Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kicsit kiemelem, mert van egy tévhit a következő logikában.
"SUV ellenérvénél a súly kérdése kapufa mert akkor minden elektromos autó is mehet SUV kategóriába súly tekintettébe"
Korántsem.
A SUV esetében fékezéskor a mozgási energia hatalmas részét a fékekkel kell elemésztetni.
Kisebb részben a motorfék dolgozik. De a lassításkor feleslegessé váló mozgási energia teljes egészében elveszik .
Az elektromos autók lassításkor elektromos árammá alakítják vissza a mozgási energiát. A lassítás során egy rekuperációs folyamatban visszatöltődik az akkumulátorba a mozgási energia jelentős része. Ez újra felhasználható lesz a következő gyorsításhoz.Nagyvárosi forgalomban/dugóban egekbe szökik a belsőégésű motorok fogyasztása. Az automatikus stop-start rendszer is hamar lekapcsolja önmagát az akku kímélése okán. Magyarul álló helyzetben is fogyaszt a motor.
Az elektromos járművek fogyasztása is emelkedni fog, nem 100%-s hatásfokú a visszatáplálás. De korántsem akkora mértékben, mint a hagyományos társaiké.
Ha az SUV hibrid meghajtású némileg javul a helyzet. De sokkal kevesebb energiát lehet visszatáplálni.
Vannak a kamu (kedvezmény orientált) hibridek. Gyakorlatilag kondenzátor módjára működnek.
Ford Fiestákkal próbáltuk ki. Fogyasztáscsökkenés nem volt a nem hibrid fiestákhoz képest. Kinyomott kuplung mellett nincs visszatöltés. Eléggé odafigyelős a vezetés, hogy a következő gyorsításhoz igénybe lehessen venni az elektromos rásegítést.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ő igazából arról beszél, hogy a SUV trend erősödésével szépen sorban egyre magasabb, nehezebb és nagyobb fogyasztású autókba ülnek az emberek, ami ráadásul egy öngerjesztő folyamat, mivel ahogy egyre többen ülnek ilyen autóba, az előnyök egy része (pl átlátod a forgalmat) elvész. Olyan ez, mint valami fegyverkezési verseny, a végén mindenki rosszabbul jár, a gyártókat leszámítva.
-
bul07
nagyúr
Tehát mert egyre több lesz, és akkor mi van
Ha egyre több kabrió szaladgálna a városokba akkor azokat is tiltsuk be, bélyegezzük meg.(Egy kabrió is sokkal nehezebb mint az alap ugyan abból, ha jól tudom)A tényleg nagy méretű autókkal van a gond a városokba, és nem magas kocsikkal, hanem ami szélességre meg hosszúságra foglal sok helyet
(#254) HThomas
Attól hogy egy kocsi magas nem fog több helyet elfoglalni az utcán, pl egy kombi is lehet olyan hosszú és széles mint SUV
Fogyasztás hát ez is
Légellenállás miatti többlet ugyan olyan motor esetén, hol városba 50-nél meg 70nél
Súly, az én Touran kocsim 1540Kg alapsúlyal bír, és biztos van még nem egy autó aminek nagy az önsúlya még ha sima autó is(öcsém Duster kocsija könnyebb), egy H Astra kb 1350Kg üresen, egy Vitara kb 1230Kg
Akkor legyen büntetés a nagy fogyasztású autókra legyen az akár SUV vagy egy sedan
Városba egy sedan kocsiba se kell 2literes benzines motor, minek hogy lámpától kigyorsuljon 70-igTehát megint a foma mint kifogásnál tartunk, formára meg mindenki a saját ízlésének megfelelőt választ
Ízlést meg nem szokás kritizálni(kinek a pap kinek a papné esete)De hagyjuk
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Nekem nem kell megmagyaráznod, én is hozzád hasonlóan érveltem korábban. Ennek ellenére amiről lezso ír, az valós probléma.
Egyébként meg az amerikaiak nagyon ráéreztek arra, hogy ha 4 ember akar kényelemben, kompromisszumok nélkül utazni, akkor ahhoz kell az 5 méter körüli full-size méret... ha cuccolni akarsz, akkor legyen full-size kombi. Ha családos, akkor full-size egyterű. Ha terepképességek kellenek, netalán vontatni akarsz, akkor SUV, vagy pickup. Ha nagycsaládos, akkor hosszú tengelytávú SUV, de azért az már kint is nagyobbacskának számít a maga 5.5 méter feletti hosszával. Ha a sportosság nem igény, akkor ez az ultimate autó, csak éppen két kurvanagy baj van vele: sok hely kell neki és túlzottan környezetszennyező.
[ Szerkesztve ]
-
elmepocok
tag
bul07 Nem tudsz elvonatkoztatni a jelenlegi viszonyoktól.
Ha nem lenne divat a SUV, akkor a Vitara vagy a Duster mondjuk egy ugyanilyen hosszú hatchback lenne. 1-2 mázsával könnyebb, ugyanazzal a motorral kevesebbet fogyaszt, jobban megy és kezesebben viselkedik.
Ennyi az egész. De mivel a SUV megy, ezért ezek SUV-ok.
lezso6 és HThomas kolléga fentebb nagyon jól kifejtette az egész öngerjesztő folyamatot.[ Szerkesztve ]
-
-
elmepocok
tag
Nem a konkrét típusra gondoltam, hanem a kategóriára általánosságban, hívhatják a modellt akárhogy.
Egyébként nem teljesen fedi a valóságot, amit írsz, mert a Vitara első két generációja még valódi terepjáró volt kapcsolható összkerékhajtással, felezővel és diffizárral, most meg ott tartunk, hogy lehet rendelni valamilyen alibi viszkós összkerékhajtással is, amúgy csak elöl hajt. Tehát végső soron de, a Vitara pont a SUV divat miatt lett olyan, amilyen most.
[ Szerkesztve ]
-
thomasx76
csendes tag
Miért miért,pár éve a feleségem a gyerekülésben lévő fiammal a lámpánál állt a belváros 4 sávos útján.A szembejövő jobb szélsőben egy Seat haladt,a belsőben egy kamion,kamionos rájött hogy neki a szélsőben kellene haladni. Index jobbra ,kihúzta a kamiont,telibe trafálta a Seatost (a holttérben állítólag nem látta)a seatos eszméletét vesztve a zöldhullám dinamikájával haladó sebességével 4 sávot pörögve csapódott a szembe forgalom lámpájánál akkor induló 20km /h val haladó feleségem autójába. Totálkár,az összes légzsák kinyílt .Kissebb karcolásokkal megúszták.De a Sokk mai napig megmaradt. Azóta legszívesebben nemhogy suvot ,tankot vennék.Kell a suv a mostani majd 2 tonna,leszarom ,masszív ennyi. Ha ott és akkor bajuk lett volna ,a kamionos belét a hejszínen a kezébe adom,tudom önbíráskodás,családban volt rá példa,léülték,ilyen a vérmérséklet…
-
válasz elmepocok #259 üzenetére
Valóban felpuhult a Vitara, de szerintem nem a divat miatt, hanem mert a célközönségnek földútra ez is elég és így olcsóbb tud lenni. Akinek felező és hasonló kell annak meg van más alternatíva, ahogy méretben hasonló lapos hatchbacket is kínál a legtöbb gyártó.
Itt szerintem arról van szó, hogy most tömegek hirtelen rájöttek, hogy rohadtul kényelmes ám a picit magasabb autó és elkezdték venni, mint a cukrot. Ez nyilván a gyártóknak is jó. A súly és fogyasztás növekszik, de ezt némileg ellensúlyozza a fejlődő technika, szóval nem gondolnám, hogy ezzel önmagában komolyabb baj lenne. Az szomorú, hogy emiatt kiveszik pl az egyterű, bár annak azért más okai is vannak...
Aztán van az, amiről lezso beszél, hogy egyre nagyobb és erősebb autókba ülnek az emberek, (lásd a nagy városi terepjárók). Ez szerinem már egy komolyabb probléma, előbb-utóbb tenni is fognak ellene valamit, csak azzal meg azt szivatják majd szarrá, akinek valóban ilyen autóra van szüksége...
De a legnagyobb baj azzal van, hogy túl sokan autóznak, és a jelenlegi infrastruktúra már nem igazán bírja el. De erre meg nem az a megoldás, hogy akkor legyen minden autó 10 centivel rövidebb és laposabb, hanem a darabszámot kéne drasztikusan csökkenteni úgy, hogy valódi alternatívát adunk (pl tömegközlekedés, közösségi közlekedés), illetve ahol lehet, csökkenteni kell a károsanyag kibocsájtást, legalább lokálisan (pl elektromos átállás, célszeűen megújuló forrásból töltve).
-
tatabike
őstag
A fogyasztás azért nem ilyen egzakt, ahogy írod, egy kisebb motor nem fog feltétlenül kevesebbet fogysztani, az többet számít, mekkora súlyt kell cipelni. Én pl. a szaros 800 köbcentis, 3 hengeres Matizzal simán megetettem 8-9 litert, mert gyenge volt a motor a kasztnihoz, így ki kellett taposni a szemét, hogy menjen, de nyugdíjas stílusban a feleségemnek se sikerült 7 liter alá menni. Tehát egy SUV-ba hiába teszel kisebb motort, nem fog kevesebbet enni, a fizikát nem lehet megb.....ni. Ugyanez igaz a nagy autókra is, én pl. kamionos vagyok, mindenki azt hiszi, hogy egy V8 730Le Scania lezabálja a gatyádat, közben vígan felszalad a hegyre kevesebb üzemanyaggal, mint egy 420-as alapmotoros kerregő...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
Nos igen, én ezeket a hétköznapi problémákat könnyedén áthidalom egy R4-es, 20 tonnás Scaniával, mert azzal járom a várost és környékét nap mint nap... Láncos-konténeres (sittes) üzletágban vagyok érdekelt. Szóval a SUV-ok bekaphatják... (be is szokták... )
thomasx76 , ez sajnálatos, csak mivel mindenki SUV-val jár, mindenki ugyanott van. Ugyanazok a problémák jönnek elő egy idő után, mert amíg 10%-nak volt, addig előnyben voltak a 90% ellenében, mikor meg 90% tankkal jár, 10% meg nem, igencsak kontraproduktív lesz a dolog. Kezdődik elölről, nem látok át fölötte, nem vagyok nagyobb, nem vagyok biztonságban, nem enged be, stb....
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
Manapság az már nagyon alap, szerintem. Kamionozni (40tonna) nem nagyon van értelme 450LE alatt. Én legalábbis soha nem kaptam gyengébb autót nemzetközizni. Az enyémben meg csak 400as van, de az csak 20 tonnás.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Snoop-y
veterán
Igy van. Enyem 15 litert eszik (atlag) viszont ha megnezed hany kilo es mekkora motor van benne akkor az egyaltalan nem rossz.
Autopalyan 11 litert is evett marNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
totron
addikt
Pont ez az egyaltalan nem rossz legitimalja a vegtelen lufinkat ami aztan az ivovizert valo harcban csucsosodik ki. Most persze ram sutheto, hogy demagog zoldkarogo vagyok, de ott es akkor majd meglehetosen kellemetlen lesz a szitu es feleslegesnek fog hatni visszamenoleg a "nagy auto". Ne vedd magadra, legyen meg mindenkinek a kedvelese es orome, csak tenyleg nem jo az irany.
-
válasz thomasx76 #260 üzenetére
Index jobbra ,kihúzta a kamiont,telibe trafálta a Seatost (a holttérben állítólag nem látta
Ez tényleg így van, a kamion fülke mellett NEM SZABAD haladni, mert holttérben vagy. Nem áldozathibáztatni akarok, hanem sajnos ez benne van a pakliban. Erre ténylegesen kéne egy valódi megoldás, mert sokan nem tudják, s miért is kéne nekik tudni. Vagy van nekik erre külön tükör, csak a kamionosok nem nézik?
A megoldásod egyébként tipikus túlreagálás. SUV-val ugyanez történt volna, azt se látja meg és leszorítja, egy 20-40 tonnás kamion esetén meg gyakorlatilag tökmindegy, hogy 1 vagy 2 tonnás vagy. Tehát elkerülhetetlen, és a lényeg hogy túléld, ez pedig sikerült normál autóval is.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
-
bambano
titán
nem arról beszélt, hogy a seat helyett egy suvot is legázolt volna, hanem arról, hogy amikor a már megtiport seat pattogott az úton, akkor jobb, hogy az ő családja suvban van és nem egy bizsumobilba csapódott a seat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tatabike
őstag
Euro 6 Volvókban kiadásuk óta van holttérfigyelő, ha észleli a vas, hogy sávot akarsz váltani és van ott valaki, hangos dudaszó hallatszik a megfelelő oldali hangszórókból, mintha rád dudálna az ott lévő, hogy ne húzd rá a taligát... Jó dolog, meg a radaros vészfék-asszisztens is, nekem Luxemburgban belesatuzott a pályán 90-nél, mert egy mutter az elágazásnál nem tudta eldönteni, merre menjen, és jó ötletnek tartotta, hogy megáll a pálya közepén gondolkodni. Na, a svédnek se kellett több, padlófék, én még körül sem néztem, már vészvillogóval álltam a néni mögött, szerencsére nem jött belém senki. Ha nincs ez a cucc a kamionban, a mammer nem sokáig élvezhette volna a zsíros luxi-nyugdíjat.....
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
konci79
őstag
-
nagyúr
válasz thomasx76 #277 üzenetére
...és akkor most ott tartunk, hogy akkor mindenki ezen logikával SUV-ba ül... majd rádöbben, hogy hát a SUV vs. SUV történet nagyjából ugyanúgy néz ki, mint egy normál autó vs. normál autó történet.
( Sok éve egy ex-kolléganő azért ült Opel SUV-ba (talán Crossland?), mert nem érezte biztonságban magát egy Polo-ban, és nagyobb önbizalma volt a SUV-ban. Majd egyszer megállt mellette egy Pick-Up, és rájött, hogy ahhoz képest a SUV még mindig kisebb és sérülékenyebb... )
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
"...a kamion fülke mellett NEM SZABAD haladni, mert holttérben vagy...."
Ebben az a tragédia, hogy a sávfoglaltság figyelő rendszerek már használatban vannak, de nem kötelező az utólagos beépítés. A városi forgalomban, útkereszteződésben, tehergépjárművel kanyarodás közben úgy lehet halálra vasalni a kerékpárost, hogy a jármű vezetőjének esélye sincs látni a kerékpárost.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
thomasx76
csendes tag
Ha ők akkor egy Opel Corsaban/swiftben ülnek .Akkor nem ússzák komolyabb fizikai sérülés nélkül. Igen ez az elv járható. Nagyobb biztonságosabb. Mindig van nagyobb. A “mi” karambolunkban az erősebb magasabb biztonságosabb autó életet menetet,a többi már nem számít. Te mivel küldenéd a családtagodad az útra? Egy corsa vagy X5,Ford Edge,Kuga .Elsőt biztos kihagynád.930kg/2500kg Vajon melyik biztonságosabb?
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz angyalpc2 #238 üzenetére
"Apának van telke, műveli, árkon bokron sárban használja a kocsit....neki kell a SUV.
ja várj, egy Wagon R+-t használ."Egy kis SUV is sokkal nehezebb mint egy Ignis és ezért baromi szar terepen. Ezen a vonalon ami tarol az a Suzuki Jimmy kategória.
A tipikus 2tonnas SUV meg aztán végképp teljesen alkalmatlan terepre.
btw itt az egyik kedvenc SUVom egyértelműen erre tartunk a "fegyverkezési versenyben".
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz thomasx76 #285 üzenetére
Cifu erre írta, hogy fegyverkezési verseny.
ld az elöbbi hszemet. Amikor amit a képen látsz ami ~2800kg beletrafál az 1700kgs Ford Kugadba amibe a családod ül akkor "Te mivel küldenéd a családtagodad az útra?" Egy lószarka kis Ford Kugaba ültetted és meghalt mind?
és már látszik a jövő. Megveszed a 2.800kgs suburbant egy családi ház áráért és "3év múlva" megint előjön a kérdés és milyen garasoskodó családod biztonságával nem törödő (szar) vagy hogy mért nem 3500-3800kgs Cybertrukba ül a család? vagy 4.500kgs Hummerbe?
és biztos vagyok a marketingesek már megálmodták a BMW X11, Subruban 2025 XXL... vonalat. Mert fegyverkezni kell mert az IQ abban érzi biztonságban magát.
Közben pedig a felhajtón ütöd el a saját gyereked mert nem látsz ki belölle és nem lábtörése lesz a gyerekednek hanem meg is hal amikor átmész rajta.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-
nagyúr
válasz thomasx76 #285 üzenetére
Dare2Live leírta a lényeget, én csak emelni tudom a tétet...
Egy 1290kg-os Toyota Corollát hajtok, nekem megfelel és biztonságban érzem magam.
És pont az zavar, hogy rengeteg önbizalomhiányos ember egyre nagyobb autóba ül, mert arra készül, hogy ha (X az egyhez esély szerint) balesetbe keveredik, és nem egy 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 tonnás járműben fog ülni, akkor meghal.
Láttam mi történik egy (~2010-es) BMW X5-el, amikor két kamion közé kerülve nem adta ki a szlalomozás közben, konkrétan ott maradt a tag. Tehát pont arról beszélek (írok), hogy arra hivatkozni, hogy kis autóban nem fogod túlélni egy zöldség, mert az adott helyzettől függ, hogy túl fogod-e élni, és ha már a millió az egy esetről beszlünk, akkor ezt tovább gondolva kerülhetsz olyan közlekedési helyzetbe, ahol egy Pickupban se éled túl.
Ellenben most kanyarodjunk vissza az általad felvésett gondolatmenet alapvető hiányosságára (
...a többi már nem számít...
) :
Arra készülsz, hogy más miatt kerülsz életveszélybe , valahogy odáig nem jutunk el, hogy amúgy is a közlekedés része vagy, és Te is lehetsz egy közlekedési baleset okozója adott esetben. Márpedig ha indokolatlanul nagy autóban ülve fog megtörténni, akkor egy vétlen fél életesélyeit csökkentheted.Ezen azért lehet nem ártana elgondolkodni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
konci79
őstag
Mai közlekedésben jól látni, hogy sokan a kis autót sem tudják rendesen kezelni, egy egyszerű kanyarodás sem megy, egy Clio és hasonló méretű autóval is átmegy a felezőn a többség hogy jobbra bekanyarodjon, egyre többször látom...
És még így is a szembe sávba kanyarodik.
Elsőbbségadás sem megy sokszor.
De lehetne sorolni hosszan a problémákat, és mikor egy ilyen "sofőr" egy nagyobb autóban van, valóban ő lesz a potenciális veszélyforrás.Drágalátos vezetőségünknek valamit ki kellene találnia, mert borzasztó ami napi szinten megy az utakon, autómérettől és márkától függetlenül.
-
válasz thomasx76 #285 üzenetére
Nemtom, az emberek nagy része mégis normál méretű, kialakítású autót vesz... Az üzemszerű működés azért nem az, hogy if nem SUV-val mész valahova then meghaltál.
@konci79 : Így.
Plusz még a "hány autó megy át a piroson" c. játék.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #290 üzenetére
Ennek az őrültségnek az EU-ban törvényileg kéne végre megálljt parancsolni. Milyen érdekes, hogy az elektromos autó és suv láz előtt tömegek közlekedtek családostól is akár alsó-középkategóriás sőt még kisebb autókkal (lásd. Clio, Fiesta, Fabia, Swift stb.) Manapság pedig ha B kategóriával vezethető lenne egyesek kamionnal hordanák a gyereket oviba mert csak az a biztonságos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tatabike
őstag
Az a vicces, hogy a gyereknek nagyobb esélye van halálos balesetet szenvedni, ha kocsival viszik iskolába, mintha gyalog, vagy tömegközlekedéssel menne... Egy 1200 lelkes faluban élek, keresztben-hosszában 1-1.5km az egész, a suli kb. a közepén van, vagyis a legmesszebb élő gyerek is max. 800 méterre lakik a sulitól. De reggel dugó van a suli előtti részen, olyan sok a láb nélkül született gyerek, hogy csak na, más okot nem tudok elképzelni arra, hogy pár száz méterekről is kocsival hordják a kölyköket suliba...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
konci79
őstag
válasz tatabike #298 üzenetére
De még a középiskolába is sok helyen... Szerintem ha tehetnék, felvinnék a 1x éves nagy ló kölyköket a teremig...
Nap mint nap látom, iskola 2 kanyar között van pont, minden reggel áll a sor , mert mindenkinek az úton, a bejáratnál kell kitenni a gyereket...
Elit gimnázium,na, jár nekik. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 24
- OLED TV topic
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elden Ring
- Path of Exile (ARPG)
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen