Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Így szelektálja azokat a vásárlókat ahova nem akar szállítani, pl Olaszországba, Franciaországba ingyenes a szállítás, más országba egyáltalán nem szállít vagy ott is magas költséget ad meg. Ez nem bug, ilyen a hozzáállása
Keress másnál ilyesmi táskát. Ennél jobbat láttam olcsóbban vagy nem horror szállítási költséggel több eladónál.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Chronopost francia raktárból hoz egy csomagot, tracking szerint 9-én megkapta a "local delivery company" ami a dpd ha jól tudom ,de a dpd oldalán a csomagszámra a : "Sajnálatos módon, a megadott csomagszám nem megfelelő. Kérjük, ellenőrizze újra." üzenetet kapom és nem is kaptam semmilyen értesítést hogy várhatóan csomagot fognak hozzám szállítani.
Ez normális? -
gulupeti
senior tag
Sziasztok,
Vannak ezek a "Choice"-os termékek, amelyeket a telefonos app főoldaláról lehet elérni és minimum 3 db-ot kell venni, hogy ingyenes szállítással hozzák. Egyiknél sem írja, hogy ez milyen szállítás. Van erről valakinek infoja? Kell még ezek után itthon fizetni?
-
nagysandor79
aktív tag
Érdekes, hogy pont akkor kapok spam smst, hogy fizessek be vámot a magyar postának mikor csomagot várok. A link gyanus, és email sem érkezett.
-
Topikgazda
válasz nagysandor79 #66663 üzenetére
A link nem visz sehova és ha nincs nyomkövetési azonosító az sms-ben akkor a nem Posta küldte.
-
zoltanz
nagyúr
Vásároltam valamiért csak dollárban engedte. Napok óta függőben van Otp Bank Visa.
köszi!Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Topikgazda
válasz mályva #66666 üzenetére
Teljesen normális, hiszen ő csak azt látja hogy a kézbesítő postára érkezett, de nem tudja azt amire már utaltam neked (az Összefoglaló 2. pont) hogy ez nálunk nem nyilvántartott(könyvelt) küldemény és ezt sem tudja: Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nagysandor79 #66670 üzenetére
Az ilyen mindig kamu, nekem is szokott jönni és teszem tiltó listára a számot.
-
csuhi17
tag
Hali.
Ha jól láttam nem én vagyok az egyetlen.Az EO-s csomagok késése, az importtól az EO kesőbb kapja meg. Ennek lehet tudni az okát? Én a munka napjára tippelek.
-
ugri77
tag
-
lela
aktív tag
Sziasztok!
Március 20. rendeltem egy terméket Aliról amit Május elejére igazoltak vissza.
Már több mint 15 napja írja hogy kiszállítás alatt van
(Out for delivery Arrived in transit country/region)
Azóta sem történik változás és minden nap egy nappal tolódik a szállítás napja, persze ezért refundot sem kérhetek.
Elég sokszor szoktam rendelni, de ilyen még nem volt?
Kezdjek el aggódni -
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Nem az aliexpressel, de internetes vásárlással kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudja rá valaki a választ:
Jlcpcb.com-ről nyomtatott áramköröket rendeltem 37.15 Euro értékben. Erre rájött még 32,78 Euro postaköltség, és 18,88 "Customs duties & taxes". Összeszen 89,27 Euro volt a csomag. A szállítás a FEDEX végezte, DDP.
Erre a napokban kaptam egy levelet hogy fizessek be az alábbi összeget:
Most ez jogos, vagy küldjem el őket a fenébe?
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #66679 üzenetére
Jogos, elméletben.
Az eladótól kérd vissza a 18,88 Customs duties & taxes összeget mert a szállítólevélen nem adta meg hogy te fizettél már áfát. Ezért kérik az áfa fejében a 7507 Ft-ot a Fedex-nél. A többi meg ez eljárási költségük. Még az sem lenne ha az eladó normálisan megadja az adatokat, no ez nem sikerült nekik.
Van IOSS azonosítójuk csak épp nem közölték a FEDEX-el és ezért a törvényi szabályozás alapján nekik be kell szedni az áfát, mert úgy tűnik hogy az eladó hibája miatt hogy nem lett kifizetve.Ezeket írják alább, ami azt jelenti hogy ha magánszemély a vásárló akkor ők szedik az áfát, míg ha cég a vásárló akkor az itteni vámolás keretében és 150 € felett mindig helyi vámolás történik.
European Union
0-150EUR
For Individual customers,VAT collected by JLCPCB
For company customers,VAT collected by local customs
>150EUR
VAT collected by local customsSzóval kérdés az hogy te milyen "formában" vásároltál. Ha magánszemélyként akkor a hiányos szállítási adatok miatt kéred az áfát tőlük, ha cégként és ehhez megadtad a céges adatokat amikor regisztráltál az oldalukon akkor meg a téves beazonosítás miatt mert nem nekik kell az áfát beszedni.
Persze én előtte felhívnám a Fedex-et hogy biztos nem volt a szállítólevélen jelölve hogy az áfa ki lett fizetve a megrendeléskor, mert azért ők is szoktak tévedni.[ Szerkesztve ]
-
YxVs
senior tag
Sziasztok,
Mobiltelefont szeretnék rendelni.
Értéke: 300 EUR.
Kínából küldik, és AliExpress Standard Shipping-el.
Oda van írva, hogy Price includes VAT.Összefoglaló szerint jól gondolom, hogy nincs postai kezelési díj, vámkezelési költség, és vám sem, mivel EU-s nyomkövetési azonosítóval érkezik?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Rosszul gondolod, 150 € feletti érték esetén a kiírt árból levonják az áfa összegét (price adjustment nevű negatív előjelű tétel), te nettó árat fizetsz és az itthoni szállító, kézbesítő cégnek fizeted ki az áfát és az eljárási költséget.
Az AliExpress csak 150 €-ig van feljogosítva az áfa beszedésre.
Az Összefoglalóba ezt is beírtam:
AliExpress Standard Shipping - Nyomkövetés biztosítva, általában Express One kézbesítésű, de szokott kapni EU-s postai nyomkövetési azonosítót, így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj. A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik. -
crane75
senior tag
Sziasztok, rendeltem egy szétszedhető horgász széket, aminek csak a huzata, a hozzá való lábazat nem érkezett meg. 5 napos postázás volt Franciaországból6, Express one hozta. Mi tudok ilyenkor tenni? Átnéztem a rendelést, komplett szék volt benne, külön huzatot és külön lábát nem is árulnak. Előre is köszönöm a segítséget!
"Az ég nem a csillagoknál kezdődik, hanem a fűszálak hegyénél."
-
csuhi17
tag
Egy LS...NL nyomonkövetési számot fogsz kapni nagy valószínűséggel. Posta hozza és majd meg is vámolják. Ha be rakod a kosárba és rá mész a checkout-ra akkor ott korrigálja az árat. A price adjustment résznél.
Ha nem akkor passz.
A szállítási idő hosszabb lesz. Nekem volt amit itthon megvámoltak 3 nap alatt, volt amin 2-3 hetet ült a vám.Valami hasonló: ez
[ Szerkesztve ]
-
Psychopeti
senior tag
Sziasztok! Rendeltem volna 2 HIFi összekötő kábelt de már jó ideje nem volt semmi előrelépés és végül tegnap írtam az eladónak hogy egyáltalán úton van-e már a rendelt termék vagy nem. Erre azt írta hogy: please cacel sorry...
Hogy indíthatom el azt a folyamatot hogy akkor visszautalják a pénzt?
Köszönöm előre is aki segít.
[link]Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
Topikgazda
válasz Psychopeti #66688 üzenetére
Van segítség az Összefoglalóban de kattints a Refund/Return gombra a vásárlásnál. a 2. képeden látható. Mindkettőre külön kell indítani.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Psychopeti #66690 üzenetére
A 11. napon kezd a vásárlás napjától, ez van a ha azt adja meg az eladó hogy szállításra került.
[ Szerkesztve ]
-
krsztk
újonc
Üdv,most regisztráltam és sajnos nincs időm végig olvasni az egész topicot, nézzétek el nekem.Csak annyit kérdeznék,hogy sikerült valakinek elérhetőséget szerezni a Ghibli cég vámügyintézőihez és/vagy raktárahoz?Mert a cég telefonos titkárnője szerint nekik nincs ügyfélszolgálatuk,így csomagot nem tudnak keresni,a vámügyintéző részlegüknek meg nincs telefonszámuk,csak email címük ahová küldött emaire természetesen nem válaszolnak..
-
Topikgazda
válasz krsztk #66692 üzenetére
Valójában céges vámolást csinálnak és nem igazán foglalkoznak egyedi csomagokkal. Mivel csak vámjogi adminisztrálás történik a hozzájuk kerülő küldeményekkel elektronikusan (mert vámmentesek és csak a csökkentett tartalmú vám-árúnyilatkozat vám felé elküldése van mint munka és azt egy program is elvégzi) és azután adják át szállítólevélen az Express One-nak nem igazán tudnak segíteni, főleg olyan mennyiség ű csomag mellett.
Nem fogják keresni, nem fognak igazolást adni hogy elveszett mert nem a te nevedben végzi az országba beléptetést, nem te vagy az ügyfél nincs értelme hívni őket.
Ha 45 napig nem kapod meg akkor az elveszett, indulhat a dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz krsztk #66695 üzenetére
Ahogy minden logisztikánál és munkahelyen védekeznek a dolgozói lopások ellen, de nem ezeknél "lopják".
Jön egy konténernyi csomag, van szállítólevele ahol felsorolva a tételek mivel ez elektronikus adatállomány az tovább küldhető a vámosoknak, ezután odaadják a konténer tartalmát az Express One-nak a szállítólevél alapján, (lényegében nem is kell egyenként fogdosni a csomagokat ha van targonca) ha az aki küldte minden csomagot berakott a konténerbe, akkor az Express One tudja kézbesíteni.
Több alkalommal futottunk olyan hibába hogy az okmányokon ott volt a csomag azonosító, viszont a konténerben nem volt benne, értelemszerűen ha kiszállításig automatizált a feldolgozás csak akkor derül ki hogy hiányzik valami. Ez sem ellopás mert máshova is kerülhet, leeshet a raklapról, a szállítószalagról lényeg az hogy nem csak szándékos eltulajdonítás lehetséges. -
krsztk
újonc
A fura csak az,hogy eddig az összes csomagom a " custom clearance complete" üzenet AliExpress nyomkövető megjelenése után másnap már az ExpressOne -nál volt,most már lassan 10 napja nem mozdul 2 csomag,amik egy napon kb.fél órás különbséggel mentek át a vámon,ez elég gyanús.Ha pár dolcsis cuccok lennének,nem is aggódnék..
-
Holgi
csendes tag
Sziasztok!
Ismét segítségre van szükségem. Május 7-én rendeltem egy terméket, igen kedvező áron, de a következő napon a kereskedő oldalán a terméknél már az jelent meg, nem elérhető. Vártam két napot, de mivel nem történt változás a rendelési oldalon, írtam az eladónak, azt válaszolta: "Friend, the warehouse is packing".
Ma jött egy üzenet tőlük:
Ugyanakkor az Ali oldalán a Track order ezt mutatja:
Mire számíthatok? -
Topikgazda
Nagyjából semmire mert nem látok semmit (nincs látható képed), egyszerűbb lenne ha a nyomkövetési azonosítót adnád meg mert akkor nem kellene a képekkel vesződni. Azért még csak 5 munkanap telt el és ha te vetted meg az utolsót akkor lejár a hirdetés és nem lesz elérhető, mert 0 darabos tételt nem lehet meghirdetni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen