Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #148879 üzenetére
Mert egy tök elavult motor (már kb a megjelenésekor is az volt) aminek sz@r a hatásfoka azért eszik sokat hiába a kis kasztni. Opel az elmúlt 20 évben nem vitte elöl a zászlót a fejlesztések terén mára már felzárkóztak a K Astra meg 2. Insignia is jó/modern lett. Erre meg pont eladták a márkát...
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #148885 üzenetére
akkor mindenki elfelejtette kiengedni a kéziféket vagy nemtom'.
Ha rémlik még, írtam volt, hogy egy céges 1.2 16v-be raktam 30.000 km fölött, sajátomba 20.000+, mindkettő sok várossal, főleg télen, 10 körül evett.
Három személlyel, hosszúban 6,5-7-7,5 tempótól függően.Dízel Golfom olyan keveset evett a Corsa után, szinte elfelejtettem, hogy kell tankolni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #148920 üzenetére
Mk2 focust simán bevallalnam.
Igazából egy jó 2.0 benzin örök, mint a nyomorúság, és megy is, cserébe alig fogyasztana többet egy 1.6-nal.
Kényelmes, nagy, nagyobb mint az utódja..H astra helyett inkább G-t vennék, személy szerint nekem az is jobban bejött. Mondjuk egy G Astra vége, 2008 körül se elvetendo, bár azoknak még megkérik az árát.
-
gabor9991
őstag
válasz AMD Power #148920 üzenetére
Focussal is lehet ám szívni, ha ilyet szeretnél, van pár típushiba, ezt nézd át és alkudd le az árból.
Enyém 2007-es 1.6 benzin nem a ti-vct csak a sima, 6 éve nálam van, évi 10-12.000 megy bele, fogyasztása vidéken átlag 7 liter.
Gyertyáknál meg kell nézni nincs-e nedvesség, ha van vagy a fagydugó ereszti át a hűtőfolyadékot vagy az ablakmosó fúvóka alatt folyik be az esővíz.
Van benne 130.000 km ennek ellenére cserélni kellett az első lengőkarokon a nagy szilentet de a csavarok össze vannak rohadva, csak melegítéssel lehet kiszedni, így szétégnek az első szilentek is és azt is cserélni kell.
Ez az egyik ami típushiba, nálam 3 munkaóra és 17 .000 volt a munkadíj anyagot én vittem.
Pár hónapja első lengéscsillapítókat kellett cserélni, ford petrányinál motorcraft 32.000/pár + munkadíj , ez is elég gyakori ilyen idős korukban.
A lengéscsillapítók cseréjekor derült ki, hogy letört a bal első rugóból egy fél menet, az is cserés volt.
Szervószivattyút is cserélnem kellett, bontott ment bele 20.000+ munkadíj ez is típushiba, ha rossz a szivattyú, alapjáraton gyenge a szervó és előfordulhat olyan is, hogy a szivattyúnak olyan hangja van mint egy elektromos fúrógépnek.
Gyakori a szervócső tömítetlensége amikor is szivárog a szervószivattyúnál a hollander alól a szervófolyadék, szintén tipikus hiba, ennek a javítása se olcsó sajnos.
Előflordul még a kormánymű kopogása középállásban, ilyenkor azt is fel lehet már újítani.Ha ezek rendben vannak, nem egy rossz autó szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz AMD Power #148993 üzenetére
Jó autók a Skodák, csak a konszern miatt néha spúrabb a kialakításuk, főleg az alsó kategóriában. Meg kevesebb extrát kapnak, és ezek mind nem véletlen, mert senki nem venné a Polot meg a többi drágább márkatársat. Az is köztudott, hogy a cseheknél az összeszerelési minőség jobb, mint a többi konszern autóé.
kisza25 Senkit nem érdekel a gari szempontjából, hogy milyen űlést pakolsz bele.
Ez rossz kifogás volt. Aztán a Kia, Hyundai kettősből is asszem te írtad, hogy egyiknál megvan a rossz anyaghasználat. Nem csoda, ha az elődökre gondolunk, mint Kia Pride, Rio, stb, ezek nagyon spúrok voltak. Még az első Thalianal is rosszabbak.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #149078 üzenetére
Csak neked tűnik úgy.
Igazából pár éve még olcsóbbak is voltak, mostanában felértékelődnek a fiatal, megbízható szívó benzines autók.
Egyébként azért egy mondeonal se suzuki árban vannak az alkatrészek, de a komfortnak nyilván ára van.Véleményem szerint a fordok a középutat jelentik fenntartásban, egy opel vagy suzuki azért olcsóbban szervizelhető, de ugye adott esetben puritánabb műszaki megoldásokat alkalmaznak.
Nyilván a kényelmes multilink hátsó futóművet 8-10 év és 150-200k km után fel is kell újítani, stb.[ Szerkesztve ]
-
-
lenko
aktív tag
válasz AMD Power #149203 üzenetére
Vagy egy ilyen.
ford_fiesta_2.0_st_169.000km.makulatlan.szkonyvAz embereknek fáj az igazság!
-
lezuvius
őstag
-
lenko
aktív tag
válasz AMD Power #149310 üzenetére
Szerintem oly mind1 hány éves konstrukció egy adott autó, ha ma is bőven használható, és még egyben van.
(#149314) AMD Power
Munkatársam most adta el az övét(1.4-es), 320e km-el. 350e-ért.
Sokat nem is kell rákölteni az új tulajnak. Max. 100e-t.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #149310 üzenetére
Igen, de Magyarországon mindenkinek 10-evnel fiatalabb, 100k km futás alatti autót szeretne, lehetőleg 500k-ig.
Csak ugye azt felejtik el, hogy az igazolhatóan keveset futott, jó műszaki állapotú fiatal autóknak magas az ára, legyen az akár egy 15-18 éve futó szériás G Astra. -
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #149415 üzenetére
Ez a dolog akkor igaz, ha az ember kerete sokkal magasabb a lefingott autó áránál, és simán ki tudja fizetni a magas szervizköltséget, de sajnos inkább az a jellemző, hogy a kínálat aljáról azok vesznek autót, akiknek pont annyi pénze van, és utána hónapokig, évekig áll a háza előtt egy roncs.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Djuree
félisten
válasz AMD Power #149845 üzenetére
2007-es, már a facelfites.
SzlobiG: amúgy máshol egy deka rozsda nincsen rajta. meg is kapirgálom kicsit, mennyire gáz ott a helyzet, remélem csak felületi, bár nem annak néz ki...pedig ért hozzá, meg fel is emelték, nem értem miért nem szúrta a szemét.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
#94529552
törölt tag
válasz AMD Power #149934 üzenetére
A C-Elysée nem rossz, vagy az új C3 is vagány lett. Remélhetőleg nem török gyártásúak, mint a Thalia vagy a Tipo.
dong86 Civic 1.8i szívót nem a legjobbnak tartják itt, Kornel most adta el, de más is szabadulna tőle. A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz AMD Power #152278 üzenetére
csúnyábbik
Lényegében az 1.2-16V a puntu ELX verzió 80 pacis is, de itt vigyáz mert van 60-pacis.
HLX-ben csak 80-pacis kivitel van. Nagyon jó a mocija, szépen viszi a kis kasznit. Az 1.4-es jól tudom 95 pacis és csak három ajtós kivitelben található meg a 2Gen puntuban.
& (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_hlx_16v-11806120)2(/L) & (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_16v_dynamic_nevre_irva.friss_muszakival-11780282)3.(/L)[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Automata kávégépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Minden ami hőszivattyú
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs