- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Amikor eltárolod a kártyát akkor levonnak 1 USD-t, majd később visszaadják, évek óta így van, még a Revoluttól is leszedik, ezzel erősíted meg azt hogy használható fizetésre.
Például azért adjuk hozzá, hogy amikor 11.11 vagy más komolyabb akciójuk van, ne hasaljon el a fizetés, ne vesszenek el a kuponok.
Digitális kártya, pénze akkor van ha adok neki, így nyugodtan eltárolhatom és nem kell írogatni a számot valamiről fizetéskor, ennyi számot nem tudok megjegyezni, már.Update: már vissza is adták az 1 USD-t.
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
Igen, minden tételnél ott volt a 15 napos móka, és összességében meg is volt az értékhatár.
Külön-külön már mindegyik tételem shipped out lett. Akkor várható, hogy pár napon belül változik a tracking number. Ilyenkor a különböző tételeknél ugyanazt a számot kéne látnom, gondolom, ugye?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
cof
veterán
Még külön sose adtam hozzá, akkor azért nem találkoztam ilyesmivel.
Nem tudom melyik az egyszerűbb, limitet levenni vagy törölni a kártyát... Egyik sem kényelmes mindenesetre ha egyedi árat akarunk kialkudni az eladóval.
Bár szerintem befagyasztani egyszerűbb Revolutnál mint újra beírogatni a kártyaszámot.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
herion
tag
Egy ideje úgy szoktam csinálni, hogy jobb oldalt a szállítási lehetőségre rákattintok, és megnézem mit takar a 15 day delivery. Mert ahogy írtad is, nem minden esetben ugyanaz, főleg ha a minimum ~10dollár feletti, 15 naposról van szó. Ezzel tisztában vagyok, ezért szoktam először megnézni milyen 15 napos szállítással jönne ha megvenném. Ha azt látom, hogy a vásárlásom alapból 15 day delivery - tracking unavailable lenne akkor lejjebb görgetek, és ~ezer párszáz forinttal többért (ha van) választok olyan szállítást ahol elérhető a tracking available. (persze csak ha megéri)
A saját (eddigi kb. 30-40 rendelésem utáni) tapasztalatom, hogy a fentebb írt képlet után ha bejegyzi a csomagot a logisztika, akkor azonnal EO vagy MPL TN-t kap.
Az említett 2 rendelést ami ECS-t kapott szintén 15 day delivery - tracking available volt a vásárlásom előtt.
Szépen el is indult mind a két csomag mint ECS aztán később össze lett vonva másik csomagokkal, és úgy kapott EO TN-t.
Azt nem tudom, hogy ha nem lett volna összevonva akkor ECS-ként érkezik meg, vagy pár nap után mindenképp kap EO vagy MPL TN-t. Ez már nem is fog kiderülni.
Minden esetre most nyomtam egy refund-ot a huszonkettedike óta nem mozdultra, úgyhogy remélem holnapra már lesz belőle valami.Who Let The Dogs Out?
-
asynur
tag
válasz playerako #69186 üzenetére
Nekem Aug 30. és Sep 02, óta van két csomag ami 'Arrived at departure transport hub' státustban van. Egyik MPL másik EO TN-el 15 naposak. Mondjuk ez még nem vészesen sok mozdulatlanság, kicsit hozzászoktunk ahhoz, hogy mostanában felgyorsult a szállítás, és szokatlan már ez is.
[ Szerkesztve ]
-
Atilla001
senior tag
Üdv!
Kérhetnék egy SOS tanácsot. Ma írt az EXPRESS ONe hogy kézbesítik a csomagomat. 15 napos érték feletti, gyorsan ide is ért (nem mezei szállítás). De rá fél órára üzent ali hogy gond van a szállítással (failed) . Egy 20e foritos szerszám ami (bocsánat a feltételezésért) egy jómunkás szállító embernek megtetszhet. Kinek higgyek, mit tudok tenni? Drága is és nagyon kellene. Köszönöm!Védd a természetet!
-
oba
addikt
válasz Atilla001 #69210 üzenetére
Az express one értesítőjében futár telefonszám nincs megadva? Nála tudsz leghamarabb releváns infót kapni. Ha őt nem lehet elérni akkor az ügyfélszolgálat is tud tájékoztatást adni. Az express one trackingje mit mutat? Sérült csomag miatt is lehet az oka egyébként, nem biztos, hogy "ellopták".
-
Topikgazda
Valóban úgy is lehet érteni. De miért nem az jut az eszébe a (failed) szóról hogy - amit te is írsz - sérült a csomagolás, és megvizsgálja az EO, kapacitás hiány miatt holnapra átrakva. Több oka is lehet hogy a kézbesítés csúszik, de arra ha lenyúlják nem azt írják hogy shipment failed, hanem semmit.
[ Szerkesztve ]
-
baal-amiga
senior tag
Szasztok, aliról rendelt csomagomat lekapcsolták a fináncok. 25k után áfát kellett fizetnem, noha vámáfás opcióval rendeltem. Kinek kell reklamálni ilyenkor, store-nak?
Köszönöm."God is dead" - Nietzsche, 1882 - "Nietzsche is dead" - God, 25 August 1900 ------ > Eladó óráim HA-n: https://shorturl.at/zHJW8
-
baal-amiga
senior tag
válasz baal-amiga #69219 üzenetére
rtfm, bocs
"God is dead" - Nietzsche, 1882 - "Nietzsche is dead" - God, 25 August 1900 ------ > Eladó óráim HA-n: https://shorturl.at/zHJW8
-
Topikgazda
válasz baal-amiga #69219 üzenetére
Milyen szállítással kérted, küldték és ténylegesen mennyi volt az ár, de nem a fináncok intézik a vámolást, áfázást hanem 150 €-ig postai küldemény esetén a Magyar Posta.
Hiába IOSS rendszerben fizettél ha a szállítónak erről nincs tudomása kénytelen beszedni az áfát a megérkezéskor, így szól a szabályozás.
De ha ténylgesen lebvonták az ádfát, az AliExpress számláján egyértelműen látható akkor az AliExpress-en kifizetet áfa kérhető vissza, nem az itteni vagy nem az van hogy az ittenit nem fizeted ki, mert ott már fizettél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azért nem egészen úgy van amit írsz, mert most hoz az EO futár egy 50 grammos (majd lemérem ha átadják) műanyag alkatrészt és náluk így van írva:
A legtöbb esetben a szállítólevélen a feladó által megadott súly van náluk is nyilvántartva, ami nem minden esetben pontos.
Nyilván nem fogok reklamálni ha nem lesz 2 kg a csomag súlya.
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Ritkán van nálam ilyen kerek egész szám. Most is 0.17 kg csomag jön ma, majd én is lemérem.
Az igaz, hogy néha van olyan mikor be van írva 1 kg, de ritka nálam tényleg.
Meg amit írsz az belföldi, itt lehet nem foglalkoznak a súllyal nagyon. Ha én is adok fel csomagot nem szoktam grammozni, beírom, hogy 1,2,3 stb.. kg ahogy itt is, kevesebb ne legyen mint a valós súly az a lényeg. Nemzetközinél azért csak komolyabban veszik, lévén a repülőn is van egy súlyhatár.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Atilla001
senior tag
Üdv. Köszönöm a segítséget, sajnos nincs futár telefonszámom a központi számot természetesen senki nem veszi fel. A csomag követésen már nem az szerepel hogy ma kézbesítik hanem holnap sőt csomagot keresnek az álláspont szerint. Hozzáteszem soha nem volt gond sőt a futárok sokat járnak ide de sajnos az elérhetőségüket nem tudom. A Papír szerint reggel hatkor Egerben volt a csomagom és ma délutánra kiszállítják. Amikor ezt az emailt megkaptam addig ez mindig így is volt . Nincs jobb ötletem mint várni. Köszönöm.
Védd a természetet!
-
Topikgazda
válasz Atilla001 #69228 üzenetére
Az előzetes értesítést megkaptad az Express One-tól?
....darab csomagból álló küldeményének feldolgozását megkezdtük a központi raktárunkban (fizikálisan érkeztettük). +36 1 8 777 400
Max 6 perc volt a maximum mire felvette a központi ügyfélszolgálat.
Nem kell pánikolni, ha túl sok a csomag akkor a következő nap viszik és a mai jósolt kézbesítés lett a failed, nem tűnt el, nem lopták el, csak kapacitás probléma.
Nem kell keresni sem, mert minden bejegyzés a csomagon lévő vonalkód beolvasással történik.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #68939 üzenetére
Fejlemény: elnézést kértek a kellemetlenség miatt, és biztosítottak arról, hogy most már megkapták a dokumentációt, és eszkalálták az ügyet feljebb. (A végén a CEO fog dönteni, az ziher.) Türelmet kérnek, ami természetesen rendben is van: egészen más hangvételű ez levél, mint az előző, ami szerint "ha 24 órán belül (!) nem küldök ezt + azt, akkor megy az egész ügy a levesbe". Igazából magának a bejelentésnek a nehézkessége, ami borzasztóan kellemetlen (szerintem): ha amúgy már úgy néz ki, hogy sínen van a vizsgálat, akkor tudok én várni...
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Nekem is megérkezett. Fenti 0.17 kg helyett 0.11 kg van EO nyomkövetőben, rosszul emlékeztem.
Lemértem és 107 gramm, ami mondhatni pontos a 0.11-hez képest ami ugye 110 gramm. Gondolom felfele kerekítenek mivel csak 2 tizedesjegyig írják ki.
Szóval érdemes figyelni azért.
Ez egy kisebb zacskó volt 3x1.99$-os kacatos tétellel, de ha nagyon akartam akkor meg tudtam oldani, hogy belenyúljak a zacskóba a ragasztás sérülése nélkül. Viszont egy kicsit kinyúlott ilyenkor, szóval van nyoma. Nagyobb zacskónál lehet, hogy nem lenne feltűnő annyira.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
DigitXT
félisten
válasz Jester01 #69235 üzenetére
Hogyne, aztán rám verik, hogy megosztottam a szupertitkos címüket.
Berakok ide egy képet, de ha bárki kérdezi, fogalmam sincs, honnan van...Szerk: majd a moderátorok kitörlik, ha szükséges. Amúgy meg lehet, hogy az
ellenség megtévesztésére ilyen, hogy ne zaklassa őket boldog boldogtalan.
(A panaszkodók legnagyobb részét már eleve megszűri EVA, a mindig elfoglalt
chatbot, utána a második védvonal a szándékosan lassan válaszoló élőerő, aki
ha eleget timeoutol, hátha elmegy az ügyfél, végül van ugye ez a fenyegetőzős
eszklációs vonal, majd a magasabb szint. Amikor tényleg foglalkozni kell vele.)Kossuth Lajos üzemmódnak hívom csak. Ha még egyszer azt üzeni...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jester01 #69235 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe hogy adott esetben ezek a címek amiről írnak az ügyfélszolgálatosok azok nem kétirányú kapcsolatra vannak beállítva.
Ilyer szoktak írni: Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy miért űzöl sportot űzöl abból, hogy leírok egy megtörtént eseménysort,
erre kezdesz hozzá kitalált alternatívákat felsorolni, hogyan történhetett volna?
"please response to this email within 24hours" Szerinted ebbe belefér, hogy az
üzenet rendszeren keresztül válaszoljak? Vagy feltöltő oldal link ez, szerinted? -
Topikgazda
válasz DigitXT #69240 üzenetére
Nem találtam ki semmit mert nem neked válaszoltam azt hogy nem minden ügyfélszolgálatos e-mailre fogadnak választ hanem Jester01nek.
Az hogy választ máshova is kérhetnek az sem konkrétan a te témádhoz kapcsolódik, hanem van ilyen is. Írták e-mailben hogy igazoljam a személyazonosságomat és nem válaszként kérték, hanem a feltöltő oldal linkjét adták meg.
Neked ezt írták, de ha lenne egy új problémád nem kezdheted azzal hogy ideírsz rögtön, mert a problémák bejelentésére más rendszer az alap. Nincs itt semmi sport.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ebben teljesen igazad van, és én is erre céloztam, hogy tök felesleges berakni
a címet, mert lehet, hogy egy random levelet konkrétan kukáznak, ha ide jön...
(Viszont ha már ők írnak innen, és e-mail választ várnak, amit meg is kapnak s
utána ezt nyugtázzák, akkor hadd írjam már le a tapasztalataimat: ez történt...
Nincs rá garancia, hogy másnak is így fog történni, de nem is azért írtam meg.)Szerk: ha már ennyire ki, kinek válaszolt, akkor Jester01 meg nem az összes
lehetséges alternatívát kérdezte, és nem tőled, hanem azt az egyet, tőlem.
Olyan ez, hogy nálad minden szuperpozícióban van. Nálam meg már sajnos a
hullámfüggvény összeomlott, a mérés elvégeztetett, egyetlen kimenet ismert...Szerk2: ha ennyire átfogalmazod szerkesztés során, akkor kicsit értelmetlenné
teszed a választ... "nem kezdheted azzal hogy ideírsz rögtön, mert a problémák
bejelentésére más rendszer az alap" Ezzel értettem egyet az elején...[ Szerkesztve ]
-
luciferk
senior tag
Szevasztok, vajon mikorra várható, hogy megkapom a csomagom, amit valószinű, hogy az one express hoz.
PNLUC129864570011151000000 -
Topikgazda
válasz luciferk #69244 üzenetére
Már egy szereplővel több van júniustól, ezt az MPL futár kézbesíti üzleti csomagként, miután átadják nekik akkor 24 órán belül.
Ez még csak 5-én indult el, a megérkezés és vámolás után amikor átadják az MPL-nek majd küldenek előzetes értesítést, a követő munkanpon pedig értesítés és kézbesítés.
Mondjuk szeptember 15-ig megkapod.
Bár nekem egy 08.28-án levámoltat a magyar logisztikai cégnek még nem sikerült az MPL-nek átadni.[ Szerkesztve ]
-
boroskarcsi
tag
sziasztok,
ma próbáltam többször rendelni, de nem sikerült:
hibaüzenet:
We had to close this order due to account security concerns. Error Code: SC_1
a pénzt levonták majd szinte azonnal vissza is "tették". sem melóból sem itthonról nem megy. Próbáltam a kupon nélkül is, de úgy sem.
mit a teendő ilyen esetben? -
Topikgazda
válasz boroskarcsi #69246 üzenetére
Eddig a legtöbbször új regisztráció segített.
De előtte még lehet sok dolgot csinálni
Ilyenkor meg kell próbálni a mobil app-ot, vagy ha az vacakol akkor a böngészőt.
Másik eladónál vásárolni valamit.
Várni ezzel a vásárlással 6-8 órát.
A kupont nem használni.
Ha használtad a mobil app-ot akkor tötlni a gyorsítótárát, eltávolítani és a legújabb verzió telepítés.
Böngésző esetén azt is frissíteni a legújabbra, a sütik és böngésző gyorsítótár törlése, új IP cím a Netes eszköz újraindításával.
Ellenőrizd hogy minden adatod ki van töltve az AliExpress fiókban, e-mail cím, telefonszám meg legyen erősítve.
Ne használj VPN-t, proxyt, kapcsold ki az oldalfordítást, a reklámblokkolót ideiglenesen
Célszerű ha a bankkártyát előtte hozzárendeled (lesz egy 1 USD-s fizetés, de azt rövid időn belül visszaadják.
Nem tudni hogy az Eva mennyire lesz intelligens, de a Chat felületen ezt beírva Error Code: SC_1 elindítani egy segítségkérést.
Ha a fentiek nem válnak be akkor az első mondat a megoldás[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz cidalain #69249 üzenetére
Ha csak számok (24) akkor Express One, senki más nem használ ilyet, ha PLUC..-al kezdik akkor MPL.
Közben nekem is eszembe jutott hogy volt olyan amit a mérete miatt nem tudtak egybe csomagolni a többivel, viszont az eredeti ECSC-s azonosítóval is a 12. napon megkaptam.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tudományos Pandémia Klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Motoros topic
- Microsoft Excel topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen