- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz lacoka55 #67099 üzenetére
akkor hallgasd tovább, vagy fogadd el, hogy nem te vagy az egyetlen ügyfél. Ha meg valami azonnal kell,akkor ballagj el egy szimaptikus üzletbe és vedd meg.
Türelem. Ezt a szót keresed
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cof
veterán
válasz lacoka55 #67084 üzenetére
Ezért sem kellett volna a mai nap folyamán várni már. Nálam 7:30 körül szokott jönni az email ha kiadták futárnak, de ha legkésőbb 9-ig sem kapsz semmit akkor felesleges várni.
Az, hogy a tegnapi email-ben mai napra szólt az értesítés egy olyan dolog ami automatikus, és ha minden klappol akkor valóban jött is volna. De nem látnak a jövőbe. Ezért biztos nem maradtam volna otthon várni a futárt ha volt fontosabb dolgod is. Ilyenkor át szoktam tenni másnapra, vagy esetleg postaláda/villanyóraszekrény, netán csomagpontra kérni. Szóval ha volt is mára programod azt önhibád miatt nem tudtad intézni. Aztán volt már olyan, hogy áttettem másnapra a kézbesítést és hívott a futár késő délután, hogy mi a helyzet, otthon vagyok-e már. Este 5-kor meg is kaptam a csomagot. Szóval lehet itt szervezni az idődet okosan is.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #67103 üzenetére
Sosem az AliExpress-en követem a kézbesítést, ők messze vannak, míg a szállító itt van. Az Express One-nál a nyomkövetési oldaluk az ahol ténylegesen megosztják az információkat, ott értesítenek, neked kell nézni miután kapsz valami értesítőt vagy megtudod hogy átadták nekik kézbesítésre, a Központi raktárba érkezett bejegyzés vagy értesítés.
Most is ott volt: a követésnél látszott hogy kapacitás hiány miatt azt idéztem neked
11:05:14 E40 Depó kiszállítási kapacitási hiánya miatt
A csomag helyzete az aláhúzott rész. -
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
Topikgazda
válasz Voice24 #67096 üzenetére
Igen, viszont az hogy igazoltassák az átvételt ahhoz még kell a tértivevény, mert ha nincs akkor ott is "csak bedobják" a postaládába. Másrészt mehet dobozban, mert annyi az előírás hogy 90 cm össz befoglaló méret és az egyik oldal max 60 cm és max 2 kg, ez még levélküldemény, a boríték még ha bubis is egyáltalán nem biztonságos. Az 500 g-ot ne lépd át mert azután már nagyon drága
Ez az eladó fizeti a vissza postát nem igazán müxik. -
Voice24
őstag
Köszi!
Néztem, a térti + 800 Ft. És van esély arra, hogy egy átvételt igazoló papírlapocska visszaérkezzen hozzám Kínából? Vagy a külföldi térti másképp működik?
Nyomkövetés az ajánlotthoz is van, ugye?
A disputában az eladó is a "return and refund" opciót ajánlotta a részleges visszatérítés helyett, persze nyilván nem úgy gondolta, hogy kifizeti a visszaküldést. Viszont az Ali döntésében ez van, az eladónak kell(ene) állnia ezt. Kíváncsian várom, mit válaszol. Vajon hogy alakulnak a továbbiak, ha az eladó ebbe nem megy bele, én meg ezt fogadom el? -
Topikgazda
válasz Voice24 #67107 üzenetére
Nem az a lényeg hogy visszaérkezzen, hanem az hogy az átvételt leigazoltassák és azt beírják a nyomkövetéshez, de Kínából visszaszokták küldeni.
Külföldre menőknél elsőbbségi és ajánlott együtt esetén van nyomkövetés, könyvelés.
Nem tudom a reakciója ismerete nélkül megjósolni. -
Sógi
addikt
Sziasztok!
Egy kis helpet kérnék ehhez, 1 hete nem tudom hol a csomagom, posta lesz, várni kell vagy tenni valamit? Vélemény?
Eddig express one hozta, de nem volt semmi probléma, most postára gyanakszom, elekadt vagy lassúak? Egy kisebb boríték, telefon tok...2023-05-25 16:10
[HU] Arrived at local delivery center, Carrier note: Arrived at local delivery center
2023-05-25 16:05
Received by local delivery company, Carrier note: Received by local delivery company
2023-05-25 01:57
Import customs clearance complete, Carrier note: Import customs clearance complete
2023-05-25 01:57
Departed from customs, Carrier note: Leaving customs
2023-05-25 01:43
Leaving transit country/region, Carrier note: Parcel outbound from transit facility
2023-05-24 23:49
Import customs clearance started, Carrier note: Import clearance start
2023-05-24 23:49
Arrived at customs, Carrier note: Arrived at customs
2023-05-24 22:01
Arrived in transit country/region, Carrier note: Arrive attransit country or district. -
Voice24
őstag
Hali!
Másnál is szórakozik az Ali a fiókba lépéssel böngészőben? Már egyszer tegnap is szívatott, de aztán fél óra múlva beengedett, de most megint csinálja. Hiába kattintok a belépés gombra, nem csinál semmit, homokóra sem pereg, semmi. Kikapcsoltam a reklámblokkolót is, de az sem használt. Pedig fontos lenne belépnem, mert függőben van egy reklamációm, és válaszolnom kellene az eladónak.
Próbáltam Mozillában és Chrome-ban is, ugyanaz. -
AlexBr
újonc
válasz laleeee #67073 üzenetére
A csomagot kézbesítették a rendezőközpontba. Úgy gondolom, hogy később tovább fog mozogni. Próbálja nyomon követni. Még akkor is, ha másik nyomkövető számot kap, azt láthatja.
https://etracking.net/track/158271900137266093604400 -
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Videót lehet utólag a refund-hoz mellékelni?
Kis előzmény:
Indítottam egy refundot, termék visszaküldése nélkül, mert nem szeretném még azt is fizetni. Ekkor csak képeket töltöttem föl, jelölve az eltéréseket, de nem győzte meg az eladót, kitart amellett, hogy használható amit küldött.
Tett egy viccesen alacsony ajánlatot, kb a költségeim (ár+szálítás+áfa+vám) 1/4 -t kínálta. Ezt elutasítottam és teljes árat kértem, vám nélkül, de megírtam neki, hogy ha fizeti szállítási díjat visszaküldöm. Jó lenne a vámot és az áfát is visszakapni.Közben készítettem videót, amin jobban szemlélteti a problémát, de üzenetben nem tudom elküldeni az eladónak, de küldtem egy linket a videó elérhetőségéről, (amit még nem nézett meg) de szeretném, ha eljutna azok elé is akik majd döntenek.
-
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67116 üzenetére
Mennyit is fizettél ki?
Újabb bizonyíték beadás a dispute-hoz és annál a videó feltöltés nincs?
Milyen linket küldtél mert pl. Youtube nem elérhető náluk.
Abba azért nehezen fog belemenni ha szerinte használható, hogy a termék is marad és a pénzt is visszaadja. Az AliExpress is a full refundhoz visszaküldést szokott előírni a legtöbb esetben.[ Szerkesztve ]
-
teleahocipöm
senior tag
Újabb bizonyíték beadását nem találtam. Drive linket adtam meg, a link működik, ellenőriztem. Amit az oldalán hirdetett az kellett volna, nem tudok vele mit kezdeni, levélnehezék csak.
Azért írtam az én ajánlatomra, hogy visszaküldöm, ha fizeti, ne én fizessem még azt is. A vége mindennel kb 42 ezer volt, ebből 11 körül ajánlott. Vicces lenne, hogy kifizettem ennyit és még a visszaküldés költségeit is álljam. Visszaküldésben még nem volt részem, ha rafund indításnál ezt lehetne jelezni, hogy ha az eladó költségére történik, akkor azt választom. -
Voice24
őstag
válasz teleahocipöm #67118 üzenetére
Ha picit visszaolvasol, én pont úgy jártam, hogy részleges visszatérítést szerettem volna, az eladó meg visszaküldést és full refundot. Nem jutottunk dűlőre, belépett az Ali, két lehetséges opciót adott meg: részleges visszatérítés (kevesebb, mint amennyit kértem), vagy visszaküldés és visszatérítés, de az eladó fizeti a postaköltséget. Most ennek a lelevelezése folyik az eladóval, hogy elfogadja-e a Posta díját.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67118 üzenetére
Ha 42000 volt akkor nincs vám, 64000 Ft a határ, az áfát meg kifizetted hiszen bruttó összeg volt, így ha refund lenne akkor mindent visszakapnál, nem veszik külön az áfát.
A Google drive is blokkolva Kínában, nem nézegetheti mert csak törvényt sértve érhetné el. -
teleahocipöm
senior tag
válasz Voice24 #67119 üzenetére
A részleges visszatérítés elég gáz, az Ali hozzáállás igen kérdéses. Akkor asszem igen meggondolandó, hogy rendeljek-e hasonló értékben, tök lutri.
A posta meg elég drága és lassú.V/
Kellet fizetnem :
Duty tax Recevier : 5.041 Ft (fizetendő egyéb díj, lehúzás)
Áfa : 3.401 Ft
Az áfát én sem értem, az eladó oldalán az áfás ár volt megadva, nem is tudom kinél kéne reklamálni, DHL szállítás volt.[ Szerkesztve ]
-
l_sanyi
csendes tag
válasz teleahocipöm #67118 üzenetére
A webes felületen nem igazán enged nagyobb fájlokat (videót) feltölteni, de az applikációban nekem többször is hibátlanul feltolta, szerintem próbálkozz ott.
-
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67121 üzenetére
Most nem AliExpress vásárlás volt? Itt mindig a szállítási ország szerinti áfás ár van kiírva és az van fizetve.
Ha kértek áfát és az AliExpress viszont levonta akkor a vásárlási igazolással kellett volna a levonás jogosságát reklamálni, de erre is vonatkozik hogy ha nem fogadná el az itteni szállító a reklamációt mert nem kapták meg hogy IOSS fizetés volt, akkor az AliExpress által levont áfa visszakérhető.
Mind a Magyar Posta, mind a futárszolgálatok esetén a kezelési díj, nálad 5041 Ft az a te veszteséged. Ha elfogadják az igazolásodat hogy kifizetted akkor persze nincs ilyen levonás.
De csak DHL szállítás volt?[ Szerkesztve ]
-
teleahocipöm
senior tag
De az Aliexpressen vásároltam. DHL szállította, kaptam 2 sms-t egy linkkel, hogy fizetnem kell vámot, de szállítónál ellenőrizve még Kínában volt, átverésre gyanakodtam.
"VAT included" van rendelésemnél a fizetett összeg alatt írva, így gondolom levonták az áfát. Mivel tudom igazolni, hogy az Ali levonta az áfát? -
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67125 üzenetére
-
Goldelf
csendes tag
Sziasztok!
Már egy kicsit ki van a mindenem az alival. Egyszerűen nem enged fizetni semmilyen kártyával. Még egy ideig működött, hogy ah új kártyát igényeltem tudtam vele egyszer kétszer fizetni, de már kifogytam a lehetőségekből. Wise Revolut Witty Curve már nem működnek. Saját OTP s bankkártyát sem fogadja el. Ha ellenőríztetni akaroma kártyát azt is mindig indok nélkül, vagyis Security reasonnal visszadobják.
Valakinek ilyen tapasztalata? Help Center fillért nem ér, már vagy hatszor próbáltam. -
Topikgazda
válasz Goldelf #67127 üzenetére
Csinálj másik fiókot, de előtte lépj be a mobil app-ba és töröld a kártyákat az előző fiókból.. Bár már működik a böngészőben is a Payment menüpont és ... remove
Egyébként hozzárendelted a kártyákat előre vagy fizetéskor adod meg az kártya adatokat?
Mert jobb előre és úgy hogy a kártya aktív és van némi pénz rajta hogy ez teljesüljön:
After you add a card, a small amount (€1 or US $1, depending on the card issuing country) will make the pre-authorization to your card for verification purposes only. It will be refunded within 1-7 business days.Nekem a kártyáimnál nincs probléma, de kártyakibocsájtói probléma is lehet, mert eseteleg kell egy fizetési jóváhagyás.
[ Szerkesztve ]
-
teleahocipöm
senior tag
"Dispute in Progress " gombot keresem, de nem találom, ott lehet utólag videót feltölteni. Csak "Request in process" van
-
teleahocipöm
senior tag
Dispute in Progress nekem nincs, gondolom azért, mert az eladó is tett ajánlatot és én is.
Az Aliappban sem lehet videókat küldeniüzenetben, írtam, de közben előkerült a video feltöltés ikonja . Videó feltöltés nem sikerült, próbáljam meg később, gondolom a folyamatban lévő Dispute miatt.
Szerintetek a Dispute lezárása előtt írhatok véleményt a termékről, az eladóról? Talán videót fel tudok rakni. -
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67132 üzenetére
Írhatsz mert arra 30 napod van, de nem a terméket értékeled hanem a vásárlást elsődlegesen.és teljesen külön futó a két dolog.
Gondolom le van igazolva hogy megkaptad?
Érdemes csökkenteni a videó méretét bitráta lejjebb vételével.
Ha indítottál dispute-t akkor lenni kell Dispute in Progress-nek[ Szerkesztve ]
-
-
Voice24
őstag
Nem tudom, megbízzak-e az eladóban, holnap délelőtt letelik a 72 óra, hogy döntsek. Amikor először megírtam neki a legolcsóbb szállítási árat (térti nélkül), arra ő megadta a visszaküldési címet, utána megküldtem neki képernyőfotóval a tértivevényes, 800-Ft-tal drágább szállítást, amire válaszul meg annyit írt, hogy miután feladtam a csomagot, írjam meg a nyomkövetési számot. Holott én mind a kétszer konkrétan rákérdeztem, hogy elfogadja-e a postaköltséget. Most írtam neki harmadszor is, hogy konkrétan nyilatkozzon, elfogadja-e az összeget, mert anélkül nekem elég kamuszaga van a dolognak, és az Ali is azt írta, hogy akkor adjam postára, amikor az eladó konkrétan visszaigazolta, azaz tudomásul vette a költséget. Szerintem a cím megadása még nem egyenlő az összeg elfogadásával.
-
lacoka55
aktív tag
sziasztok
volt egy vásárlásom innen [link] a termék megérkezett de sérült volt pontosabban kettétört
írtam az eladónak küldtem képeket róla írtam hogy visszakérem a pénzt és veszek egy másikat az eladó beleegyezett hogy visszafizeti
a megérkezés után az alinál néhány nap után Finished lett indítottam egy vitát erre az eladó ezt írta
but could you help us cancel the dispute ,we will refund you by another way immediately,the dispute does hurt us much ,we will be ounished by that Hope your kind help thanks
mi a vélemény erről ? -
teleahocipöm
senior tag
Köszi, akkor megírom. Most nézem nem tudok képet csatolni, a visszajelzéshez
Az videók 31 MB és 44 MB méretűek 20-28 másodperc. Hát Éva is azt mondta, hogy van Dispute in Progress az Order details-ra kattintva kellene meglátnom.
Nekem ott legfelül " Finished", alatt a " Write a rewiew", "ad to cart", "Track order", "Download invoice" gombok, ezek alatt az adataim, lentebb a termék adatai és ennek jobb oldalán az "ad to cart" gomb ez alatt "Request in process" gomb. A chatbot képe szerint a terméklap közepén kéne lennie, de nincs.Beszéltem a szállítóval is, az eladó úgy adta fel a csomagot a nyomorult, hogy minden közterhet én fizetek, ezért kellett nekik is csengetnem, miközben már az alin is kifizettem. Ja és mindenképp az Alitól kell visszakérnem az áfát, de a chatboton kívül mással nem lehet beszélni.
-
Topikgazda
válasz teleahocipöm #67137 üzenetére
A megfelelő menüpontban sincs? A képen az utolsó.
Az Összefoglaló 8.1. Az AliExpress-től kérjük vissza az áfát, esetleg.
De a szállítólevelet láttad, biztos rosszul jelölte az eladó? Mert többeknél néha tévedett a szállító, figyelmetlenek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
teleahocipöm
senior tag
Nincs, már néztem, ott a terméklapon ez van
A Wiew details alatt meg Request information View history van, itt meg most az történt, hogy az Ali közbelépett, ez új.Szállítólevelet eddig nem néztem, de kiderül, hogy nem is kaptam. Beszéltem az vámügyintézővel és ő mondta, hogy azzal megjegyzéssel "hogy mindent vevő/címzett fizet" adták fel, mondta angolul is, de már lövésem sincs hogy hangzott.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz teleahocipöm #67139 üzenetére
-
sonar
addikt
Sziasztok,
Rendeltem egy távirányítót, de hibásat kaptam. Nyitottam egy dispute--ot Csináltam videót, képet mindent. A vevő is elismerte, hogy hibás viszont csak partial refundot akar adni és, hogy töröljem a Claim-et.
Jól van ez így? Vagy csak trükközik a kínai?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
direwolf
őstag
15 napos szállítási kategóriában sikerült rekordot dönteni a legutóbbi rendelésemmel. Megrendeléstől kézhezvételig kerek 7 nap
"I've seen things you people wouldn't believe"
-
l_sanyi
csendes tag
válasz teleahocipöm #67123 üzenetére
Igen, ott is.
Van egy narancs pöttyben egy plusz jel a text box előtt, ha arra kattintasz akkor feljön négy lehetőség:
- Camera
- Photos
- Product
- Videos
Értelem szerűen neked a videó kell, ha erre kattintasz akkor a tároló hozzáfárás engedély megadása után ki tudod választani a fájlt.
A feltöltés nem lesz gyors, cserébe viszont lassú lesz. -
easmamc1
csendes tag
Sziasztok, hogyan kell visszaküldeni csomagot? Június 14-ig kellene visszaküldenem a csomagot a refund-hoz. Még nem csináltam ilyet soha. Termeszetesen engem illet a visszakuldes koltsege..Nagyjabol 100 euro-ról van szó, a csomagom 1kg 17x13x10 .
a cím:Wang Wei 13521195030China Beijing Beijing Chaoyang District B1 Unit 5 Building 16 Bolin CommunityCN 100024 Beijing Beijing
Kérlek titeket, lépésről lépésre segítsetek nekem ebben az ügyben. Milyen szolgáltatóval küldjem, mit ajánlotok, stb.
nagyon szépen köszönöm!!!
-
-
Topikgazda
válasz easmamc1 #67145 üzenetére
A Magyar Posta a legolcsóbb 2 kg-ig és 90 cm csomag befoglaló méretig (egy oldal max 60 cm).
Az 500 g-ig vámköteles tartalmú levél 5 695 Ft-ba kerül , míg a 501-2000 g-ig 12 875 Ft, ez esetekben van igazolt kiküldésed és kézbesítési aláíratás, sajnos ennyi az ára.(elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes)
Kell mellékelni egy vám-árúnyilatkozat ahol azt is jelzed hogy visszaküldött termék.
Ezt a címet közvetlenül az eladótól kaptad vagy az AliExpress adta meg? Mert ezt mindig pontosítani kell, ez nekem a cégbejegyzési címnek tűnik és nem mindig oda kell küldeni, az eladónak meg kell erősítenie és tudnia is kell róla hogy megy vissza csomag.[ Szerkesztve ]
-
easmamc1
csendes tag
Nagyon szépen köszönöm a választ! Ezt az aliexpress dispute oldalán kaptam, az eladó töltötte ki. Tehát bemegyek a postára, és feladom ajánlottként, a postán kell ezt befizetnem? Milyen nyomtatványt kell kitöltenem (valahonnan le kell gondolom töltenem a formanyomtatványt), illetve ezt a csomagba teszem, vagy a postán átnyújtom?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vírusirtó topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- További aktív témák...
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs