- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #178043 üzenetére
Kívül kicsi vagy belül? Mert nem mindegy. Az én méreteimmel nagy kategóriásnak hirdetett dögöknél is volt már problémám, legutóbb a RAV4esben szorult meg a fejem.
A pályás történettel egyetértek, mióta családos vagyok azóta különösen irritál az itthoni mentalitás, hogy gyakorlatilag az emberek 90%-ának fogalma sincs, hogy mekkora féktáv kéne ahhoz, hogy baj esetén meg tudjon állni. Jön a seggedbe, mintha a városban araszolnánk...
freeknight: Twingo 133 lovas csak, de olyan 170-180-ig jó vagyok, utána ~210-ig már kell a türelem és út hozzá. Visszaváltani nem kell, mert már 130nál is baromi magas a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #178043 üzenetére
szerintem nem annyira gyászos a helyzet, az utóbbi idők autópályázásait és az utak hosszát figyelembe véve minimális számú hülyével sikerült összefutni. egy-két agresszív powerjózsi mindig van, de azokat jobb elengedni vagy ha telített a külső sáv, akkor ignorálni. a ködzáró mondjuk tud segíteni a követési távolságon, azt 99% megérti.
-
válasz aero. #178514 üzenetére
Relatív, nagyon megdrágultak az új autók, mert a konkurenseknél hasonló 6,5-7M, vagy több
Nézd meg mennyibe kerül egy kia ceed 1,4t gt line, 17" felnikkel hasonló felszereltséggel, 6,3M és onnan jönnek az extrák, navi 8" tolatókamera 250eFt...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz aero. #179199 üzenetére
Saxót azt semmiképpen ne. Inkább egy szívódízel vw lupót. Olcsó egyszerű kisautó és úgy ahogy még biztonságosnak is mondható. Fenntartási költségben megbízhatóságban helykínálatban beltérben zajszigetelésben fogyasztásban... gyakorlatilag mindenben veri a saxót.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
F-ECT$
titán
-
arpii
aktív tag
Kicsit off...Srácok, tudnátok SOS-ben ajánlani valakit, aki Hollandia területén praktizál és le tudna nekem személyesen csekkolni egy autót? Nyilván nem ingyen kéne, de egyszerűen arrafelé semmilyen ismerősöm nem lakik.
aero. ezt amúgy nem neked címeztem, csak már k#ra felhúzott, hogy nem találom a hozzászólás gombot az új design-on.
-
-
Qtya123
őstag
válasz aero. #179813 üzenetére
Nekem 16 éves IS-em van. 5 éve van nálam és vezérlés,fék,kuplung alkatrészeken kívül nem igazán kellett költeni rá (kivéve egy szélvédőcserét és abból adódó fényezés javítás), de az tény, hogy kasztnielemeket nem lehet leakasztani ehhez sem minden bokorban.
Ha úgy adódik egy hátsó lámpát is ki kell várni, míg bont valaki itthon, vagy ebayről az angoloktól rendelni. Ettől függetlenül nem bánom, hogy anno ezt vettem, tudtam, hogy mire számítsak ilyen téren.
De egy tény: nem vennék ilyen autót, ha az már 17 éves. Az árukat viszont nagyon tartják. Én 11 évesen 1.8 millióért vettem. A szép példányokért ma is elkérnek 1.5-1.8 milliót, még 17-18 évesekért is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz aero. #179815 üzenetére
Egyébként szemeztem anno GS-el is, de az egyik ami miatt mégsem, az az automata váltó, a másik pedig a még ritkább magyarországi előfordulás.
Az enyém újonnan Magyarországon forgalomba helyezett. Láttam már elég sok IS-t, de egy kivételével nem találkoztam még másikkal, ami nem behozott lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz aero. #179815 üzenetére
Pont az ilyenek (is) tántorítottak el a Subaru Legacytól is. Kasztni elemet vagy féken kívül kb bármit nem evidens, hogy azonnal tudsz szerezni. Fila táska Accordomhoz meg hazafele bemegyek a Csepeli bontóba és leakasztanak nekem bármit a polcról amit kérek (bontott kuplung, bontott fék )
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #180020 üzenetére
Vagy még akkor sem. Láttam már olyan eladó példányt, amiről távolról lehetett látni, hogy voltak problémák vele. Viszont mérő szerint gyári volt a festékréteg. Hazafelé kezdtem összerakni, hogy a bontóban lévő, színazonos autón is lehet gyári a festékréteg. Onnan meg már csak néhány csavar és kész a csere. Jó, mondjuk valószínűleg nem a tetőnél szokták ezt eljátszani, de egy ajtó, motorháztető esetén szerintem nem nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz aero. #180462 üzenetére
Nem tudom. Hatso legzsak azert nem, mert isofixes speci gyerekulesek lesznek hatul, es amelle felesleges (sot, valoszinuleg veszelyes). 8-12 het, nekem igazabol tokmindegy, mikor jon meg.
Ja, meg 3 zonas klima sem lesz, hogy a gyerekek ne csesztessek.Fene, de, lesz, mert az resze az L&K-nak alapbol. Majd leszigeteloszalagozom.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #180462 üzenetére
A WLTP miatt.
"Ideje azonban rábökni a start gombra, hogy életre keltsük a 280 lóerős turbómotort. Ezen a ponton egyébként érdemes megjegyezni, hogy az új, WLTP szabványok miatt a gyáriaknak hozzá kellett nyúlnia ehhez az erőforráshoz, így a jövőben papíron csak 272 lóerőt nyújt majd"
[link]emvy: Gratula!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz aero. #180876 üzenetére
Az előbb még nem láttam linket, abban a régebbiben nem tudom, mert a 4 sebességes hagyományos volt sokáig, lehet ebben a 6-os hagyományos lenne, passz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz aero. #181045 üzenetére
mentél már a hyundai 1,4t-vel? az i20 1,25-je az tudott 6 körül országúton, az 1,4 szívó már inkább 6,5-7 és ez meg ugye turbós, bár lehet fejlődtek azóta, de akkor tényleg 90 tempomat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz aero. #181049 üzenetére
a spirit monitor 8,8-ra hozza az átlagot, a top 8 tud 6 alatt etetni vele, de a 15. már 6,5 liter a 28. adattól meg mind 7 liternél több, a 227 versenyzőből.
A kia, hyundai t-gdi fogyasztása tapasztalatom alapján kicsit magasabb az átlagtól
Amúgy a hyundai i30 1,4 crdi viszont tényleg tudta nálam az országút 4 litert[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz aero. #181051 üzenetére
igaz , de akkor se 6
én is csináltam már 5,9-et az enyémmel, mégis 7,9 az átlagom
Akkor sem értem, hogy a hondából miért diesel, akkor már inkább a hyundaiból vennék 1,6 crdi-t és a hondából meg benzinest, nem pedig fordítva, szóval nem értem a honda dieselt továbbra sem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz aero. #181133 üzenetére
Igen, sajnos a dizel az ilyen, azt hittem, a kis kobcentis dizelek azert kevesbe problemasak ebbol a szempontbol. De az 1.4 TSI is boven megfelel teljesitmenyben, bar ott meg inkabb attol felek, hogy a turbonak nem lesz jot a sok elindulas-megallas.
(#181132) zoo8800: koszi, pontosan melyikek ezek a TSI-k? A VW csoport 3 evnel fiatalabb TSI-jei? Milyen kobcentisek, illetve milyen valtoval erdemes venni ezeket?
-
Doki16
addikt
válasz aero. #181133 üzenetére
Pont a hétvégén kellett egy ismerősömnek vészregenerálást csinálnom egy passatton. 2.0 pdtdi, de úgy néz ki, hogy teljesen meghalt rajta a DPF, pedig ő csak hosszútávozik vele hétvégén van boltba járás, de ennyi elég volt, hogy vége legyen. Bár nem csoda, hisz már 300k km van benne
(#181134) Tin: 1 évig volt Auris TS hibridem,bármi kérdésed van nagyon szívesen válaszolok róla. 170-180-at is bírja ha kell 130 könnyen megvan. Nincs semmi baja pályán.
Passat GTE nagyon drága, de nem egy kategória egy sima Suberb-elHonnan veszed, hogy kevés az 1.8 hibrid? Sehol nem jött nálam zavarba, még az osztrák hegyekben sem. Még villannyal is fel tudtam vele menni egy 10%-os emelkedőn. Nem sokban marad el egy 2.0 tádétól. Az 1.6-tól meg lényegesen jobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz aero. #181137 üzenetére
Pont ezert volt relative nagy kobcentis (1.8) szivo benzines eddig, mert azt nyirja ki legkevesbe a sok rovidtav. A Corolla Verso elment ilyen hasznalattal 5 evet, es elotte is varosban hasznaltak. 14 evesen adtam el par hete, olajfogyasztas nelkul, semmi gondja nem volt. Csak hat a fogyasztasa telen 11-12 liter siman volt.
Tehat azt mondod, hogy tolni csak melegen szabad, es autopalyazas utan varni fel percet alapjaraton, hogy kihuljon, mielott leallitja az ember. Ezt olvastam anno roluk, hogy ha ezt az ember betartja, nagy gond nem lesz.
-
válasz aero. #181162 üzenetére
nekem mindössze 3 liter olaj van benne, kb2-3 km mire a víz 90 fokos és kb 5-6 km mire azt jelzi, hogy üzem meleg az olaj, de nem számokat ír ki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz aero. #181320 üzenetére
Rövidtávos autónak már most is a hibridek a legmegfelelőbbek. Azok még biztosan sokáig nem fognak kapni DPF-et. Főleg a Toyotánál akik már most mindenféle bravúr nélkül hozzák 95g/km-t.
(#181324) Tom1939: Előreláthatólag 2025 körül vizsgálják felül a zöldrendszámos autó kérdését. Leginkább a nagy teljesítményű autók szúrják a szemüket. Mint pl a Volvo V60 D6
Igazság szerint szerint az ilyen kamu hibridekkel van a gond mint a Panamera meg hasonló brutál erős kocsik.(#181326) Tom1939: Ohh ez meglepő. Nem értem mi okuk lenne rá.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz aero. #181320 üzenetére
rövidtavos auto = elektromos
hosszu tavos = dizel.
idealis auto: plug-in hibrid dizel, legalabb 100 km toltheto hatotavval (jelenleg legalabbis)Csak azert kerdeztem, mert valamit vennem kene, es a VW konszern osszes autojaba ezek a benzinmotorok vannak, az ujakban viszont mar csak 1.5 TSI. Ha ilyet is vennek, mindenkeppen meg garisat, tehat vagy 1-2 evest, vagy alig dragabban ujat, viszont mivel azert az ido nagyobb reszeben varosban menne (heti 1x azert nem csak ott), de a hosszu palyazas is fontos, erre keresek valami alternativat.
(#181322) Gombinyó: Az szep, bar nekem inkabb a varos es a palya a fontos.
-
Tin
veterán
válasz aero. #181444 üzenetére
25e Ft, vagy mennyi a muszaki. En 1 honapja adtam el egy kocsit, aminek november vegen jar le a muszakija, es most mar ertem, hogy egyesek (bar nem mondtak), valoszinu miert nem vittek el. Aki vegul elvitte, o is megemlitette, mondom jo, az 25e Ft, mondtam, hogy most engedtem 150e-t az arbol. Aztan nem hozta fel inkabb.
A masik meg, hogy kb mit nem lehet lemuszakiztatni "okosba"?
Sokkal tobb koltseges hiba van, ami muszakin sem jon ki, es siman lehet tularazott kiglancolt friss muszakis autot venni gatya allapotban, magasabb osszegert. Mert persze az "atlag hasznaltauto vasarlo" amugy sem ert az autokhoz. Egyszeruen csak probal emberi benyomasok alapjan donteni.
Elore felek a masik kocsi eladasatol, karacsony korul. -
Tin
veterán
válasz aero. #182053 üzenetére
Valoszinu az mar eleve ki volt nyirva. Nem szabadna rantania, meg amugy ezek csak 250 Nm-ig birjak. Gondolom az elozo 4000 km-en valakik gyorsulgattak vele. Azert kerdezem, mert ugye ez ugyanugy kepes elkopni vagy megegni, ahogy a manualis kuplung, csak azt kicsereled "relative" egyszeruen, itt meg szet kell szedni az egeszet.
Gondolom azert mondjak, hogy nem a legjobb, mert varosban baromi sokat valtogat, es csak kopik. Gondolom, nem tudom, azert kerdeztem. -
Tin
veterán
válasz aero. #182425 üzenetére
A magyar vasarlo fel a kulfoldrol behozott autoktol, mert vissza vannak tekerve. Joggal fel. Ezert sokan csak magyarorszagit akarnek (mernek) venni, amitol azok ara a piaci ar fole megy.
Amikor itt nemetben nezegettem ilyen 1-2 eves hasznalt autokat, a valoban keveset futottakbol neztem azonos tipust a HAHU-n (amit tuti innen vittek haza), minimum fel millioval kerul tobbe, es ebben meg nincs benne a honositas. Ugyanaz az autotipus/evjarat/futasteljesitmeny. -
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #182425 üzenetére
Nincs eltájolva, csak egész egyszerűen itt nincs piaca az új autóknak, viszont a használtnak hatalmas.
Nyugaton már a 3 éves autó se kell senkinek, mivel mindenkinek van pénze szalonautóra, és emiatt a használtnak nincs értéke.(A hozzászólás nyomokban túlzást, ferdítést tartalmaz. Ezt tessék figyelembe venni, mielőtt Rambó késsel egymás torkának esünk.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
-
Tin
veterán
válasz aero. #182428 üzenetére
Persze hogy visszatekerik. A nagyobb baj, hogy siman vannak par eves, 100e km felett futo peldanyok, amiket kulso-belso allapot alapjan vissza lehet tekerni 20-30e-re, es sose fogod megtudni. Es sajnos te a karbantartast a 20e-hez kepest vegzed, mikozben 100e-el tobb van a kocsiban. Aztan persze jonnek elo a hibak, es jon az, hogy az XY tipus szar. Ezert irtam, hogy joggal felnek.
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #182425 üzenetére
Én is írtam régebb, hogy a magyar használtpiaci árak durván el vannak szállva*. Mindkét alkalommal megmondták, hogy hülye vagyok
*környező országokhoz, de még az export országokhoz képest is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs