Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunspikey

    őstag

    válasz Hsanyika1 #60999 üzenetére

    Ez egészen tutti, hogy így van. És a ventilátor hang is ennek tudható be. Én pl 46-os kontraszton nyomatom folyamatosan - bőven jó - sokkal fényesebb mint amilyen az 55vt50 volt csutkára tekerve! Azt vettem észre a hatvanas szériával kapcsolatban, hogy máshogy kezeli a csúcsfényeket, melyek egy bizonyos területnél kisebbek. Az ötvenes szériánál valahogy sosem tudott egy pici fényes rész sem olyan nagyon fényes lenni, volt egy folyamatos fényerő limit- illetve volt a teljes panelre értendő fogyasztás limit is. Az általános fogyasztás limit nyilván az EU miatt meg van a 60-asokon is, ezért egy teljes fehér ábra nem vakító fehér inkább egy világos szürke. De ez semmit nem számít, mert ez nem valós helyzet filmnézés közben. Viszont a hatvanasok képesek kis képernyő felületű világos részek extra fényerős megjelenítésére. Ezért robbanások, ablakok, fényszórók, gyertya,fáklya, akármi lángja, króm felületek százszor élethűbben, sokkal fényesebben mutatkoznak meg. Ennek mondjuk ára van - úgy vettem észre, hogy ez a csúcsfény ábrázoló algoritmus kb 94 - 95%-os fényességű értékeknél dönt úgy, hogy ez bizony csúcsfény lesz és kajakra "kiégeti" és fényesnek mutatja. Ha valaki olyan tesztábrát csinál, melyben 95%-os luminozitású fehérre 100%-ossal ír valamit, azt a TV nem mutatja meg. Ott már nem tagol. Cserébe a valóságban, valós film tartalomnál iszonyatosan szépek a fényes részek. Pl Pi élete, amikor a nyugodt tengeren tükrös minden és narancssárga felkelő napfény világít - eldob a srác egy palackpostát, stb - valami gyönyörű az egész. Összehasonlíthatatlanul jobban néz ki mint a VT50-en.

    A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3

Új hozzászólás Aktív témák