- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
"Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni" - Hát a hivatalos ügyfélszolgálaton biztosan nem.Náluk mindenre az a megoldás,hogy letekerik egy csomaggal kisebbre(jó ha csak egyel) a netedet, és hiba megoldva. Én már előre készülök,hogy ha jó a vonal, de lassú,akkor veszek szépen egy normális modemet, ha meg rossz, akkor 30 napon belül felmondom. De hivatalos üfsz-ra telefonálni nem fogok,mert még a végén én fogok rosszul járni.
Internet szolgáltatónál eddig én még hibát nem tudtam elintéztetni.Vagy megjavult "magától",mert központi hiba volt, vagy külső közbenjárás kellett,mint pl. "T-online" barátunk, vagy kiszenvedtem,míg lejár a hűség, és alig vártam,hogy felmondhassam a netet.
Részemről nagyon örülnék, ha a topic működőképes lenne, már csak azért is, mert más szolgáltatóknál is volt már ilyen "őrangyal" akiknek nagyon sokat köszönhetek.
-
-
Spirit
őstag
Akkor egy konkrét kérdés: Mit ajánlasz azoknak(több helyen olvasni ilyet) akik 8-as csomagban vannak, hoz 6-6,5 mbit-et hónapokig, majd néha van egy kis lassulás, ingadozás, bármi, kipróbálja egy normális modemmel, úgy jó.Bejelenti és a sebességét viszaveszik valami vicc szintre. A kedves user vesz egy normális modemet, és hónapokig küzd, hogy visszaállítsák az eredeti szintre a sebességét, mert arra hivatkoznak, hogy ennyit bír a vonal.
Igazad van hogy ez nem egy ügyfélszolgálat, az adatvédelem is fontos dolog, de sajnos sok olyan ügy van, amit sehogy máshogy nem lehet elintézni. Erről meg nem én, nem Te és főleg nem "T-online" tehet.
Abszolút nem ellened vagyok, vitatkozni meg utálok.teljesen más: Próbáltam lekövetni a DSLAM-től hozzám a telefonkábelt, hogy nagyjából tudjam, mire számíthatok. Azt vettem észre,hogy ugyan 400m-re lakok tőle egyenes úton, de több nyomvonalon is eljutok az utcámba.. Hogyan lehet biztosan elmérni a távolságot?
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Én nem értek egyet veled, az általad említett T-s fórum se hivatalos hibabejelentő, tehát az általad említett követelmények közel sincsenek meg, de mégis sokan kérnek segítséget ott és sokan elégedetten távoznak és ez a cégnek is jó. Én nagyon figyelemreméltónak tartom a HD-s kollégát, hiszen megpróbál segíteni azoknak az ügyfeleknek, akik nem boldogulnak a hivatalos hibabejelentővel. Hozzá kell tennem, hogy nem nehéz ezt elérni, legyen ez akármilyen szolgáltató...
Biztos vagyok benne, hogy tudja Ő is, hogy hol van a határ, mivel már régen dolgozik a cégnél, gondolok itt arra, hogy nem adhat semmilyen belsős információt, illetve nem hozhatja nyílvánosságra az adatokat stb. Tehát ezért nem kéne aggódni én úgy gondolom...
Jah és végül azok az ügyfelek, akik ilyen nem hivatalos csatornán kérnek segítséget szerintem tisztába vannak azzal, hogy ennek meg vannak az általad is felvetett korlátai és nem fog ezen problémázni, ha látja, hogy foglalkoznak az ügyével, ellentétben a hivatalos hibabejelentővel.[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Én szívesen felelnék érte... mivel tudom, hogy ettől lesznek elégedettek az ügyfelek, meg a cég hírnevének is jót tesz, ami sajnos ügyfélszolgálati oldalról elég gyér és nem véletlenül.
"A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni."
A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémák már ezerszer lett jelezve általam is, meg a POLIfórumon is és az elmúlt évek alatt sajnos túl sok változás nem történt. Jön egy bonyolultabb ügy, a hivatalos csatorna meghal és az ügy intézése megreked, az ügyfél meg egyértelműen anyázik meg fordul a homárhoz stb.
A hivatalos válaszidőt nem kellett volna megemlíteni, mert sajnos sokszor kicsúszik a cég... itt főleg a 30 napos e-mailes, vagy postai úton történő válaszidőre gondolok. -
petne
őstag
Én örülni fogok, ha meg fog oldódni... bár hozzá kell tennem, hogy már sok ilyet hallottam az elmúlt hónapokban/években.
Viszont addig is, én úgy gondolom, hogy jó, ha valaki foglalkozik az ilyen ügyekkel és én becsülöm azt a HD-st aki szabadidejét erre áldozza, mivel az az állítólagos nyár vége még rohadt messze van ám (persze ha nem tolódik tovább)... és az ügyfelek nem fognak erre várni, mennek máshova.
Nem tudom, hogy megfelelő lenne, ha a lelkes HD-sünk átmenne a Polifórumra és ott oldaná meg az ügyeket, az végülis félig hivatalos T-Online fórum és akkor nem lenne nagyon gáz...[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz Snoop-y #1244 üzenetére
ez a mázli h volt......de a fasznak adnak egy szolgáltatáshoz több azonosítót....
a honlapjukon még mindig nem igazodtam ki.....megadom a vonalas telefonszámot h oda szeretnék szolgáltatásokat, internet + tv, vonalas telefon nem kéne - gondoltam mivel az internetnél ugyanolyan áron felajánlja a naked dslt, tv nél meg ugyanolyan áron vannak a kábel, digitális kábel és iptv szolgáltatások....gondolom a digitális a legjobb minőségű
elkezdtem összeraksgatni,de nem lettem okosabb, hogy most végülis hogyan működik ez
[ Szerkesztve ]
-
-
#72042496
törölt tag
válasz Snoop-y #1180 üzenetére
Végre, ezt jó olvasni!
Úgyis október elején jár le az egy éves hűségem, nem is bánom, mert 11K-t fizetek a 4 megás netért, a feltöltés pedig egyszerűen botrányos, 256K a maximuma.
A 25 megás csomag várható áráról, ill. feltöltési sebességéről van valami információ?
Ezen kívül még azt kérdezem, hogy ennek a SpeedTouch nevű csodának mi ilyenkor a sorsa? Az a szolgáltatóé, s visszaveszik, majd adnak valami mást, vagy meg lehet tartani?
[ Szerkesztve ]
-
w910i
csendes tag
válasz Snoop-y #1356 üzenetére
Medium csomagunk havidíja tartalmazza a vírusvédelem és a domain név szolgáltatást, mely által plusz költség nélkül saját domain neves tárhelyet (www.cégnév.hu típusút) és egyedi e-mail címet (postafiók@cégnév.hu) igényelhet.
http://www.t-home.hu/uzleti/internet/dijcsomagok/DSL_classic_medium_office
-
petne
őstag
válasz Snoop-y #1376 üzenetére
lymmz szerintem azokra az esetekre gondol, amikor nem csomagváltást csinálnak, hanem T-Comosok a dslam központban a legutóbbi sávszélességemelés előtti állapotot állítják vissza, ilyen esetben a csomag marad ugyanaz. Tehát 8-ról vissza 3-ra, vagy 2-re, 4-ből 1-re stb... és sokszor volt olyan, amikor nem szóltak.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Snoop-y #1378 üzenetére
konkrétan nálam is, tájékoztatás nélkül levették a sebességet, a csomagot nem módositották, tehát 8 mega után fizettem, és 2. 5-t kaptam.
Az ügyfelek nem "paranoiasok", hanem szeretnék az általuk előfizetett csomagértékeit megkapni.
Az általad leirt " új folyamat is remélhetőleg idővel múkődni fog.
-
torma99
aktív tag
válasz Snoop-y #1370 üzenetére
Bejelentettem a hibát, amit fel is vettek (érdekes sokkal kedvesebb volt az ügyintéző mint korábbi tapasztalatom alkalmával) azt mondta 72 órán belül utána néznek és vissza is hívnak. Most úgy áll a dolog, h 4 perccel később már maxra szinkronizált a modem és azóta nem is volt szakadás (igaz még csak 1 órája jó, de jó ez a lényeg)
Eddig a helpdeskjüknek (remélem nem kiabálom el - kopp,kopp,kopp)
-
Core2duo6600
veterán
válasz Snoop-y #1431 üzenetére
Én is csak a tv k re gondoltam .
Tékára nem, amúgy sem járok videotékába ha lenne ilyen kütyum akkor is max az ingyenfilmeket nézném meg, ha szoktak ilyenek lenni.
Bár volt egy alkalom, hogy a neten lehetett 3 filmet megnézni most vagy 1 hét vagy 1 hónap vagy 1 hétvége alatt ezt nem tudom, akkor sem néztem meg 1 et sem.
De szoftveresen biztosan meg lehet oldani, hogy csak a tv ék esetében muködjön a
dig copy.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
petne
őstag
válasz Snoop-y #1431 üzenetére
Valóban, nálunk még nem annyira problémás dolog ez, mivel a tv csatornákban még nem tudatosult ez a dolog, hiszen csak most bontakoznak ki az ilyen szolgáltatások. De ez meg fog változni, ahogyan a külföldi példákból is látszik (ott se problémáztak az elején ), tehát kizárt dolog, hogy ez a fajta másolás meg lesz engedve valaha. Ezt el kell fogadni...
[ Szerkesztve ]
-
talamasca
senior tag
-
Thulcandra
senior tag
válasz Snoop-y #1474 üzenetére
Végre elértem az ügyfélszolgálatot, azt mondták minden probléma nélkül válthatok sebességmódosítással hozzájuk.
Modemet viszont újat kell vennem. Amit nem egészen értek, hisz a weblapjukon oda van írva ha aláírok egy évet akkor 1 Ft -ért kapok modemet." Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Hegyirabló
veterán
válasz Snoop-y #1498 üzenetére
Válasz Neked és Core2duo6600-nak is:
Hibaüzenetek 691 és 815, de mostanában már ez sincs, egyszerűen csak bont, akkor, mikor elkezdek böngészni, vagy elindul a forgalom (frissít a Pista, vírusírtó, stb.). Ezt látják a központban is, marginális (jól írom?) hibát látnak is a vonalon.
Core2:
Kapcsolat létrehozása, mint XP-nél, csak itt Pista kiadásban. Csatlakozás az internethez -> szélessávú kapcsolat -> felhasználónév -> jelszó -> csatlakozás -> ledob... (jól írok be mindent)
Most mennem kell egyetemre, de megnézem este, mit írtatok. Meg beteszem a hiba-képet, amit a Tré-onlineos cimbora átküldött.
Addig is köszönök mindent!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Snoop-y #1500 üzenetére
Idézet magamtól:
Csatlakozás az internethez -> szélessávú kapcsolat -> felhasználónév -> jelszó -> csatlakozás -> ledob... (jól írok be mindent).
Hálás vagyok ha valaki foglalkozik a bajommal, de ilyen segítséggel nem megyek sokra...
Szerk: Arról nem is beszélve, hogy nem azt írtam, hogy nem tudok csatlakozni, hanema azt, hogy ledob.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Snoop-y #1513 üzenetére
Hidd el, hálás vagyok, hogy próbálsz segíteni, de még sem figyelsz rendesen, ám én sem hibáztatlak ezért, mert gondolom millió panaszt látsz itt nap-mint-nap.
Azonban leírtam, hogy elvittem pl. a nővéremhez, s ott tökéletesen csatlakozik az ÉN felhasználónevemmel és jelszavammal. Tuti, hogy nem értek hozzá, de ez nekem azt jelzi, hogy a windowsom még sem küldi rosszul azt a jelszót. De egyébként ezt az új csatlakozás játékot eljátszottam már, nem is egyszer.
Bejelentettem, vagy 8 alkalommal, csak utolsó híváskor voltak hajlandók felvenni a hibát, mikor elmondtam, hogy máshol jól megy. De a modem-csere lehetőséget még ekkor is próbálták kikerülni, vonalvizsgálat és vonalhiba volt a varázsszó. Tegnap előtt felhívott egy bambuszfejű a cégtől, hogy jó-e már. Mondtam, nem jó. Erre gyorsan elköszönt, hogy akkor vizsgálják még egy kicsit. Most már nem is próbálgatom, mert nincs hitem benne, hogy a mágikus vonal vizsgálatuktól majd megjavul. Én már eldöntöttem, s nyakam rá: ez modem hiba lesz!
Tudom, hogy ez egy eddig még nem láttott jelenség, de van egy D-Link modemem, ami egyik gépemmel tud csatlakozni a hálóra, de a másikkal nem. Furának tűnhet, de mindannyian láttunk már fura eseteket a számítástechnika világában, olyat is, ami addig hihetetlennek vagy egyedülállónak tűnt.
De ha valaki kételkedne az utolsó előtti bekezdésben, én nyitott vagyok minden konstruktív ötletre!
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Snoop-y #1516 üzenetére
Akkor most írom le huszadszorra, hogy kipróbáltam másik modemmel, és úgy megy a net a laptopon, igaz, nem itthon, hanem a tesómnál.
Tudod mi az érdekes?? Azt mondta a HD-n a pasi, hétfőn, mikor bejelentettem, hogy 20 óra és 21 óra között úgy látta, hogy 3-4 alkalommal csatlakoztam fel. Igen, csak az a gond, hogy én ebben az időben éppen utaztam a tesómtól haza, ahol lakom.
Aquila non captat muscas.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ÚJ Gamer PC I3-10105F(8Tx3,7GHz)16GB DDR4/512GB SSD/GTX 1660 6GB Super/500W 80+/ GARI! BESZÁMÍTOK
- Dell 5050M Micro G4400T-8 GB DDR4 RAM-256 GB SSD W10 PRO 27% Áfás
- Gyűrűk Ura LEGO 79007 - Csata a Fekete Kapunál
- Samsung Galaxy A7 64GB Új kijelző+12hónap garancia!
- APC Back-UPS szünetmentes tápegység eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen