rakott fel teli Hankook 205/55 R16 gumikkal gyari alufelnivel 85k-ert
1 szezont futott, aztan autot csereltek 159-re, aminek 5x98 helyett mar 5x110 az osztokore meg nagy fékes is, amire 17" a minimum felni
tavasszal eladtak a 147-t
gumik darabja 28k volt akkor, egy telet futottak le, felnivel egyutt 85k-ert siman jo
rairtam , hogy kell, es ha adja a cimet, most indulok
lementem ide a nyomdagephez, kivettem ra ammot az automatabol, ket ora mulva ott voltam nala Sajóakárhol a cuccert... vhol Miskolc melletttöbb drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #109833 üzenetére
Látom, az is több óra.
Akkor felejtős az ötletem. Felmerült, hogy mivel itt jön el előttünk a Bp-Balaton bringaút és lesz napelem (még a szigetüzemű esetén merült fel), hogy akkor indítanék egy vállalkozást arra, hogy itt lehet bringákat,rollereket tölteni. Persze pénzért.
Elég sok elektromos bringát látok, úgy gondolom, hogy a jövőben mégtöbb lesz ezekből. És ha valaki elindul túrázni pl Bp-ről, akkor ha számít arra, hogy itt tud tölteni, akkor az jó móka lehet. Persze nyilván lehet ebben sok szopófaktor is, csak így innen a fotelból gondolkodtam, hogy lehetne ilyet alkotni. -
npera
újonc
Na, még egy covid eset az első osztályban, meg egy másik a napköziben. Most írt a rektor fél órája. Az új direktíva szerint már nem is kell tesztelni, ha vannak tünetek, akkor maradjon otthon és teszt. Ha nincsenek tünetek, akkor mehet be.
Gyakorlatilag a legújabb direktíva szerint most már kiengedik a full skálára a fertőzést, aztán utána elvileg lecseng az egész.
Ma tudtam meg, hogy az egyik fociedző is megkapta. 4 hétig volt igen pocsékul, pedig nem elhízott, nagyon kisportolt és korai negyvenes. Szóval lehet elég pocsékul is lenni még teljesen beoltva is.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #109825 üzenetére
Tehát a 3,5 milliós rendszer úgy áll össze, hogy 375 ezer Ft a munkadíj és 3.125 ezer az anyagköltség?
Amúgy újra leírom, hogy nem részmunkánként kell meglenni a minimum 25% munkadíj és minimum 25% anyagdíjnak, hanem az egész felújítás projektre! Tehát ha emellé jön egy 'munkaintenzívebb' dolog, pl. festés, burkolás, akkor az egyensúlyba tudja hozni a dolgokat...
-
blueboi69
csendes tag
válasz Bujdy81 #109840 üzenetére
Igen.
Ahhaaaa. Viszont olyan szerintem nem várható, ahol drágább a munkadíj, mint az anyag. A kandallónál sem, és a terasznál sem lenne. Teraszburkolás lenne egyébként kb jó arányban, ha pl a vállalkozó kiszámlázza munkadíjba a járólapon felüli mindent is. De azt meg lehet nem fogadják el, ha egy számlán csak járólap és munkadíj szerepel.
Szóval akárhogy nézem, ez nem lesz egyensúlyban, de jó tudni, amit írtál, ezt nem tudtam. -
blueboi69
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #109844 üzenetére
Végén még akármennyibe is kerül a Seat meg kell maradnom nála. Újabb kocsikról lófüttyöt nem tudok, ami van az majdnem tervezhetőbb. Csak mindig feleslegesen meglepődök
Héten éppen egy szép adag anyázás várható, amin nehéz lenne segíteni. Vagy gyűjtök pénzt autóra, oszt hirtelen felindulásból elsörözöm Orlandóban
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #109844 üzenetére
Kollegám azt mondja, amit vett Peugeot Ion az annyit fogyaszt Budakalász - Kelenföld távon, mint a BKV jegye. Az ~350-400Ft. Neje, amikor Ő használja, akkor meg egy nagyon hosszú lejtős szakaszon megy, amikor tölt a verda, és mire leér az út aljára, több hatótávot ír a computer, mint amikor elindult
Odahaza tölti konnektorról, ~6-7000Ft a havi töltési költség. Ennél többet tankolnak egyes alkalmakkor, amikor a Dáliájukat tankolják. Van valami Duster / Logan / akármi az Ion mellé, mert kell menni pecázni a kutyussalEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #109847 üzenetére
Az biztos, hogy havonta jelenleg legalább 3x ennyiért tankolok. A többit meg nem tudjuk, hogy egy ICE meddig döcög el az időben, karbantartásigény, meg a mittomén. Eleve 2x olyan drága az autó, szóval egy darabig durvább az amortizáció, de lesz egy szint ahol ha csak poénból cserélne újabbra, akkor még értelmes áron el lehet adni. Aztán viszont ha sokat megy, akkor nincs olyan sok gari az akkukra és egyelőre a kötelező szervízes óradíjak is drágábbak, még akkor is ha nincs olyan nagy anyagszükséglete. Szóval tudja a fene, de jó nagy a káosz, ha meg szeretnénk fejteni. Mármint kevés pénzből (:-
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #109845 üzenetére
Én már komolyan nagyon várom, hogy tudjunk venni egy tisztán elektromosat és elhagyni az eddigi autókkal való szívást.
Nyilván megpusztulhat egy elektromos autóban is sokminden, de nem a mechanikus, mozgó olajos alkatrészek. OKé, fék futómű, kormánymű az abban is van, de a tipikus motorkörüli időzített bombák, azok megszűnnek.
Én nagyon pozitivan látom ezt a jövőképet az EV-kkel, de majd kiderül Lehet visszasírom majd 30év múlva az autóbütykölést.
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen