- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Monitor hiba topik
- Videós, mozgóképes topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autóhifi
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mlinus
őstag
válasz Beniii06 #113544 üzenetére
Sajnos a telekommal nekem nagyon nagyon rossz tapasztalaim vannak még régebbről, legszebb az volt amikor a tökéletesen stabil 15 mbites adsl kapcsolatom egy "karbantartás" után folyamatos 2%-os packet loss mutatkozott. Bejelentettem hibára, pár napra rá már csak 5 mbittel ment a kapcsolat, és lezárták a hibajegyet, "nem bírja a sebességet a vonal, lejjebb vették a sebességet". Igenám, de egyrészt évekig tökéletes volt, másrészt 5 mbit mellett is ugyanúgy lossolt. Felhívtam őket mégegyszer, elmagyaráztam mindent, mondták oké, kivizsgálják a vonalat. Rá egy hétre jön levél hogy sajnos a vonal az 5mbitet se bírja ezért átraknak 2 mbit(!)-re. A vicc az volt hogy még akkor is ugyanúgy packet loss volt. A vonali adatok egyébként TÖKÉLETESEK voltak, hiába fényképezgettem és küldözgettem nekik, sose reagáltak semmit. Harcoltam az üfsz-en, nem jutottam semmire. Aztán nemhivatalos úton egy ismerősön keresztűl sikerült felvenni a kapcsolatot egy telekomos dolgozóval, aki megígérte hogy ránéz. 1 hétre rá jött a telefon, hívtak a központból hogy hibás a DSLAM portom, és hogy éjjel átraknak majd egy másikba. Átraktak, visszaállították a 15 mbitet és eltünt a packet loss, sebesség stabil volt.
szóval annyira nem lepődtem meg ezen, mert itt is tényleg a szerencsén múlt az egész, illetve azon hogy te megemlítetted az időablakot, ha azt nem mondogatom akkor szerintem nem eszkalálódott volna a megfelelő emberekhez az ügy.
[ Szerkesztve ]
-
mozso
senior tag
Továbbra is szenvedek ezzel a 1000/25-ös 3890V3 modem kombinációval. Utcafronton kicseréltek egy csatlakozót, azt mondtak ha ez nem segít váltsak kisebb csomagra és adjam vissza a routert. Kapok helyette 3686 V2-t. Azóta is minden este instabil lesz. Minden teszt során 0,4-1% csomagveszteség van, egész nap. Este több másodperces ping is gyakori továbbra is.
Mi az a csomagveszteség, ahol rendesen foglalkoznak is már a hibával?
Stabilabb lesz mondjuk 500/22-ös csomag a 3686 V2-vel?@kabelmania27 mit javasolsz?
-
mlinus
őstag
válasz DJ. Ru$y #113555 üzenetére
Egyébként szerintem érdemes lenne letesztelni ha van erre lehetőség. Az 500 mbites profil szerintem még simán docsis 3.0-ás, szóval nem hiszem hogy a 3.1-es csatornát befogja. Ha úgy jól működik minden, akkor biztos hogy telekom oldalról beállításhibáról van szó (modem konfig, cmts).
-
csabi0805
aktív tag
válasz kabelmania27 #113551 üzenetére
Igen jobbak lettek.
Vagyis közelebb vannak a nullához. -
DJ. Ru$y
félisten
-
mozso
senior tag
válasz kabelmania27 #113554 üzenetére
Nem javul meg újraindítás után sem. Szomszédnak ugyanilyen 3890V3-as modemet raktak fel 1 hete a 300/20-as csomaghoz. Annak a max letöltése 45Mbps, sohasem több.
Nekem minden egyes "szelessav.net"-es teszt során 1-2mp-re leesik a feltöltés 11-16Mbps-re, napszaktól függetlenül.[ Szerkesztve ]
-
mozso
senior tag
válasz kabelmania27 #113554 üzenetére
Eddig az elmúlt 4 napban amióta fent van a 3890V3, eddig 3x volt, hogy a modem önmagától 50% feletti CPU terhelésen futott folyamatosan. Ilyenkor még a modembe bejelentkezés is sok-sok percig tart. 2 esetben tudtam resetelni. A harmadik ilyen tegnap éjszaka volt, amikor meguntam az egészet (ilyenkor egy új weboldal megnyitása pl. a telefonon több perc), reggelre láttam, hogy újraindította magát, mert az uptime csak 3óra volt reggel 8-kor.
Lehet a modemnek van baja? Vagy annak is?
Itt vannak az esti jelszintek, amikor gyakorolja a hibát azért.
Javíthatatlan hibám eddig 0 volt, javítható azért 1 nap alatt több száz összejön. Tipikusan 22-es vagy afeletti csatornákon. A 27-32 csatorna jelentősen több hibát mutat, mint a 22-26 csatorna.
[ Szerkesztve ]
-
mozso
senior tag
Picit szigorítottam a teszten. A ping parancs most 20ms után hibának veszi, ha a 7ms normális válaszidő 3x hosszabb ideje alatt sem jön válasz. Azaz 7ms helyett 27ms alatt.
nos így 16-22%~os veszteségem van (eldobott csomagok) a legelső aktív IP címes telekom eszközig. Direkt nem a bix.hu-ig mértem. Ott sokkal magasabb arány lenne. Tehát a legutolsó kilóméteren elveszik a csomagok jelentős része.
:-(
-
hp16
tag
Sziasztok van egy Sagemcom F@st 3686 V2 modemem, amit a Telekom adott, sajnos a wifi-je nem túl stabil, az Xbox One, Samsung okos tv, és a telefon is gyakran dobja a kapcsolatot, ezzel lehet vmit kezdeni? Hiába áramtalanítom, nem mindig segít.
Rákötném a konzolt és a tv-t kábellel, de nincs szabad hely már rajta (3tv, 1 pc van rajta)
erre van megoldás?
köszi -
Stanley-B.
őstag
elnézve a fórumot, a problémák fele rögtön meg lenne oldva egy saját routerrel, a szolgáltatói borzalmak helyett.
Ilyenkor elgondolkozok, hogy az emberek veszik 200-400-ért a telefonokat, ugyanennyiért a tv-ket és notebookokat is, de 30 egy elfogadható routerre az nem nagyon van 🤔 -
nagyúr
válasz Stanley-B. #113569 üzenetére
Összetett probléma, mert a szolgáltatók adnak Wifi-s HGW-ket, a felhasználók pedig használják őket, hiszen a képesség ez esetben adott.
A másik probléma az, hogy nem egyszer találkoztam én is olyannal, hogy társasházban ill. panelben annyi Wifis cucc van (HGW-k, routerek, Wifis nyomtatók, IP kamerák, Wifis TV-k stb.), hogy alig győzi listázni az eszköz 2,4 Ghz-en. A Wifi működési logikájából adódóan ilyen feltételek mellett a kapcsolat nem gyors, akadozó, sőt, olyan is van, hogy eldobja a jelet. Ha az 5Ghz-es Wifi opció (mert nincs vastag fal, vagy akár egyből rá is lát az eszköz a HGW-re / Routerre), akkor még istenes a dolog, de amúgy én mindig javaslom, hogy ahol csak lehet, hálózati kábellel és ne Wifi-vel kössék össze az eszközöket. Amit ugye az Indexen "archaikus" megoldásnak aposztrofáltak, ám annál stabilabb és megbízhatóbb hálózati összeköttetést nehéz megvalósítani...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
SAT TV-hez hasznalt kabelt szeretnek beszerezni, mert sajnos mar nem viszi a jelet. Abban tudna segiteni nekem valaki, hogy a parabolatol a set-top boxig milyen kabelt hasznalnak a telekomosok?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Szpisti
addikt
Mivel kb 2 hete nincs meg a 200-as feltöltésem (1000/200 kábel), csak 100 körül, illetve időnként a 136 a max, így ma bejelentettem hibára. Reggel 7-kor nyitották a hibajegyet majd 14:32-kor kaptam egy sms-t, ezzel a szöveggel:
"Kedves Ügyfelünk!
A xyz szàmù Otthoni internet szolgàltatàs hibabejelentésével kapcsolatban 2020-04-22 07:28-ig nem talàltunk a Telekom hàlòzatàt vagy eszközeit érintö meghibàsodàst. Elöfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ràhatàsunk. Szeretnénk segìteni a hiba feltàràsàban: kérjük, làtogassa meg a www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van oldalt, ahol segìtséget talàl a hiba elhàrìtàsàhoz.
Üdvözlettel: Telekom"A feltöltési sebesség nem változott, max 136Mbit/s, a letöltéssel nincs gondom, az megvan 950 körül. HGW ki-bekapcsolás megvolt, most délután is. Az F csatlakozók nem lazultak ki, a kábelek nem lettek mozgatva. Az értékek jók a HGW-ben. Illetve ugyanolyanok, mint amikor megvolt a 200Mbit.
Nem gondolom, hogy nálam van a hiba. Egy switch-el van bővítve a maradék 1 port (a másik 3 port a 3 iptv), de nélküle is ugyanez a feltöltés illetve wifin is. -
nagyúr
válasz Szpisti #113575 üzenetére
Tippre az adott környéket összegyűjtő hálózat lassan leterhelődik, így ennyi jut már csak neked.
Amúgy át kéne nézned a szerződésedet, mielőtt a Telekomot kezded el zargatni.
Mindenhol ( [még a honlapon is] ) ott van, hogy a garantált feltöltési sebesség ennél a csomagnál 20Mb/s. Szóval ők teljesítik a szerződésben vállalt kötelezettségüket, innentől kezdve így jártál.Ez amúgy mindegyik szolgáltatónál így van, a UPC/Vodafone esetében az én 500Mbit-es előfizetésemnél a hivatalos adat 500 le és 22Mbit/s fel, de a garantált az 100/5,5 Mbit/s. A Diginet 1000-es csomagjánál dettó (1000/300 a hivatalos, a garantált 300/75). Csak el kéne rendesen olvasni az ajánlatot.
Ha te azt várod el, hogy folyamatosan a szerződésen szereplő hivatalos sávszélesség álljon rendelkezésre, akkor a bérelt vonalas szolgáltatást keresd. Csak előtte ülj le, mielőtt a szolgáltatás árai bekezdéshez érsz (cirka 10x árszorzó körül kezdődik a lakosságihoz képest, de akár 100x is lehet).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DJ. Ru$y
félisten
Részben igazad van, részben viszont ferdítesz. Nem kell bérelt vonal egy folyamatos szinten tartott szolgáltatáshoz. Ha naptól és időszaktól függetlenül korlátozva van valamilyen érték, akkor az nem lehet az osztott közeg miatt, ahol esetleg túlárulják az egész kapacitást. A szolgáltatónak nem a garantáltra kell törekedni, csak ezzel nagyon könnyen le tudnak rázni. A garantált sebesség annyit tesz, hogy az idő minden pillanatában rendelkezésre kellene állnia ennyinek, ha nincs a hálózaton nagyobb hiba. Ugyanakkor a szolgáltatónak törekednie kell a névlegesen hirdetett sebességre.
Gyakorlat: ha te hajnali 2-kor is pont ugyanennyit mérsz, amikor a legterheletlenebb a hálózat, akkor feltételezhetően probléma áll fenn, vagy korlátozva van. Persze ilyenkor leráznak, aztán újra kell nyittatni a hibajegyet, egyszer kiadják szerelőnek, aztán ránéz a hálózatra, mert nem mindent lehet megoldani a központban a gép előtt ülve (csak nincs kapacitás mindenkihez kiküldeni szerelőt minden bejelentett hibára, nyilván).
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
xboxx
kezdő
Ez a szöveg arra jó,hogy pillanatnyi időre eltusolják a hiba megoldását.
Elmondom hogy működik ez a gyakorlatban.
1. hívásra ki sem jönnek, max kapsz egy sms-t hogy nincs hiba. Magyarul hülyének vagy nézve.
2. hívásra talán kijön valaki , érdemi munka nem igazán történik , vagy megjavul vagy nem.
3. hívásra , ami már asztalcsapkodós hangvételű , jellemzően 24 órán belül teljesen megjavul a sebesség
De ha ez sem segít ,akkor jöhet a 4. hívás kötbér igénnyel és NMHH -val megfűszerezve.
Érdekesmert ilyenkor 24 óra alatt garantáltan helyre áll a rend.Szóval lehet a telekomot védeni és az apróbetűs résszel nyugtatni magad, vagy el lehet érni azt is ,hogy azt kapd amiért havonta fizetsz.
Természetesen ezt nem a jelenlegi maradjotthon helyzetre értem. Most valahogy megértőbb vagyok én is. Szerencsére most nincs is semmi baj a sebességekkel.
-
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #113577 üzenetére
Nem kívánok ferdíteni, de amit leírsz, az nem cáfolja azt, amit én írtam. Én csak tippeltem a sok új felhasználóra, de az is egy lehetőség, amit te írsz. A végeredményt tekintve nem sok különbség van.
Ha 200Mbit helyett "csak" 100-136Mbit-et mér, azzal még nem nagyon fognak foglalkozni, főleg, mert "otthoni" átlagfelhasználónak aligha kell több (Home Office-ra VPN-en 20Mbit per felhasználó is bőven jó, még videokonferencia közben sincs gond).
Nyilván a felhasználó szempontjából ez gáz, és érthető valahol a felháborodás, de ettől még hiába veri az asztalt, erősen valószínű, hogy nem fognak foglalkozni vele, legalábbis amíg nem fog még rosszabb lenni az eredmény.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szpisti
addikt
Értem én, hogy megvan a minimum. De ha a terhelés miatt ennyi, akkor talán változna ez az érték, és hajnali 3-kor megvolna a maximum. Vagy ha ez a "hiba" terhelés miatt van, akkor talán megtehetnék azt, hogy megírják, hogy a hiba emiatt van. Amúgymeg: nekem furi lenne, hogy pont a feltöltés terhelődik le, és a letöltés teljesen okés. Inkább fordítva lenne ez nem?
-
nagyúr
válasz xboxx #113578 üzenetére
Volt "szerencsém" a 4. pontot végig asszisztálni egy esetben, a vége a fenyegetőzésnek az lett, hogy semmi sem változott, csak el lett szúrva egy csomó idő és erőforrás a semmire.
A vége az volt, hogy az ÁSZF szerint a szolgáltató teljesítette a vállalt kötelezettségét. Pont.
Örvendetes, ha valakinek a verbális fenyegetésre megjavul a netje (mert ilyenről is tudok), csak nem mindig válik be.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
mlinus
őstag
Bocs, de komolyan?
Egyrészt a szolgáltatók kötelesek best effort módjára szolgáltatni. Másrészt ha hálózatbeállítási hiba miatt lehetetlen elérni a hírdetett sebességet, akkor hiába van meg a garantált, azt javítani kell.Olvass kicsit vissza, én is most ezzel szenvedek. Egyik napról a másikra 285 mbitre korlátozódott a letöltésem, próbáltak lerázni, de végül kiharcoltam hogy komolyan vegyék, kiderült hogy az ő oldalokun volt elrontva valami, és megoldották, rögtön visszaállt a szokásos 900+ mbit.
Most a feltöltési sebességem feleződött le hasonló módon. Hiába van meg a garantált, egyértelmű hogy egy ONT bug miatt addig nem fogok 500 mbit fölött mérni amíg át nem hangolják.
A logikádat követve viszont ez sose lenne kijavítva, pedig simán javítható, és semmi köze a hálózat terheltségéhez.
-
nagyúr
válasz Szpisti #113580 üzenetére
A terhelés alatt nem feltétlen azt kell érteni, hogy fix szintre állították be neked, hiszen te is leírtad, hogy 100-136 Mbit közöttit láttál. Egyszerűen a hálózati elosztó ennyit oszt ki neked, mert a rendelkezésre álló sávszélt szétosztva a felhasználók között így jön ki. Hogy a feltöltés a szűkös? Nyilván nem azonos a felfele és lefele irányuló sávszélesség-kiosztás, szóval képzeld el úgy, hogy a helyi központban (ahonnan hozzád indul a "rézkábelen" a jel) mondjuk van teszem azt 8db 10Gbit-es optikai lefele és 2db 10Gbit-es optika felfele a gerinchálózat irányába. Ez csak egy példa, de jelzi, hogy miért lehet a feltöltés a szűk keresztmetszet.
De ez csak az én véleményem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz mlinus #113582 üzenetére
Nem vagyok Telekom alkalmazott, még csak Telekom felhasználó sem.
Igen, igazad van, hogy sokszor csak valami el van szúrva a hálózatban, és azt kell kikalapálni. A kalapácsos embereket pedig prioritás alapján küldik ki - ahol nagyobb a "zaj" a felhasználóktól, oda indulnak el előbb.
De a te példádnál az 1000Mbit-ből megvolt 285Mbit, tehát a sávszélesség kevesebb, mint harmada (kicsivel több, mint negyede). Ez elég komoly problémára utal. Szpisti esetében viszont még több, mint a fele megvan a "beígért" sávszélességnek. Mintha a te esetedben lefele mondjuk 500-600Mbit-et mértél volna.
Élek a gyanúval, hogy abban az esetben nálad sem oldódott volna meg egyhamar a probléma (ahol a feltöltési problémádnál te is írod).
De inkább kiszállok, nem kötekedni akartam, csak a véleményemet mondtam el...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
xboxx
kezdő
"Örvendetes, ha valakinek a verbális fenyegetésre megjavul a netje"
NEM , ez egyáltalán nem örvendetes , ez siralmas.
Mondom ezt 10+ év telekomos előfizetési idővel mögöttem.Az örvendetes az lenne, ha az általam leírtakban max a 2. pontig jutnánk el és megoldanák a hibákat. Nekem sem öröm , hogy így kell velük bánni , de őket ez sajnos nem zavarja és az sem hogy az általam befizetett összegből szinte évente egy komolyabb forint összeget visszautalnak.
Ettől függetlenül , ha itt jár egy szerelő mindig kap egy friss kávét és jól el tudunk beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Üdv!
IPTV távirányítóval kapcsolatban lenne kérdésem. Szeretném vele kikapcsolni a tévét is, de a SkyWorth (2631-es kód) márka nem megy neki. Amikor nyomom, "amíg a TV-készülék el nem halkul", akkor párszor lejjebb veszi a hangerőt a némítás gomb, de egyik alkalommal sem némul el, plusz a bekapcsológomb sem működik, egyik ponton megállítva meg inkább a hangerő felfele beállítást vette át
Ötlet, hogy esetleg melyik másik kód működhet?Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Bozek
nagyúr
Kellemesen csalódtam a Telekomban. Kb. 2,5 éve írtam ide, hogy nálunk nem mostanában lesz optika (lévén a VDSL is jó errefelé), erre ma küldtek e-mailt, hogy már rendelhető akár a 2000/1000-es is. Elég nekem az 1000/1000, úgyhogy nemsokára búcsút veszek a VDSL-től.
-
dchard
veterán
válasz enginev3.0 #113588 üzenetére
Nem a mennyiséggel volt a probléma. Az átviteltechnika - egy-két egzotikus kivételtől eltekintve - szimmetrikus. Nincs olyan, hogy felfelé nagyobb a kapacitás, mint lefelé. Minden 10gigabites port ugyanakkora sebességet tud felfelé és lefelé is. A last mile az, ami nem bírja
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
bazsimano
őstag
sziasztok! atolvastam az összefoglalót!
meg majd offba teszem a hozzászólásomat.
De a kérdés, hogy szerintetek milyen extra kedvezmenyt lehet kisajtolni belőlük...1000es net es legnagyobb teves csomagra a neten 8350es dijat kapok...per pillanat a upcnel (voda) 6800at fizetek (500as net es nagy csomag, 1 hetes visszanezessel).
a jövőben lehet, hogy meg mobilt is hozzácsapnék...
mennyire szokott szakadni vagy gond lenni a szolgaltatassal?
előre is köszönöm a hozzászólásokat!
udv
b -
DJ. Ru$y
félisten
válasz bazsimano #113593 üzenetére
Fix kedvezmények vannak, nincs "kisajtolós" kedvezmény, erőlködhetsz, akkor majd megmondják, hogy maradj annál a szolgáltatónál, ahol vagy.
Telekom 3 technológián szolgáltat minimum, xDSL, optika és koax, ha jó a hálózat, akkor egyik sem "szakad", nyilván az optika a legfejlettebb és legjobb ebből a szempontból is.
Ha mobilt is beviszel, akkor Magenta 1-et érdemes kötni.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Ukeve
tag
Sziasztok!
Nemrég váltottam IPTV szolgáltatásra. A lakásban 4 TV van, ahová szeretnék adást. Az üzletben az ügyintéző annyit mondott, hogy ilyen esetben szükség lenne még egy előfizetésre, mivel ugye csak 3 eszközt adnak egy csomag mellé, de próbáljam meg a szerelővel leboltolni azt, hogy adjon még egyet pluszba, viszont ez nem sikerült.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyen esetben milyen lehetőségeim vannak arra, hogy mind a 4 TV-n legyen adás?
Eszembe jutott a TV GO szolgáltatás, amihez szükség lenne egy Android TV Boxra. Valakinek van esetleg tapasztalata ilyennel?Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Ukeve #113595 üzenetére
Kötsz még egy TV előfizetést ez a legjobb és legjárhatóbb út (lehet, ha elmondod miért rendeled tudnak rá valami kedvezményes árat adni).
A TVGO nem nagyon szereti a ilyen TV Boxokat, mert nem szereti a rootolt eszközöket, nem szereti a "külső kijelzőket" szóval lehet megveszel 3-4 Androidos cuccot, mire találsz egyet amin működik, arról nem beszélve.
Arról nem beszélve, hogy a TVGO képe nagy TV-n érdekes lesz valószínűleg. Viszont, ha kötsz még egy TV előfizetést, akkor az első előfizetéseden lesz 2 HD + 1 SD stream, a másodikon meg nyilván lesz minimum 1 HD stream. Szóval lesz 3 HD + 1 SD streamed. TVGO esetén ez tekinthető 2 HD + 2 SD-nek inkább.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Treck
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #113596 üzenetére
TVGO temaban ez az egyik problema, amit irsz.
A masik, hogy maga az alkalmazas nincs felkeszitve arra, hogy mukodjon pl az androidos box taviranyitojaval (touch interface-re van tervezve, nem "taviranyitosra"). Persze kis kompromisszummal megoldhato ez is.
A lenyeg: ha valamennyi kenyelmetlenseg belefer, akkor hasznalhato androidos boxon is. Nalam is megy egy, mert a harmadik helyen olyan ritkan kell a teve, hogy nem lenne ertelme oda is boxot kerni. Viszont, ha surubben kellene, akkor mar elgondolkodnek rajta, marcsak a kenyelem miatt is.
http://google.treck.hu
-
tobias40
veterán
válasz Treck #113597 üzenetére
Milyen androidos boxon megy neked a tvgo a tv-re kivetítve hdmi-n?
Egyébként én is lebeszélem a kérdezőt erről mert ég és föld a különbség az iptv box minősége és a tvgo között,főleg ha nagy kijelzőn nézi valaki!(sztem már a 32" is nagy a tvgo minőségéhez)
Ukeve:
Még az is kérdés hogy állandóan kell minden tv-hez az iptv,mert ha egyikhez csak nagyon ritkán akkor nem tart semeddig átvinni a boxot a másik tvhez!
Nyilván van kényelem meg stb. ezt mindenki maga eldönti![ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz Intruder2k5 #113574 üzenetére
2 set-top boxunk van és a második teljesen hibátlan. Az elsővel akadnak gondok, mert ha a vezetéke elmozdul akár egy kicsit is, már nincs adás. Magenta1 csomagunk van, esetleg ez nem tartalmaz valamilyen ingyenes karbantartást?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
- ps5 cfi-1116a (lemezes)
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 13 Midnight 128 GB szuper áron eladó!!! (5)
- KIEMELT AKCIÓ: kitűnő állapotban lévő Apple iPhone 12 Pro pacific blue 128 szuper áron eladó!!! (12)
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 11 128 GB black szuper áron eladó !!! (4)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest