- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pyro05
tag
Sziasztok!
Két hete online leadtunk egy szolgáltatás (iptv + internet) valamint eszköz (55Q70) igénylést. Pár napra rá jött a válasz, hogy elutasították, telefonáljunk.
Hívtuk öket és kiderült, hogy az a baj, hogy az eszközkedvezményt nem vehetjük igénybe, mert nincs 6 hónapos az előfizetés. Mondtuk, hogy semmi baj, mert van másik néven több éves előfizetésünk is, mehet arra, de végül az ügyintéző hosszas várakoztatás után azt mondta, hogy az újra is tudnak adni kedvezményt.
Elfogadtuk, mondta a hölgy, hogy majd jön a beszerelő, a tv-t pedig futár fogja hozni egy másik szolgáltatásunk címére. A szerelő megjött, mindent rendben megcsinált.
A tv-ről semmi hír nem volt és közben láttam, hogy a honlapon átkerült utolsó darabok státuszba, ezért félve, hogy el ne fogyjon, ma felhívtuk őket, hogy megerősítsék, hogy minden rendben, majd jön a tv.
Ezzel ellentétben ma azt mondta egy másik hölgy, hogy a második tv rendelést mégis elutasították, hiába mondta az első hölgy, hogy minden rendben. Megvannak az online szerződéseink aláírva. Azt mondták, hogy ki is értesítettek, hogy elutasították, de ez a valóságban nem történt meg.
Most annyi történt, hogy panaszt vettek fel, aminek 30 nap az elbírálása, ami alatt biztosan elfogy a tv. Mi azért választottuk ide is a Telekomot, mert kedvező áron volt a tv. Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs.
Átverve érezzük magunkat. Az új Samsung modellek drágábban és átszámozva kerültek forgalomba. Ha kapunk 2020-as Q70-et esteleg majd 30 nap után, az dragábban lesz rosszabb minőségű tv. Mit lehet csinálni? A rögzített beszélgetés miért nem véd minket is? Meg lehet gyorsítani a panasz átfutását? Vagy csak kommunikálni valakivel, mert a telefonos ügyintézőtől csak a nem az én hatásköröm jön...
Köszi minden segítséget!
War. War never changes.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen