- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Steam Deck
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz T-online #228 üzenetére
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
aktuális állapotát, és a végső megoldást.Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Windows 11
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- EAFC 24
- Torrent meghívó kunyeráló
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs