Hirdetés

A 3DMark új tesztje bemutatja mennyit ér a sampler feedback

A friss modul ingyenes a 3DMark Advanced és Professional Editiont birtokló felhasználók számára.

A korábban Futuremarkként ismert, de ma már UL Benchmarks néven futó cég bejelentette, hogy egy új teszttel egészült ki a 3DMark, ami a modernebb grafikus vezérlők, sampler feedback képességével elérhető gyorsulását elemzi.


[+]

Maga a sampler feedback a DirectX 12 Ultimate API része, de egy nagyon nehezen számszerűsíthető a haszna, mert az a cél, hogy a texel árnyalást használó leképezők esetében csak azok a texelek legyenek árnyalva, amelyek a végeredmény szempontjából lényegesek. Az egész munkafolyamat nagyrészt ennek van alárendelve, és a lényege nem a nyers sebesség, hanem a régi, illetve az új irány teljesítménykülönbségének összehasonlítása, azaz a sampler feedback alkalmazásával elérhető gyorsulás mértéke.


[+]

A teszt a fentiek miatt két eredményt fog adni, egyet sampler feedbackkel, egyet pedig nélküle, és ezekből kiszámol egy százalékos érték a konkrét teljesítménynövekedésre vonatkozóan.

A hardveres követelmények szempontjából processzorból és rendszermemóriából nem szükséges erős konfiguráció, gyakorlatilag megfelel a Windows 10 May 2020-as frissítés futtatásához szükséges minimum szint, viszont a grafikus vezérlő tekintetében sampler feedbacket támogató, DirectX 12 Ultimate API-t kezelő meghajtóimplementáció szükséges, természetesen megfelelő hardver mellett.

A frissítés már elérhető, és a 3DMark Advanced és Professional Editiont birtokló felhasználók számára ingyenes.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés