- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
en a mobile.de-n szoktam megnezni, az juro besoroast
udv
neduddki
p.s. de jol hasznlhato: civic es4 nalunk juro3 lajtan tul juro4:- )))
mod: Guri1885: parancsolj
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zoo8800
veterán
Ez felhasználás függő, ha valaki nem tolja neki, akkor alig fogyaszt többet. Itt nézelődj, bár nincs sok SDI. Teljesítményben pedig ég és föld. Az életben meg nem vennék egy Octaviát szívódízellel.
---
Vazzzze, 880.000 km A 9 literes átlagát (is) nehezen hiszem el.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz jasszer #1711 üzenetére
Én rühellem a magas üléspozíciót, az alacsonyabb a kényelmesebb nekem.
Üléspozíció alatt nem a kocsi magasságát, hanem a pedálok magasságát értem az ülőlaphoz viszonyítva.Vagyis: ez a kérdés szubjektív Kinek mi a kényelmes...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #1726 üzenetére
Akkor felesleges a Zafira, ha egy magad jösz-mész vele.
Érted minek cígöld azt a nagy kasztnit. Meg a légellánálása is olyan jó kb mint nagyagyám konyhakeredencének.Ha van jó állapotú G Astra akkor azt vegyél, ha nincs akkor Zafira. Nekem volt 2 db G Astrám is zsinórban, összesen 5 évig használtam őket több százezer km-t tekertem a kettőbe együtt (mind a kettő 2002 környéki volt). Kényelmes hosszú úton is, csak ajánlani tudom. Egy baja van, hogy eszi az olajat (főleg ha pályán mész) szóval abból legyen a csomiban 1-2 liter tarcsiban.
mod: Olajos kitétel a Zafirára is él, konstrukciós hiba. A hasonló korú VW-k is ettől szenvednek. Amúgy megbízható, engem egyszer sem hagyott ott, illetve egyszer a kipufogó rohadt el/le de menetképes volt még attól csak kicsit hangos...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #1728 üzenetére
1,6 16V mind a kettő. Használatn kerültek hozzám, nem tudom milyen előéletük volt, mind a kettő céges kocsi volt, nem hiszem, hogy megkímélt példánynak számítanának.
Vegyesben 8 litert evett/ettek, ebben 2/3 belváros (BP) 1/3-ad vidék. Nem volt bennük fedélzeti comp, ezért csak vegyes fogyit tudok mondani neked. A cég 10 literes nomát határozott meg de ettől bőven messze voltam még télen is mikor rövid városi utakra használtam akkor is, pedig volt hogy sietősre vettem a figurát. Kopó/fogyó alkatrészeken kívül soha semmi bajuk nem volt (leszámítva az egy elrohadt kipufogót, de az is 200k km után jött elő). Azt tudom, hogy akik jobban gyilkolták ők is 9 literrel eljártak vele.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
Stafni
aktív tag
válasz jasszer #4053 üzenetére
Kia Rioban is lesz LPG, bár nem egy izmos motorral.
Használt autóban nem gondolkozol? Nem vagyok benne biztos, hogy a márkaszervizek képben lesznek. Én csak a hajmeresztésre vittem az autókat márkaszervizbe. Nagyon alacsony béreken dolgoznak az emberek, és olyan is a munka. Volt olyan, hogy 35km-et raktak bele az autóba, és egy rakat pénzt kértek mindenért. A garanciális dolgokat nem csinálták meg általában.Skodánál akkor is van garancia, ha szerződött partnernél alakítod át. Amikor én érdeklődtem, akkor még így volt.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz jasszer #4092 üzenetére
mindig azt fogják szipolyozni, aki a rendszerben van és tisztességesen adózik, mert a legkevesebb ráfordítással belőlük lehet a legtöbbet kisajtolni. ahhoz már nullák, gyávák, inkompetensek hogy a fekete gazdaságot levágják és visszatereljék normális mederbe. ha igaz a szám és ennek az országnak a negyede fekete gazdaság... ez olyan összeg, ami ha adózna, akkor itt nem lenne gond, vagy látványosan kevesebb. illetve ha nem lopnának ennyit maguknak. csodák nincsenek. na de ez tényleg off itt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz jasszer #4089 üzenetére
HI!
pesti also rakpart jazz soft hibridben 4.8as fogyi, ugy hogy 5 meter gutul lepsben 5 perc all, en engy hivoje vagyok, esjol is meg lehet csinalni:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dízelracer
senior tag
válasz jasszer #4089 üzenetére
Ismerősömnek van több Lupo 3L-je is nem nagyon volt gond még egyik start-stop rendszerével sem pedig a legfiatalabb is 2004-es. Semmi extra gondozást vagy odafigyelés nem igényel. Bár az egyik néha kicsit megbolondult és nem állt le a pirosnál hiába állt a srác a féken. Nem ment közben semmilyen elektromos fogyasztó és a motor is elérte már az üzemi hőfokot. A sűrűbb leállás/indítás miatt nagyobb aksikkal szerelték őket mint egy átlag autót, a 80Ah-s gyári akku bírja is. Van amelyikben még az az akku dolgozik amivel az autó lejött a szalagról. Jó kis cucc a start-stop rendszer főleg automata váltóval párosítva.
mod: ezeket 1999óta gyártják. Azóta eltelt több mint egy évtized mégis működnek. A mai autókban gondolom jóval kiforrottabb megoldások vannak mint egy 3L-ben. Nem tartom komoly rizikófaktornak a start-stop rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz jasszer #4133 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy Ottonak nem volt balesete az elmúlt ~9év 550.000km alatt... neked?
start&stop amúgy mehet manuálban is pirosnál leálítod a motort, ha meg zödre vált elindítod.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ABE
őstag
válasz jasszer #45621 üzenetére
Ha sok éjszakát el kell tölteni két felnőttnek egy autóban, akkor csak olyan egyterű jöhet szóba, amiből ki tudod venni az üléseket, aztán a padlóra teszel valami szivacsot: Chrysler/Dodge Voyager, Ford Galaxy/Seat Alhambra/VW Sharan, vagy Citroen Evasion/Fiat Ulysse/Lancia Zeta/Peugeot 806, vagy Renault Espace (ferde vonallal a testvérmodelleket jelöltem). Összehajtogatott üléseken nem fogsz kényelmesen aludni heteken keresztül, de még átalakítva is erős kompromisszum lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #45621 üzenetére
1 Milla körül kapsz Honda Jazz-t. Abban teljesen sík a padló ha lefekteted a hátsó ülést, keveset eszik (országúton 4,5 liter, pályán klímával ha tolod a 140-et akkor is elvagy 6 literből) és a fenntartása sem drága.
mod:
Én laktam benne 2 napig, elviselhető, a 180 centimmel elfértem, bár biztos azért mer öreg vok de egy hétig nem élnék azért benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz jasszer #45621 üzenetére
Ez mondjuk nem hülyeség, hazamegyek lehajtom a fóka hátsó ülését, aztán megnézem mit tud. Nem emlékszem, hogy síkba fordul-e. Badacsonyi bortúrás úton úgy is meg kell aludni valahol (értelemszerűen nem indulok neki letámolyogva a hegyről), eddig kempinget terveztünk, de ez most ötletet adott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #45629 üzenetére
Nem teljesen, csak ha keresztbe feküdtem. Igaz az első ülés nem volt teljesen előre tolva.
giigz: 1245ccm kikérem magamnak a Jazz nevében is.
170km//h a gyári adat. Nem tudom (valós) 160 fölé nem mentem még soha (az is már 45k-s tétel a 130 helyett) de ezt gps szerint is tudja (mivel csal a mutató felfelé így nyilván akkor többet mutat 160-nál). Nem néztem a fordulatot annyira mert a szemem a pályán volt de 5000 alatt volt az tuti (teljesítménycsúcs 5700rpm). Legközelebb megnézem jobban ha pályára tévedek.
mod:
zolikaDB: Nekem a Horvát benyóval is kellemes tapasztalataim vannak, szoktam kijárni roknokhoz és a kinti benyóból bő 0,5literrel kevesebbet kér azonos körlmények között 100km-enként. Szoktam hazahozni amennyit tudok de sajnos csak 42 literes a Jazz tankja, sokat nem kaszálok vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs