- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz 19870820 #2398 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de már most látszik, hogy egy kicsit össze visszaságot csináltál... Már ott elvesztem a fonalat, hogy barátnő freemail címe meg hasonló, ugyanis nem sok köze van a T-Home csomagváltásnak a freemailhez. Nem csodálkoznék azon, hogy ezért nem tapasztalsz semmilyen emelést...
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz 19870820 #2388 üzenetére
Ez lett volna a válaszom, ha a te csomagodról van szó, de csak most olvastam hogy kevered a szezont a fazonnal:
Hali!
Ha neten kérted a váltást, akkor annak általában 1 hét az átfutási ideje, mert mivel nem működik még megfelelően az a funkció, így mezei ügyintézők rögzíthetik a megrendeléseket, és ahogy kew mondta, rengeteg van, és ügyintézőből meg nincs rengeteg, így időbe telik
Egy biztos, ahogy sorra kerülsz felhívnak és meginterjúvolnak, hogy akarod-e még a váltást, ha igen, akkor rögzítik. De ha nem érnek el, akkor nem fogják rögzíteni.
Ha rám hallgatsz, akkor leváltod telefonon a díjcsomagod (és nem T-Pontban, még véletlenül sem ott... szerintem sejted miért mondom ezt ) és ha csak sávszélesség módosítás lesz, akkor az 1-2 munkanap alatt meg is van, de esélyes hogy még aznap meglesz, ha reggel telefonálsz.
Azonban ha "mittudomén" DSL Solot kérsz vagy T-Home TV-t, esetleg mindet egyszerre, akkor egyrészt ki kell mennie a szerelőnek, másrészt az nem 1-2 np lesz, hanem 1-2 hét, ha az átlagot vesszük figyelembe[ Szerkesztve ]
-
Tomate
veterán
Minap vettem egy 42"-os Full HD-s JVC LCD-tv-t. Sima t-online analog kábel előfizetésem van. Egy analóghoz képest (ami most van) mennyivel jobb a digitális adás? Előfordulhat, hogy nem is veszek észre különbséget ha jóféle az analóg vonalam?
-
19870820
senior tag
válasz ForRedGlory #2402 üzenetére
hali na most akkor hogy is van ez? Mert kew kollega meg azt mondja hogy semmi értelme hivogatni öket mert attol nem lesz gyorsabb.Na most akkor ki mondd igazat? Ja és ma se lehet elérn senkit a 1412-n....
-
petne
őstag
válasz 19870820 #2404 üzenetére
Felhívod a 1412-őn, majd ki kell választani, hogy melyik szolgáltatásról szeretnél ügyet intézni. Jelen esetben az internet, azaz a 2-es gomb. Majd megkérdezi, hogy jelenlegi vagy új ügyfél vagy, jelenlegi ezért 1-es gomb. Ezután bekéri az MT azonosítódat, amit a számládon megtalálsz. Így jutsz el a főmenühöz. A főmenüben kiválasztod a 3-as, megrendelés gombot, majd ismét a 3-as csomagváltás menüpontot.
-
-
kew
senior tag
válasz 19870820 #2410 üzenetére
IVR - Interactive Voice Response
Az IVR egy interaktív menürendszer, amelyben a felhasználó egy hagyományos telefonkészülék nyomógombjai vagy telefonon keresztül adott hangutasítások segítségével kommunikál a számítógépes rendszerrel. A telefonálót általában egy felolvasott menü fogadja, majd az általa adott választ egy újabb lejátszott üzenet követi, amire aztán megint reagál a felhasználó, és így tovább, míg el nem éri a kívánt információt vagy szolgáltatást. Ma már általános a számlainformációk és egyenlegek lekérdezése, sőt, akár a telefonon keresztüli szerződéskötés is elérhető.
amúgy nem tudom miért nem éred el, másoknak működik... -
kew
senior tag
válasz #41635072 #2419 üzenetére
Miért nem hívod fel őket?
Egyébként itt van: http://www.t-home.hu/lakossagi/internet/laptop_es_internet
Az mondjuk nem derül ki, hogy nagyobb csomaggal rendelhető-e
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz #41635072 #2421 üzenetére
Mikori szórólap az? 4 megabites csomag már egyáltalán nincs, ezért gondolom, hogy nem mostani ajánlat lehet.
Jelenleg ezt a HP-t adják 2 megás csomaggal, a T-Mobile meg többfajtát is, Ők ugyebár mobilnettel.
-
#41635072
törölt tag
válasz ForRedGlory #2427 üzenetére
thx.
-
Snoop-y
veterán
HP-t már ne is rendelj mert elfogyott és lassabb lesz a megrendelésed mert vissza fognak majd hívni, hogy nincs és kell e másik fajta?
Ez van/lesz helyette:
Fujitsu Siemens V5505
15,4" WXGA kijelző
Intel Core2 Duo T5850 (2,16 GHz) processzor
2x1024 MB DDR2 667 MHz RAM
160 GB HDD
DVD Supermulti optikai meghajtó
Integrált, Intel GMA X3100 VGA vezérlő
WLAN
Portok: 4xUSB, 1x S-videó, 1xEthernet, 1xSD-kártya olvasó, 1xPCMCIA Express kártya csatlakozó
Magyar nyelvű Microsoft® Windows® Vista Home Basic operációs rendszer
Akkumulátor Li-Ion 4800 mAh
Garancia 2 évNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
junior67
csendes tag
Uj fejlemény a T szolgáltató Ügyfélbarát hozzáállásaval kapcsolatban
Aki az előzményt nem ismeri csak röviden:
2005 évben még axelero néven futó szolgáltatóval kötöttem szerződést
internetszolgáltatásra. A névváltozást megértem és maradtam a t-online
néven futó szolgáltatónál. 2007 októberében telefonon az
ügyfélszolgálat megkeresett, hogy részt kívánok-e venni a
t-home tv tesztelésében. Vállaltam(köszönöm a bizalmat), kijöttek,
felszerelték, de katasztrófálisan működött. Mind az internet mint a tv.
folyamatosan lefagyott-akadozott. Hónapokig tartó próbálkozás közben egy
"szakemberük" közölte velem, hogy ha már nem a tesztprogramban veszek
részt, hanem rendes előfizető leszek az iptv-re akkor már jó lesz.
Közöltem, hogy bolond azért nem vagyok, ha jó lesz a szolgáltatás
előfizetek, ha nem vihetik az egész cuccot.
Ekkor megjelent egy valóban szakember és 4 nap alatt megfelelő
minőséget csikart ki az adsl vonalból, igaz még akadozott a
kapcsolat, de már csak napi 4-5 alkalommal és nem 200-300 esetben.
2007. április 11-től előfizető lettem.
Szerintem ekkor követtem el hibát, mivel ez a szolgáltatás olyan mint a
kábítószer. Beetetik az előfizetőt és ha megvonják tőle elvonási tünetei
vannak.
Az előfizetés napjától kezdve igaz nem működött 100%-an, de azért
elfogadható volt. Átlagosan napi 5-10 "lefagyás volt ami az internet és
tv-nél is jelentkezett.
Azonban eljött 2007 szeptember-október, amikor a szolgáltatás
katasztrófális lett, és visszatért a napi több száz lefagyás.
Hibabejelentés-kis javulás, majd romlás, ismét hibabejelentés és ismét
javolás majd megint romlás. Ez ment napok hetek hónapokon keresztül,
mígnem, egy műszakis kollégájuk közölte velem, hogy 2 lehetőségem
van, vagy így használom ahogy van, vagy felmondok mindennemű retorzió
nélkül.
Az agyam ekkor durrant el, és közöltem hogy vagy megjavítják, vagy
fizetnek. Persze nem történt semmi, többszöri telefonálás levélírásra
sem volt érdemi változás, sőt érdemi választ sem kaptam. .
Mivel a szolgáltató nem reagált semmire, a műszaki problémák sem
stüntek meg, mást nem tehettem mint a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz
és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultam. Ezek után indult
be az igazi vesszőfutás. A szolgáltató ezt már zokon vette és ahogyan
lejárt az 1 éves hűségidőm, 60 napra felmondta a szolgáltatást ( ja a
szolgáltatás díját rendesen fizettem, hátralékom soha nem volt), 2008.
áprilisában, annak ellenére, hogy 2008. március végén még úgy
nyilatkozott, hogy nincs szándékában szerződést bontani velem az én
kérésemre.
Na és eljött a vég:
2008.07.01.n megszűnt a szolgáltatás
Csak megjegyezném, hogy amikor a Nemzeti Hírközlési Hatóság
megindította a piacfelügyeleti eljárást, csodák csodájára a
szolgáltatás a 2007 áprilsi szintet érte el és csak napi 5-10
lefagyás volt
Megkerestem levélben a szolgáltatót, és kértem a szolgáltatás
visszakapcsolását, a régi előfizetői szerződés érvénybe helyezését, de
nem volt hajlandó ( ekkor még nem kötbért követeltem). Negatív válasz
Ezek után ügyvédet fogadtam, és megkerestük a szolgáltató, hogy a
felmondó levélben foglaltak miatt 2007 év áprilistátó a ÁSZF-ben
foglaltak szerinti kötbért fizessen meg részemre, és a szolgáltatást
kapcsolják vissza. Válasz negatív.
Eközben az online ügyfélszolgálaton keresztül megigényeltem ismételten
a t-home szolgáltatást, amit a rendszer engedett, sőt az iptv
hozzáférési kódot is megadta, és az előfizetői szerződést is
kinyomtattam, melyet összeállított a szolgáltató.
Az iptv hozzáférési kóddal a nálam jogszerűen levő setboxot
élesítettem, és 2008. július 07.-től ismét használtam a
szolgáltatást ami majdnem kifogástalan volt. 2008. július végén
agusztus elején megkaptam a számlát, de nem szerepelt benne a t-home
szolgáltatás díja, Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem számláztak,
közölték velem, hogy pótszámlát küldenek. Pótszámlát nem kaptam, hanem
lekapcsoltak ismét a szolgáltatásról.
Most ott tartok, hogy sem szolgáltatás sem kötbér, annak ellenére, hogy
a szolgáltató azzal az indokkal mondta fel szolgáltatást, hogy nem tudja
megfelelő minőségben biztosítani szolgáltatást( ja azért megemlíteném,
hogy 2(?) napra fizetett kötbért). Ha csak 2 napig nem volt jó a
szolgáltatás akkor miért mondta fel, ha pedig felmondta azzal az
indokkal, hogy nem tudja megfelelő minőségbe biztosítani, akkor a
felmondás napjától számítva miért számlázott.Az ügyvédemmel 2008 augusztusában a XI.ker. Prielle Kornélia utcába a
T-comnál bent voltam személyes egyeztetésen, amire szintén negatív
válasz. Sem szolgáltatás, sem kötbér.
Itt megjegyezném, hogy az általam követelt kötbér 100%-ról lemondtam az
ügyvédem javára, mivel nem pénzt akartam a t-com és köztem fenálló vitás
kérdésből profitálni, hanem egy megfelelő szintű szolgáltatást.A jelen helyzet pedig csak annyi, hogy sajnos bíróság lesz, mivel a
T-szolgáltató semmilyen kompromisszumra nem hajlandó. Sőt az összes
sajtókapcsolatomat fel fogom használni, hogy a már T-HOME szolgáltató
rejtett arculatát is megismerjék.Nem én vagyok az egyetlen a környéken. Egy ismerősömet is megkeresték a
tesztidőszakra. Őnála sem ment az elején a szolgáltatás, de nem várta ki
a végét, és írásban kérte a szolgáltatót szereljék le a berendezést és
szüntessék meg a szolgáltatást azonnali hatállyal.
Több hónapi levelezgetés ( persze csak egyirányú) után 2008 közepén
szerelték csak le. És most jön a csavar, az előfizető felmondása
ellenére, a szolgáltató a leszerelés napjáig terjedő időszakra
kiszámlázta a szolgáltatás díját, amit nem is tudott ismerősöm
megfelelő minőségben használni.Kérdés:
Miért van az, hogy a szolgáltató túlvállalja magát. Harácsolja az
előfizetőket, beeteti őket, és ahol nem jó a szolgáltatás és fel
merik emelni a hangjukat, eldobják mint egy használt ruhát.
Aki pedig fel akar mondani ahhoz pedig görcsösen ragaszkodnak, mivel
csendben vannak.Miért mondta fel a szolgáltató a szolgáltatást annak ellenére, hogy
kompromisszumos
javaslattal is előálltam, hogy csökkentett minőségben is vállatam volna
az előfizetést, bizonyos körülmények között.
Miért nem hajlandó a szolgáltató komolyabb hibaelhárításra ( vonalcsere
stb.)
Miért nem érdeke a szolgáltatónak, hogy egy frekventált helyen, a Bp.,
II.kerület kiemelt zöldövezetében, Ady-ligeten és Hidegkúton nem
működjön a szolgáltatás és ellenreklámozásra is képes "haragost
gyűjtsenek.
Csak megemlíteném, hogy én alapvetően márkahű vagyok, mivel minden
szolgáltatásukat eddig igénybe vettem ( T-online, T-com, T-mobil) és
reményeim szerint vehetem is.
Eddig az előzmény!!!!![B]A folytatás
]Meszüntették az iptv szolgáltatást, de nagy kegyesen sz internetet meghagyták és csomagmódosítást ajánlottak be 8 Mbit/s-t, amink a díja ha jól emlékszemn 6.700 Ft.
Mivel ajánlották és ígérték, hogy az iptv által okozott problémák megszünnek.
Na most jön a java.
Jöttek a problémák a nettel kapcsolatban is 8 helyett jött 3-5 ig de fizettettek velem 8-ra.
Nyugodt hangvételű hibabejelentés, felvették.
Tegnapi napon a hibabejelentésre reagálva megkerestek telefonon egy ügyintéző és közölte, hogy a hibát nem tudják kiküszöbölni, és megküldik vonalvizsgálatra a javaslatot ( ismét, pedig majdnem 1 éve tudtjá hogy mi a hiba), és műszaki szakvéleményt kérnek. Ez a beszélgetés 2008.11.18.n 16:33 perckor zajlott le. Itt közölték, hogy a vonalvizsgálat és a szakértői vizsgálat után kb 2-3 hét elteltével felhívnak. Fel is hívtak még aznap 17:54 perckor, hogy elvégeztek mindenféle vizsgálatot(????? de gyorsan) és nem tudják megfeleleő minőségben biztosítani az internet szolgáltatást sem, és lehetőségeket ecseteltek. VAGY FELMONDOK, MINDENFÉLE RETORZIÓ NÉLKÜL, VAGY MEHETEK A P..........BA.
kérdésemre, hogy fejlesztéseket mikor fognak végrehajtani, csak annyit közöltek, hogy ezt a típusú vonalat már soha nem fogják javítani illetve fejleszteni, mivel a szolgáltatónak nem érdeke. (ADSL)
kÉRDÉSKÉNT MERÜLT FEL BENNEM, HOGY AMIKOR AZ IPTV -T EGY SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYRE ALAPOZVA, (MISZERINT NEM TUDJA MEGFELELŐ MINŐSÉGBEN BIZTOSÍTANI A SZOLGÁLTATÁST) FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE, A MEGMARADÓ INTERNET SZOLGÁLTATÁSRA MIÉRT NEM MONDTA, HOGY NEM KÖTHETEK 8 MBIT/S CSOMAGRA SZERZŐDÉST, MIVEL NEM TUDJA BIZTOSÍTANI.
MIÉRT, AZÉRT MIVEL AKKOR NEM TUDOTT VOLNA SZAR SZOLGÁLTATÁSÉRT TELJES DÍJAT BESZEDNI.
JA ÉS ELMONDTÁK, HOGY AZ ÁLTALÁNOSSÁGBEN BEKÖTÉS ELŐTT NEM VIZSGÁLJÁK A VONALAT, HOGY BÍRJA-E A SZOLGÁLTATÁST VAGY SEM. MAJD HA NEM BÍRJA AZ ELŐFIZETŐ ÚGYIS REKLAMÁL.HA REKLAMÁL PEDIG SZERZŐDÉST BONTANAK ( EZT NEM MONTÁK DE EZ VAN)
REMÉLEM AZ ESETEMBŐL SOKAN TANULNAK ÉS NAGYON ÁTGONDOLJÁK, HOGY SZERZŐDÉST KÖTNEK-E A T-VEL.[/B]
Azért megemlíteném, hogy az új eseménnyel kapcolatban ismét NHH és NFVH következik, és szerintem bíróság.
Időt és pénzt nem sajnálok, mivel nem tűröm hogy egy szolgáltató aki az előfizető pénzén szedi meg magát lesza...ja az ügyfelet aki fizet."elfogtam egy levelet"
-
Snoop-y
veterán
válasz Snoop-y #2430 üzenetére
Pontosítok:
HP lapitopi helyett ezt adjuk a fenti az a 24-i akció lesz:
Fujitsu Siemens V5535 laptop főbb jellemzői
15,4" WXGA kijelző
Intel Celeron Dual Core T1400 (1,73 GHz) processzor
2x1024 MB DDR2 667 MHz RAM
160 GB HDD
DVD Supermulti optikai meghajtó
Integrált VGA vezérlő
WLAN
Magyar nyelvű Microsoft® Windows® Vista Home Basic operációs rendszerNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
kew
senior tag
válasz Snoop-y #2435 üzenetére
solo happy esetén mennyi lenne a havidíj? már ha ez publikus jelenleg. Esetleg ha van mellette iptv család és dsl telefon alap, jön-e rá t-home kedvezmény?
És ha mondjuk a 2 év alatt váltanék solo medium-ra, megoldható lenne?
vagy túl sokat akarok tudni?[ Szerkesztve ]
-
kew
senior tag
válasz junior67 #2432 üzenetére
szép sztori, bár azért meghallgatnám a T álláspontját is az ügyedben. természetesen akadnak ilyen problémák, és talán esetedben nem jártak el megfelelően, de van még sok-sok efi, akiknél minden rendben működik, így nem hiszem, hogy nagyon át kellene gondolnia bárkinek is a szerződéskötést.
már előre látom a postod a homáron
-
catty21
tag
Sziasztok, nekünk T-com telefon + GTSdatanet internet volt. Két hónapja elköltöztünk, megkezdtük az átiratásokat. A T-com hat teljes hét alatt sem tudta két utcával arréb vinni a telefonvonalat. Ezért felmondtuk a szolgáltatást és a netet is. Körbekémleltem, sajnos a XXII. kerületben nem nagyon van választék, főleg fent a hegyen nem. Fibernet, vagy T-home. Döntöttünk, legyen T-home, új előfizetést gyorsan bekötnek, mondták ők. Kinéztük a Solo extra csomagot, megrendeltem. Közölték, előminősítés alapján gond nélkül beköthető. Két nap és hívnak. Nem hívtak. Nem adtak MT számot, se ügyfélszámot, semmit. Csak rendelésszámot. Naná, hogy telefonon rám se köptek. Nagy nehezen az előbb kicsikartam, hogy utána nézzenek. Mint kiderült tárgytalanná tették - szó nélkül - a megrendelésem, mert technikailag nem kivitelezhető a megrendelésem. (bocs, de előtte akkor mitől volt kivitelezhető? miért rendelhettem meg????), erről elfelejtettek szólni. Rendeljem meg a 8 mbitest, az előminősítés szerint az már jó lesz... de 30 nap mire bekötik!
Mivel előzőleg nem kaptam ügyfélszámot és újat nem adnak, ezért érdeklődni sem tudok, csak üzletben, nekem arra nincs időm. Viszont, megint törölhetik a megrendelésem..
Könyörgöm KÉT hónapja nem képesek elintézni valamit, mégis mit tegyek még????
Miért mondják valamire, hogy lehet, ha kiderül nálam mégse lehet, ráadásul minden infót megadtam előre.Mit tegyek????
-
petne
őstag
válasz catty21 #2439 üzenetére
A megrendeléskor az előminősítő csak kb. 80%-ban tudja megmondani, hogy létesíthető vagy sem. A megrendelés után bemérik a vonaladat, bár jelen esetben, mivel extra csomag volt, fontos, hogy VDSL központ közelében legyél, ha ott vagy, akkor megnézik, hogy a vonaladat át tudják-e rakni rá. Sajnos mivel ezek szerint nem, ezért műszakilag nem létesíthető státuszba került a rendelésed és erről tájékoztatást is kapsz. Én azt javaslom, hogy rendeld meg a 8 megabites csomagot, az a 30 nap csak nagyon extrém esetben szokott lenni, általában 1-2 hét alatt bekötik.
-
catty21
tag
Ez addig mind oké, csakhogy ezekről talán tájékoztatást kéne adni, hogy hogyan történik, mi történhet stb... ez nem történt meg.
Ha nem kérdezek rá, akkor megint hetekig várom a bekötést!!!
És még a 8 megás se biztos. Most megint várakozás.. akárhogy nézem, nekem a net munkaeszköz. És lassan három hónapja nincs. Röhejes. -
ForRedGlory
félisten
-
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2443 üzenetére
Azt én sem, de ez is olyasmi, ami elkerülhető lenne, ha az ember rendesen tudna informálódni, ha nem mondaná valaki, aki NYIREGYHÁZÁRÓL hív fel először azt (T-home-os) hogy nincs is DSL Solo szolgáltatása a T-homenak, majd "ja, hogy ön bp-i" az más, akkor jó, hát természetesen ott van. Meg hogy még aznap felhiv a technikus!
Mi a francnak kell vetiteni, igérgetni??? -
ForRedGlory
félisten
válasz catty21 #2444 üzenetére
Az tényleg faszság volt, ha azt mondták hogy nyíregyen nincs solo
Az a baj, hogy éppen most vettek fel embereket nyíregyen és nem lehetnek még profik. Persze ez egy dolog, a másik az, ha a kolléga nem tud valamit, akkor nem kéne hazudni,ah nem fel kéne hívnia a segítséget. -
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2445 üzenetére
Most próbáltam egy főnököt elérni: nem adnak. Ezzel kell beérnem. Az, hogy a régi vonalat hat hét alatt sem tudták átkötni nem befolyásolja, hogy a netet másfél hete rendeltem meg (persze letojják, hogy azért kellett a régi vonalat felmondanom, meg a régi netet, mert nem jöttek ki, és azért kellett új netet rendelnem....az ugye már 7,5 hét...), a törlés után pedig ma rendeltem meg újra. Letojják, hogy ez mind kellemetlenség: VÁRJAK, 30 nap a bekötési határidő. Ha meg közben a nyolc megát se tudják bekötni, akkor majdcsak megkapom a levelet... vagy nem(
Szóval azt hiszem rohadékság ennyi bosszúságot okozni, egy vagyont eltelefonáltam és ugyanúgy várok, mint eddig, a nagy semmire
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz junior67 #2432 üzenetére
Ismerem sztoridat, mivel korábban továbbítottam már egy illetékesnek. A T álláspontjára én is kíváncsi lennék, mert nem vagyok biztos benne, hogy minden pontosan így történt. Ráadásul a saját ÁSZF ismeretimből tudom, hogy több pontban sajnos tévedsz, például, hogy a szolgáltatónak is ugyanúgy vannak jogai, mint az előfizetőnek. Jelen esetben ezt alkalmazta is, mivel nem tudja biztosítani a szolgáltatást nálad. Ezek a rendelkezések az ÁSZF megfelelő pontjai tartalmazzák, de ezt a jogászok úgyis tisztázni fogják.
-
DigiMuki
csendes tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez a topic nem erről szól, de lenne egy (másnak talán triviálisnak tűnő) kérdésem! Internetmegosztásról lenne szó, két gép között! Milyen eszközzel lehet megoldani! Egy wlan router segíthet?
Előre is köszönöm segítségeteket!From CyberSpace
-
DigiMuki
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Melyik tápegységet vegyem?
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Facebook és Messenger
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen