- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ironizer #123381 üzenetére
Boxster első gen, Hard Toppal? Boxer 6 henger, faceliftesként/fóliázott első indexszel, illetve hátul átlátszó búrás irányjelzővel szvsz sokkal mutatósabb az MX5/Z3 párosnál, a kereted téli évszakban elég lehet. 200 lóerő felett vannak, bár hallok néha hengerfejes példányokról - indexen van topicjuk, ott érdemes lehet rákérdezni, illetve utánaolvasni bármely típusnak.
Qru: Száraz vagy olajfürdős DSG? Ezekhez van egytömegű szett? (Utóbbi csak érdekességképp foglalkoztat )
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Ironizer #123436 üzenetére
Leírtad, hogy, hogy akarod, csak eljátszottam a gondolattal, hogy én mit csinálnék. Ha már kiötlöttem, gondoltam leírom. 1,5 millió körül vennék esetleg 16 évnél öregebb járgányt is, persze az adott modell ársávjának felsőbb feléből(kisebb motoros sportos, nagyobb motoros testesebb, ez mindegy), amennyiben kell, rákölteném az elköltendő összeg nagyobb részét( mondjuk 600-700K), ekkor szerintem azért eléggé rendben lenne. Amennyiben még is baj lenne, talán fedezné az az összeg, amit a 2,4 milliósra kéne költeni. Vectrat megtartanám, mert, ha monjduk évi 6.000km-t ezzel mész és 6 literrel kevesebbet eszik, mint a nagy, akkor két év alatt megspórol annyit, amennyibe kerül a fenntartása(csak tipp) és csak az pénz esik ki, amennyit kapnál érte + van tartalék autó De ez mind csak spekuláció, természetesen.
-
veterán
válasz Ironizer #127314 üzenetére
amikor elhoztam a kocsit volt valamennyi kp-m, a többit utaltam. megcsináltam tabletről, elmentem ebédelni, mire visszaértem már átért az utalás. mondjuk ők intézték az átírást és az eredetvizsgát rögtön, így volt időm többet is várni. mondjuk márkakereskedés/márkaszervizben vettem, magánszemélynek nem utalnék csak úgy.
szerk.: szerződésbe bele lehet írni x összeg foglalót. a fennmaradó hátralékot meg y banki napon belül átutalással rendezni vagy köteles.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Ironizer
tag
válasz Ironizer #123381 üzenetére
No, ma végül vettem egy autót (előzmény a hsz-ben amire válaszolok), egy '93-as Camaro lett a kiválasztott. V8, 5700ccm, 275LE. Tudom, hogy öregebb, mint 15 év (ez volt amit megszabtam határnak anno), de a V8 miatt elnézem ezt neki. Ez tényleg előrelépés a vectrához képest tömeg/LE arányban, és még blugyblugyblugy is, úgyhogy ennyi kompromisszumra kész voltam. Jó állapotban van, nem hibátlan persze, de tényleg nem egy lelakott bontószökevénynek tűnik, úgyhogy úgy voltam vele, hogy mivel egyszer az életben mindenképp akarok egy V8-at, ezért meg kell lépni, aztán így legalább jön a tapasztalat, nem csak a monitor mögött álmodozom.
Ja, és manuális! Ez hasonló amerikai vasak között olyan ritka, mint a fehér holló. Nekem érték, én szeretem, ha egészében én irányítom a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz Ironizer #127622 üzenetére
Grat hozzá ... és sok balesetmentes vezetést
Gondolom akkor ez a Z28 -s lesz, jó kis gép az biztos !
Ha az A Vectrát már nem használod a motor belőle jöhet ide mert a C20NE kis 116 lóerejével kicsit kevés, az a C20XE sokkal jobban szalad
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
von toth
tag
válasz Ironizer #164341 üzenetére
Most még viszonylag hibamentesek, de lassan kopnak ki,akkor már lehetnek kellemetlenségek. A 4 wd-nek nem tudom mennyi az effektív értelme,terepen jó a sima 1.3 is. Csak azért mert s motorjai vízszintesen jó de hegynek fel nagyon harmat.a műszaki biztos drágább a 4wd re de max három loerovel több meg annyival többet eszik,ugyh.gondold át. 120.000-ig (ha 1.3 rol brszélünk) ki kell jönni a báltóhibéra, ami a szar magyar beszállito miatt van, valamint a fékolajat 2 évente ki kell cserélni vagy kellemetlen meglepetések lesznel. Ezen kivül a futómű öregszik, a vezetékek meg az izzók. Most még fillérekböl fent lehet tsrtani, js és gélig mindih legyen tele a tank mert leég sz üzemsnyagpumpa
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ironizer #164341 üzenetére
Maga a motor az elnyűhetetlen Suzuki technika, ha valakinek nem kell bemutatni az pont te vagy.
A 4wd az meg a Subaru féle viszkós awd rendszer 1:1-ben. Nem problémás ha az olaj volt benne cserélve 120 km alatt legalább egyszer (gyári előírás 120k km-nél írja a cserét de érdemes lefelezni).
Érdemes azért lecsekkolni, hogy a központi difi nem kukás-e mert az k. drága. Keress egy nagy üres placcot és lassan koppra kitekert kormánnyal körözz mind két irányba. Ha akadozva megy, olyan mintha a kézi kicsit be lenne húzva akkor haldoklik a c. dif. Akkor ott kell hagyni.mod:
Amúgy terepen meglepően ügyes (végülis nyomokban Subaru), fent a telken elég sok szomszéd ezzel nyomja meg SX4 4x4-el. Van pár 4x4-es Skoda (Oktáv meg Superb) is de azok nagyobb hóban már nem boldogulnak (a legbosszantóbb h csak szoftveres gond van velük, egyszerűen nem oszt hátra elég kakaót).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
proof88
addikt
válasz Ironizer #164972 üzenetére
Egyedül biztos nem vennék autót neppertől. Be kell lengetni hogy viszel szerelőt magaddal vagy bevizsgáltatnád a kocsit. Ha nem tetszik neki akkor le kell lépni. Persze ő ránézésre megmondja hogy katalizátor. Addig meg elfelejtette közölni. Gondolom a klíma is feltöltendő.
Mindenkinek szól: a nepper azért van hogy engedjen tesztvezetni. Ha nem veszem meg utána a kocsit akkor meg maradjon csöndben. Nincs ellenvetés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen