Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Wiz Khalifa #129777 üzenetére
Ki lehet fogni olyat mi nem rozsdásodik még ... amit linkeltem az is rozsdamenetes !
Hondából legalább 600 ezer Ft -íg szinte az összes rohad, nem olcsó autó !
Suzuki Swift is nagyon jó de papírautó, egy F Astra jóval erősebb, nincs velük gond nagyon megbízható tényleg igénytelen autó és bármit javítani kell aprópénz hozzá minden, egy igazán olcsón fenntartható autó
De ezt neked kell eldöntened hogy használható autót szeretnél vagy rozsdabogja nagykidörgős BoyRacer autót aminek már a lelke is ki van csavarva ?
A Honda fejetős ?
Max egy ilyen 4Gen Civic Link, de ettől már kényelmesebb az F Astra !
(#129779) Integrale
+1 a Bravo -ra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #129781 üzenetére
Bravobol 1.2, 1.6, 1.8 2.0 es a JTD-k. 1.4-et keruld messzirol.
Lehetoleg 99 utaniakat nezz, 3-400 kozott mar szepek vannak, jol felszerelve, nem ritka a 4 legzsakos, automata klimas sem. Ha nem kell allandoan tomott autoval jarnod, akkor eleg az 1.2 kifejezetten megbizhato motorok. Gyerekbetegsegeket 99-tol kikuraltak, rozsda nem jellemzo, alkatreszek olcsok, vezerlescsere is piti osszeg. Helykinalata is tisztesseges, egy Golf 3/4/Vento paroshoz kepest is. (Utobbi csomagterben eros).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
trassher
addikt
válasz Wiz Khalifa #134053 üzenetére
Mikori swift-ről lenne szó? Nálunk itt akad egy glx-c ami 1996-os. Limitált kiadás, 2 féle metál fényezéssel volt kapható. Kékes ibolya és forest green(a hivatalos magyar nevét nem tudom). Színre fújt lökhárítók, 6 küllős borbet alufelni, egyedi belső kárpit, digitális óra, gyári kp zár.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
BigBlackDog
veterán
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Hát, lehetséges, hogy én néznék egy G Astrát. Amire figyelni kell (többek között), hogy ne olajevős motort válassz (ezzel kapcsolatban a többiek majd kiokosítanak)!
-
rbalint88
addikt
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Egy-ket evig ulj meg a thaliaban, ha megy napi szinten, hasznald el. Nem eri meg atulni egy masikba, foleg hitellel, ami ugyanakkora vagy nagyobb riziko. 800 ezerert ugyanaz a szar van, csak szebb csomagolasban.
Ha karban is szeretned tartani az uj autot es nem csak eletben, mint ahogy a thalia van, evi 200ezer ft rakoltessel egy szogegyszeru benzinesnel is szamolhatsz, mert oregszik es kopik a technika. Hopp 4 gatlo, hopp egy kuplung, egy-ket gyujtotrafo, kis szervofolyas, berohad a fek, porsen a kasztni, csak ugy ropkodnek a deakok es sztistvanok. A masik meg, hogy egy 1.4 v 1.6 clio nem ad annyival tobbet egy thalianal, hogy erdemes legyen felulni a hiteles rollerre. Inkabb amit torlesztore szannal, rakd felre fel evig es ha ugy erzed ez menne evekig, kerdes nelkul -mert a bank nem kerdez, csak vonja-, csak akkor vagj bele. De szerintem ennyit nem er egy picit jobb auto.
Csak teoretikusan: thalia elmegy 300-ert, kiszemelt verda 800, sporolt penzt nem tolsz bele, kell ra egy vezerlescseres szerviz es par aprosag meg egy kozepszar gumiszett, akkor 800+atiras 70+ szerviz 150+ gumi 60, maradt egy tankolasra valo. Hitelezel 800-at, az 3 evre kb 35 havonta. Magyaran 3 evig 35 ezerrel "keresel kevesebbet" havonta. Megeri? -
veterán
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Csak 2005 utáni jöhet szóba mivel hitelre vennéd? Tudtommal semmivel nem kedvezőbbek a feltételek mint személyi kölcsönnél. Én is így vettem 2 éve a 2004-es Mazdámat, sőt azóta csökkentek a kamatok úgyhogy újrakötöttem, csökkent a törlesztőm és a futamidő is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142576 üzenetére
Az 1.2-vel nem lenne még gond, ha 16 szelepes lenne.
-
máyköl
veterán
válasz Wiz Khalifa #142576 üzenetére
Sokkal többet szvsz nem fog adni ez a Clio, mint a Thalia. Max. nincsenek (egyelőre hibái). Nem azt írtad, neked valami "több kéne"?
Ha ezen a 950es áron mozgolódsz már, kukkants rá a IV -es Golfokra is. -
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142579 üzenetére
Fehér útról én még kavicsot se vennék.
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #142579 üzenetére
Azért ez nem igaz: 142db G4 van itthon 2003-2006 között.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz Wiz Khalifa #142574 üzenetére
Megértem, hogy át szeretnél ülni egy jobb és fiatalabb autóba de mi arra a garancia, hogy egy másik ismeretlen előéletű használt autó nem fog benyelni egy hasonló nagyságrendű összeget havi szinten? És akkor emellett még éveken át fizetheted rá a hitelt is.
mod: A mostani autódnál miből áll össze ez a 20-30k/hó kiadás? Mert az elég horrornak tűnik első hallásra.
mod2: Gyári immo kis túlzással csak arra jó, hogy a gyártó drágábban tudja eladni az autót az ügyfélnek. Tolvajok ellen kb. semmit sem véd. Ha egyéb hibát nem generál az lenne az utolsó amire költenék.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142574 üzenetére
Az ujra koltod a havi 30-at hitelkent + a karbantartas, szoval arra is szamolhatsz eves szinten, honapra lebontva havi 50-nel.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142586 üzenetére
Havi 20k az nem is sok. Összetenném a kezem ha lenne végre egy olyan évem amikor csak 240-et költök a hondára Mondjuk ez az évem lightos volt a tavalyihoz képest, hifizéssel együtt 245k
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142586 üzenetére
Ahogy a többiek is írták már, hogy ha behitelezel egy másikat, amire alap hangon elköltöd havonta azt a pénzt (hitel) amit erre a hibákra, akkor az "újjal" bármi kis csetresz is van már rosszabbul jössz ki. Szerintem ezt tartsd életben amíg nem jön össze másikra pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142593 üzenetére
A motor max 1évet bír az honnan jön? Lehet csak én nem olvastam figyelmesen és már leírtad. Ez esetben elnézést.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Wiz Khalifa #142611 üzenetére
"...negyed tank benya elmegy 30-40km alatt..."
Na az komoly! Gondolom nem a tank a kicsi...
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142611 üzenetére
Nekem amúgy nem tűnik olyan vészesnek a helyzet így első hallásra (olvasásra), de továbbra is tartom, hogy költséghatékonyabb lenne megcsinálni ezt. (addig ne is várd hogy jó lesz valami amíg csak a tünetet kezeled, utána kell menni a kiváltó oknak) Persze nem árt egy hozzáértő szerelő sem. Sajnos én is tudom milyen amikor huzamosabb ideig szar az ember kocsija.
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142611 üzenetére
Fel tank benyaval 100km? 25l/100km
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Wiz Khalifa #142616 üzenetére
Akkor, ha nem nagy a baj, egy nagyon gyorsan megejtett szerviz ára is visszajönne néhány száz km megtétele után a megspórolt benzinből.
De tényleg, szerelő látta már? Mit mondott?
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142620 üzenetére
Lojj mar par kepet arrol az autóról én nagyon kivancsi vagyok igazi kuriózum lehet 😊
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
roberto211
őstag
válasz Wiz Khalifa #142622 üzenetére
Eeeez mi? Így vetted vagy te találtad ki ezt a mocitető+tető fóliát??
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kovacsroli
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142622 üzenetére
Na jo, tenyleg add el😃
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
szőröscica
addikt
válasz Wiz Khalifa #142627 üzenetére
Szerintem hitelbe ne ugorj bele. Ezt rakasd rendbe annyira, hogy üzembiztos legyen, aztán hajtsd, amíg bontóba nem kerül.
-
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142627 üzenetére
Hűű, ez még a Mónika shownál is cikibb.....
-
őstag
válasz Wiz Khalifa #142635 üzenetére
megéri erre a fosra rákölteni egy telejs fényezés árát
többe kerül mint az autó, ah normálisan megvan csinálva
ez már tényleg az a kategória hogy max olajat cserélni amíg megy aztán meg csak adnak érte pár forintot a bontóbancryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Wiz Khalifa #142635 üzenetére
Ha valami ritka autó lenne még megérteném, amiket írsz. De ... telifény meg babusgatás egy thalianak? Ez egy igásló, semmi másra nem jó, bocs ha belegázolok az első autós életképedbe. Egy fityinget nem költenék rá, hajtanám amíg szét nem esik VAGY meghirdetném holnap.
Ja és ezt a légszűrőt k**va gyorsan felejtsd el mert megkereslek és kiröhöglek. Meg a másik többit is. Haverokkal ilyen gépeken szoktuk röhögni mikor elrugják nekik, de valahogy nem akarnak távolodni, már a megjelenésük is gagyi. Meg őszintén. Itt beszélsz telifényről meg optikai tuningról mikor a motor több sebből vérzik, 800e ft-os autót akarsz hitelre. Át kellene gondolni kicsit az anyagi oldalát a dolgoknak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Wiz Khalifa #142637 üzenetére
Add el ezt, mert tényleg rakoltod amiket írsz, és utána megbanod.
Vegyel egy 1. 6-os megane 1 ph2-t, 500-ert már patika van, csak nézesd át jól, nehogy így járj vele, mint ezzel. -
8th
addikt
válasz Wiz Khalifa #142629 üzenetére
"Mert tudom hogy erre amit költök soha nem látom viszont". Ne gondold, hogy ha veszel egy másikat abból eladáskor viszontlátsz majd egy fillért is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142635 üzenetére
Egészségedre.
Mondjuk beszartam azon, amit írtál...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Wiz Khalifa #142622 üzenetére
Szegényke, biztos látott már szebb napokat. Ezt sajnos ahogy látom igen leélték, és okkal gyilkolták. A helyedben beadnám valami kereskedésbe, és pótolnék egy original Swift/Ignis kat. autóra.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
"Régen is megvoltak az emberek nélküle, most is megvannak azok akiknek nem létszükséglet." - Persze, diagonál gumikat is feltehetjük, meg hozhatjuk Merkurból az új Trabit, de azóta az élet felgyorsult, és (sajnos) már nem 60-70km/h-bal cammognak a gyorsforgalmin.
Mondjuk a Calibra, a Vestra A alapjával, csavarodó kasztnijával valahogy mindig inszimatpikus volt.
A Suzi csomagtere kb. 300l, abba azért lehet ezt-azt pakolni, lehajtott ülésekkel meg időnként bringákat hordok benne. Tehát emiatt nem zárnám ki, meg ugye egy G13BB/M13A VVT motorral kifogsz egy megkímélt, kevés km-t futottat, akkor az örök lesz mint a nyomorúság.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gaborbol
őstag
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Nalunk anno volt ilyen talesz cegesbe amit alig vartuk, hogy szetessen es kapjunk valami mast helyettuk, persze sosem estek szet.
Hitelt felejtsd el, csak annyit kolts erre, hogy biztonsagosan elvigyen A-bol B-be, ha marad mellette nemi penz, azt rakd felre a kovetkezore ezt meg addig kell hajtani amig csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Ha egyszer tényleg eljutsz oda hogy 3 millió forint készpénzért autót veszel, garantálom hogy nem ilyen régi szart fogsz venni.
-
runner 125
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Mellébeszélsz, nem érted h mire írtam amit írtam.
Eszem ágában nem állt a Thaliat, mint autót ekézni, egyszerűen a rajta megjelenő pusztító ízléstelenségnek adtam hangot és mindezt tetézni akartad még felesleges hülyeségekkel.Van az a határmezsgye, ahol a magyar autótartók 80%-a sétál. Csak annyit költs rá, h még egy jó darabig kiszolgáljon - csak a fontos dolgokra szánj pénzt. Amit tudsz oldj meg magad, haverok, ismerősök segítségével, keress bontókat, google-zz, alkudj, légy kreatív, oldd meg olcsón.
A másik 800k-s autót hitelre meg gyorsan felejtsd el. Tanulj, dolgozz, légy kitartó, spórolj és lesz idővel jobb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz Wiz Khalifa #142627 üzenetére
Tuning kipuffot sztem mindenképp rakj rá, hogy legyen hangja is a gépnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
A műszaki állapot fontos. Az ültetést, fényezést felejtsd el. Motor, váltó, kuplung, futómű,fék. Ezek a fontos tételek egy olyan autónál, ami használati tárgy. Nem kell a csicsa, megbízható meg majd a fent említett dolgok rendbetétele után lesz.
A tuningra szánt zseton negyedéből jó és őszinte autót lehet csinálni, ami nem akar többnek látszani, mint ami. Olcsó, de megbízható alternatíva közlekedésre.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Valahogy a mélyládás hozzászólásod után érzem hogy sokmindenben nem fogunk ugyan azon a véleményen maradni. Akkor viszont ami a csövön kifér, rabolj ki pár Homasitát, Ali-n és Ebay-en vásárold fel az egy dolláros öntapadós Carbon dekorokat, neon mehet az aljára, DLR előre-hátra, műanyag gumiszőnyeg, lángmintás üléshuzat, S&C matrica, Tesco-s dísztárcsa pakkot nyárra-télre, sötétítést az üvegre, és még Carbon fiber-t a teljes kasztnira, akkor megúszod a fényezést. Persze csak viccelek...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
GabN73
addikt
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
"Ha 50 éves lesz az Integra akkora mikorra megvehetném, és a 0-ról kell felépítenem akkor annyi lesz de akkor is fogok venni egy olyat és akkor is inkább az mint a mostani modern kocsik. Nem tudom hogy most ez nektek sértő-e de nekem nem tetszenek a modern kocsik. Vagy leragadtam a retróban vagy nem tudom de nekem mindig a régebbi kocsik jöttek be. Bármelyikről is legyen szó. "
Hehe. Szabad megkérdeznem, hogy mennyi "modern" autót vezettél idáig? Persze, tudom hogy a régi szívó, meg mechanikus gépek az igazi királyak (szerintem is), de napi használatkor majd rájössz, hogy banyek de jó lenne az a k*rva szervó, azokaf*szok alig hagytak helyet, de bemilizem a tolatókamera segítségével. De jó, hogy nem durran be minden nap a bal vádlim a napi dugóban, köszönöm automata váltó (a jobb gépekben már 8 sebis fokozatmentes van pillangóval, szóval az is nagy fun tud lenni), köszönöm klíma, hogy nem robban le a fejem az 50 fokos melegben nyáron, és a tempomatnak is köszönöm, hogy ha elindulunk a horvát tengerpart felé, akkor magától teszi a dolgát (adaptív ftw), nekem meg csak a fotel kényelmét kell elviselnem.
Szóval nem rosszak a modern kocsik, csak a kényelmedet szeretnék szolgálni, könnyebbé tenni a vezetést.
Persze, nincs ezzel gond, mindenki volt fiatal, csak mindenki máshogy vergődik át ezen az életszakaszon. (emlékszem 10 éves koromban én is vettem tuning&stereo újságokat, aztán gyorsan kinőttem, megtanultam, hogy a motor-futómű-tapasztalat az igazán jó kombó, és nem a +200kg műanyag meg a csilivili )
Oké hogy Integrát akarsz, de azt majd inkább csak második kocsinak vedd, főleg ha tényleg 50 évesen akarod megvenni
800k-s autóra meg hitelt felvenni maga a legnagyobb hülyeség, többiek már leírták....
-
máyköl
veterán
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
"meg szerencsére amióta megvan 60k-nál többet nem kért javításba de tudom hogy erre már fölösleges költeni sajnos."
Figyi, most mivan? Eddig azt mondtad, a drága fenntartás a probléma (valami havi 20ezret említettél).
Nem akarlak megbántani, de ez az autó úgy ciki, ahogy van. Az összes jövőbeni terveiddel együtt (ültetés, stb.)
20 évesen hitelt?
Majd ha napi szinten kell pályáznos több száz km -t, sírva fogsz könyörögni a tempomat -ért, ezt garantálom, nem arra támaszkodni, hogy régen is meg voltak nélküle az emberek.
Kérlek add el ezt a csoda karbongépet, és vegyél 500k körül a Megane1, Swift, vagy F Astra kombóból egy nemrohadós példányt. -
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Tudnod kene ertelmezni azt, amit irnak.
Kolts ra= a szuksegeseket, hogy tudd hasznalni addig, amig ossze nem jon a penz egy masik/jobb/modernebb/szebb autora. (Ez nem a 3 millas integra).Ne kolts ra=ujrafenyezes, ultetes, direktszuro, nelasskiracs, kivansaglista stb tokeletesen felesleges, mellesleg az anyagi vonzataval tisztaban vagy? Ha faj a havi 20 rakoltese, akkor ezekre sem koltenel szivesen.
Vidd el egy szerelohoz, kizart, hogy a kornyeken nincs egy oreg szaki, aki a szog egyszeru technikat megnezne. (Melyik megye egyebkent?)
"Bad reklám is reklám too"
-
kovacsroli
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Nem kell mellre szívni amiket irtak. Tevuton jársz ezt el kell fogadnod ha 10 masik ember mondja.
Van Miskolc es környéke topik, kérd meg őket hogy ajanljanak neked szerelőt es menj el hozzá. Majd o megmondja, hogy mit kell csinalni az autóval, csak az a dolgod hogy fogadd el amit mond es a lehetosegeid szerinti utemben finanszirozd a javítást.
Az ultetest, fenyezest, need for speedes legszurot meg felejtsd el örökre!
Egy rendben tartott thaliaval semmi baj nincs, ellenben egy lerugott füstölő peldanynal ami le van ültetve meg bömböl a melylada a hátuljában....hat annal egobb nem sok van.[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Most oké hogy a kocsinak a nagyobb bajai megszűntek és most tudok vele menni nap mint nap. Viszont félek én hogy a motor meg fogja adni magát és hogy pont majd február/március fele lesz vele valami amikor nem kéne...
Ezen sem a mélyláda, sem az ültetés, sem a teli fény nem segít. Magad sem tudod mit akarsz, és sajnos nem értesz az autóhoz.
1. Ha véres a motor torka, az még az ültetéstől ugyanúgy véres marad.
2. Akkor kellett volna megnézni, amikor vetted, gondolom az alacsony ár döntött, ezt nem is feszegetném tovább.
3. Az egy dolog hogy egy komfortosabb, modernebb, menőbb valamit szeretnél belőle, de..:Az ültetéstől nem lesz komfortos, a teli fénytől nem lesz menő, a mélyládától nem leszel nagyobb király.
Tedd rendbe műszakilag és használd vagy add el és vegyél valamit, aminek nem fog holnap megdögleni a motorja.
Teli fény 1500 euró, ültető szett minimum 500 euró. Mélyláda legyen 200+ erősítő, motor felújítás simán meglehet 600 euróból... Mennyit is ér az autó? Ha nem tudod kiköhögni a motor felújítás árát, miből akarod ültetni és fényezni?
Szerelgetek autókat, van némi rálátásom a dologra, hidd el, nem akarok neked rosszat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Nekem 3 olajcsere pont 100k. Azon kivul masra nem koltott? Kötelező, sulyado, akksi, izzok, gumi, fek semmi?
3 ev alatt 100k nem tul realis, abbol nem lehet normalisan karbantartani egy autot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Kifogtál egy elhanyagolt példányt, ennyi történt. Ezek olyan dolgok, pl. lambdaszonda vagy lengéscsillapító, hogy az autó korában benne van, bármikor esedékes lehet a csere. Főleg, ha a cseréjét számlávál nem tudták neked igazolni vételkor. Naivság minimum +200k tartalék nélkül autót venni.
Én az első autómra (2 hónap híján 2 éve vettem, még meg van most is) eddig kb. 0,9-1 milliót költöttem, nem emlékszem pontosan, a doksit meg nem tudom megnyitni most. 18 éves, megvannak a nyűgjei, szokszor javítok egyet és előjön más. Az idő vasfoga is megteszi a hatását, de mikor jó az autó, akkor kárpótol érte.
A Mercit augusztusban vettem, cseréltem olajat, hűtővizet, szíjat, fizettem, eljöttem a szerelőtől majd beszart a fűtőventi. Most lehetek rá ideges, mert mindig ad valami melót, pont nálam szart be, szarazélet stb., de idős már, nem élhetek úgy, hogy sosem fog elromlani. Megveszem aztán kicserélem, ennyi. Ja meg ez a szar havi 50 ezrembe kerül csak a biztosító felé, és még bele se ültem.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Előbb utóbb minden elfárad.
Lamdba szondára 160e km ajánlott csereperiódus van megadva.
Lehet elmegy 250e-t is míg hibakódot nem okoz, de tapasztalat, hogy 160e km-re már nem dolgozik úgy ahogy kéne, mivel most hideg van ezért halasztom a cserét(160e van az enyémbe), de tavasszal cserélni fogom kb. 165e km-nél, úgy hogy semmi hibát nem okoz... Így meg nem is fog sosem....Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz Wiz Khalifa #142701 üzenetére
Mielőtt cseréled, menj el egy rendes szervízbe és mérjék meg a lambdaszonda ellenállását, abból kiderül, hogy szar-e. Zsömlét a pékségből veszünk.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #142701 üzenetére
Nem feltétlen jön kód...nekem semmi baja sincs, fogysztásbeli sem, mégis cserélni fogom.
Ennyi km-nél nem is lehet várni túl sokat egy ilyen kaliberű autónál. Jól nem lehet kijönni belőle az biztos, teljesen mindegy marad vagy megy.Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Pedig egy magánembertől van szép lakhelyről, kedves, udvarias embertől... Sose gondoltam volna ez lesz.
hogy 4 hónap alatt rámegy 60k? a saját 16 éves autónkra, ami 13 éve van nálunk, ráment idén 130-150 ezer kb. De azok a dolgok, amik most meg lettek csinálva / ki lettek cserélve, azokkal 2-3-5-10 évig nem lesz baj (olaj, szűrők, gumik, tetőkárpit, akksi, szilentek, stb.)
Már írták feljebb is, hogy nem megvenni drága egy autót.
Egy (relativ olcsó) használt autó vásárlása után szerintem nem szabad azon meglepődni, hogy kell rá költeni, akár havi 20k-t. De amit megjavítasz, arra nem lesz gondod egy ideig..
Lehet, hogy a kedves, udvarias ember is pont annyit költött az autóra, hogy életben tartsa, és Te vetted át a stafétát. Mostanra lett volna neki időszerű cserélni azokat a dolgokat, amik Neked előjöttek, de már nem akart bele pénzt rakni. Vagy nem így volt.. a lényeg, hogy ez a kockázat bármilyen autóban benne van, ne érezd kivételes esetnek..Volt ilyen vásárlási stratégia is a topikban emlékeim szerint - az ársáv aljáról venni egy őszinte, szerkezetileg jó, de "lelakottabb" autót, amire ráköltve párszázezer forintot, egy jó állapotút lehet varázsolni. Ekkorra az autó ára a javítással eléri az ársáv tetejét, de már fix, hogy a cserélt elemek hibátlanok.
De szerintem is, a jelenlegi autót nem éri meg csinosítani, tartsd üzemben, üzembiztosan, és ennyi.
"... and I hope you have a great day!"
-
Vesztor87
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
A 60k nem annyira vészes szerintem.
Mi is 4 hónapja vettük meg életünk első autóját, egy N16-os Almera sedant (2003.12.havi 1,5 benzin). Tulaja szimpatikus, korrekt benyomást tett. Az autó garázsos, a két hátsó kerék járati íven volt nagyon picike rozsda, az se volt mély. Klímás, üléshuzatos, gumiszőnyeges autó, enni lehetett volna bármely részéről szinte, makulátlannak tűnt. 183k volt benne, a szervizkönyve új korától vezetve, bár nem végig márkaszervizben, de pecsételve, két mappába az összes számla eltéve, bőr mappában minden könyve (szervíz, kezelési, gar.füzet stb). Tényleg nagyon jónak tűnt minden, szerelő rokon megnézte, mondta hogy axiál csukló csere és annyi... ez volt július végén.
Aztán olaj, szűrők csere mellett axiál csuklókat cseréltettünk, ez vt munkadíjjal együtt 40e ft.
Nem sokkal később hülye hangok jöttek néha az önindítóból, meg valami jobb elől recseget... lett belőle önindító felújítás (bendix, szénkefe meg mittomén mivan benne), meg mivel az egyik sprilál rugó eltört, az első kettő cserés volt, 42e ft.
Aztán nászút, nosza, előtte szerelőhöz. Hát igen... féktárcsák, fékpofák csere (az első kettő), csak anyagdíjat fogadott el, meg a 7 éves 44Ah-s Varta akkut kicseréltük egy 56Ah-s Bosch-ra ezúttal 44e ft.
Egyre inkább zavart hogy a váltón érzem a motor mozgását, váltótartóbak csere (febi márkájú, azt mondta ez a legjobb), munkadíjjal 30e ft.
Jön a rossz idő, a nyári gumik 6 évesek, lejártak, nosza, egy új Barum Polaris 3 szett felszereléssel 60e ft.
Holnap megyek a szerelő sráchoz, mert rühellem hogy reggelente visít a szíjam, holott meg lett húzva, és majdnem új lehet a szíj, de zavar... a szellőző venti is hidegen pár percig zörög, meg lesz kenve...
Gumi nélkül ~160, azzal 220
A spirálrugót leszámítva nem romlott el semmi, csak igyekszem szép és üzembiztos állapotban tartani
Jövő tavasszal kap egy teli polírt, meg kereshetek hozzá nyári kerekeket
Egy szó mint 100, ne szomorkodj Nem költöttél rá sokat, sztem még én sem[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Robogó, kismotor
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Synology NAS
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen