- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz TESCO-Zsömle #31883 üzenetére
Addig nem szoktam elmenni. Max 2-3 alkalom (általában nem túl nagy, nem túl költséges történetek) után azért én is be szoktam próbálkozni a viszonzás hajlandóságával. Illetve, ami nekem is pénz, azért elkérem az árát.
#31886 hcl - "Csak sajnos mire kiderül, kinél működik... " - igen, bent van a pakliban. Lehetőleg ezt minél előbb ki kell deríteni. De az a legjobb, amikor a másik fél kezdi valami "jócselekedettel". Pl. mit kérjek annak a gépének a javításáért, aki előtte versenyeztetés nélkül javasol (sem előtte, sem azóta nem kért ezért semmit és még csak nem is döntéshozó a témában - máshol dolgoztunk együtt, de akkor is különböző területen) egy üzemeltetési feladatra a munkáltatójánál, amit aztán meg is "nyerek" kérdés és alkudozás nélkül? ...és nem veszi magától értetődőnek, hogy ingyen van a meló, sértésnek veszi minden alkalommal.
De így adtam ki az útját a könyvelőmnek is. Amikor hívott vagy üzent, mindig prioritásként kezeltem az IT-s gondjait. Ha nem volt anyagköltség, sosem kértem egy fillert sem - igaz soha meg sem kérdezte. Aztán elkezdett minden fixfaxért plusz tanácsadási díjat számlázni, majd lazán megduplázta a havidíjat ami már csak a havi bevallás beküldését tartalmazta. Gyors elválás volt...Biztos más lenne a szituáció, ha nem zsebpénznek vagy fagyipénznek tekintenék az ilyenekre és a napi megélhetés kasszájába kellene beforgatni. De szerencsére nem ez a helyzet.
Read only...
-
-
net84
őstag
Van egy feelingje, de én is csak alkalmi autónak tudnám elképzelni otthon - ekkora flanc meg nincs sajnos - a sportos kiviteleket. Felszállni szeretek egy autóra, nem pedig leülni vagy belekuporodni...
Nálam a Jeep mániát nem értik, amíg nem vittem őket egy kört a városban (pedig csak egy
picsányiolasz koprodukciós eu piacos szörnyem van ). Nem a tempóban van a lényeg, hanem abban, hogy nem kell a kátyúmentes utat keresgélni és rángatni a kormányt. Megy, nem kérdez és nem koppan le az alja a földúton, vízmosásban sem. A nyomatéknak pedig minden autónál "ára" van. Persze, ha valaki meglepne, elfogadnák egy V6 vagy akár egy új lágy hibrid Jeep-et is . Úgyis csak hétvégén használom...
Egyébként szerintem sokkal többet fejlődtek, mint a japán/koreai vagy német kollégák. Azt valahogy mindig jobban eltalálják, hogy minden, ami kell, az kézközelbe (hajolgatás és dülöngélés nélkül) kerüljön és szögegyszerű legyen kezelni.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
bambano
titán
A főnökömnek volt ilyen mániája, hogy kell a hang.
A céges vectrája alá rakatott valami repedtfazék kályhacsövet.
Egyébként jól szólt, nem lett volna ezzel baj, csak egyszer megjártunk vele egy Budapest-Bécs retúrt, és viszonylag hamar általános lincshangulat lett az autójában...Nekem pl. mindkét autóm, amit én hajtottam/hajtok, az csendes. Ha odaállsz a vectrám elé közvetlenül, és alapjáraton jár, nem hallod. Ha ember módjára közlekedsz vele, nem hallod, mert egy rakás másik szimpla autó van a forgalomban, ami hangosabb. Ha megtiprod, akkor lesz valamennyi hangja, de még akkor sem hangos.
Én a magam részéről a hangos autóknál csak a repedfazék motorokat utálom jobban. Nekem nem kell a hang. Oké, szívesen meghallgatom, két percig, vagy tecsőn, de ennél többre nem kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
válasz nullpoint #31907 üzenetére
Az eg vilagon semmi, csak egy mustangnak, aminek az egyetlen ertelme az, ha relative olcson akarsz hatul kaparos V8-at, nem latom semmi ertelmet 4 hengeres motorral.
Hangra amugy a V6, V8 motorokat szeretem a legjobban, az akarmilyen dizeleket a legkevesbe, de ez tudom, hogy nagyon szubjektiv.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz bambano #31908 üzenetére
Nem azt mondom, hogy hangos legyen, hanem hogy szep legyen a hangja, nagyon nem ugyanaz. Amugy sajnos nagyon keves autonak sikerul megtalalni azt az egyensulyt, hogy ha siman kozlekedsz vele, akkor csendes/nyugodt/pihenteto, ha meg kinyomod a szemet, akkor hallod a motor hangjat rendesen. De lehetoleg nem a kipufogo oldalon, azt a mely dormogo bombolest konstans hallgassa az, akinek hat anyja van.
Sajnos most az enyem is hangos, miota kellett kipufogot cserelni, pedig direkt halkat kerestem ra, de mar igy jartam. Azert boven nem hasznalhatatlan, csak nem olyan szep kulturalt, mint az elozovel volt. Legkozelebb majd masik fajtat veszek, hatha (gyari Lexus kipufogo kb beszerezhetetlen mar erre sajnos, illetve nem, csak postaval egyutt valami £1200 lenne japanbol, annyit meg ha megrohadok se fogok kipufogora kolteni).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz nullpoint #31910 üzenetére
De, es meg is csoppentem, be kell vallani. Nagyon megneznem/meghallgatnam, de ez sajnos ugyis csak ilyen soha meg nem torteno alom marad.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bambano
titán
Az egész történetről ez ugrott be. Kíváncsi vagyok, ha csak simán beírom, hogy VBH megküldte a csíkos paradicsomot, akkor hány embernek ugrik be, hogy miről van szó: [link]
Régi szép idők, VBH meg a Ringkirálynő...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
koby11h
aktív tag
Nyóccázé a tiétek lehet... csak most, csak nektek!
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
opr
veterán
válasz bambano #31916 üzenetére
Kinek mi. Nekem meg az opel meg a teljes vw konszern olyan, hogy ha meggebedek se ertem, mit lehet azokban szeretni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bambano
titán
gyorsulásra, nagyjából egyenes haladásra a gts vectra pariban volt az evoval meg az stivel, az opc vectra verte őket. a vectra az első kerekes meghajtás miatt kanyarodásban nem volt olyan jó, az sti is jobb volt, az evo meg pláne.
ehhez képest az insignia gsi motorteljesítmény szempontjából nagyjából pariban van mindkettővel, viszont a vektoráló összkerékmeghajtásával minimum az evo komputerizált differenciáljainak a szintjén van, vagy még jobb is. ergo ezzel már kanyarodni is lehet.
a laptimingben egy korábbi opc astra abszolút időt ment, és az insignia gsi-vel is olyan időt mentek, hogy sok, komolyabbnak hitt autóval se bírták megdönteni.
#31918 opr: a fóccvágen csoporttal nekem is rossz tapasztalatom volt, úgyhogy azt én sem értem. de az opel a saját kategóriájában az egyik legjobb autó, és ha nem helyi képviselő managga elvtárs által széttaposott példányt látsz, akkor sokkal jobb, mint a vele kapcsolatos hiedelmek. mindenesetre nem ócska japán, nem rozsdál 2 évesen, megbízható, stb. és néha bedobnak egy-egy kivételes autót, amiben valamennyi élvezet is van.
másrészt meg, hogy finoman fogalmazzak, nem vagyok kompatibilis a japán formatervezőkkel... már az ufócivic se jött be, de amit azóta pl. a toyota meg a lexus leművelt, az borzalom. felkészül: 4-es bmw
#31921 fatpingwin: ne is mond, az insigniában is van hanggenerátor, az nálam a nagyon durva tervezési tévedés kategória.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fatpingvin
őstag
válasz bambano #31922 üzenetére
ha egyszer elektromos autóm lesz, a legelső dolgom lesz azt a szart kivezetékelni egy leválasztókapcsolóra. nagy gyalogosforgalmú helyen azt mondom hogy legacy compatibility optionként van létjogosultsága, de ezen valójában minél hamarabb túl kéne lépni. a teljes képet nézve egyértelműen egy anti-feature, konkrétan olyan mint számtechben amikor van egy bug, amit sokáig nem javítanak, majd az iparág elkezd úgy tervezni hogy ezt a bugot a design szerves részének kezeli, aztán amikor jön a javítás vagy egy alternatív, bugmentes megoldás akkor megy az ostoba jajveszékelés és fogaknak csikorgatása hogy ez töri az alapból rossz koncepcióval tervezett ráépülő dolgokat.
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
Lenry
félisten
válasz fatpingvin #31923 üzenetére
ha a hanggenerátorra gondolsz, akkor egyrészt az villanyautóban nem opcionál és nem poénból van ott, másrészt nagyobb sebességre gyorsítva (20-30 fölé) magától kikapcsol, szóval szerintem ne piszkáld
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
szebe
őstag
válasz bambano #31922 üzenetére
de az opel a saját kategóriájában az egyik legjobb autó, és ha nem helyi képviselő managga elvtárs által széttaposott példányt látsz, akkor sokkal jobb, mint a vele kapcsolatos hiedelmek
Jó lett volna a G Astra utódjaként J, de leginkább pre-FL-re lett volna pénz, azt meg inkább hagytam és lett más.
Ettől még nem rossz, de vannak azért itt is szériák, amiknél oda kell figyelni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
fatpingvin
őstag
pontosan tudom hogy mi az, mit csinál és miért van ott.
az meg hogy mi opcionális az csak egy technikai kérdés. hogy mennyire road legal az egy másik kérdés, és nem technikai.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
Lenry
félisten
válasz fatpingvin #31926 üzenetére
ha tudnád miért van ott, akkor nem akarnád kikötni és nem gondolnál bugnak egy biztonsági funkciót
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz fatpingvin #31928 üzenetére
hogy az előtted sétáló gyalogos észlelni tudjon
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
bambano
titán
abban van valami vicces (vagy szomorú), hogy azért raknak az én autómba zajkeltőt, mert a gyalogos figyelmetlenül közlekedik. vagyis nem a gyalogos, hanem a facebookzombi.
a gyalogosnak nem hang alapján kellene észrevennie az autót, hanem látás alapján.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
addikt
válasz bambano #31930 üzenetére
Ez igaz is lenne arra, aki megszokja hogy az autót nem hallja ha jön, de mióta van így, pár éve...
Szóval mindenki aki nem 10 éves kb., az eddig hallotta az autót hogy jön valami és úgy közlekedett, hogy a fülével is tudta érzékelni, nyilván ettől még szét kell nézni, de a megszokás nagy úr, viszont ha úgy lenne hogy nem lenne semmilyen hangja az autónak, az nagyon sok balesetet okozna az elején.[ Szerkesztve ]
-
blp85
aktív tag
válasz bambano #31930 üzenetére
Sokszor még a benzines kocsi motorjának túráztatása is kevés, hogy a gyalogos észre vegye magát és elmenjen az útról (ami nem járda...). A villanyautók motorja meg olyan halk, hogy észre sem venni (kikötni meg végképp nem). Anno az Immobiliser kikötése volt a divat, pedig az sem véletlenül van a kocsiban.
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
válasz fatpingvin #31923 üzenetére
A 20. század elején még kellett futni az autó előtt egy piros zászlóval
@Lenry : A vellanyautó egyik lényeges eleme, hogy halk
Illetve pont az a baj, ha 30 fölött kapcsol ki; 30-cal nem nagyon ütsz el senkit, a nagyobb sebességgel haladó autó a bajosabb... Ha már tele van szenzorral, akkor kapcsoljon be, ha valami van a közelben, ami nem autó.Mutogatni való hater díszpinty
-
vince
őstag
válasz bambano #31930 üzenetére
Ne haragudj, de ez ostobaság. A közlekedés társas játék, közös érdek, hogy észlelhetőek legyünk egymás számára. A rendőr/mentő/tűzoltó/stb. sem véletlenül használ fény- és hangjelzést, ők sem várják el, hogy csak a látvány alapján vegye őket észre a közlekedés többi szereplője.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
-
fatpingvin
őstag
oké és akkor mi az amit én nem tudok?
pontosan tudom hogy mire van, és ahogy bambano is írta, ez egy koncepcionálisan hibás megközelítés. nyilvánvalóan a látássérült polgártársak esete egy másik kérdés, azonban gépjárművezetőként egyrészt alapdolog hogy figyelsz a gyalogosokra, másrészt meg ez az egész koncepció arra alapoz, hogy a belsőégésű motoros autóknak van egy hangja ami egy nemkívánatos folyománya a motor működésének, és most úgy csinálunk mintha ez valammi kötelező feature lenne.
ahogy tope is írta, kiegészítenémm: pont időszerű lenne elkezdeni átszoktatni a társadalmat arra hogy végre nem feltétlenül zajosak az autók, enm azt a faszságot erőltetni hogy szándékosan elrontjuk azt amit végre ennyi év után sikerült megjavítani csak azért mert mindenki a hibás működéshez van hozzászokva.
a társadalom szerves része a változás. akinek ezzel panasza van annak javaslom béreljen fel egy rikkancsfiút aki fut az autó előtt, piros zászlót lenget és rákiabál mindenkire aki az autó elé lépne, pont annyira korszerű megoldás mint a beépített zajkeltő.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
bambano
titán
Így van, nagyon jó, hogy ezt mondod. TÁRSASJÁTÉK. vagyis nem az autós felel 100%-ban mindenért, hanem a közlekedés minden résztvevője. a gyalogos is.
A megkülönböztetett jelzés a soronkívüliség jelzésére és kivívására való.
többieknek is: az autót nem a hangja alapján veszed észre, legalábbis normális esetben, például azért se, mert egy forgalmasabb helyen nem egy autó hangját hallod. az autót látnod kell. Amikor az úttestre lépsz, ott nem lehet a hátad mögött autó, a kresz tiltja, forgalommal szembe kell menned, hogy lásd. Zebránál keresztforgalom van, és illik szétnézned.
szerk: az utcákon egyre jelentősebb mennyiségű ember megy bedugott fülessel/agydugóval, kezében telefon. gyakorlatilag szeparálta magát a világtól és a túléléstől is.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Az átlagember azért nem így működik, mert idiokrácia van, hagytuk, hogy a normális többséget az idióta kisebbség vezesse, ezért egyre többen hülyülnek el.
Egy normális világban, ahol az egyénnek is van felelőssége, ott nem írják rá a mikróra, hogy ne rakj bele macskát.szerk: "Nem lehet a szabályokat az olyan kivételes egyénekre írni, akik figyelnek mindenre is,": nem akarok olyan világban élni, ahol a magára odafigyelő ember a *kivétel*.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
E.Kaufmann
addikt
válasz fatpingvin #31939 üzenetére
Majd ha önvezető lesz a jármű és a gyalogosok is be lesznek csippelve (de nem olyan kovid oltás módra ), akkor ki lehet vezetni, de amíg emberek közlekednek és bukkanhatnak fel váratlanul, addig ez nem egy "bug".
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
fatpingvin
őstag
átlagemberrel pont jól el vagyunk látva.
igen, ez egy gusztustalan társadalommérnöki hozzáállás, viszont a megoldás nem az hogy konzerváljuk a rossz működéseket mert az a megszokott.
nem a hülyékhez kell igazítani mindent, már bocsánat, ez a fejlődés és haladás egyik legnagyobb gátja a mindenek feletti profithajhászás mellett.
ha a jelennlegi rendszerben zavart okozhat egy közel hangtalan jármű akkor tessék a rendszerrel kezdeni valamit, nem azt visszafogni ami az előremutató fejlesztés. lehet kezdeni pl a tájékoztató kampányokkal, illetve ha már ott vagyunk, adaptálható a biciklis rutin is, ami érdekes módon igen jól működik: csengővel jelzed hogy "helló itt vagyok". villanyautóba is lehetne valami hasonló, a duda mellett használható, annál diszkrétebb hangkeltőt tenni amit csak akkor kell használni ha fel kell rá hívnod explicite a figyelmet hogy itt vagy. a biciklis sem rázza a csengőt folyamatosan miközben megy.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #31922 üzenetére
a fóccvágenek vmi hihetetlen mertekben tul vannak misztifikalva teljesen erdemtelenul, mikozben olyan tervezesi hibaktol hemzsegnek, hogy egy francia olasz autot vagy egy opel-t fele annyiert mar bontoba toltal volna
kollegamnak 1.6TDI 105loeros mk7 Golf valto szethullott es ennyit mondanak ra, hogy jaa annal az tipushiba
baze, egy 105loeros autora nem lehet epkezlab valtot rakni?
300-350k egy bontott darab ra kapugaranciaval, mert nyilvan nem all hegyekben
bontos is tudja miert kell
plusz le-fel, meg akkor mar egy kuplung tarcsa szimmeringeket + olajcsere... 500k
koszonjuk
a GM M32-s valtohoz az upgrade felujito keszlet a "nagy" csapagyakkal meg a hozza valo fedellel 140k
szumma 300-320k-bol megall mindennel, es az a valto egy 200+ loeros motoron is lehet gyarilag
------------
masiknak szinten mk7 Golf de az olajtemeto 1.4TSI...1500km 1 liter olaj, a turbocsere utan is, mert arra saccoltak hogy attol, az volt vmi 400k, de attol nem szunt meg
kapott ra egy 7 szamjegyu arajanlatot, amiert megcsinalnak:
motor ki, szet, honolas, gyuruzes, csapagysor, osszes tomites, hengerfej teljes felujitas szimmeringekkel szelepvezetokkel becsiszolt szelepekkel, ossze, be
...inkabb onti bele az olajat, de az tuti jot tesz a katinak is
egyik 8 masik 10 eves auto
de egy ~10 eves autonal ne kelljen mar a motort felujitani a nullarol ujjaepitve...
---------------
erre a 18 eves 147-men meg nem kell olajszintet nezni tankolasonkent, mint neki, mert az ket olajcsere kozott nem fogyaszt el fel litert se...
de arc melle ezeknek tipuksan akkora szokott lenni, hogy beszorulna a fejuk az utasterbetöbb drón kell ;P
-
fatpingvin
őstag
válasz E.Kaufmann #31942 üzenetére
de, az. hogy a belsőégésű motor zajt kelt az egy nemkívánatos mellékhatás: bug. az, hogy a villanymotor már nem okoz számottevő zajterhelést, az egy bugfix. az, hogy a villanyautókba beleraknak egy zajkeltőt, ezzel bug-kompatibilissé teszik, az egy hibás tervezésból adódó hibás megvalósítás.
mit akarsz ezzel elérni azon kívül hogy konzerválsz egy olyan hibás működést aminek a végpontja nettó rosszabb lesz mintha a közlekedési kultúrába implementálnád annak a belátását hogy léteznek halk járművek?
ez tipikusan az a fajta irtanivaló vadkapitalista management gondolkodás ami képtelen a következő negyedévnél tovább látni.A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
bambano
titán
válasz hobizoli #31946 üzenetére
egyik melóhelyen 1.6-os g astrát kaptam cégautónak, amikor váltottam, fóccvágen borát, szintén 1.6 benzin. nagyon durva volt a váltás minőségérzete és nem a vw javára. utána két és fél évig jártam azzal a borával. hogy mit gondolok róla, arról sokat elmond, hogy a bora után vettem a vectrát. a vectra is 1.6 benzin. az egyik hengersor.
volt a közeli ismerettségi körben malacpassat, azt se tartották meg.
az viszont tény, hogy én próbálom rendesen szervizelni az autóimat, ezért lehet, hogy én jobb tapasztalatot látok, mint aki 30 ezer kilométernél se megy olajcserére és kitapossa a lelkét.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #31944 üzenetére
A hang nem védi érdemben a járműveket. Egy rakás motorost láttam panaszkodni, hogy észre se veszik őket, pedig nem egy, nem kettő motoron van illegális nyitott kipufogó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Hi!King
őstag
válasz bambano #31940 üzenetére
A világ nem egybites, alapvetően nem a hangja alapján veszed észre az autót, hanem figyelsz, mégis van hogy az emberek hibáznak, és ilyenkor rengeteg életet megmenthet a hanggenerátor.
Egyébként teljesen hangmentes járművek esetében eleve más közlekedésszervezési koncepciók kellenének, tehát a gyalogos és autós forgalmat jobban el kellene szeparálni egymástól, a zebrákat vagy szigorúbban venni, vagy mindent lámpássá tenni vagy más koncepciót alkalmazni (pl. kerülni a szintbeli gyalogos-autós kereszteződéseket).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs