- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
baly81
aktív tag
Amúgy "vigyázni kell" ezekkel a Choice vásárlásokkal.
Én azt vettem észre, hogy több termékcsoportban a gyártók kiszórták a részben hibás / funkciócsökkent termékeket a Digitaling Store felé. Pl. belefutottam nem egy totál rossz, vagy kisebb kapacitással rendelkező akkumulátorral rendelkező zseblámpába. Hibás headsetekbe, stb. Pl. érkezett olyan fülhallgatóm, aminek a Type C csatlakozója rá sem volt forrasztva a nyákra, stb. Mivel korábban vásároltam ugyan ezt a típust -többször is- közvetlen a gyártótól (Shenzen United Electronics Co. Limited), tudom, ami tőlük jött, az minőségben, mint pl. a műanyag illesztésekben is jobbak voltak, nemhogy műszakilag legyen problémás! Nem csak elektronikai vonalon voltak hibás cuccok, hanem pl. szerszámokban is. Pl. (bár nem annyira szeretem ezt a megoldást, de...) mostanában vettem pár középen óngyűrűvel rendelkező zsugorcsövet. Igazából a minőséggel nincs probléma, jól zsugorodik, vastag, az ón is szépen folyósodik, azonban szinte mindegyiknek nem kis mértékben eltér a két oldala. Mint, ha már rámelegítettem volna az egyik végére egy pillanatra... És ez mérettől függetlenül így van mindegyikkel. 1-2 éve kért meg ismerősöm, hogy hozassak már neki ilyen csövet kintről, mert itthon drága. Rendeltem is nagyobb mennyiséget (1600 db) és azoknál pl. nem volt eltérés a két végének átmérője között.
Tudom, nem lehet levonni ebből konzekvenciát, de nekem gyanús, hogy a Choice-os termékek egy része nem megy át a gyártói MEO-n, és a javítás/selejtezés helyett azokat értékcsökkenten átadják a Digitáling Bót-nak!
Ettől függetlenül én is vásárolok pár cuccot innen! 😆Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
cof
veterán
4 szereplő az szép... Nem tudom kinek éri ez így meg mert értem én, hogy nagy tételben olcsóbb a szállítás, de annyival szerintem nem, hogy megérje így osztozkodni. Ha csak azt nézzük, hogy magánszemélynek már az MPL csomagautomata is 1200 Ft-ba kerül, házhoz meg 2000 Ft. És itt többnyire pont 2000 Ft értékű csomagok jönnek ha a 3x 1.99$-os kacatokat nézzük.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
dn7z
csendes tag
Még senkinek sem változott a beragadt csomag életútja? Egyáltalán megkapjuk? Mikor van lehetőség kérni az eladót, hogy küldjön másikat?
-
cof
veterán
Az eladó tudtommal kap valami támogatást, kompenzációt a kínai államtól az export miatt, eddig is csak ezért jöhettek ilyen olcsón a csomagok éveken keresztül. Én az itthoni viszonyokat nem értem ha ennyi szereplős a dolog, egy EO-nak vagy MPL-nek miért éri meg ezekkel foglalkozni, mennyi pénzt kaphat vajon a csomagokért. Mert ha a belföldi árakból indulok ki, ha én rendelek egy itthoni webáruházban valamit az legalább 1000 Ft-os költség a szállítás.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Reklamálni akkor lehet ha a szállítás alatti állapotú (Awaiting delivery) vásárlásnál a rendszer lezárja és erre 15 napod van. Az Order details-nál látod a hátralévő napokat.
Lehet próbálkozni ha letelt a várható kézbesítési idő (Estimated delivery date) és már eltelt 10 nap a szállítás megkezdésétől, de jellemzően csak akkor fogadják el ha a szállító, kézbesítő cégtől van igazolás az elvesztésről, arról hogy ők nem kapták meg, de ez inkább a 15 napos szállítást jósló és nem teljesülése esetén az 1 $-os kupon igénybevételéhez használatos.
Ez is az Order details-nál látható
A hétvégén nem valószínű hogy változik az állapot, a cég aki az MPL-nek adja át azt írta hogy nem ők végzik a vámolást és ezért nem tudnak információt adni, gyorsítani a tevékenységet.
A június 20-i csomagnál semmi változás, ami utána került vámolásra (21-23) azokat már kézbesítették.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem az eladó a lényeg hogy van-e támogatva, bár 3 éve változtattak az export támogatásokon, mert a dömping miatti büntetővámok és más gazdasági-, jogi körülmények rákényszerítették őket. Pl emelniük kellett a postáknak fizetendő kézbesítési díjaikat, mert a Trump kormányzat keményen beleállt az Nemzetközi Postai Unió (UPU) dolgaiba. Azzal fenyegetőztek hogy kilépnek, ha Kína a fejlődő ország díjazást fizeti továbbra is.
A Cainiao, az ECSC fizet a Magyar Postának mivel üzleti volumen szerződésről van szó és nem 1000 Ft-al számolandó, egyedi díjazás van, nem publikus. -
Topikgazda
De mondtak, hogy nem került hozzájuk. A konténeres vámolás, a vámdokumentálás a logisztikai cég feladat, ez még nem a mi egyedi nyilvántartású csomagkövetésünk, hivatalosan semmi közünk nincs hozzá, ha Posta vámolná akkor persze már érintene bennünket pénzügyileg is.
Még a Cainiao-nál sem lehet reklamálni mert nem mi szerződtünk, az AliExpress és az eladó sem tud ebben az állapotban semmit sem tenni. a vámolást végző céget sem tudjuk befolyásolni.
Erre szoktam írni hogy 2021 áprilisa előtt a 30-45-60 nap kézbesítési idő is gyakori volt és nem foglalkoztunk különösebben vele, csak bosszankodtunk, mert nem igazán láttuk hogy az országba beléptetés és a vámolás mennyi ideig tart. Akkor is voltak késlekedések, alapvetően a nem igazán változott, de akkor még nem volt itt a Cainiao és a logisztikai vonalak is máshogy működtek.
Tényleg elképzelhető hogy a június 20-i konténer "elveszett" de nem tudjuk számonkérni, annak ellenére hogy az utána érkezőek meg rendben feldolgozásra kerültek. Volt kapcsolatfelvételi lehetőségem az egyik vámoló logisztikával, 3-szor segítettek csomag felkutatásban, de azóta mondjuk úgy nem veszik fel ha hívom őket, hiszen semmiféle szerződés nem köt össze bennünket.
Szóval én türelmesen várom hogy megkapjam.[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
válasz baly81 #67601 üzenetére
Nekem egyszer négy autós USB töltő helyett (egyedi rendelés, nem choice) egy hajkefét küldtek. Megreklamáltam, nem jött még válasz sem. Aztán kb. két-három hét múlva jött egy (nem is várt) csomag, csontra ugyanazzal a TN - nel, mint a hajkefe annak idején. A négy töltőből három nem működött, de mindegyik javítható volt. Tehát feltehetően tényleg a meo - t megkerülve érkezhetett Digitáling - hoz.
A Digitáling "éjjel látó" filléres kamerán az infra ledek helyett kis dudorok vannak a műanyag házon, nekem csak indikálásra kellett volna (nyitva hagytam-e a garázskaput), de még arra sem volt jó, nappali képet sem adott. Visszaadták az árát.
Konklúzió, valóban csak óvatosan a choice - al. Kacatosból kacatokat, kacat áron !
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
baly81
aktív tag
válasz Atis1972 #67611 üzenetére
Srácok!
Nekem is volt egy PNLUC csomagom, amit az MPL hozott ki. Ennek is 20.-a volt az érkezése, igaz ezt meg is kaptam rá 4-5. nap múlva (ha pontos infó kell megírom mikor volt).
Azóta csak EO-os pack-okat kaptam...
Szerintem még ne temessétek ezeket a csomagokat!Nekem az EO-al is volt olyan (15 napos!) csomagom, ami az országba érkezést követően 30 napig meg sem mozdult. (Ezt te is tudod V/, hiszen te segítettél anno ).
Most van még egy PNLUC, ami 27.-én érkezett Budapestre és még aznap "Import customs clearance complete" státuszba került. Azóta nem mozdult. Bízom benne, hogy gyorsan kihozzák!
Ha megkapom, megírom nektek!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
válasz máyköl #67615 üzenetére
Mivel az azonosító csak idefelé működik ha az át nem vétel miatt visszaküldik a szállítási folyamatról, az átvételről te semmiféle információt nem látsz.
Arról nem is beszélve hogy a Foxpost csak belföldi kézbesítéssel foglakozik és ahhoz hogy visszamenjen az eladóhoz vagy 3 cégen keresztül kelen mennie, ha egyáltalán visszaküldik. A posták közt van egyezmény a visszakézbesítésre, futár szolgálatok és ilyen itthon csak belföldi kézbesítésű cégek esetén eseti egyezmény, de vannak akik ez alapján nem küldik vissza.
Ugye nálad ez van: Raktárban. Címzett által át nem vett / visszaküldött csomagod visszaszállításra került a FoxPost raktárába. és nem az hogy a megbízó, átadó logisztikának visszaszolgáltatva.
Véleményem az hogy ez nem ment vissza, rákérdezhetsz a Foxpost-ra hogy akkor mi is van a CLFOX168096443255910 számú küldeménnyel.
A SunYou-Sytrack is csak annyit mutat hogy átvéve
SYRM132120403 China Hungary 2023-04-27 00:00 In transit Pick Up[ Szerkesztve ]
-
motrola
aktív tag
válasz máyköl #67615 üzenetére
Pár hónapja nekem is volt 1 átnemvett csomagom amit visszaküldtek. (talán)
Vártam a szállítási idő vége felé megkérdeztem az eladót, hogy "Én már régóta nem tudom követni a küldeményt mi lehet a hiba?" Jött a válasz, hogy utánanéz. Másnap megajánlott, hogy visszafizeti a teljes árat, adjak 5 csillagot. Elfogadtam. A pénzt visszakaptam, gondolom nála meg megvolt a csomag. Egyébként a helyi posta hülyesége miatt volt az egész.Dell Latitude 5490, POCO X5 5G, Umidigi, Chuwi Hi10X
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Most az mitől függ, hogy aliexpressről ki hozza a csoamgot? Foxpost, Expressone, királyi köcsögposta?
Elvileg aliról nem kellene sarcolni semmit, nem? Vagy vannak eldók, akik nincsenek benne abban az áfa egyezményben? Rohadt idegesÍtő, hogy random jön a posta email, hogy fizessek 399 Ft-t ráadásul olyan összeg van a pdf.ben amit nem is rendelltem, persze lehet hogy árfolyam függő mit Írnak oda... De nem áfát kell fizetnem, csak retkes kezelési dÍj a semmire, mert amúgy áfa tartalom 0![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jézusom #67618 üzenetére
Attól függ hogy milyen szállítással vetted meg és hogy végül mivel küldik, az Összefoglaló 2. pontban összegyűjtve néhány jellemzőbb.
A Magyar Postának van vámügynöki szolgáltatási díja az EU-n kívülről érkező küldemények esetén. Ez nem vám és nem áfa, hanem a vámolási adminisztráció díja, mert az adminisztráció nincs eltörölve.[ Szerkesztve ]
-
Atis1972
csendes tag
Hát igen, csak nem kevés átfutási idővel. A probléma inkább az, hogy eddig évi 15-20 csomagot rendeltem az Aliexpressről, és semmi probléma nem volt. Nem gondoltam volna, hogy a rendelt árum egyszer csak eltűnik a rendszerből, és a szállításban résztvevők egyike sem tud róla semmit. Na de hátha egyszer csak előkerül és megkapom.
-
Mulholland
tag
Sziasztok, szeretném leírtni egy igazán negatív tapasztalatomat az Aliexpressről, pedig eddig szinte minden hónapban rendeltem az oldalról apróságokat és eddig ilyen nem volt.
Szóval story:
Rendeltem egy nyak ventillátort az Alin található "Xiaomi Smart Home Life Store" ból. De több min 1 hete, nem változott a kezdeti állapota a terméknek. Írtam az eladónak, hogy mikor küldi, erre semmi válasz. Gondoltam, akkor lemondom. Mert még el se küldték. Erre ezt elutasította a bolt, de úgy hogy semmilyen tájékoztatást nem kaptam róla, csak látom, hogy megint az aktív listában a venti. Vártam még 2 napot, továbbra is semmi nem történt, ezért újra megpróbáltam lemondani, akkor is elutasította az cég. Erre megróbáltam írni az Aliexpress ügyfélszolgálatának, hogy tegyenek valamit az ügyben. Akkor jött az igérgetés, hogy persze, fognak. De természetesen nem történ semmi. Írtam megint a boltnak, de azok még válaszra sem méltattak. Megint írtam az ügyfélszolgálatnak, kértem, hogy érjék el, hogy törölhessem a rendelésem. Azt írták, hogy 2 nap reagálása van a cégnek. Ami egy megint elutasítás formájában manifesztálódott. Írtam ezért megint az ügyfélszolgálatnak, azt ígérték, hogy rábírják az eladót, hogy elfogadja a lemondást. Mondom rendben, mivel se a leveleimre nem válszol, se nem küldi el a terméket, de már ne is küldje, mert nem szeretném tőle megvásárolni az eszközt. Erre másnap, nap közben látom, hogy cancel helyett, megindította a csomagot (már ha elindította...). Ezért megint chaten kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal, hogy ez most hogy van, én le akarom mondani terméket és keressék elő az előző levelezésünket, hogy én még időben, a termék kiszállítása előtt kértem többször is annak lemondását. Erre a válasz: Az előző ügyélszolgálati kollégák félrevezettek engem . Mondom, mi van? Én úgy tudom az ügyfélszolgálat, nem egyedileg ígérget, hanem céget képviseli és kértem, hogy keresse akkor elő az előző beszélgetéseinket a rendszerből, amiben láthatja, hogy én már előzetesen 3x is le akartam mondani rendelésem még a kiküldés előtt és mindannyiszor kértem a vevő képviseletet, hogy tegyenek valamit az ügyben, hogy ne szórakozhasson velem folyamatosan az eladó. Erre a dispécser válasza, most várjam meg, hogy megérkezzen a csomag és akkor kérjek visszatérítést. De az eladó ugye ezt is elutasíthatja. Magyarul az Alin csak az eladók vannak bebiztosítva és azt csinálnak amit akarnak, a vásárló meg jó esetben megkaphatja a terméket. Az ügyfélszolgálat pedig semmire nem való. Tehát csak óvatosan az Alival...ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Topikgazda
válasz Mulholland #67622 üzenetére
Gondoltam, akkor lemondom. Mert még el se küldték. Erre ezt elutasította a bolt
Ezt a lemondást a Cancel order gombra kattintva kérted? És nem fogadta el?
Ha jól értem mivel még a feladási időn belül, de 1 hét után nem lett elküldve ezért akartad lemondani? Ha 14 nap van megadva akkor akár 14. napon is feladhatja és az még rendben van. Ha nálad 30 napot írtak volna az viszont már sok, de azt meg sem vesszük, a mobil app mutatja feladási időt.
Bármi lehet az oka annak hogy nem a kifizetést követően másnap küldik el, egyébként meg ha nem adják fel a feladási határidőben akkor automatikusan visszakapod a pénzed.
Én nem szoktam sűrgetni, ha az utolsó nap adja fel nekem az is jó, ez az eshetőség benen van a pakliban. Ahogy a késedelmes kézbesítés is.[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
válasz Mulholland #67622 üzenetére
Nem mellesleg, azokon felül amit V/ leírt, egy 2,5 hónapos shopból rendeltél, aminek nagyon rossz az értékelése....
Miért?
Az elsővel még nem is lenne annyira baj, (bár én kerülöm az ilyeneket), de utóbbi már adhatott volna -nem is kevés- gyanakvásra okot! Az ilyeneket messziről kerülni kell![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
-
Mulholland
tag
Természetesen a cancel gombra kattintva próbáltam lemondani többször is. Erre van 2 napja reagálni a cégnek. Ha elutasítja, erről én semmilyen tájékoztatást nem kapok, ha ő nem küld külön üzenetet. Csak azt látom, hogy megint az aktív listába kerül a rendelés. A feldogozási időn belül voltunk, de ilyenkor normál esetben jogom van lemondani rendelést. Kivétel az Alin, ahol szórakozhat veled az eladó...
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Mulholland
tag
válasz baly81 #67624 üzenetére
Na ja, csak akkor még ajánlást dobott fel az Ali ezzel a céggel kapcsolatban és a feedback-ek is amik elől voltak zömmel pozitívak. Meg ha az arányokat nézed, 156/27 negatív véleményt kapott a cég. De máskor valóban csak 95 felett fogok csak rendelni az adott cégtől. Bár ez is lehet félrevezető, ha mondjuk egy frissen alapított társaságról van szó . Mert akkor is 100 ról indul
[ Szerkesztve ]
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
baly81
aktív tag
válasz Mulholland #67622 üzenetére
Magyarul az Alin csak az eladók vannak bebiztosítva és azt csinálnak amit akarnak, a vásárló meg jó esetben megkaphatja a terméket.
Én kb 10 éve Aliexpress-ezek és E-bay-ezek, -bár utóbbi 2 évben csak ali, mert E-bay-ben csalódtam, pont egy visszatérítéses vita ügyében...-
Szerintem az Ali visszatérítéses rendszere magasan a legjobb! Nekem itt még nem gyűlt meg senkivel sem a bajom, csak kisebb nézeteltéréseim voltak, amik mindig pozitívan záródtak le. Mondom ezt úgy, hogy most is 6000 pont körül vagyok (pedig erősen visszaestem a korábbiakhoz képest). A vásárlások mennyisége miatt is becsúszik 1-1 olyan termék, ami nem megfelelő, így azért volt nem 1-2 teljes/részleges refundom! Vannak bejáratott boltjaim természetesen mind korrekt, de ha nagyobb, (értsd 40EFt +) értékű terméket akarok vásárolni, akkor én minden esetben a vásárlás előtt beszélek az eladóval. Ha jön válasz, és értelmes, akkor veszem tőle. Ha nem akkor nem vásárolok. Ha már az elején nincs kommunikáció, akkor nem lehet esetleges reklamációnál sem mást várni tőle! Ilyen volt pl. az órám esetében is. Ahol olcsóbb lett volna, onnan nem is válaszoltak, a következő jó értékelésekkel rendelkező eladó pedig 8000 Ft -al többért árulta. Inkább fizettem többet! És szintúgy ez igaz a szállításra is! Mindig normális, gyors és TN-el rendelkező szállítási módot választok, mert az esetek 90%-ában olcsóbb mint, ha belföldön adok fel egy normál méretű csomagot.
Az én véleményem, ha valaki odafigyel kitől és miként vásárol, nem hiszem, hogy csalódnia kellene...
Persze sajnálom ami történt veled, de kicsit jobban nézd meg kitől vásárolsz!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
barry26
csendes tag
Sziasztok, volt egy csomagrendelésem Június 12-ről, 20.a előtt jött értesítő hogy kombinált delivery lesz, bevárták egymást a csomagok, múlt pénteken megkaptam a felét Express One hozta, ma jött értesítő Postától hogy náluk a másik fele és vámot kell fizetnem... Ez hogy van most? szét szedték vám után?
-
baly81
aktív tag
válasz Mulholland #67632 üzenetére
Igen, 100-ról indul... Félrevezető! Pont ezért kell nézni az "alapítás" idejét IS!
Nálam volt, hogy egy olcsóbb, már 1000Ft-ért is kapható alkatrészt (töltésvezérlőt) néztem egy gépbe. Mire megtaláltam az értelmes boltot, ez lett 2400 Ft+ 800Ft szállítás. Ezt választottam, Mire megkaptam, az olcsóbb boltnak erre a termékre érkezett visszajelzése is, mert addig nem volt. Három olyan review volt a hatból, akik azt írták hibás a termék, egy pedig azt írta olyan, mint ha nem is új lenne... Gondolhatod! Nem bántam meg!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz barry26 #67634 üzenetére
A vámon nem osszák szét!
Gondolom ÁFÁ-ra gondolsz, nem VÁM-ra!? Vagy csak a regisztrációs díjat 400/800 Ft-ot akarják fizettetni?
Vagy, ha két külön boltból vásároltál, akkor lehet, hogy az egyik beadta normálisan a papírokat, a másik meg elfelejtette beírni, hogy te már adóztál nála...[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Mulholland
tag
válasz baly81 #67633 üzenetére
jó hát én nem vagyok ilyen "nagy fogyasztó" az Alin, de havonta, 2 havonta, azért mindig becsúszik egy két apró megrendelés nálam is tőlük. Eddig nekem sem volt annyira nagy problémám az ügyintézéssel. De ez most annyira kirívó volt, ezért megosztottam, hogy lássa mindenki, hogy azért nem árt óvatosnak lenni itt is. Ez a nyakventi egyébként egy 6000 Ft-os tétel, tehát nem több 10 e Ft-ról van szó. De akkor is nagyon bosszantó, amit ez az eladó csinál és ilyenkor az Ali ügyfélszolgálata a sajnálkozáson kívül sem csinál semmit. Tehát nem védi a vásárlót, hiába jelez időben. Sőt egyéni felelősségről írogatnak az ügyfélszolgálatnál, hogy egyes tagjaik mit ígérnek, amit persze nem tartanak be. Ami megint csak egy nonszensz.
[ Szerkesztve ]
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Topikgazda
válasz barry26 #67634 üzenetére
Nem egészen úgy van hogy minden kombinált szállítás lesz, van olyan szállítási mód amit nem vesznek bele.
Jellemzően az AliExpress (selection) Standard, Saver és néha a Cainiao Super Economy amit összevonnak.
Vámot csak 150 € érték felett kell fizeni ha nem 0%, az áfát fizetni kell 0,1 €-tól 0,1 USD-től, de ha IOSS vásárlás volt akkor azt 150 €-ig az AliExpress szedi be, ezen összeg felett vagy ha Magyar Posta kézbesíti és ők nem kapják meg hogy azt hogy az AliExpress beszedte akkor kell az áfát fizetni.
A Magyar Posta kézbesítése esetén fel szokott merülni a vámügynöki szolgáltatási díj.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #67631 üzenetére
Én értem, de az eladónak meg a feladási idő áll rendelkezésére, csak azért mert még nem adta fel nem köteles elfogadni a lemondásod.
Neked ez egy nagatív tapasztalat, de azért nem az szokott lenni hogy az AliExpress hozzáállása a rossz, nelem sem volt magával az AliExpress-el semmi problémám a problémák elintézése során. -
Mulholland
tag
De kötelessége lenne elfogadnia a lemondást, ha ezzel neki teendője nincs, mert ne küldte el. Te a chaten keresztül próbáltál már kommunikálni az ügyfélszolgálattal egyébként? vagy más módon tettél panasz, ha nem a termék megérkezése utána refund kérésről volt szó?
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
cof
veterán
válasz Mulholland #67641 üzenetére
Van egy időintervallum ami a rendelkezésére áll, hogy feladja a csomagot. Nálam is volt már ilyen 14 nap is. Sok a dropshippinges eladó itt és ha te rendelsz akkor neki is meg kell rendelnie.
Sajnos csak az app jelzi ki ezt az időt a weboldal nem. Én azért meg szoktam nézni mindig ha sürgősebb a csomag.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
pn4hvq
senior tag
válasz Mulholland #67641 üzenetére
Saját tapasztalataim szerint ha megrendelek valamit, utána 30 percig (ebben nem vagyok 100%ig biztos) törölhetem a rendelést egy szó nélkül, pénz vissza, mindenki boldog. A 30 (?) perc után a feladási idő alatt, ami lehet akár 10-14-30 nap is már csak kérheted a rendelés törlését, amit vagy elfogad az eladó, vagy nem. Utóbbi esetben feladhatja a feladási idő utolsó napján is, nem fog az Aliexpress a javadra dönteni törlés kérése kapcsán, mert az eladó betartotta a rá vonatkozó határidőket.
-
Topikgazda
válasz Mulholland #67641 üzenetére
Nem kötelessége elfogadni, hiszen akkor nem lenne időintervallum biztosítva feladásra és az sem lenne hogy ha ezen időtartamon belül nem kerül feladásra akkor a vásárlás automatikusan törlődik és a vevő visszakapja pénzét.
60 percen belüli Cancel order az lényegében automatikusan elfogadva, ha ennél később történik akkor pedig az eladó mérlegelése.
Persze van az hogy meggondolhatod magad, ha ilyen lenne akkor megmagyarázva a törlést kérem hogy fogadja el, de az nem indok hogy szerintem hamarabb kellene elküldenie.
Nem kell mindig az ügyfélszolgálattal kommunikálni, de mivel a chat felület használható erre így azon keresztül megy a dolog. -
Jar
tag
Ha valamelyik vásárlásban az eladó miatt kétségeim vannak, csinálok egy sikertelen fizetést és utána próbálom tisztázni üzenetekkel a helyzetet. Volt egy félreérthető leírás egy cuccról (szándékos vagy véletlen, ki tudja). Kiderült, hogy öt darab helyett csak egy darab termék van azért az árért. Könnyedén töröltem a rendelést, mivel még nem fizettem ki.
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
Mulholland
tag
Kedves V. úgy látom, nem olvastad át azt amit eredetileg írtam. Ugyanis számtalan kísérletet tettem arra, hogy kommunikáljak az eladóval. Sok üzenet várja a céget, ha hajlandó elolvasni, erre nem került sor. Szóval szép dolog, hogy te úgy érzed, hogy biztos én hibáztam és csak bántom ezt a nagyszerű Piacteret. De jó lenne, ha kicsit te is átgondolnád, amit velem szemben megfogalmazol. Ám komolyan kiváncsi lennék rá, ha te kerülnél ilyen helyzetbe még milyen megoldásokon gondolkodnál? Mit tud tenni a vásárló? Ha sem az üzeneteire nem válaszolnak, sem az ügyfélszolgálati chat oldal nem segít. Te még mit tennél jogorvaslat kérése terén?
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Topikgazda
válasz Mulholland #67646 üzenetére
Konkrétan kérem a kifogásolt megfogalmazásom amiben téged hibásnak mondalak. Mert ilyet én bizony nem írtam le.
Te kérdeztél rá hogy használom-e chat felületet arra válaszoltam ezt: Nem kell mindig az ügyfélszolgálattal kommunikálni, de mivel a chat felület használható erre így azon keresztül megy a dolog.
Nem írtam sehol olyat hogy te nem kommunikáltál az eladóval.
Azt leírtam hogy miként működik a vásárlás törlése és hogy az eladónak milyen jogosultságai vannak és azt hogy vevőnek mi.
Ezen nincs mit túl gondolni, de nem szeretem ha olyat írnak rólam ami nem is történt meg.Szerintem elolvastam amit írtál és annak megfelelően reagáltam.
-
atiska007
senior tag
Ötleteket várnék mit tegyek:
Tracking alapján 2023 május 23.-án a csomag "arrived at local delivery center". (NEM local post office!!!!!!!)
Vártam, hátha hozza a postás bácsi, de máig sem értesítés, se csomag.
Gondoltam indítok egy Ali disputot, de lezárták, mondván ott van a postán a tracking alapján.Ha bemegyek a postára, tuti nem fogadják el a trackinget, meg tuti azt fogják hazudni, hogy már visszaküldték, játszották már el.
Tényleg nem tudom mit tegyek, se pénz se posztó, és a fax kivan az egész magyar postával, hogy még ha csinálok egy reklamációt, annak sem lesz semmi eredménye...
ui: igyekszem nem postás shippinget választani, ennél a terméknél nem volt ilyen sajnos
Szóval ti mit tettetek/tennétek most?
Mittudomain!
-
Topikgazda
válasz atiska007 #67648 üzenetére
Mi a nyomkövetési azonosító?
De ha ECSCCA00..... akkor az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSC000......... számú küldemény, semmiféle személyes adat nem merül fel.. -
Mulholland
tag
Hát pedig nekem nagyon úgy tűnt. De mindegy. Egyébként "EVA"-n kicsit nehéz túl jutni, nehezen lehet "élő" személlyel is beszélgetni az ügyfélszolgálati chat-en belül. És én nem találtam erre gyorsabb megoldást, mint írogattam, hogy szeretnék közvetlenül az élő ügyfélszolgálattal beszélni. Sajnos nincs erre külön lehetőség, hogy átugord EVA-t. Tehát te még e-mail címet nem kerestél elérhetőségre, ha jól olvasom, csak a a Chat-et használtad?
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs