Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galóca18

    tag

    válasz T-online #601 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm a választ! :) Akkor is jó az a cím, amit adtál, ha nem ADSL-em van, hanem kábelem? (Mert az az ADSL sebességteszt főoldala.) A modemen 2 reset van:
    * CM RESET
    * EMTA RESET
    Melyiket használjam kábelnet esetén?

    Már telefonáltam párszor, egyszer például azt mondták, hogy ha újra gond lesz, mondjam meg, hogy vonalvizsgálatot kérek. Amikor pedig ezt tettem, közölte velem az akkori ügyintéző, hogy ő nem látja indokoltnak. Persze, hiszen nem ő kínlódik vele...
    Egyébként a vonalvizsgálat miből áll? Ki fognak jönni hozzá vagy valahonnan bentről intézik? (Mert ezt sem tudta megmondani az ügyintéző. Vagy csak nem volt kedve, nem tudom.)

    Nincs másik gép, se modem, se router. Most rendben van a sebesség, általában hosszas használat után (6-10 óra, majd jobban megfigyelem) van zűr, hajnaltájt. Szakadozik, elmegy a net vagy "csak" lelassul.
    Valóban csak olyankor érdemes beszólni, amikor épp fönn áll a hiba? Különben tehetetlenek? (Bár amikor beszóltam, épp zűrös volt mindig.)

    Kew: Egyrészt igazad van: néma gyereknek az anyja sem érti a szavát. :K Másrészt (sajnos): próbálkoztam már, de nem sok sikerrel. (De hidd el, jobb, hogy most nem telefonáltam, utálom magam, amikor ennyire pipa vagyok, úgysem lett volna türelmem higgadtan elmondani, csak szegény ügyintéző látta volna kárát, pedig nem is ő tehet erről. :B Nem szokásom ennyire berágni, de ekkorra már megvolt a hangulatom amúgy is. Majd legközelebb betelcsizek, nyugisan. :) )

    Lymmz: Köszi a menüt.

    Éjszakai bagoly vagyok. Világosban ritkán netezem. :)

Új hozzászólás Aktív témák