- Milyen TV-t vegyek?
- Dell notebook topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
válasz [CS]Blade2 #189531 üzenetére
Ahol a korahoz kepest kevesnek tunik a futasteljesitmeny (micsoda hulye szo ez ...), es a rendszam is ki van takarva,plusz meg olcso is,azokat erdemes elengedni.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
válasz [CS]Blade2 #189535 üzenetére
Szerintem siman kirohognek, ha ilyennel bemesz.
Utcai hasznalatra mas tipusu motort nagyon ritkan,szinte soha nem szerelnek be,mint amivel kijott a gyarbol. Meg a sufnikban sem,nemhogy a markaszervizben.
Sok kocsinal a legkisebb motorhoz csak 5 sebesseges valto van,a tobbihez 6. Bizonyos extrakat felarert sem lehet rendelni a kisebb modellekbe.Mashol vannak a kabelek,esetleg par alkatresz is a motorterben. Ez nem ugy mukodik, hogy kiemeled az 1.0 motort,es beejted a helyere az 1.6-ot.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189535 üzenetére
El fognak hajtani az ilyesjellegu otleteiddel. Tul sok macera az atepites es Magyarországon ez soha nem lesz legális, egyszerűen nem lehet lepapirozni... Ha meg nincs papir, nem fogod tudni eladni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz [CS]Blade2 #189538 üzenetére
Úgy 1,5-2x annyiba, mint egy vadonatúj autó. Szalonból, nullkilométeresen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189538 üzenetére
Fűzött blokk és munkadíj nagyságrendileg millió körüli tétel szokott lenni
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189538 üzenetére
Elmeroggyant összeg. Kérdezd Tse-t, neki volt garis ford motorcsere, kérdezz csak rá mennyi lehetett a számlán... XC90-ről van tapasztalat, ott 3M fölött volt a motorcsere. Tippre biztosan milla fölött.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
válasz [CS]Blade2 #189542 üzenetére
Egyszerubb,ha a kozepso, felso arsavbol nezelodsz az adott evjaratban,es olyat keresel, aminek vezettek a szervizkonyvet,ellenorizheto helyen.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #189535 üzenetére
Az egyik linkelt autó egy totál fapad céges, a másik meg egy elég fullos darab...
Én személy szerint nem félek az ilyen "pöcsköszörű" motoroktól, de ha ennyire félsz a milliós kiadásoktól, akkor szerintem másfelé nézelődj. Nagyon nem jó úgy kocsit használni, hogy aztán benned lesz az ideg minden pillanatban.
Az 1.0-ás motort teljesen újratervezték, csak nem tudom, mikor abban a cikkben elég sok technikai info van. Ha megtalálom, linkelem.rip and tear, until it is done
-
szimi57
őstag
válasz [CS]Blade2 #189548 üzenetére
Érdemes szétnézni a Toyoták között, ha 20 éves koráig megtartod. Jó eséllyel nem lesz gond a rozsdával. A motorok sem öregszenek annyira
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #189548 üzenetére
A szinte 100% városi használatról nekem az 1.2-es Panda jutott eszembe. A magas építés miatt van benne némi hely, az 1.2-es motor pedig jól bírja a strapát. Egyszerű, olcsó konstrukció, nyugaton rengeteg van belőle. Ilyesmi esetleg? Én venném.
rip and tear, until it is done
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189548 üzenetére
Kicsit le vagyok maradva, de a mostani kocsinak mi a baja? Lehet olcsóbb lenne azt koptatni tovább.
Másrészt városra 3-3.5m egy Ampera.
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
válasz [CS]Blade2 #189548 üzenetére
"Hondában is elcs.ett példányok vannak meghirdetve: [link] Ebbe pl. 15.000km van papíron"
Van szervizkönyv, abból elvben ellenőrizhető, nem? Nem tudom, ha az adott szervizt felhívja az ember (feltéve, hogy beszéli a nyelvet), akkor simán megmondják a német vagy egyéb szervizek, hogy tényleg járt-e ott a kocsi, és tényleg annyi kilométerrel?
-
fjudors
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #189618 üzenetére
ez 2009-es..és harmadik tulaj.
tehát az első három évben papírén 20e, azt a következő hét és fél alatt 22e, majd két hónap alatt 4e
érdekes. -
szabonagyur
félisten
válasz [CS]Blade2 #189620 üzenetére
1. kép: béna volt aki fotózta, ennyi semmi több, második képen ott a várt hézagod.
Ülés az cigi miatt lyukas szerintem. Horzsolást meg kb. egy bevásárló kosár hozzáért jellegű Bár igazából mindegy is, 221.000 km alatt azért nem olyan meglepő ha van rajta bármi sérülés akár javítva is, az ára meg teljesen reális.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189663 üzenetére
Jazzekből csak a 2014 utániak, de a 2002 és 2014 közöttiekbe is rendkívül egyszerű beszerelni utólag egy Yatour vagy Dension egységet.
szerk.: Vagy a komplett fejegységet.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #189663 üzenetére
Auris a 2. generációtól tudja alapból már az USB-s lejátszást. Lehet találsz olyan modellt ami nagyon alap verzió és talán nincs benne. Az USB porto ott kell keresni a műszerfal alján a váltókarnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
8th
addikt
válasz [CS]Blade2 #189913 üzenetére
Ez igaz is egészen addig amíg egy hasonló méretű/súlyú autóval ütközöl. Viszont ha ütközöl egy manapság divatos magas építésű városi terepjáróval pl. Peugeot 3008-al ami 1,6+ tonna minimum ott egy alacsonyabb építésű 1 tonnás kisautóban ülve te és a családod kerül a broki rossz végére. Egy valamivel nagyobb olcsó autóban (C Vectra, Mondeo, Passat b6... ilyesmik) azért sokkal jobbak az esélyeid. Abban van előtted és mögötted is gyűrődő zóna ami egy ráfutásos balesetnél simán életet menthet.
#189918: Nem feltétlenül de az biztos, hogy a súly sokat segít ha ütközöl.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
SzlobiG
félisten
válasz [CS]Blade2 #189924 üzenetére
Bal eslő ajtó alja a vízkifolyónál meg a csomi tartó ajtajánál.
-
#24845312
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #189919 üzenetére
Ez engem is érdekelne, mert a valós életben amiket láttam eddig baleseteket, ott hiába volt jobb töréstesztje egy kisebb súlyú autónak, ha egy nagyobb/nehezebb (de esetlegesen akár valamivel gyengébb törésteszttel rendelkező) autóval ütközött, akkor is a kisebb/könnyebb fázott rá jobban. Tudom, hogy sok mindentől függhet ez, és lehet, hogy csak épp nem a "megfelelő" eseteket láttam, viszont ha ez mégis általános, akkor eléggé megtévesztő így ebben a formájában a töréstesztek csillagozása.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #189929 üzenetére
lemaradt pár z betű, az utolsó=túlsó, és stb... csak siettem. látták=láttál.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #189929 üzenetére
Na hát ez az, hogy akkor az 5 csillag és az 5 csillag között is ha különbség van, akkor egyáltalán nem összevethetők az értékelések a különböző kategóriák/évjáratok esetében.
(2001-es Focus 4 csillagos volt.) -
ReFleXx
addikt
válasz [CS]Blade2 #189994 üzenetére
nem szabad ezeket kiszamolni
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #190027 üzenetére
Nekem az analóg országúti volt 900.000 Ft, 2 év alatt mentem 5500 km-t így 163 Ft/km jött ki de nem érdekel mert ez egy sporteszköz ami a hobbim is egyben.
Més que un club!
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #190050 üzenetére
Ránéztem én is most, hogy írtad, hát elég durva árak lettek. És elég ritka, alig van fent pár példány a Swift 3 FL automatából. Most kéne eladni ezek szerint, de itt az a kérdés, hogy akkor mit venne helyette az ember?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz [CS]Blade2 #190319 üzenetére
Húszévesen az összes. De valószínűleg már tizenpárévesen is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #190379 üzenetére
Igazából azt lehetne még monitorozni hogy mennyit fordult a főtengely, és vissza lehetne számolni hogy átlag hanyas fokozatban használták. Csak akkor a sok hülye ezres fordulaton használná hatosban hogy ne gyüljenek bele a fordulatok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #190379 üzenetére
Ezért kell Hollandból venni lehetőleg. Ott minden km-el el kell számolnia a szervizeknek. Az Aurismhoz is egy rakat dokumentumot kaptam. De azért ez irreális elvárás amit akarsz. Feljegyzik valami papírra, hogy milyen olajat raktak bele meg mit cseréltek,de azért nem fogsz kapni minden szerviz alkalmával egy több oldalas állapotfelmérést. Ha félsz a használttól és az újtól is akkor lízingelj autó tartós bérletre és nincs gond.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz [CS]Blade2 #190386 üzenetére
Most nem felvágni akarok természetesen, nekem is fáj az a 150-200 ezer egy alkatrészért.
Pezsóval akkor jól befürdött, bár, akkor az az autó több sebből is vérzett.
Többek közt, egyébként a spórolós vezetés a fő halálozási oka. Kiírja a kompúter, hogy válts feljebb, aztán a 2.0CRTDI 170 lóval ötödikben 50-el 1200-as fordulattal mész a városban és mondod, hogy deszíp csak 2,7 litert eszik. -
Biqci
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #190476 üzenetére
Én kb. 25k-t megtettem az Accord-dal, de eddig még soha nem regenerált, vagy csak én nem láttam. Az igaz, hogy kitisztított szűrővel vettem és sokat járok országúton, autópályán
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #190638 üzenetére
A Jazz csomagtartójába állítva valóban beférnek a saját kerekei (175/65R14 vagy 185/55R15 a GD esetében), és még a kalaptartót is rájuk lehet húzni.
De ha felhajtjuk a hátsó ülések alsó felét is, és az első üléseket nem toljuk teljesen hátra, akkor oldalanként még 4-4 kerék elfér egymásra rakva. Ez 3 garnitúra összesen.[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz [CS]Blade2 #190638 üzenetére
Igen, ezt láttam Én is, hogy a saját kereke befér. Pug 206-ba két kerék befér azt csókolom. Puntoba úgy szint. Szerintem még a Poloba se fér több.
Az üléseket a Pug 206-ban is közel síkba lehet hajtogatni.Szó se róla, vennék Én is egy szép példányt, csak nekem túllépi a keretet. Nálam 1 millió a kulcsrakész lélektani határ egy autónál.
[ Szerkesztve ]
-
válasz [CS]Blade2 #190638 üzenetére
Az ibizába befér a 4db 16" 215/45 kerék és a hátsó üléshez nem kell nyúlni, pedig elvileg nincs 300 liter
Ja és van benne egy teljes értékű pótkerék is
tboldi: pályanapon jóljön[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz [CS]Blade2 #190657 üzenetére
Az i20 csomagtarója 326 liter volt, de az szélesebb volt voszont rövidebb, és a háttámláknak nagy volt a dölése, az ibiza 284 literes, keskenyebb, de befele hosszabb és nem dölnek annyira az ülések, ez sokkal jobban pakolható és nagyobbnak tűnik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #190730 üzenetére
Ennyiből Ampera is kijön, azzal meg kisebb értékvesztés, jóval alacsonyabb üzemanyag költség lenne - de hajtómű csapágy és féltengely javítást hozzá kéne adni.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #190730 üzenetére
Hsd téma: nagyban befolyásolja a matekot, hogy az aurisban mennyi a km. 180e km körül inverter vízpumpa csere esélyes egy százasért. Évente érdemes ránézni az egr szelepre is. Ezen felül nincs velük nagy rumli, 15 ezrenként olajcsere, 90 ezrenként gyertya és váltóolajcsere. Fékbetét és tárcsa nagyon sokat bír. Akkupakk javítás megoldott, de 250-300e futott km futásig nem kell vele foglalkozni a tapasztalatok alapján. Ezekben már nincs gond az inverterrel sem, ha a vízpumpájuk rendben van, szóval ez a rész sem lesz valószínűleg egy pénztárcaszaggató történet.
A Hsd kevésbé érzékeny a rövid utakra, a technika megoldja a bemelegés kérdését, a nagyakku töltöttségétől függetlenül csak akkor állítja le a benzinmotort, ha a hűtőfolyadék elérte a 40 fokot, addig viszont nem is engedi nagy fordulaton pörgetni a motort, ezért nem kell gyakran hozzányúlni a motorhoz.
Egy dolog még kimaradt a matekból, az pedig az értékvesztés, ebben a műsorszámban a Toyota hibridjei nagyon jól állnak (mondjuk a jazz sem rossz). -
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #190746 üzenetére
Ilyen használatra elektromos való. Vagy olyan szöveg szerű, régebbi szívóbenzines autót kell nézni, amihez olcsó a katalizátor, a kipufogó, a kuplung. Sok hidegmotoros menetben szerintem az Auris sem fogyasztana jóval kevesebbet a jazznél.
-
Biqci
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #190925 üzenetére
Nem, az is 1.4l-es volt. Ezért volt számára furcsa a gyengeség. De egy nőnél hiába magyarázod a súly-lóerő arányt. Viszont az is igaz, hogy mikor megjelent, teszteken is kijött a "gyengeség"
Amúgy szerintem almát hasonlítasz a körtével. Persze, hogy egy kisebb kategóriás autó újonnan annyi mint egy magasabb használtan. De pont ez a lényeg, hogy mivel leszel elégedett. Ha bevállalod a kisebb(olcsóbb) kategória hátrányait pl. zajosabb, gyengébben motorizált, úgy általában fapadosabb akkor azt kell venni. De ha fontos a csend, az extrák, az erősebb motor, de behatároltak az anyagiak, akkor egy idősebb, használt autót kell venni. Ezt csak te tudod eldönteni."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
diegho
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191020 üzenetére
Milyen felszereltséggel van a Yaris? Dacia-féle fapaddal? Nehogymár 2020-ban hosszú távra olyan autót vegyek, amiben semmi nincs...
-
diegho
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191107 üzenetére
Az, hogy a kereskedő bepipálta, az még semmit nem jelent.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191107 üzenetére
Valami ilyesmit olvastam én is, a szívócső befecskendezés miatt nem igazán kell aggódni a gpf miatt. A vitarában/scrossban van már, az tuti. Ahogy jobban elterjedt, valszeg lesz rá aftermarket megoldás, bár nem hiszem, hogy az első 10 évben nagy fejfájást fog okozni egy ilyen kisfogyasztású városi benzines esetében.
-
BigBlackDog
veterán
válasz [CS]Blade2 #191131 üzenetére
Na, a motoron pont ugyanezt éreztem. Hét elején jöttem haza egy ilyen 100 lovas Fiestával Győrből főúton. 2000 alatt nem igen ment, 3000 felett meg már megjött a hangja. Sebességkorlátokat betartottam, szóval hat sebességből ötöt tudtam használni. Hatodikban, óra szerint 90-95 körül annyira morgott a motor és remegett a kasztni, hogy inkább nem erőltettem.
-
válasz [CS]Blade2 #191167 üzenetére
Az olcsó autózás illúzió. Mindig az volt, de az évek során az elvárások is egyre nagyobbak lettek. Nagyapáink egy trabantnak is örültek, mindegy, csak menjen. Apáink tízezerszám hordták be a halálukból feltámasztott roncsokat a határnyitás után. Akkoriban nem számított motor, extrák, csak autó legyen: B Corsák, Kadettek, Fiesták, Escortok, R5-ök, R19-ek, Pug 205-ök, mind eleve torkavéresen került az országba, és egy kisebb vagyonba kerültek. A 2000-es évek első felében volt egy viszonylagos jólét, persze hitelből, azóta is nyögjük, nem mellesleg a magyar autópiac jelentős része nem véletlenül ilyen évjárat. Közben az autók egyre szebbek, egyre modernebbek, egyre erősebbek, egyre nagyobbak, egyre nehezebbek, egyre jobban felszereltek, és ennek ellenére egyre kevesebbet fogyasztanak, miközben a Ft/EUR árfolyam meg 265-ről 365-ig zuhant, ami majdnem 40%.
A megbízhatóság, és a tartósság megint más kérdés, nyilván egy 50 lovas szögegyszerű szívóban, tekerős ablakokkal, 2 csillagos ncap-pel, klíma, és ülésfűtés nélkül kevesebb a hibalehetőség, de biztos, hogy vissza szeretnénk abba ülni? Ha igen, az sem gond, veteránautózásnak hívják a dolgot, és egy fantasztikus hobbi, de ha a megbízhatóság is szempont, meg nem valami szétrohadt roncsot akar hajtani az ember, akkor olcsó az sem lesz.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ngaba
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #191167 üzenetére
Akkor lesz majd igazán cudar világ (10 év múlva), amikor ezeket a 3 hengeres izéket lehet használtban venni.
Szerintem az egyik végletből elmentetek a másikba. :) A 1.5 millió épp az alsó határ, amennyiért lehet normális használt autót venni szvsz. Az 5 millió körüli 3 hengereseken gondolkodni meg a másik véglet :) (Jó, tudom, ti is el akarjátok kerülni.) Azért pár éve még az Astrát is árulták 1.4 turbóssal stb., illetve azért 3 millióból is lehet venni épkézláb autót a mai piacon is még (ha nem kell nagy autó, akkor pláne).
De persze van ennek a használt vs új autónak egy pszichológiája is. Az új mégiscsak új, nem kell az előző tulaj lelakásait és esetleges trehányságát nézegetni. Az ismert előélet aranyat ér (én sógortól vettem az autót, de néha így is alig tudom kideríteni, hogy mégis mikor mi volt csinálva ezen az autón). A mostani autómról lerí, hogy szerencsétlent egyik előző tulaj se igazán tartotta nagy becsben, most akkor mit ér az, ha én ~10 évesen, 220 ezer km-rel elkezdek vigyázni rá stb.
A másik oldal viszont, hogy használt autónál az ember elkezd puffogni, ha rá kell költeni 5-600 ezret mondjuk. Nekem rá kellett, és így van benne 2,1 millióm kábé. Na bumm. És akkor ezt vessük össze az 5 milliót közelítő 3 hengeresekkel... Ha veszel egy pár millióval olcsóbb használtat, akkor egyszerűbb konstrukciónál az általam említett összegből úgy ki lehet pofozni, hogy csak na (elviszed futóműveshez / ha akarod, veszel bele vattaúj generátort 80 ezerért, és egy jó darabig nem lesz vele gondod stb. / kicseréled a kuplungot akkor is, ha látszólag jó stb.)Lényeg a lényeg: Jó autót vegyetek, ami tetszik. :) Sok sikert.
-
diegho
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191179 üzenetére
Toyotát nem a hahu-n kell venni, eddig hármat vettem, de nem hahu-n, erre való a toyota klub.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191216 üzenetére
De miért vették ki az 1,5dci-t??? Legjobb motorjuk volt. Norma miatt ez vajon várható más modelleknél is?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #191216 üzenetére
A Multipoint Injection nem jelent automatikusan közvetlen befecskendezést is (persze ma már alig van a piacon csak szívócső befecsis autó) csak azt, hogy hengerenként van külön-külön injektor.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191216 üzenetére
Multipoint Injection (az én felhasználásomra nagyon nem lenne jó. Inkább locsolnám extra benzinnel, hogy tiszta maradjon a bele.)
A multipoint önmagában csak annyit jelent, hogy hengerenkénti befecskendezés, nem feltétlenül közvetlent, lehet akár szívócsöves is. Sőt, leginkább az utóbbit szokták így nevezni, ha közvetlent használnak, akkor inkább directnek hívják.
szerk.: Ja, Qru is megírta, nem olvastam tovább a hsz-eket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #191229 üzenetére
Az új Jazz sima MPI mert Atkinson üzemben is megy nem csak Otto üzemben, és előbbinél nem alkalmaznak direkt befecskendezést (GDI). Az új Swift az kettős befecskendezésű ha jól tudom (tehát MPI és GDI is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz [CS]Blade2 #191267 üzenetére
Mondjuk azzal számoljunk, hogy 2018-ban kb. 1M Huffal volt olcsóbb egy S-Cross azonos felszereltségi szint mellett, mint ma. Ez a drágulás több márkánál is jelen volt az elmúlt években.
-
válasz [CS]Blade2 #191267 üzenetére
Nem tudom milyen autóra számoltad, de 2016-ban 3,8M Ft volt egy suzuki vitara, nézz rá hahura, most mennyi egy 2016-os vitara, segítek 3,6-4,5M Ft
2018-ban 3,2 M Ft volt egy baleno, nézd meg, most mennyibe kerül egy 2018-as baleno 3-3,5M Ft szóval annyit érnek mint amennyiért vetted[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs