- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Hobby elektronika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5534-es csomag profilokon kívül mást nem kínál.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz D1Rect #128131 üzenetére
Érdekes kérdés, én meg fordítanám a dolgot és azért az árét amit kérnek inkább több extrát tettének bele ..
Ez annyira kereskedő függő szerintem. Nézd meg mi lenne még hasznos dolog számodra és próbáld meg bele nyomni az árba pl tempómat , kihangosító, plusz lufi nem tudom mik vannak. Havernak anno megane 2-t vettünk és 500k-t + egy garnitúra nyári gumi alufelnin bele alkudtunk. (igaz elég jól felszerelt gép volt alapból)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz D1Rect #157470 üzenetére
E9x is drágul már? Pont azért vennék amúgy E46-ot, még ha hozzá is kell dobni, mert meghozza (az újabbhoz képest hamarabb).
Boxster/Cayman? Körlámpás, még 6 hengeres talán beleférhet, ha egy GT4 nem is. Vagy ott a tükörtojás 911. VAG kedvelő vagyok, de E46-ot vennék az érték emelkedése miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz D1Rect #157470 üzenetére
Ha vezetési élmény kell, akkor Cayman szerintem. Volt hozzájuk szerencsém, szemtelenül jó autók.
Ha vezetési élmény kell és befektetés, akkor E46 M3. Persze ha előveszed hétvégente nem úgy emelkedik az ára, de szerintem még most mélyponton van. A Porschehoz képest pedig gombokért fenntartható.
Az E92, szerintem még messze van az emelkedéstől. Legalább 5-10 év.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz D1Rect #157503 üzenetére
Majd 10 éves már az A6-os, 2.0 PDTDI, multitronic.
Ez már szerintem önmagában egy ok, de az utóbbi időben többször megállt alatta, elkokszosodott az EGR, lejött a turbó csöve, most legutóbb kettőstömegű... ez volt az utolsó csepp, nem akarja megvárni amig a váltó, turbó megadja magát.. nagyon kényelmes autó, csak ha megáll alatta akkor megb*szhatja...
hülyegyerek: évi 17-18e km-nél többet nem fog menni, amúgy köszi az infót, lehet Hyundait megéri még megnézni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
nagyúr
válasz D1Rect #184391 üzenetére
Az emberek jo resze total felreerti ezt a kopas-dolgot. Ha evi 5k-t mesz az autoval ugy, hogy az napi 10 km-ekbol tevodik ossze, akkor jobban elhasznalodik a motor, etc. mintha evi 40k-t mesz autopalyan... ha _kilometerenkent_ nezed a kopast. Abszolutertekben viszont nyilvan nem.
Pelda: ha veszek a varosba egy dizelt, reszecskeszurovel, hasznalom evi 5k-t, akkor meg 10 ev mulva sem kell DPF-et cserelnem; ha viszont evi 50k-t autopalyazok vele, akkor 4-5 ev utan cseres.
Peldaul a C5, amit most epp eladtam, 8 eves, es 165e km van benne, az utobbi 5 evben 45k ment bele. Rossz esetben jovore DFP-csere, ami 400k, de ize, kit erdekel?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
ADAM1337
nagyúr
-
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
válasz D1Rect #190293 üzenetére
MBQ(2013 utáni) platformra épült gen3 TFSI-k már nem annyira rosszak, kokszosodás mindet érinti. Ez használatfüggő, rövidített olajcsere, jó minőségű üzemanyag, kevés városozással nem okoz problémát(FB csoportban az egyik srác csak autópályázik vele, 300k+ km után elenyésző koksz volt. Általánosan 150k km után szokták javasolni a kokszmentesítést.
Ha komolyan gondolod, akkor FB, TFSI Club Hungary csoportban millió információ van.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
grizlisandor
addikt
válasz D1Rect #203870 üzenetére
200k km futás körül rá kell borítani pár forintot, ehhez kell egy jó szerelő is.
Mint írta Qru, vezérlés, magasnyomású üzemanyag szivattyú, injektortakarítás/felújítás se fog ártani, ki tudja milyen állapotban van az EGR és DPF.
Autómataváltó a wikipedia szerint 8 gang-os ZF, elvileg nem egy elromlós fajta, ha volt benne cserélve az olaj.Bővebben az N47 motorról itt egy videó.
Van a BMW topikban is egy halom infó a motorról és karbantartásáról. -
molnarpeter
nagyúr
válasz D1Rect #203870 üzenetére
EGR soft off, akkor nem gyullad ki. Lánc cserével egy körben a csapágysort is érdemes ledobni. Olajcsere szokásosan sűrítve. Szívósor pucolás nem árt. 2013 már 8 sebességes kéne legyen, azaz ZF8HP, 60 ezrenként olajcsere szűrővel, vagy ha eddig nem volt és van már benne méter, akkor átmosás (pl ZF Nagytarcsa).
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz D1Rect #209476 üzenetére
Még mindig a sablon válaszlevelet használja - amiben bullshitel, hogy mint nepper nem lát bele az autóba, kvázi próbálja lemosni magáról, hogy bármilyen felelősség terhelné őt a választás után? Nekem kicsit olyan meh érzésem volt tőle, meg árban is elég szépet kért, így végül nem őt választottam.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz D1Rect #209480 üzenetére
ha csak százezres lenne a költség, akkor meg is érné egy 6-7-8 milliós autónál, nem?
nekem legalábbis megérné simán, de attól tartok abban az ársávban már milliós az extra tétel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz D1Rect #209483 üzenetére
khmm, van egy hollandban élő magyar srác is, aki elég sok hibridet juttatott el ide.
akárhogy számoltuk 3 éve, nála mindig ezer euró felett a szolgáltatás díja jött ki az autó kinti átnézésével, papírozással, hazatrélerezve, azóta gondolom ő sem csökkentett sokat a díjakon, meg a tréler sem lett olcsóbb. Ilyen árfolyamoknál már nagyon kérdéses, hogy random átlag autónál megéri-e a dolog, mert kint sem a jó autókat hirdetik olcsón, na. Ritkaságoknál talán. -
Dare2Live
nagyúr
válasz D1Rect #209526 üzenetére
EUban minden euroban van számolva, globalban meg USDben. A használt autópiac vmi 80% import hónapon belűl begyűrüződik az árba, márha kereskedők már most nem írják át az árakat. Keresleti piac van.
De új autóknál is megejelenik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen